Jebediah Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Torej..recimo da imam 70ccm (POLINI) na aprili sr50 (ne ditech)....ko enkrat razbije mašino (moje poznavanje pravi da poči ojnica)...kaj največkrat naredi na skuterjih? polomi ojnico, bat in cilinder...ali še kaj? oz..kolk so stroški novega dela ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
king4ever Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Ce je pocila ojnica je pocila najverjetneje zato, ker je zgrablo bat oz. po domace, stvar je zaribala. Ce je ribnil bo treba menjat bat, v najbljsem primeru samo spolirat cilinder, nove batne obrocke, nove lezaje na ojnici. Samo verjetno ojnice ni polomilo, niti zvilo, ti je kar trpezna zadeva,no, zna pa se zgodit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Samo verjetno ojnice ni polomilo, niti zvilo, ti je kar trpezna zadeva,no, zna pa se zgodit. O pa se kak se zlomi mam zivi dokaz doma v garazi 1mm pred lezajom jo je bek odsekalo.....tak da je veselje na vrhuncu ze 3 tedne :angry: :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Manijak Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 No in kako je reba ravnat z mašino de se ne zgodi tisto zgoraj napisano??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runner man Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Najbol pomembno je da k daš kit notr otpreš še olnjo pompo ,daš še mal olja med bencin tankaš pravo olje najbol pomembno pa da ne tiščiš mrzlega! :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gapi Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 pomembno pa da ne tiščiš mrzlega! Kako je to mišlen?men se segreje do polovice(tko kaže indikator) že po ene 1000m vožnje. a pol ga že od takrt lahk tiščim kokr hočm? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runner man Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 takrat ko se motor segreje ga lahk tiščiš mislim da po enim km da ga že lahk prtisneš ker je motor segret <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Vbistvu nej bi ga ogreval preden se sploh začneš vozit, se pravi ga vžgeš pa pustiš za ene 3 min da lavfa pol pa gasa ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runner man Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 tud tko lahko ja ;) ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 jas ga zaj ko mam 70ccm vedno segrevam :) pa dokler temperatura ne pride do 70°C ni puniga gasa :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Tako prvo ga lepo segret pol pa se komaj pelat :) Pa v tan lepo olje devat pa bo vse vredu :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Pa baje je fajn svečko preverit (sredinsko palčko na konc svečke-sem pozabo kak se reče :rolleyes: ) da ni preveč sivkasto oziroma svetla. To pomeni, da se pregrava in lahko v najslabšem primeru pikne. Sedaj ne vem, če velja to tud za vodno hlajene, za mojga pa ziher ;) Pa tud preveč črna ne sme bit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Avgust 26, 2003 Deli Objavljeno Avgust 26, 2003 Elektroda je tista palcka :) Ja za vse velja isto ja :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se