benny0104 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni. Kolo mora stat naravnost glede na vilice ne na cel motor.
biker77 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni. pol si pa dobr kupu..
benny0104 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Najbrž je mal okvir zvit...sam če so prednje vilice pa zadnja nihajka v isti liniji ni problema.
Andro82 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Nevem ker sem nedavno kupil ta motor, lahko je da ni v sredini. Če nastavim kolo da je po oznakah ki so na levi in desni strani kolesa(od 1 do 6) naprimer obe strani na 3, in potem primerjam kolo pa zadnji del motorja (luč in blatnik) je kolo zamaknjeno v eno stran. Tako da imam zdaj nastavljeno na eni strani natezalec na stopnjo 2, na drugi pa na 4. Zdaj če motor pogledaš odzadaj zgleda kolo ravno z motorjem, vendar če zmerim razmak med vilico na levi strani je do gume manjši kot na desni. Po vseh pravilih, če imaš na obeh straneh zadnjih vilic nastavljen enak odmik pri šponarjih verige, mora biti kolo popolnoma pravokoten na vilice in celoten motor. Če to ni, pol maš zvit geštel in to kar močno, če se opazi zamik kolesa glede na motor že na oko. Tko da je čist možno da je biu motor karamboliran, ker da bi pa sam motor tko zviu geštel pa mislim da ni možno.
Lowrenc Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Lahko, da je zvit samo zadnji del (pritljažnik) in to nebi vplivalo na ciklistiko.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Dejmo še mal teoretizirat ... itak bo mogu na konc it do kšnga dobrga mehanika, da mu bo ta takoj jasno razložil, kako in kaj ... bajkr88 1
Fr3nky Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 (popravljeno) se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo )) Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo lol Popravljeno Maj 11, 2009. Popravil Fr3nky
LooLekSLO Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 se pridružujem enem od odgovorov, kdo ima xt-ko z 6-imi prestavami, se bom z veseljem pelal z njo )) Da je imela moja lepotička 6 prestav, bi hudičevo študiral če bi jo dal od hiše mogoče je pa na vsake 1000 eden z šesto prestavo lol Pomoto, žal.
Fr3nky Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) vse 5 :naughty: vsak se kdaj zmoti Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil Fr3nky
Carp Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 na mojo xt660r sami lepi spomini prevozil 16000 km ko sem jo po dveh letih prodal in še danes se mi stoži po tem motorju, okvir se zvija oziroma pade v nihaje samo pri zares visoki hitrosti na dolgih ovinkih-enduro zasnova okvirja,pogonsko verigo 2x zategoval, stroški vzdrževanja minimalni ,motor gledano celostno prijazen do uporabnika
Fr3nky Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm )) V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo
suntrace14 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 res je...vse kar sem menjal na motorju je bilo olje, filter in gume... res super motorček. imel sem varianto X in bi jo še imel...da ima mogoče manj kilogramov in kakšnega konja več, nebi bilo nič narobe Res se mi toži ko se spomnem ooooooh in ta zvok Akrapotov...mmmm )) V nedeljo ko sem delal, se je mimo mene peljal eden z endurco (z akrapoti) mmmmm kako je srce podivjalo Zihr pol tok ne, kokr pri Ktmu z Akrapoti :evilgrin:
benny0104 Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Zihr pol tok ne, kokr pri Ktmu z Akrapoti :evilgrin: To je najbrž pa tud res.
Fr3nky Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 ja ampak nisem imel KTM-a z akrapoti, meu sem Yamaho )) in res je služila svojemu namenu in bil sem res zadovoljen z njo... A kaj, ko je človek tako naravnan, da zmeraj išče in misli da bo šel na boljše pa ni vedno tako... Res pa je, da je KTM brutalen stroj. Kar se pa tiče udobja vožnje pa da ne govorimo... Bratranec je imel LC4, res spipana mašina, samo več kot 15min nisi imel kaj delat na njem... Odvisno zakaj hočeš imet motor
frizbi Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih?
billy Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Jest,sam ne vem če je to kakšn problem,pač cuka ko se peleš počas,pa pod manjšimi obrati,ko ga pohodiš tko neha!
LooLekSLO Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Pod nizkimi obrati je motor nemiren, ja. Čeprav se mi zdi, zdaj ko imam Leote, da je malce bolje.
S-trMa Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih? Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam.
LooLekSLO Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 (popravljeno) Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam. Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem. EDIT: Že našel teme. Popravljeno Maj 16, 2009. Popravil LooLekSLO
sic Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Kdo ve kje se da kupiti za xt-jko, ščitnike za roke,za na ročke?
sic Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 kaj pa zaščito za mašino, kje se bi dalo dobit? http://www.bikepics.com/pictures/1640744/
S-trMa Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 kaj pa zaščito za mašino, kje se bi dalo dobit? http://www.bikepics.com/pictures/1640744/ Takole zaščito prodajajo v KMC (artikel 5VK-W0746-10-00). Stane 121 EUR. Ampak ... :naughty: Če želiš, jo lahko kupiš od mene. Ampak... je počen nosilček in bi ga bilo treba zvarit. To bi ti lahko zvarili v kako firmi ki dela z aluminijem (Iskra PIO pri nas v Šentjerneju). In ker je tut malo podrsan, ga je treba spaskat (tudi Iskra PIO). Po želji pa tudi eloksirat v poljubno barvo (Gabriel Grosuplje). Švasanje in peskanje mogoče stane 15€, eloksiranje 15€, zame 20€ pa maš lepo, unikatno zaščito v poljubni barvi za 50€ :krneki:
Carp Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Mene pa zanima ce ima kdo probleme s "cukanjem" ob konstantih obratih? kadar začne motor cukat poskušaj korigirat z sklopko, men je dostikrat ta majhen trik pomagal, je ta zadeva značilna za enovaljnike
smukc Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Kater letnik pa maš? 2004 in 2005 sta imela serijsko napako. Je bil vpoklic za te letnike. Če je bil zamenjan potem večjih težav ne bi smelo bit. Mejceno vseeno pocuka, se da popravit z nastavitvijo CO1 tako da povečaš za 5-10. Obvezno zapiši nekam original nastavitev. Navodila boš našu na xt660.com. Registrirat se je treba. Priporočam. Kje pa se to najde? Registriral sem se, vendar pod rubriko Forum nikjer ne vidim tem. EDIT: Že našel teme. Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala
LooLekSLO Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Kaj ko bi napisal kar tukaj da ne bi še jaz iskal in vsi ostali.Hvala Tukaj je tema o tem kako naštimaš vbrizg goriva. Je pa potrebno predhodno registriranje na forum.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se