Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno

Mislim, da je bilo to na letnikih 2006.

Ni res...Moja ima 25 kW :P

ja ku maš blokirano .) mene je zanimala odprta kr so mi rekel eni da ma 35kw pa sm mau poprašov da premislem če bi bla za kupet al ne

pa je tu uredi motor drgač al so kašni problemi znim??

Objavljeno

Preberi tole temo, imaš preko 70 strani objav, med njimi boš našel dovolj informacij, da dobiš svoj vtis o motorju in se potem odločiš.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Preberi tole temo, imaš preko 70 strani objav, med njimi boš našel dovolj informacij, da dobiš svoj vtis o motorju in se potem odločiš.

Pred 2 mesecema sem kupil xtx 660 zakon motor sedaj sem ga pa še nadgradil z MASS slip on izpuhi hehe:) full rohni:)

Za začetnike je pa sploh ta motor idealn.

Objavljeno

Čao

Je že kdo kdaj pomislil, da bi na XT660 X vrgu spredaj felgo 19 col in temu ustrezne gume? Mene mika kombinacija tega motorčka in uporabnosti za OFF-road ture izven EU, za kar pa bi potreboval nekaj večje gume kot 17 col in me je tole zamikalo. 21 col ne potrebujem, ker je to že itak lahek in igriv motor in bi blo 19 pomoje povsem zadosti, pa še na voljo je kar precej gum za teren dimenzije 19. Je kdo morda kdaj zasledil kako takšno predelavo...?

Hvala

ajd

Objavljeno

Lp

Imam vprašanje za lastnike yamah xt 600. Sam imam omenjeni motor, letnik 1998, trenutno ima 15000km. Kadar je motor hladen ga seveda vžgem z zaugom. Ko motor že vžge včasih po parih sekundah slišiš pok in potem crkne. Pok pride nekje iz cilindra, morda tam kjer so ventili, nevem točno. Ko ponovno štartaš je pa normalno laufa. Motor dugače zelo lepo laufa, pri 15000 se naj še ne bi štelali ventili, zato me zanima kaj ta pok pri štartanju pomeni. Ali še komu isto dela??

Hvala za odgovore.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A je že kdo mogoče kej zvohu o novi xt660x za leto 2011?? Nikjer ni nč novga, me pa zlo zanima kaka bo!!

LP

Objavljeno

A je že kdo mogoče kej zvohu o novi xt660x za leto 2011?? Nikjer ni nč novga, me pa zlo zanima kaka bo!!

LP

Enaka kot lani, le druge barve. KLIK

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lp

Zanima me če ima kdo desni špegu od xt-jke za prodat. Moja je letnik 98, sam mislm da majo tut starejše isti špegu. Šipco mam celo, sam plastika se je razbila.. Nov je drag ko svinja.

No če ga kdo ima naj me kontaktira na 051-330-862. Hvala

Matej

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kje bi lahko nabavil nosilce za kovček za XT660R? Oziroma ima kdo za prodat?

Lahko na PM

Objavljeno

Kje bi lahko nabavil nosilce za kovček za XT660R? Oziroma ima kdo za prodat?

Lahko na PM

Nosilec za zadnji kovček? Imam novi nosilec doma, nikoli montirani orginal od Yamahe XT 660R, za 50 eur :kva2:

Objavljeno

Ziujo,

se opravicujem ce je to ze pisalo ampak bol ko brsam po forumu manj najdem:/

zanima me ce se da yamaha xt660 kaj znižat. visok sem namreč 175 in nekako ne stojim z nogami na tleh, ali ena ali druga. pa zanima me tudi ce je razlikat v visi že če ima slide gume, originalne kot gledam po vecje.

hvala za odgovore :)

Objavljeno

Sicer je že bilo napisano, vendar se da znižat.

Spredaj na vilicah, zadaj na vagah. Na vsaki strani za cca 3cm.

Za tvojo višini več kot dovolj.!

