katjaaa Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Danes sm šla podaljšat vozniško pa mi tetka tam za okencem ni verjela, da sm zadost stara, da mam za A neomejeno. Čeprav sm ji razlagala, da sm še po starem delala izpit, sm jo komaj prepričala. Očitno še sami ne vejo ... Steen 1
Jure Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 (popravljeno) Lahko odgovorim jaz, ko slučajno malo gledam? V ZVCP - ju piše, in na izpitni vožnji moraš voziti V cca 1M od roba vozišča. Ker pa je to dokaj nevarno, na izpitnih vožnjah dopuščajo tudi malo več prostora, ampak še vedno ne dovolijo vožnje po polovici svojega smernega vozišča, torej nekje na 1M črti, če si predstavljaš - tako po zakonu, kako pa drugače... Drugače pa vsi vozimo na polovici svojega smernega vozišča, je najbolj varno in še vsak premisli, predno te prehiteva, če te že mora. lp Kje pa piše to v ZVCPju? Sem malo gledal in vožnjo z vozilom po cesti urejata 25. in 26. člen In sicer 25/III pravi: Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov, morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano. 26/I pa pravi: Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu. Nikjer se ne omenja, da bi za motorna kolesa veljalo karkoli drugače, ampak se nanaša na vsa vozila.. Potem je pa tu 103. člen ki podrobneje ureja kolesa in kolesa s pomožnim motorjem in pravi: 103/I: Kolesarji morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje. Pri kolesarjih torej ni dileme, piše da je potrebno voziti ob desnem robu 104. člen pa ureja motorna kolesa in kolesa z motorjem in nikjer ne omenja kakšne vožnje ob desnem robu vozišča. Torej sklepam, da veljata 25 in 26. člen, ki se na našata na vsa vozila Iz kje torej izhaja, da mora motorno kolo voziti 1m od roba cestišča, oziroma ob desnem robu (ceste brez črt izvzete, tam morajo vsa vozila vozit ob desnem robu)? Resno me zanima, lahko da sem kakšen člen spregledal, ampak kolikore sem iskal, te določbe nisem našel. Ker mene so v avto šoli učili, da je treba z motociklom po sredini pasu. Ne izključujem možnosti, da so me učili narobe, oziroma da se je vmes kaj spremenilo in zdaj velja ob robu, me pa zanima točna določba, ko to ureja. Bi rad razčistil kaj je dejansko res, tako da če kdo ve, bom hvaležen Popravljeno Maj 12, 2010. Popravil Jure
franc Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Kje pa piše to v ZVCPju? Sem malo gledal in vožnjo z vozilom po cesti urejata 25. in 26. člen In sicer 25/III pravi: Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov, morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano. 26/I pa pravi: Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu. Nikjer se ne omenja, da bi za motorna kolesa veljalo karkoli drugače, ampak se nanaša na vsa vozila.. Potem je pa tu 103. člen ki podrobneje ureja kolesa in kolesa s pomožnim motorjem in pravi: 103/I: Kolesarji morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje. Pri kolesarjih torej ni dileme, piše da je potrebno voziti ob desnem robu 104. člen pa ureja motorna kolesa in kolesa z motorjem in nikjer ne omenja kakšne vožnje ob desnem robu vozišča. Torej sklepam, da veljata 25 in 26. člen, ki se na našata na vsa vozila Iz kje torej izhaja, da mora motorno kolo voziti 1m od roba cestišča, oziroma ob desnem robu (ceste brez črt izvzete, tam morajo vsa vozila vozit ob desnem robu)? Resno me zanima, lahko da sem kakšen člen spregledal, ampak kolikore sem iskal te