Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno
Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

Kolo mora stat naravnost glede na vilice ne na cel motor.

Objavljeno
Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

pol si pa dobr kupu..

Objavljeno

Najbrž je mal okvir zvit...sam če so prednje vilice pa zadnja nihajka v isti liniji ni problema.

Objavljeno
Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni.

Po vseh pravilih, če imaš na obeh straneh zadnjih vilic nastavljen enak odmik pri šponarjih verige, mora biti kolo popolnoma pravokoten na vilice in celoten motor. Če to ni, pol maš zvit geštel in to kar močno, če se opazi zamik kolesa glede na motor že na oko. Tko da je čist možno da je biu motor karamboliran, ker da bi pa sam motor tko zviu geštel pa mislim da ni možno.

Objavljeno

Lahko, da je zvit samo zadnji del (pritljažnik) in to nebi vplivalo na ciklistiko.

Objavljeno

Dejmo še mal teoretizirat ... itak bo mogu na konc it do kšnga dobrga mehanika, da mu bo ta takoj jasno razložil, kako in kaj ...

Objavljeno (popravljeno)

se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo :)))

Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše :)

mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo :P lol

Popravljeno . Popravil Fr3nky
Objavljeno
se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo :) ))

Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše :)

mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo :P lol

Pomoto, žal.

Objavljeno (popravljeno)

vse 5 :) :naughty:

vsak se kdaj zmoti :)

Popravljeno . Popravil Fr3nky
Objavljeno

na mojo xt660r sami lepi spomini prevozil 16000 km ko sem jo po dveh letih prodal in še danes se mi stoži po tem motorju, okvir se zvija oziroma pade v nihaje samo pri zares visoki hitrosti na dolgih ovinkih-enduro zasnova okvirja,pogonsko verigo 2x zategoval, stroški vzdrževanja minimalni ,motor gledano celostno prijazen do uporabnika

Objavljeno

res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe :)

Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm :)))

V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo :)

Objavljeno
res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe :)

Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm :)))

V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo :)

Zihr pol tok ne, kokr pri Ktmu z Akrapoti :evilgrin:

Objavljeno
Zihr pol tok ne, kokr pri Ktmu z Akrapoti :evilgrin:

To je najbrž pa tud res.

Objavljeno

ja ampak nisem imel KTM-a z akrapoti, meu sem Yamaho :))) in res je služila svojemu namenu in bil sem res zadovoljen z njo...

A kaj, ko je človek tako naravnan, da zmeraj išče in misli da bo šel na boljše pa ni vedno tako...

Res pa je, da je KTM brutalen stroj. Kar se pa tiče udobja vožnje pa da ne govorimo... Bratranec je imel LC4, res spipana mašina, samo več kot 15min nisi imel kaj delat na njem... Odvisno zakaj hočeš imet motor :)

Objavljeno

Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?

Objavljeno

Jest,sam ne vem če je to kakšn problem,pač cuka ko se peleš počas,pa pod manjšimi obrati,ko ga pohodiš tko neha!

Objavljeno

Pod nizkimi obrati je motor nemiren, ja. Čeprav se mi zdi, zdaj ko imam Leote, da je malce bolje.

Objavljeno
Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?

Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Objavljeno (popravljeno)
Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem.

EDIT: Že našel teme.

Popravljeno . Popravil LooLekSLO
Objavljeno
kaj pa zaščito za mašino, kje se bi dalo dobit?

http://www.bikepics.com/pictures/1640744/

Takole zaščito prodajajo v KMC (artikel 5VK-W0746-10-00). Stane 121 EUR.

Ampak ... :naughty: Če želiš, jo lahko kupiš od mene. Ampak... je počen nosilček in bi ga bilo treba zvarit. To bi ti lahko zvarili v kako firmi ki dela z aluminijem (Iskra PIO pri nas v Šentjerneju). In ker je tut malo podrsan, ga je treba spaskat (tudi Iskra PIO). Po želji pa tudi eloksirat v poljubno barvo (Gabriel Grosuplje). Švasanje in peskanje mogoče stane 15€, eloksiranje 15€, zame 20€ pa maš lepo, unikatno zaščito v poljubni barvi za 50€ :krneki:

Objavljeno
Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?

kadar začne motor cukat poskušaj korigirat z sklopko, men je dostikrat ta majhen trik pomagal, je ta zadeva značilna za enovaljnike

Objavljeno
Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.

Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem.

EDIT: Že našel teme.

Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala

Objavljeno
Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala

Tukaj je tema o tem kako naštimaš vbrizg goriva. Je pa potrebno predhodno registriranje na forum.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!