Objavljeno

Sicer je že bilo napisano, vendar se da znižat.

Spredaj na vilicah, zadaj na vagah. Na vsaki strani za cca 3cm.

Za tvojo višini več kot dovolj.!

ampak a to pomeni da potem postanejo amortizerji mehkejsi, ker sem zaslediu da se tudi trdota lahko stela. ali pač je to neodvisno od tega?

Objavljeno

Če spustiš spredaj na križih, se trdota ne spremeni, samo hod se skrajša.

Objavljeno

Če spustiš spredaj na križih, se trdota ne spremeni, samo hod se skrajša.

Prva trditev drži, druga pa ne!

Če prestaviš vpetje na križih ostane hod enak.

Objavljeno

samo prostora pod motorjem je manj.

Objavljeno

samo prostora pod motorjem je manj.

to načeloma ni problem ne, se na ovinkih kj pozna?

pa še zanima me če je to drag biznis če to delam al se pač bol splaca kupt kakšen drug motor ki je nižji? ker mi gre res na žiuce ker ne dosezem z obe nogama do tal, in se ga zato bojim kupt, če bi biu malo nizji bi se takoj odločil zanj. a mogoče koga poznate, ki je to delal pa da bi lahko videl motor v zivo?

Objavljeno

to načeloma ni problem ne, se na ovinkih kj pozna?

pa še zanima me če je to drag biznis če to delam al se pač bol splaca kupt kakšen drug motor ki je nižji? ker mi gre res na žiuce ker ne dosezem z obe nogama do tal, in se ga zato bojim kupt, če bi biu malo nizji bi se takoj odločil zanj. a mogoče koga poznate, ki je to delal pa da bi lahko videl motor v zivo?

ne ni drago... ebay.de poglej malo al pa louisov katalog

Objavljeno

In v čem je problem, če ne dosežeš tal z obema nogama?

Sem tvoje višine in sem XT-ja vozil zadnje tri sezone in s te nisem imel nikoli nobenih problemov - pač normalno dosežeš tla z eno nogo, kar je načeloma dovolj. Mogoče je od začetka potrebno malo treninga in razmišljanja pri ustavljanju, kasneje pa to postane avtomatizem. Pri manevriranju na mestu pa je to potrebno opraviti na prstih obeh nog.

to načeloma ni problem ne, se na ovinkih kj pozna?

pa še zanima me če je to drag biznis če to delam al se pač bol splaca kupt kakšen drug motor ki je nižji? ker mi gre res na žiuce ker ne dosezem z obe nogama do tal, in se ga zato bojim kupt, če bi biu malo nizji bi se takoj odločil zanj. a mogoče koga poznate, ki je to delal pa da bi lahko videl motor v zivo?

Objavljeno

Jaz sem sicer malce večji, vendar tudi ne dosežem tal z obema nogama, vendar do sedaj niti nisem pomislil o nižanju, saj se le malce presedeš, da si z enim celim stopalom na tleh, pa je. Malce težje je le v kakšnem hribu, pa še to če sta gor dva (vendar se takrat motor tudi malce posede). Tako, da zaradi tega naj te ne skrbi preveč ;)

Objavljeno

to načeloma ni problem ne, se na ovinkih kj pozna?

pa še zanima me če je to drag biznis če to delam al se pač bol splaca kupt kakšen drug motor ki je nižji? ker mi gre res na žiuce ker ne dosezem z obe nogama do tal, in se ga zato bojim kupt, če bi biu malo nizji bi se takoj odločil zanj. a mogoče koga poznate, ki je to delal pa da bi lahko videl motor v zivo?

uh, pri XT pa res ni problem v visini, ce jo spustis za cm ali tri. to se vecinoma uredi preko vpetja spodnje strani amortizerja. kako tocno izgleda pri XT ne vem; ali so samo ploscice ali trikotniki moras sam ugotoviti. zamenjas, to je vse. par minut dela.

vilice pomaknes kaksen cm dlje skozi sprednji kriz. PREDEN delas vse te sprememe si ZAPISI (fotografiraj) originalno stanje. in delaj postopoma.

lahko tudi samo znizas sedez. poisci temo o tem.