določbe nisem našel. Ker mene so v avto šoli učili, da je treba z motociklom po sredini pasu. Ne izključujem možnosti, da so me učili narobe, oziroma da se je vmes kaj spremenilo in zdaj velja ob robu, me pa zanima točna določba, ko to ureja. Bi rad razčistil kaj je dejansko res, tako da če kdo ve, bom hvaležen Pa saj si sam navedel prave člene. Če je samo en pas v eno stran potem moraš voziti po desni strani (iz česar lahko sklepaš, da je potrebno voziti desno in mene so v avtošoli učili, da je to nekje tam kjer so desne "kolesnice" oz. kjer vozijo avtomobili z desnim kolesom), če pa je v eno smer označeno več voznih pasov (večpasovnice) pa moraš voziti po sredini voznega pasu. lp Franc Jure 1
Jure Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 V bistvu res Zmedlo me je to, ker 25. člen govori smernem vozišču brez prometnih pasov in sem sklepal da gre to zgolj za ceste, ki so brez sredinske črte. Torej ni nobenega prometnega pasu, še vedno pa sta dve smerni vozišči, ker je pač dvosmerna cesta, ne enosmerna. Zato sem potem sklepal, da navadne ceste, kjer torej je sredinska črta in posledično prometni pasovi, spadajo vse pod 26. člen. Ob tem pa spregledal, da morata biti 2 ali več pasova. Navadne ceste s sredinsko označbo očitno tako kot navadne ceste brez sredinske označbe spadajo v isto kategorijo, torej morajo vsa vozila vozit ob robu. No hvala za pojasnilo
fronc Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 V bistvu res Zmedlo me je to, ker 25. člen govori smernem vozišču brez prometnih pasov in sem sklepal da gre to zgolj za ceste, ki so brez sredinske črte. Torej ni nobenega prometnega pasu, še vedno pa sta dve smerni vozišči, ker je pač dvosmerna cesta, ne enosmerna. Zato sem potem sklepal, da navadne ceste, kjer torej je sredinska črta in posledično prometni pasovi, spadajo vse pod 26. člen. Ob tem pa spregledal, da morata biti 2 ali več pasova. Navadne ceste s sredinsko označbo očitno tako kot navadne ceste brez sredinske označbe spadajo v isto kategorijo, torej morajo vsa vozila vozit ob robu. No hvala za pojasnilo Mislim da je 1m specificiran v pravilniku o vozniškem izpitu, bom preveril, drugače je pa pri nas v zakonu zapisano zelo malo, več je v raznih pravilnikih, napr. obvezni počitek pri voznikih tovornih vizil - tega je za celo magistrsko nalogo, navadni šofer vsega nikoli ne bo razumel...
Milaneze Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Prejšnji teden sem uspešno prevozil izpitno. Vse sem opravljal v Črnomlju v AŠ IDA pri Stanku Sedlarju, ki je dober in korekten inštruktor. ER-500 sem vozil med vikendi, trajalo pa je vse skupaj približno 2 meseca (s pavzami vred). Dopusta sem rabil le en dan (1/2 za republiške in 1/2 za izpitno vožnjo - oboje ob sredah). Denarno me je z vsemi stroški vred prišlo med 350-400€, kar je dandanes dokaj zmerno.
Rubuz Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Malo pomoči prosim, če se kdo na to spozna. Star sem 21 oz. bom čez par mescev 22, in izpit za A2 mi teče že tretjo leto (narejen 6.10.2007). In ker je nov zakon začel veljat lani 1.10. mi niso hotli več avtomatsko poštemplat za A (neomejeno). Vem, da grem lahko delat izpit za A, ampak morem naredit v avtošoli komplet praktičen del (minmalno 9 ur poligona in cest + izpitna vožnja). Zanima me ali treba ta praktičen del naredit v vsakem primeru ali lahko čakam do 24 leta in mi avtomatsko (brez prakse v avto šoli) povišajo kategorijo? Hvala.
