tamauuu Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 lep pozdrav zanima me ali se komu nekaj "ropota" v motorju ko zaviras z motorjem. lp
meganer Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet. Hvala vsem za odgovore. sand66 1
Barracuda Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet. Hvala vsem za odgovore. vstrom. Boljši ker ma veš PS in V motor (2 cilindra)... Je pa XT660 lepša
LooLekSLO Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Za 130 km/h je čisto dovolj konjev, kot si že sam povedal, res pa, da ni raketa. Vetrna zaščita je zelo slaba in se moraš pri tej hitrosti že dobro držati. 2 se lahko peljeta normalno, vendar je to le enocilindraš, torej so prisotni tudi tresljaji. Preizkusi raje pred nakupom.
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet. Sem imel in TDM900A in letos že kakih 100km narejenih z XT660R...primerjaš precej različna motorja: 180kg-230kg, 50HP-90HP, 1 cilinder-2 cilindra,... Prvi občutek na XT660R je lažji zaradi manjših dimenzij in švohnejšega motorja, ampak motor veliko bolj nemirn, večji tresljaji, malenkost slabša vetrna zaščita, čeprov tud pri TDM ni bohvej kaj z orig.šipco...u glavnem TDM vzemi, če ti dopuščajo finance in če boš motor potem koristil, če pa imaš motor za kar tako po mojem boljš XT, s tem da pri TDM pozabi na kaj več kot kak makadam... Štroma pa še nisem mel prilko sprobat
sand66 Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Lp, mene pa zanima kako je z potovalno "udobnostjo" za samega in za 3*letno v dvoje. Nmareč kupil bi eno rabljeno pa rabim mal tko za sm pa ke kr drugač pa ni cajta, pa za kak krvavec, nanos, kr tko mal za gušt (ne po blatu rit pa take zadeve kak makadam). Zaradi moči mi je čisto vseeno ker vrjamem da jo je dovol za tistih 130kmh dovoljenih. torej kako je z vetrno zaščito k vrjamem da je tm tm z kaki nakedi ker. Mal kolebam se med tdm pa v-stromam, prosim za kak nasvet. Hvala vsem za odgovore. Ker sem sam vozil XTXa 2004 eno sezono tudi na daljše fure sem spoznal dobre in slabe strani; Motor je zlo vodljiv ker je lahek in visok,tudi čez ovinke dobro pade,pospeški pri prehitevanju so zadovoljivi,tako da lahko skočiš mimo ko prehitevaš,končna brzina pr men ko sem mal težji cca180KM/h,tud dost...skratka zelo dober motor za pridobitev izkušenj in vožnji kot jo navajaš primerno. Ko pa se boš vozil v dvoje pa bo treba biti bolj pozoren pri zaviranju in omejiti prtljage ker pod polno obremenitvijo motorju zmankuje moči in ga treba dost šaltat,vetrne zaščite praktično ni,pa tudi z motorja se prenašajo vibracje,zato za dalše vožnje ni najbolj primeren,ker čutiš mravljince....drugač pa tud gre!! Sezono ko sem ga vozil sem naredil cca 15000km in ne morem rečt,da sem kje zaostajal napravm drugim,ki smo se vozil skupaj. Z XtXom nikdar nisem imel nobenih problemov!!,sicer ga še imam,vendar ga sedaj vozi sin... Zaradi vožnje v dvoje in eventualnih daljših fur bi prej priporočal TDMa ... LP
hector Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 ...kolega je kupil original nosilec in ploščo za kovček (rabljeno). Zanima me, kateri kovčki pašejo na to original plato?
Banjo Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 Na "original" ploščo paše "original" kovček - to je kovček iste firme kot je plošča.
axt Objavljeno Marec 3, 2011 Opozori Objavljeno Marec 3, 2011 Zanima me,če ima kdo obuto xt-jko v Metzeler M5 in kako se kaj obnesejo te gume?
LooLekSLO Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Ravnokar berem, da se na motorju zavorne cevi menjujejo na 5 let. Najbrž je tudi na XT660 tako, zato me zanima kakšen strošek je to (okvirno).
