smukc Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 tesnilo je vredu,saj teče skozi tisto luknjico spodaj,pomoje je kakšen semering notri v pumpi. Ali se dobi samo semering al bo treba celo pumpo menjat?
HenrikVIII Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 rabim mnenje! zakaj mi desna rocica(gas) vibrira? tresljaji med voznjo so taksni da mi roke drvenijo(izrazito desna stran).,al sem pa jaz preobcutljiv?
c00L3r Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 smukc si mogoče zgrešil temo? XT 600 je zračno hlajen in nima vodne pumpe. HenrikVIII si preveril vse vijake na belanci/vilicah? Čudno se sliši, da bi samo desna stran vibrirala.
smukc Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 (popravljeno) smukc si mogoče zgrešil temo? XT 600 je zračno hlajen in nima vodne pumpe. res je,se opravičujem bi prosil administratorja če lahko premakne temo v 660 r hvala Popravljeno Avgust 17, 2011. Popravil smukc
HenrikVIII Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 smukc si mogoče zgrešil temo? XT 600 je zračno hlajen in nima vodne pumpe. HenrikVIII si preveril vse vijake na belanci/vilicah? Čudno se sliši, da bi samo desna stran vibrirala. ma sej malo trese tudi leva stran ,sam desna je prav izrazita.,sprednje diske imam kr zrabljene,ploscice so OK,prednja pnevmatika je na 40%ima neke veze z obrati motorja,pri niskih se bol cuti.se kaksna ideja?
GP ditech Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Zanima me pri katerih letnikih je prišlo do težav z izbiro prestav pri 50km/h?
c00L3r Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 Zanima me pri katerih letnikih je prišlo do težav z izbiro prestav pri 50km/h? Kako to misliš? Jaz vozim v 3. prestavi.
c00L3r Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Meni je danes grdo priletel kamen v levo stran motorja, oz. levi pokrov. Sprva niti opazil nisem. Ko pa sem prišel domov, pa vidim da teče olje ven. Pogledam boljše in vidim spodaj not udarjeno in 1 - 2cm razpoka. Imam neka servisna navodila v nemščini in vidim, da se tu not skriva električni generator. Predvidevam, da je ta v tudi v skupnem olju, glede na to da ven teče? Koliko vidim ni neka težava ta pokrov odstranit? Je treba na kaj pazit? Ima kdo pokrov za prodat? Rabil bi srebrnega.
GP ditech Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 Sem opazil da sem vprašal v napačni temi. Tiste težave se tičejo xt660.
c00L3r Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 Evo slika razpoke: Uploaded with ImageShack.us Mislite, da bi se dalo to zavarit? Kolega pravi, da na firmi varijo aluminij in da lahko probajo to popravit. Ima kdo kake izkušnje s takimi popravili?
dore Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 Evo slika razpoke: Uploaded with ImageShack.us Mislite, da bi se dalo to zavarit? Kolega pravi, da na firmi varijo aluminij in da lahko probajo to popravit. Ima kdo kake izkušnje s takimi popravili? Seveda se da zavariti. Lp
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 rabim mnenje! zakaj mi desna rocica(gas) vibrira? tresljaji med voznjo so taksni da mi roke drvenijo(izrazito desna stran).,al sem pa jaz preobcutljiv? preveč krčevito držiš gas. kar mirno, saj nima 200 konjev
c00L3r Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 (popravljeno) Danes se bo moj pokrov zavaril. Nabavit še moram nova tesnila in zadevo nazaj vkup naredit. Imam pa 1 vprašanje. Zdaj je motor brez olja, sem komplet ven spustil. Pokrov ima vijak (prilagam sliko vzeto iz interneta). Moram po tem, ko olje nalijem to odzračit? Kolikor vem, se pri navadni menjavi olja to odzrači pri oljnem filtru. Kak nasvet bo dobrodošel Popravljeno Avgust 29, 2011. Popravil c00L3r
jus2 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 (popravljeno) Ja pri menjavi olja se zadeva odzrači na pokrovu oljnega filtra- vijak na zgornji strani (označeno na sliki). Tisti vijak na sliki je namenjen za postavljanje odmične gredi v pravi položaj, skozenj se vidijo oznake na magnetu. Popravljeno Avgust 29, 2011. Popravil jus2 simonsi 1
c00L3r Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Pojavi se vprašanje (morda neumno): Če bi postavljal odmično gred in to odvil, ali ne bi potem olje ven steklo? Ali je tu not samo malo olja in večino zraka, pa potem s pumpo kroži? Če spustiš olje ven (brez da vzameš ta pokrov dol) potem se tudi ta komora sprazni?