BenX Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Malo pomoči prosim, če se kdo na to spozna. Star sem 21 oz. bom čez par mescev 22, in izpit za A2 mi teče že tretjo leto (narejen 6.10.2007). In ker je nov zakon začel veljat lani 1.10. mi niso hotli več avtomatsko poštemplat za A (neomejeno). Vem, da grem lahko delat izpit za A, ampak morem naredit v avtošoli komplet praktičen del (minmalno 9 ur poligona in cest + izpitna vožnja). Zanima me ali treba ta praktičen del naredit v vsakem primeru ali lahko čakam do 24 leta in mi avtomatsko (brez prakse v avto šoli) povišajo kategorijo? Hvala. tudi ko boš star 24 boš moral vozit 9+1. vem, sem imel isto sranje. od leta 2004 imam A neomejeno, ampak ker nisem šel pravočasno po novi izpit in so spremenili zakon sem letos moral še 1x opravit praktični del vožnje. nič ne pomaga... priporočam ti, da se zadeve lotiš čimprej, saj se menda pripravlja nov zakon, po katerem boš moral vozit celo 22 ur!!!!!
blindek Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 zakon, da je potrebno opravljati minimalno 22ur vožnje že velja
Sky Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 (popravljeno) da :trance_33_sleep: Popravljeno Maj 17, 2010. Popravil Sky carmagedon 1
Milaneze Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 zakon, da je potrebno opravljati minimalno 22ur vožnje že velja čeprav se v praksi pokaže, da to ni nujno, le da piše v evidenčnem kartončku, ker papir prenese vse
Rubuz Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Ka to z 22 uram verjetno velja samo če greš iz nule, za nadgradnjo kategorije pa rabiš samo 9+1, ne? Že 9 ur je velik če samo presedaš, kaj šele 22 ur. Sej je vredu da rabiš pokazat da obvladaš težji motor, ampak zato bi bile že kake 4 ure poligona dovolj. Jaz sem za A2 (prvič sem šou delat izpit za motor ko sem bil star 19, pa prej nisem imel predznanja) naredil v 11. uri. Kaj sploh delajo 22 ur na motorju? :wacko:
Sky Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Ka to z 22 uram verjetno velja samo če greš iz nule, za nadgradnjo kategorije pa rabiš samo 9+1, ne? Že 9 ur je velik če samo presedaš, kaj šele 22 ur. Sej je vredu da rabiš pokazat da obvladaš težji motor, ampak zato bi bile že kake 4 ure poligona dovolj. Jaz sem za A2 (prvič sem šou delat izpit za motor ko sem bil star 19, pa prej nisem imel predznanja) naredil v 11. uri. Kaj sploh delajo 22 ur na motorju? :wacko: 22ur je če prvič delaš izpit za A kategorijo...bodisi 125ccm 11kW ali 250ccm oz. 35kW po ta novem in neomejeno. Je povsod 22ur obveznih...zdej pa odvisno od osebe, nekdo bo rabil še par dodatnih ur nekdo pa nič. Če pa povišuješ pa naj bo to po 2 letih ene kategorije imaš pa samo 9+1 ali nekaj podobnega Verjamem da si imel 11 ur, nekateri so celo meli manj...ampak tko ti povem, po mojem mnenju se mi zdi teh 22ur vredu saj imaš več časa da se navadiš in spoznaš promet pa še posebaj za tiste ki so se prvič na motor usedli (recimo jaz), po drugi strani pa ni fajn ker morš veliko več € dati LP aero, Rubuz, Shogun in 6 others 4 5
Sky Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 (popravljeno) da še utemeljim svoj odgovor: http://www.uradni-li...08&stevilka=263 (4) Čas za izvedbo učnih vaj po programu praktičnega dela usposabljanja je: – vaje s prve učne stopnje: najmanj eno učno uro; – vaje z druge učne stopnje: najmanj sedem učnih ur; – vaje s tretje učne stopnje: najmanj dvanajst učnih ur, za kategorijo F pa najmanj osem učnih ur. če to seštejemo dobimo = 20 učnih ur. Pravijo da lahko opraviš tudi hitreje če z inštruktorjem opravita vaje hitro in učinkovito, ampak če inšpekcija zve lahko sledijo visoke € kazni no upam da bo ta minusek komu koristi LP Popravljeno Maj 17, 2010. Popravil Sky wix, Miha27, Shogun in 5 others 4 4
nk84 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Pol pride pa zraven še interna izpitna vožnja v avtošoli plus končna izpitna vožnja in dobiš 22ur.