Lamb of God Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Pomoje ti je najbolš dat gor opletene cevi, ker na xtjki so tk malbol slabe premze, komplet prednja zadnja pa zih pride pod 100 eur, pa še mal bolš zavorni učinek je:)
LooLekSLO Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Pomoje ti je najbolš dat gor opletene cevi, ker na xtjki so tk malbol slabe premze, komplet prednja zadnja pa zih pride pod 100 eur, pa še mal bolš zavorni učinek je:) To se bo tako menjavalo šele proti koncu sezone ob servisu. Vendar mislim, da bom dal kar navadne cevi, saj je meni zavorni učinek čisto zadosten in zaenkrat ne potrebujem kaj močnejšega. Pa še blokiranja se tako ni potrebno bati
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 To se bo tako menjavalo šele proti koncu sezone ob servisu. Vendar mislim, da bom dal kar navadne cevi, saj je meni zavorni učinek čisto zadosten in zaenkrat ne potrebujem kaj močnejšega. Pa še blokiranja se tako ni potrebno bati Ravno v tem je fora da imaš pri bremzanju boljši občutek na ročki pri pleteni cevi in posledično lahko boljš (bolj natančno) zaviraš oz. dodajaš zavorno moč, ne pa v tem da bi hitrej zablokirala guma ali kej podobnega...priporočam!
HyperJack Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Boyz I need help! Mi lahko en pove, kje lahko na XTX preverim nivo olja v motorju... Tnx¨!
MiNa Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Boyz I need help! Mi lahko en pove, kje lahko na XTX preverim nivo olja v motorju... Tnx¨! Pri 660 je pomembno tudi kako preveriš nivo olja ne samo kje. Motor ima "suhi karter" to pomeni, da olje za mazanje motorja v oljnem rezervoarju, ki je pri tej Yamahi kar okvir "geštel". Paličico za kontrolo olja imaš pred posodo za gorivo. Svetujem ti da si postopek pogledaš v navodilih, če jih nimaš pa malo "pogooglaj". Svetujem ti, da se držiš navodil, v nasprotnem se lahko zgodi, da boš v motor nalil več olja kot je potrebno.
HyperJack Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Res hvala! Najlepša ti dala :naughty: lp, Jaka
finek Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 pozdravljeni ljubitelji legvanov in ostale domače golazni =) Ali mi lahko kdo pove če je omenjeni motor vožen z a2 izpitom? hvala za odgovor lp
HyperJack Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 pozdravljeni ljubitelji legvanov in ostale domače golazni =) Ali mi lahko kdo pove če je omenjeni motor vožen z a2 izpitom? hvala za odgovor lp Če ti kaj pomaga, večinoma XTX ima v prometni 35kw. Smo pravkar kupili eno, za uporabi v zakonu A2. Pa še eno vprašanje. Nekajkrat se je zgodilo, da sem pred semaforjem ko sem čakal na zeleno, dodal gas, je motor ugasnil, se mi je zdaj še parkrat ponovilo, le ob dodajanju gasa, ali bi bilo potrebno malo povišat "štantgas", namreč izpuhi so bili predelani..? Hvala, Jaka
LooLekSLO Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Če ti kaj pomaga, večinoma XTX ima v prometni 35kw. Smo pravkar kupili eno, za uporabi v zakonu A2. Pa še eno vprašanje. Nekajkrat se je zgodilo, da sem pred semaforjem ko sem čakal na zeleno, dodal gas, je motor ugasnil, se mi je zdaj še parkrat ponovilo, le ob dodajanju gasa, ali bi bilo potrebno malo povišat "štantgas", namreč izpuhi so bili predelani..? Hvala, Jaka Pri meni je delovalo vse normalno tudi po menjavi izpuhov. Mogoče je ena izmed tistih, ki so imele vpoklic zaradi neke elektronike. Preveri! HyperJack 1
NoFear Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 (popravljeno) Zdravo! Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve? Hvala! Popravljeno Marec 24, 2011. Popravil NoFear
NoFear Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 Zdravo! Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve? Hvala! čip -> TPS senzor .) .)
HyperJack Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 (popravljeno) Zdravo! Evo dons popoudne greva s kolegom iskat xtx letnik 05 pa me samo zanima v slučaju da bi nagajal ta čip k neki praute da majo napako, koliko pride zamenjava če kdo ve? Hvala! Po mojih podatkih, v kolikor je bil motor kupljen v sloveniji, in senzor še ni bil menjan, ti ga menjajo zastonj, saj je to serijska napaka....neglede na to, da je že izven garancijskega roka Popravljeno Marec 24, 2011. Popravil HyperJack
NoFear Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 Po mojih podatkih, v kolikor je bil motor kupljen v sloveniji, in senzor še ni bil menjan, ti ga menjajo zastonj, saj je to serijska napaka....neglede na to, da je že izven garancijskega roka NAJLEPŠA TI HVALA Lohk pa povem da je bil motor v odličnem stanju
HyperJack Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 NAJLEPŠA TI HVALA Lohk pa povem da je bil motor v odličnem stanju ČE imaš kakšno sliko, jo prilepi, da vidim katero sta kupila lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se