Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

Kolo mora stat naravnost glede na vilice ne na cel motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

pol si pa dobr kupu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

Po vseh pravilih, če imaš na obeh straneh zadnjih vilic nastavljen enak odmik pri šponarjih verige, mora biti kolo popolnoma pravokoten na vilice in celoten motor. Če to ni, pol maš zvit geštel in to kar močno, če se opazi zamik kolesa glede na motor že na oko. Tko da je čist možno da je biu motor karamboliran, ker da bi pa sam motor tko zviu geštel pa mislim da ni možno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da je zvit samo zadnji del (pritljažnik) in to nebi vplivalo na ciklistiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo še mal teoretizirat ... itak bo mogu na konc it do kšnga dobrga mehanika, da mu bo ta takoj jasno razložil, kako in kaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo :)))

Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše :)

mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo :P lol

Popravljeno . Popravil Fr3nky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo :) ))

Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše :)

mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo :P lol

Pomoto, žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse 5 :) :naughty:

vsak se kdaj zmoti :)

Popravljeno . Popravil Fr3nky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na mojo xt660r sami lepi spomini prevozil 16000 km ko sem jo po dveh letih prodal in še danes se mi stoži po tem motorju, okvir se zvija oziroma pade v nihaje samo pri zares visoki hitrosti na dolgih ovinkih-enduro zasnova okvirja,pogonsko verigo 2x zategoval, stroški vzdrževanja minimalni ,motor gledano celostno prijazen do uporabnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe :)

Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm :)))

V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe :)

Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm :)))

V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo :)

Zihr pol tok ne, kokr pri Ktmu z Akrapoti :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ampak nisem imel KTM-a z akrapoti, meu sem Yamaho :))) in res je služila svojemu namenu in bil sem res zadovoljen z njo...

A kaj, ko je človek tako naravnan, da zmeraj išče in misli da bo šel na boljše pa ni vedno tako...

Res pa je, da je KTM brutalen stroj. Kar se pa tiče udobja vožnje pa da ne govorimo... Bratranec je imel LC4, res spipana mašina, samo več kot 15min nisi imel kaj delat na njem... Odvisno zakaj hočeš imet motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest,sam ne vem če je to kakšn problem,pač cuka ko se peleš počas,pa pod manjšimi obrati,ko ga pohodiš tko neha!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod nizkimi obrati je motor nemiren, ja. Čeprav se mi zdi, zdaj ko imam Leote, da je malce bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?

Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem.

EDIT: Že našel teme.

Popravljeno . Popravil LooLekSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa zaščito za mašino, kje se bi dalo dobit?

http://www.bikepics.com/pictures/1640744/

Takole zaščito prodajajo v KMC (artikel 5VK-W0746-10-00). Stane 121 EUR.

Ampak ... :naughty: Če želiš, jo lahko kupiš od mene. Ampak... je počen nosilček in bi ga bilo treba zvarit. To bi ti lahko zvarili v kako firmi ki dela z aluminijem (Iskra PIO pri nas v Šentjerneju). In ker je tut malo podrsan, ga je treba spaskat (tudi Iskra PIO). Po želji pa tudi eloksirat v poljubno barvo (Gabriel Grosuplje). Švasanje in peskanje mogoče stane 15€, eloksiranje 15€, zame 20€ pa maš lepo, unikatno zaščito v poljubni barvi za 50€ :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?

kadar začne motor cukat poskušaj korigirat z sklopko, men je dostikrat ta majhen trik pomagal, je ta zadeva značilna za enovaljnike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem.

EDIT: Že našel teme.

Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala

Tukaj je tema o tem kako naštimaš vbrizg goriva. Je pa potrebno predhodno registriranje na forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!