Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Mnja. No, če se boste poglabljali pa je obvezno imeti power commander, zato niti ne poskušajte brez njega, ker bo slabše kot je blo. Z njim se lepo nastavi nova mapa za vbrizg in motor teče ko singerca. No, pol seveda se še splača nabavit stg. 1 in stg. 2 zračni filter ter predelat airbox in odstranit snorkel. Saj sem že v prejšnih temah pisal o tem. Mogoče izpostavim še distančnik za vilice v kombinaciji z gostejšim oljem (W15). To se tut splača dat nekam zdrejat.

Navodila najdete tudi v xt.660.com.

Tu je seznam "uradnih" predelav:

http://www.xt660.com/showthread.php?t=630

Med njimi sem avtor tudi jazst, ki sem kot prvi predelal XTR v XTX na tak način:

http://www.xt660.com/showthread.php?p=7022...ted=1#post70222 :fredy:

Forum je odličen, fantje bodo radi pomagali in odgovori so kar hitri.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Ziv,

Sicer mam letnik 2007, sem pogledal vrednost C01 in je na 0, kar mi je malce sumljivo, mozno je pa tudi da je prejsni lastnik kaj spreminjal.

Lp

Objavljeno
vrednost C01 in je na 0

CO1 je nastavljiv v mejah -128 to +128. Da je 0 je po moje zgolj naključje. Vsak moped ima svojo tovarniško vrednost. Moja npr. je bla 12.

Objavljeno
Neki me zanima: a je kdo od vas že zamenu ketno na motorju pa pri koliko km. Ker jest mam 19000 km pa jo bom zdej zamenu z didovo. Drugače pa mam na tej ketni

še tri črtice lufta rezerve za zategnit. Mam občutek da se je zadnje 5000 km nenormalno raztegovala. Prej pa skor nič.

V servisni knjigi piše, da je veriga za zamenjat če je dolžina 16 valjčkov večja od 240,5 mm. :naughty:

lp maxf1

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A kdo ve, kje bi dobil ugodno 320 disk od supermota.

Nabavil sem še enduro feltne, pa me zanima, če je že kdo predelaval iz x v r. Prej sem imel 10 let enduro (xtjko) in ne morem brez "tavelikih felten" ;)

Objavljeno
A kdo ve, kje bi dobil ugodno 320 disk od supermota.

Nabavil sem še enduro feltne, pa me zanima, če je že kdo predelaval iz x v r. Prej sem imel 10 let enduro (xtjko) in ne morem brez "tavelikih felten" ;)

Vprašaj tukaj:

http://www.mx-tec-parts.de/englisch/index.htm

Moj kolega je tule naroču ene diske pa je ful zadovoljen.

Objavljeno

Fantje zivjo tud jaz si lastim XTR pa imam uprasanje kako se nastima ura k sem ze pozabil?

Objavljeno
Fantje zivjo tud jaz si lastim XTR pa imam uprasanje kako se nastima ura k sem ze pozabil?

ključ v klučavnico in daj kontakt...drži oba gumba na enkrat skupaj ene 5 sekund da začne utripa ura in potem nastaviš

Objavljeno
Vprašaj tukaj:

http://www.mx-tec-parts.de/englisch/index.htm

Moj kolega je tule naroču ene diske pa je ful zadovoljen.

Tukaj nimajo pravih diskov za xt660x oz. 320 diska ki je malo izbočen. Odločil sem se za original 110 ojrov, zadnji pa cca 80. Vijaki so sprednji 40 zadnji pa 30 ojrov, če koga zanimajo cene, še najbolj se splača original, vsaj pomoje.

Tvoj kolega je rabil verjetno 295 disk, za predelavo iz xtr v xtx, ki je bolj pogosta, vendar imaš potem manjše diske in "tašvoh" vilce. Če predelaš obratno pa so diki 320 in "tamočne" vilice.

Ne vem še, kako bom namestil blatnik, zanima me pa, če je že kdo predelaval v to smer (x v r )?