Objavljeno

Jaz sem sicer malce večji, vendar tudi ne dosežem tal z obema nogama, vendar do sedaj niti nisem pomislil o nižanju, saj se le malce presedeš, da si z enim celim stopalom na tleh, pa je. Malce težje je le v kakšnem hribu, pa še to če sta gor dva (vendar se takrat motor tudi malce posede). Tako, da zaradi tega naj te ne skrbi preveč ;)

najbol se bojim ko se bom ustavil kj na kaksnem ležečem policaju z eno gumo gor drugo pa dol jst pa umes nekak, al pa v kaksnem hribu:S to s policajem se mi je ze enkrat zgodil in je zelo bedno ko pade motor na tebe :/ sm bol ziheras da more bit use narjen tko kot treba najprej varnost pol pa use ostalo :D

aha pol se ze sedež da, super, hvala fantje za pomoč, ste mi velik pomagal :)

sam se neki a mogoče kdo koga pozna ki je to ze naredu, d bi lahko vidu motor v zivo?

Objavljeno

halo,sem novi na na tem foromu,mam pa problem z xt600,prejšnjič sem se pelal po klancu navzdol in mi je naredilo pooofff na auspuf in kot da bi na zračni filter pihnilo,nato mi je ugasno in potem je zelo težko vžgal in potem ko sem se pelal naprej je zmes dobo globji glas in zgubo moč par metrov,nato je šel normalno naprej.sem prišel domov ga ugasnil in ponovno vžgal(normalno),danes pa mi več sploh ni vžgal,kaj bi to bilo?prosim pomagajte

Objavljeno

najbol se bojim ko se bom ustavil kj na kaksnem ležečem policaju z eno gumo gor drugo pa dol jst pa umes nekak,

No ja, kaj takega se mi sploh ni zgodilo. Je pa res, da se mi je ene parkrat zgodilo, da sem se ustavil na kakem robu ceste (asfalt višji od bankine) ali pa je bila v asfaltu kotanja (odtočni jarek). Ko se ti to zgodi ugotoviš, da pač moraš pred ustavljanjem (seveda, če je to planirano) malo pogledat, kakšen je teren. Če pa ti pri tem še pade motor po tleh, pa si to še toliko bolj zapomniš (hvala bogu, meni se to ni nikoli zgodilo).

Bolj nerodno je seveda, če se moraš ustaviti na hitro in ni časa za preverjanje terena. V takem primeru se res lahko znajdeš v neprijetni situaciji, a tudi v takšnih primerih sem vedno uspel polovit motor. S časom se tako navadiš, da se pri ustavljanju malce pomakneš na eno stran na sedežu (na tisto, s katero nogo stopiš na tla - jaz na primer vedno na levo - desna noga je na zavori) in tako brez problema dosežeš tla, tudi če je pod motorjem kotanja.

V tehnične prilagoditve za znižanje motorja se ne bi spuščal, o tem so nekateri, ki se na to spoznajo že pisali. Prav tako je precej o tem zapisanega na forumi. Nisem pa prepričan, da se da kaj narediti na znižanju sedeža. Sem pa tudi sam na začetku razmišljal o znižanju zadnjega dela motorja in vem, da sem gledal nek vmesnik, ki se je motiral na zadnji vilici (informacijo o tem sem sigurno našel tu na forumu). Sem pa kar hitro opustil to idejo, saj po nekaj časa, treninga in izkušenj nisem imel nikakršnih problemov več z višino.

Objavljeno

zdaj sem govoril z enim ki je imel podoben primer,pa je rekel da je njemu preskočil jermen za ventile za en zobček,bi bilo to možno?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!