miha7 Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Am fantje ni več 25kw, nov zakon 35kw :trance_33_sleep: In pri nekaterih modelih je v homologacijskem kartončku napisanih 35kw :trance_33_sleep: Je vreden svojega denarja? http://Klik
simonsi Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Je vreden svojega denarja? http://Klik Ne, še vedno nikamor ne gre, samo bolj prdi. Najbolj žalostno je na počasen motor ali avto montirat "športen" glasen izpuh. zika 1
Tonga Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Am fantje ni več 25kw, nov zakon 35kw :trance_33_sleep: In pri nekaterih modelih je v homologacijskem kartončku napisanih 35kw :trance_33_sleep: Je vreden svojega denarja? http://Klik Kaj ni z 18 leti še vedno 25 kw omejitev?
miha7 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Ne, še vedno nikamor ne gre, samo bolj prdi. Najbolj žalostno je na počasen motor ali avto montirat "športen" glasen izpuh. "Še vedno nikamor negre" nekoliko sarkastično, če imam izpit za 35kw, ter motor na dlani, je zame to polna kapa. Za cruzanje po mestu pa največ do Golice. Sj se negre za moč, zvok ima pa lep ane Samo bojim se glede prebitjja? Je to velika poškodba?
Tonga Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Am fantje ni več 25kw, nov zakon 35kw :trance_33_sleep: In pri nekaterih modelih je v homologacijskem kartončku napisanih 35kw :trance_33_sleep: Je vreden svojega denarja? http://Klik
LooLekSLO Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Torej malce sem se igral z nastavitvijo CO in povečal za 5 enot. Cukanje se je malce izboljšalo, vendar še vseeno ni to to! :glare: Zanima me pa še to, do kje imate obrabljene gume (R verzije)? Jaz uporabljam Michelin Anakee in sem prišel do puščice, ki označuje v katero smer se mora guma vrteti (točno na sredini je zradirana). Da vidim ali se še da kaj več narediti iz tega. Več povedo slike. Pa še to... kakšen akumolator ima XT? Suhi?
TONTO Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Kolk pa imajo xt-jke kaj najvišjo hitrost na ravnini ne po klancu navzdol??
THOMPSON Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Po števcu 181, po občutku 450! Vse nad 150 pa je itak overspeed!
TONTO Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 Vse nad 150 pa je itak overspeed! Še kar zanimive so te XT-ejke pri višjih brzinah, posebn če so gor grobe gume
THOMPSON Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Velika razlika je med originalnimi (metzeler tourance) in temi kot jih imam v drugo montirane (pirelli ). Sploh si prej nisem mogel predstavljati, da gre XTR v ovinku do roba...kot bi vozil drug motor. Celo pri višji hitrosti je moped stabilen in brez stampeda.
RHonda Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 Jest lahko potrdim, sem vozil za xt600 z športnim izpuhom po avtocesti, po klancu navzdol, z kawasakijem. Šel je 170 po števcu in nič več! Več ne gre. Tudi novejši xt660 imajo končno hitrost 165-uradno!
marek86 Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 Imam Yamaho xt660r kjer so dovoljene pnevmatike spredaj: 90/90 R21, zadaj 130/80 R17, Sedaj pa imam gor gume spredaj: 120/70 R17, Zadaj:160/60 R17, ki so dovoljene za yamaho xt660x. za homologacijo bi potreboval certifikat kjer bi pisalo da lahko dam na xt660r gor gume kakršne so dovoljene na xt660x. Ali ima kdo kakšno idejo kje bi to dobil????
Himc57 Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Pozdravljeni, zanimam se za nakup xtR, če se ne motim jih izdelujejo od leta 04, zanima me če je do danes prišel kakšen fecelift ali kakšna izboljšava v teh letih, ali samo barva okvirja pa felten. Lp
Fr3nky Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 v bistvu ima 2009 model (ali že 08 ne vem točno) ima te stranske plastike malo ožje, kao bolj športne. tud pa ne vem, če samo X ali tudi R model. drugače pa ni bilo nekih izboljšav ali sprememb...
Kawl Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Malenkost lepše so tudi stopalke za sopotnika ter držala za sopotnika... Nekaj pa se mi zdi da je pridobil na teži v zadnjih dveh letih...
THOMPSON Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Vsako leto menjane/dodane barve mopeda, menjan odtenek pleksi vetrobrana Feltne, zadnja nihajka, prva vilica barvane v črno 2008 Stopalke sopotnice alu. od mislim 2007 Druga kombinacija barv sedeža 2007 Prvi blatnik v barvi mopeda 2008 Rešen problem cukanja 2007 Drugačne zaščite izpuha 2006 Govorim za xtR, za xtX ne vem! Pravijo, da se konja, kateri dobro vleče zlepa ne menja.....
Himc57 Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Aha, če sem prav razumel ni nekih groznih sprememb. Edino spotaknil sem se ob to cukanje, kako je s tem? Kaj letniki do 07 cukajo? Kaj pa oblika sedeža pri X in R je enaka? Hvala in lep pozdrav Miha
THOMPSON Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ne gre za tipično cukanje, ampak bolj za "nemiren karakter" motorja. Z pravilno nastavitvijo se to enostavno reši.
LooLekSLO Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ja pa se ne reši tako zlahka. No vsaj jaz nisem popolnoma odpravil tega. Mislim, da gre to samo z PCjem.
THOMPSON Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ja, s PCjem. Home-made prememba količine goriva ni dovolj.I n če je bil moped kupljen v SLO celo brezplačno. Za info, XTR in XTZ imata enak motor, samo program delovanja je drugačen. In XTZ ima občutno mirnejši tek pri srednjih vrtljajih.
Rokr89 Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 Ve morda kdo, koliko stane, da ti vgradijo 25 kw blokado? Ja jaz sem dal za blokado okoli 170€ če se ne motm!
Himc57 Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Vprašanje za lastnike XTjk, katere imajo prevoženih ćez 30.000km. Kakšno vzdrževanje sledi po teh kilometrih, je potrebno kakšno štelanje ketnice in ventilov? Kaj še pride v poštev? (verižni set pustimo) LP
FreeBird Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Vprašanje za lastnike XTjk, katere imajo prevoženih ćez 30.000km. Kakšno vzdrževanje sledi po teh kilometrih, je potrebno kakšno štelanje ketnice in ventilov? Kaj še pride v poštev? (verižni set pustimo) LP Tkole piše v service manualu! Pa če si zaintirisiran kupit rabljenega, ti lahko jaz svojega prodam. Za več info me pa na zs vpraš. nejcgs 1
Himc57 Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Hvala ti, kje bi pa lahko dobil ta komplet pdf-ja?
Banjo Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Jaz ga imam, naslov pa islim da je bil objavljen tu na Motosvetu. Lahko ti pošljem na PM. Hvala ti, kje bi pa lahko dobil ta komplet pdf-ja? smukc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se