Objavljeno

Kolko vam ta hudič pije olja? Od prvega servisa sm naredu 5k km, pa preverim zdejle olje in je na minimumu. Itak bom mel zdej servis, sam me zanima kolko km-jčkev lahk še naštepam. Jst na to sploh nism pazu, k piše da je servis na 10.000 km. A ga res tolk popije al je uni premalo naliv. Olje je sigurno pravilno zmerjeno :-)))

Objavljeno
Kolko vam ta hudič pije olja? Od prvega servisa sm naredu 5k km, pa preverim zdejle olje in je na minimumu. Itak bom mel zdej servis, sam me zanima kolko km-jčkev lahk še naštepam. Jst na to sploh nism pazu, k piše da je servis na 10.000 km. A ga res tolk popije al je uni premalo naliv. Olje je sigurno pravilno zmerjeno :-)))

Neglede na to, koliko ga je sedaj notri, nalij na maksimum, in se vozi do servisa brez skrbi. Čudno je da je naslednji servis na 10.000km, ponavadi je prvi na 1.000km naslednji na 6.000km.

Ti samo doli motorju primerno olje in se vozi.

lp

Objavljeno
Kolko vam ta hudič pije olja? Od prvega servisa sm naredu 5k km, pa preverim zdejle olje in je na minimumu. Itak bom mel zdej servis, sam me zanima kolko km-jčkev lahk še naštepam. Jst na to sploh nism pazu, k piše da je servis na 10.000 km. A ga res tolk popije al je uni premalo naliv. Olje je sigurno pravilno zmerjeno :-)))

kaj is meru olje pri mrzlem al toplem motorju ?

men ne pije nič :D ...nalij v hladnem stanju motorja olje do sredine tiste palčke ko pomeriš pa bo ok :D

Objavljeno

Meru sm tko kot piše v knjigci. Vžgal hladnega za 15 minut, ugasnu, počaku par minut in pogledu. Minimu pri spodnji črtici. Al je kakšna boljša tehnika? Interval pa tut piše, da je na 10.000, lahk je blo za prejšnje letnike na 6000km. Moj je l. 2008.

Malo hodi vse skup narobe, zdej se ne vozim, k mam izpitno obdobje, končam pa čez 2 tedna in potem sam pelem na servis pred dopustom. Če pa grem zdej dolivat, pa bo un spet zamenju, tko da plačam dvakrat. Rabu bi pa zdej na hitr sam eno furco do morja in nazaj, 200km.

Mah, neč bom dolil malo. Sm sam tko mislu, če se lahk brez skrbi še mal pofjakam okoli na minimumu :-)))

Objavljeno
Meru sm tko kot piše v knjigci. Vžgal hladnega za 15 minut, ugasnu, počaku par minut in pogledu. Minimu pri spodnji črtici. Al je kakšna boljša tehnika? Interval pa tut piše, da je na 10.000, lahk je blo za prejšnje letnike na 6000km. Moj je l. 2008.

Malo hodi vse skup narobe, zdej se ne vozim, k mam izpitno obdobje, končam pa čez 2 tedna in potem sam pelem na servis pred dopustom. Če pa grem zdej dolivat, pa bo un spet zamenju, tko da plačam dvakrat. Rabu bi pa zdej na hitr sam eno furco do morja in nazaj, 200km.

Mah, neč bom dolil malo. Sm sam tko mislu, če se lahk brez skrbi še mal pofjakam okoli na minimumu :-)))

v trgovino liter motula te bo stal okol 11-12 € pa nalij tiste 2 do 3 deci . servisi za yamahe so na 10k km ja...jst menjam olje pred začetkom vsake sezone ali na 10k km..fajn se vozi...če ne se pa spotoma za na morje ustav pr men na rakeku in dolijeva (motul 10w-40)

Objavljeno
Interval pa tut piše, da je na 10.000, lahk je blo za prejšnje letnike na 6000km. Moj je l. 2008.

