Skoči na vsebino

portni bat


Jebediah

Priporočene objave

meteor je piece of shit. za tomose je Vertex L da best. lazji, pa dlje vzdrzi, pa tud gre kr spodobno. gre pa za to, da ma zgori L obrocek (kao bolj dihta), pa lazji je, pa zgori je mal visji, da ma vecjo kompresijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... :D se zdej mam enga elektronika da se mam s cim ukvarjat... B) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja.... lažji kot je bat boljše je. Zanima pa me, če se da dobit kakšen tak "športni bat" za mašino od Runnerce 50ccm (Piaggio engine). :rolleyes: :rolleyes: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo... dobil sem odgovor glede cene in o moči batov PROX:

Bati so na zalogi in sicer v naslednjih merah:

40,00

40,75

47,00

47,40

Cena  z obročki, svorbikom, varovalkami itd je SIT 4.740 z DDV

Bat pri moči ne pomeni nič. Razen, če valj povrtate na ustrezno večjo dimenzijo, recimo 47,00 mm in tako dobite 70 ccm. Razlikav moči je zelo velika.

Pozdrav

Torej se ne pridobi nič, razen če dam na 70ccm :P B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pridobis zelo malo, izgubis pa za pol kita denarja :P

Evo sem dobil še en odgovor glede povrtavanja na 70ccm.

Originalni bati so zelo dobre kvalitete. tesnenje je stvar obročkov, ki so lahko navadni, ali pa kromirani. Kromirani dlje držijo in lepše tečejo. Na zalogi imamo tudi dirkalne bate 47,6 mm z enim obročkom. Cena je žal precej višja (SIT 17.600) od teh standardnih, ki imajo dva obročka.

Kar se vrtanja valja tiče, je povsem dovolj "mesa" za vrtanje do 48 mm. Luknja v karterju, kamor vtaknemo valj, je točno toliko velika kolikor je zunanji premer valja. Tudi pri valjih, ki imajo notranji premer 48 mm, ne povečujemo luknje v karterju. Motor deluje povsem normalno, ima ba bistveno več moči v nizkih obratih in za doseganje višje hitrosti ne potrebuje visokih obratov, temveč le daljši prenos.

Langus: Midva bi se mogla enkrat dobiti na IRCU, ker mam par vprašanj zate glede mašine. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se tiče teh kromiranih obročkov.............

To vem, da so bolj trpežni, ne vem pa, če ti v primerjavi s takšnimi kot so sedaj na original polini kitu gus dajo kaj več <_< Mogoče lepše tesnijo ali kaj? Je večja kompresija? <_< :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je en ponujal bate na Moto sejmu v Celju za 50ccm in 70ccm z grafitom (?) prevlečene za cca 4.500sit ;)

Zakaj je to dobro glih nea vem, bojda ma se cilinder manj obrablja :)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Langus: Midva bi se mogla enkrat dobiti na IRCU, ker mam par vprašanj zate glede mašine. :)

ja ni problema sploh ;) , ti samo povej kdaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tomozuki:

Trenutno mam noter(pa sj sm ze 10x napisov) teflonski bat(teflonska prevleka), ki ne rabi ulavfavanja(no men je serviser reku 300km za vsak slucaj, ker ga nimam za na dirke) pa mam ze vec kot 11k km prevozenih z njemu pa dela cisto vredi..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker mas vec kubikov in posledicno vec moci. sam pa rabis tud cilinder z enako mero. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!