BenX Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 zakon, da je potrebno opravljati minimalno 22ur vožnje že velja um... ja. nisem bil jasen. za tiste, ko smo po starem sistemu imeli omejitev do 25kW in po dveh letih nismo šli po novo vozniško, ker nismo vedeli, da je to pogoj, da se A ti črta v neomejeno, smo lahko sedaj naredili 9 ur in izpitna. no po novem tudi za reveže te sorte pride v poštev 22 ur. ali pa je že? pred mesecem, ko sem ponovno delal izpit mi je tako rekel inštruktor. rekel je da se zakon pripravlja. da bi v enem mescu to naredli? možno...
Sky Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 ne. ti narediš samo 9 + 1 pa si zmagu LP pa kaj mi minuse dajte koji vam je kurac:evilgrin: ImenitnaPriložnost, Miha27, Lerri1 in 7 others 4 6
blindek Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 a potem sem narobe prebral v tvojem primeru je potem res 9+1 oz. 10+1(nisem 100%)
Slyder Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Bl 9+1+1 torej 9 ur + društven + glavna
Sky Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 točno tak ko je slyder napisu....zdej pa prosim tisti ki so minuse potalali naj si prvo možgane osvežjo in gredo prebrat zakon in potem naj talajo minuse:headbang: wix, Miha27, BenX in 6 others 5 4
XY200 Objavljeno Junij 4, 2010 Opozori Objavljeno Junij 4, 2010 Nekje na forumu sem zasledila, da pri enih avtošolah še za nazaj pišejo datume, pa se da baje tko še po starem zakonu narest izpit, pa ne najdem več te objave. A mogoče kdo ve za kakšno tako avtošolo? DAMI34 in ImenitnaPriložnost 1 1
Necky Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Nekje na forumu sem zasledila, da pri enih avtošolah še za nazaj pišejo datume, pa se da baje tko še po starem zakonu narest izpit, pa ne najdem več te objave. A mogoče kdo ve za kakšno tako avtošolo? Je ni več ker je zakon pršov 15.2.10. vn če maš narejen CCP pred tem datumom pol delaš po starem sistemu.
play Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Lp! Namen imam narediti izpit za A kategorijo 35kw v Ljubljani, sedaj pa me zanima, katero avtošolo mi priporočate, da bi lahko izpit naredil karseda hitro, se pravi vožnje lahko tudi vsak dan... Na netu sem si pogledal že kar nekaj avtošol v oči pa mi je padla npr. tale --> http://www.blisk-as.si/cenik.html , ki ima kar razumne cene, rad pa bi seveda še malo vaših komentarjev, ki ste izpit pred kratkim opravljali v Ljubljani, katero avtošolo priporočate. In pa še to, izpit za avto imam sedaj 3,5 leta. Se pravi bom moral CPP opravljati še enkrat in pa zdravniški pregled, prva pomoč pa če se ne motim mi še velja, je tako ?? Hvala že vnaprej...
logarr Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Prva pomoč velja celo življenje ja, drugo boš moral pa še enkrat. bajkr88 in Ervin93 1 1
antony Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Lp! Namen imam narediti izpit za A kategorijo 35kw v Ljubljani, sedaj pa me zanima, katero avtošolo mi priporočate, da bi lahko izpit naredil karseda hitro, se pravi vožnje lahko tudi vsak dan... Na netu sem si pogledal že kar nekaj avtošol v oči pa mi je padla npr. tale --> http://www.blisk-as.si/cenik.html , ki ima kar razumne cene, rad pa bi seveda še malo vaših komentarjev, ki ste izpit pred kratkim opravljali v Ljubljani, katero avtošolo priporočate. In pa še to, izpit za avto imam sedaj 3,5 leta. Se pravi bom moral CPP opravljati še enkrat in pa zdravniški pregled, prva pomoč pa če se ne motim mi še velja, je tako ?? Hvala že vnaprej... Avtošola 3d velja ti samo prva pomoč ostalo še enkrat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se