:ninja: Jao, pa kaj pol kaj piše! Prvič, to je 1 cilinder, oljček mora bit kot od device češpljev sokec, dober da bi ga lahko skoraj pil! Drugič, če ga oreng žgeš se olje menja na 6.000 km!!! Tut nam uradno nikjer ni pisalo, da na 6.000, pa smo ga vseeno!!! Od tele Yamahe je pa res vse tako smešno poceni, da moraš bit že čudn da je škoda tistih par evrov da privoščiš mašini najboljše. Menjaj ZDAJ! In naj ti dajo še liter za povrh, da boš lahko istega dolil, če boš sežgal vse še preden bo 6.000.

Objavljeno

Okey, super ste. Grem zdejle kupit.

Pa če se kje beknemo, me dejte pocukat, dam za pivo :-))

Objavljeno
Okey, super ste. Grem zdejle kupit.

Pa če se kje beknemo, me dejte pocukat, dam za pivo :-))

po možnosti nalij notri isto olje k ti ga je na servisu...če si biu pr zastopniku za yamaha maš najverjetneje notr yamalube nism pa 100% ..povej kdaj greš na morje pa ti delam družbo t xtx :D ..te štopam na ridah

Objavljeno

Yamalube zlo hitro pije, je pa res da je poceni:) js sm ga dolil 8 deci do servisa na 10000 km, je pa res da če maš menjane izpuhe, malo več olja popije.

LP

Objavljeno

Se je kdo kaj igral z zobniki na R verziji?

Objavljeno

Končno uspela predelava iz X v R

(iz Supermota v Enduro 320 disk in "tanmočne vilice")

Zadnja guma paše brez problemov iz x na r in obratno (vse original). Spredaj pa so težave, ker pri enduro platiščih (tudi original) drgnejo šice "šprikle" ob zavorno čeljust. Govorimo o diskih 320 mm in "tamočnih vilicah".

Potrebno je zbrusiti zavorno čeljust na robu za cca 2 mm, da špice lepo tečejo mimo.

Rešitev za "tamali" blatnik pa so puše 6 cm in vijaki 8 cm in podložke, da se ga malo "vzdigne".

Cena seta: okoli 2 evra v metalki. Lepo je če vijake tudi zalepimo.

Objavljeno

Ponavadi se predelava iz R v X kar pa je "tašvoh varianta" zaradi slabših vilic in manjših diskov(295). Nikjer pa še nisem zasledil kontra variante, zato sem jo kar naredil.

Če bo še koga kdaj zanimala "tamočna" predelava, da ve kaj naredit sem tudi tukaj malo opisal.

Objavljeno
Spredaj pa so težave, ker pri enduro platiščih (tudi original) drgnejo šice "šprikle" ob zavorno čeljust. Potrebno je zbrusiti zavorno čeljust na robu za cca 2 mm, da špice lepo tečejo mimo.

Svašta! Tole je pa tazadno kr sm prčakval. A ni čeljust pri X pomaknjena navzven celo malo bolj kot pri R? :unsure:

Objavljeno
Svašta! Tole je pa tazadno kr sm prčakval. A ni čeljust pri X pomaknjena navzven celo malo bolj kot pri R? :unsure:

Jaz tudi nisem pričakoval tega, samo ni tak problem, pobrusiš tista 2 mm in to je to. Ravno danes sem šel malo probat enduro, in moram rečt, da se motor izvrstno pelje, zaviranje fenomenalno, za potovanja pa se mi zdi bolj udobna, ker je malo višja in bolj drži smer.Tudi roke manj trpijo kot pri supermotu.

Primerjava - Podobno kot carve smučkein proti navadnim sulicam je vožnja s supermotom ali endurom . Se pa enduro še vedno odlično pelje po ovinkih in je zelo okreten tudi po mestu, kar se tiče pločnikov pa ni primerjav. Prej sem vozil 10 let enduro in mi supermoto enostavno ni nudil toliko svobode. Gozdne poti, makedami, razne bližnice itd.

Najlepše pa je, če imaš oboje iz zdaj je mir. :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!