Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet.

Hvala vsem za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet.

Hvala vsem za odgovore.

vstrom. Boljši ker ma veš PS in V motor (2 cilindra)...

Je pa XT660 lepša :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 130 km/h je čisto dovolj konjev, kot si že sam povedal, res pa, da ni raketa. Vetrna zaščita je zelo slaba in se moraš pri tej hitrosti že dobro držati. 2 se lahko peljeta normalno, vendar je to le enocilindraš, torej so prisotni tudi tresljaji. Preizkusi raje pred nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet.

Sem imel in TDM900A in letos že kakih 100km narejenih z XT660R...primerjaš precej različna motorja: 180kg-230kg, 50HP-90HP, 1 cilinder-2 cilindra,...

Prvi občutek na XT660R je lažji zaradi manjših dimenzij in švohnejšega motorja, ampak motor veliko bolj nemirn, večji tresljaji, malenkost slabša vetrna zaščita, čeprov tud pri TDM ni bohvej kaj z orig.šipco...u glavnem TDM vzemi, če ti dopuščajo finance in če boš motor potem koristil, če pa imaš motor za kar tako po mojem boljš XT, s tem da pri TDM pozabi na kaj več kot kak makadam...

Štroma pa še nisem mel prilko sprobat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet.

Hvala vsem za odgovore.

Ker sem sam vozil XTXa 2004 eno sezono tudi na daljše fure sem spoznal dobre in slabe strani;

Motor je zlo vodljiv ker je lahek in visok,tudi čez ovinke dobro pade,pospeški pri prehitevanju so zadovoljivi,tako da lahko skočiš mimo ko prehitevaš,končna brzina pr men ko sem mal težji cca180KM/h,tud dost...skratka zelo dober motor za pridobitev izkušenj in vožnji kot jo navajaš primerno.

Ko pa se boš vozil v dvoje pa bo treba biti bolj pozoren pri zaviranju in omejiti prtljage

ker pod polno obremenitvijo motorju zmankuje moči in ga treba dost šaltat,vetrne zaščite

praktično ni,pa tudi z motorja se prenašajo vibracje,zato za dalše vožnje ni najbolj primeren,ker čutiš mravljince....drugač pa tud gre!! Sezono ko sem ga vozil sem naredil

cca 15000km in ne morem rečt,da sem kje zaostajal napravm drugim,ki smo se vozil skupaj.

Z XtXom nikdar nisem imel nobenih problemov!!,sicer ga še imam,vendar ga sedaj vozi sin...

Zaradi vožnje v dvoje in eventualnih daljših fur bi prej priporočal TDMa ... LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kolega je kupil original nosilec in ploščo za kovček (rabljeno). Zanima me, kateri kovčki pašejo na to original plato?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar berem, da se na motorju zavorne cevi menjujejo na 5 let. Najbrž je tudi na XT660 tako, zato me zanima kakšen strošek je to (okvirno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ti je najbolš dat gor opletene cevi, ker na xtjki so tk malbol slabe premze, komplet prednja zadnja pa zih pride pod 100 eur, pa še mal bolš zavorni učinek je:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ti je najbolš dat gor opletene cevi, ker na xtjki so tk malbol slabe premze, komplet prednja zadnja pa zih pride pod 100 eur, pa še mal bolš zavorni učinek je:)

To se bo tako menjavalo šele proti koncu sezone ob servisu. Vendar mislim, da bom dal kar navadne cevi, saj je meni zavorni učinek čisto zadosten in zaenkrat ne potrebujem kaj močnejšega. Pa še blokiranja se tako ni potrebno bati :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se bo tako menjavalo šele proti koncu sezone ob servisu. Vendar mislim, da bom dal kar navadne cevi, saj je meni zavorni učinek čisto zadosten in zaenkrat ne potrebujem kaj močnejšega. Pa še blokiranja se tako ni potrebno bati :D

Ravno v tem je fora da imaš pri bremzanju boljši občutek na ročki pri pleteni cevi in posledično lahko boljš (bolj natančno) zaviraš oz. dodajaš zavorno moč, ne pa v tem da bi hitrej zablokirala guma ali kej podobnega...priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Boyz I need help!

Mi lahko en pove, kje lahko na XTX preverim nivo olja v motorju...

Tnx¨!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boyz I need help!

Mi lahko en pove, kje lahko na XTX preverim nivo olja v motorju...

Tnx¨!

Pri 660 je pomembno tudi kako preveriš nivo olja ne samo kje. Motor ima "suhi karter" to pomeni, da olje za mazanje motorja v oljnem rezervoarju, ki je pri tej Yamahi kar okvir "geštel". Paličico za kontrolo olja imaš pred posodo za gorivo. Svetujem ti da si postopek pogledaš v navodilih, če jih nimaš pa malo "pogooglaj". Svetujem ti, da se držiš navodil, v nasprotnem se lahko zgodi, da boš v motor nalil več olja kot je potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni ljubitelji legvanov in ostale domače golazni =)

Ali mi lahko kdo pove če je omenjeni motor vožen z a2 izpitom?

hvala za odgovor

lp

Če ti kaj pomaga, večinoma XTX ima v prometni 35kw. Smo pravkar kupili eno, za uporabi v zakonu A2.

Pa še eno vprašanje. Nekajkrat se je zgodilo, da sem pred semaforjem ko sem čakal na zeleno, dodal gas, je motor ugasnil, se mi je zdaj še parkrat ponovilo, le ob dodajanju gasa, ali bi bilo potrebno malo povišat "štantgas", namreč izpuhi so bili predelani..?

Hvala, Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti kaj pomaga, večinoma XTX ima v prometni 35kw. Smo pravkar kupili eno, za uporabi v zakonu A2.

Pa še eno vprašanje. Nekajkrat se je zgodilo, da sem pred semaforjem ko sem čakal na zeleno, dodal gas, je motor ugasnil, se mi je zdaj še parkrat ponovilo, le ob dodajanju gasa, ali bi bilo potrebno malo povišat "štantgas", namreč izpuhi so bili predelani..?

Hvala, Jaka

Pri meni je delovalo vse normalno tudi po menjavi izpuhov. Mogoče je ena izmed tistih, ki so imele vpoklic zaradi neke elektronike. Preveri!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve?

Hvala!

Popravljeno . Popravil NoFear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve?

Hvala!

čip -> TPS senzor .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve?

Hvala!

Po mojih podatkih, v kolikor je bil motor kupljen v sloveniji, in senzor še ni bil menjan, ti ga menjajo zastonj, saj je to serijska napaka....neglede na to, da je že izven garancijskega roka ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih podatkih, v kolikor je bil motor kupljen v sloveniji, in senzor še ni bil menjan, ti ga menjajo zastonj, saj je to serijska napaka....neglede na to, da je že izven garancijskega roka ;)

NAJLEPŠA TI HVALA :)

Lohk pa povem da je bil motor v odličnem stanju :worship::boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAJLEPŠA TI HVALA :)

Lohk pa povem da je bil motor v odličnem stanju :worship::boobies:

ČE imaš kakšno sliko, jo prilepi, da vidim katero sta kupila :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!