MiNa Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 (popravljeno) In kako misliš, da zadevo rešijo pri prvem zagonu v tovarni? V SM imaš lepo opisano kako kroži olje v mazalnem sistemu in tudi postopek pri prvem zagonu po razstavljanju motorja. Popravljeno Avgust 29, 2011. Popravil MiNa
c00L3r Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Mislim, da nimava midva istega Service Manual-a. V mojem tega ne najdem. Opisano je kak se zadeva razstavi, olja pa se ne omenja. V User Manual pa piše, da se zgoraj odzrači. Mi je en biker/mehanik zdaj potrdil, da se ne odzrači tu spodaj nič. Tak da bom v sredo predvidoma zadevo vkup naredo, pa da vidimo če dela...
jus2 Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Pojavi se vprašanje (morda neumno): Če bi postavljal odmično gred in to odvil, ali ne bi potem olje ven steklo? Ali je tu not samo malo olja in večino zraka, pa potem s pumpo kroži? Če spustiš olje ven (brez da vzameš ta pokrov dol) potem se tudi ta komora sprazni? Ko sem jaz nastavljal ventile sem odvil tisti vijak ki si ga ti označil na sliki, zavrtel magnet na pravo mesto (poravnal oznake), in pri tem olje ni teklo ven. No pa saj to ni važno, važno je da se olje odzrači na vijaku ki sem ga obkrožil. Uspešno popravilo.
c00L3r Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Hvala za nasvete. Pokrov je zavarjen in je bil včeraj zmontiran. Moral sem seveda zamenjat 2 tesnila. Motor dela brez težav.
CVIČKAR1 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Mene pa zanima koliko gre XT6660R z blokado?tko da če me bojo vprašal na sodišču,js sm pooizabu.
glavca1 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 (popravljeno) XT 600 ni preokoren za po cesti, s svojimi 40 KM pa je za po ravnem v primerjavi s cestnimi motorji res počasen. Ko se začnejo ovinki je XT (tako kot je predhodnik napisal) tudi hitra. Tudi prehitevanja niso tako suverena kot s cestnim motorjem. Vendar je veliko odvisno od voznika. Enkrat sta se naši skupini pridružila eden z XT in eden z Ninjo. Na cesti Dvor - Kočevje smo čakali tistega z Ninjo. Če misliš voziti tudi po avtocestah in veliko potovati vzemi raje kak drug motor, če pa misliš raziskovati Slovenijo tudi po strankih cestah in si bolj umirjen je XT dobra izbira. Je pa XT v času vedno višjih kazni precej dobra izbira, razen če misliš voziti kot ghostrider Eto... Jaz mam R1 2008 in Xt600 l 1995. Na hitro, motorja se ne da primerjet praktično nikjer. Cestni motoji so veliko težji za vožnjo - osebna izkušnja, zato tudi imam oba. Medetem ko na cestnem delaš praktično ves čas se na enduri skoraj igraš. Na cestnem že preden navlečeš vso opremo nase pri xt 600 že greš in prideš iz bljižne gostine. <da ner omenim, da brez opreme na cestnem ni pametna varianta, mašina ima po par minutah cca 100stopinj c in dobesedno se v kratkih hlačaš voziš kot stara k..ba z nogami široko narazen. Prav tako odpade kak makedam ali boknedaj kako brezpotje. Je pa ravno obratno s cestnim, to da ste čakali kolega je neumna primerjava, očitno je zelenec (še slabši od mene) saj sem iz tistega konca, poznam cesto, res pa da osebno nisem norec, in imam nekje povprečje v tistih koncih 120-140km-h realna pa je za boljšega voznika vsaj cca 180km/h ( lahko naštejem kar nekaj). že z mojo hitrostjo nobena xt ni zrela za primerjavo, kljub temu da tistih par srpetin mogoče odpelješ hitreje pozabljaš da ima cestni do naslednjega ovinka že tudi po 180-200kmh in da se potemtakem ustaviš praktično v sekundi pred ovinklom na 60-80km-h - bremze so na cestnem NOREE - zanimivo da na cestnem praktično nikoli ne bremzam z zadnjo, na xt600 pa podzavesno ves čas z obojim - verjetno zaradi razlike v moči zavor med r1 in xt600 ker sem navajen da se mora motor ustavit praktično na mestu. Z drugim besedam kot sem že rekel delaš ves čas - gas - bremza - gas, ne pa tekoča vožnja pri 100-120km-h kot je pri xt-ju. Tudi vse kar je nad 120 je pri XT praktično cela večnost, kar pa je za okoliške ceste več kot preveč - tudi za prehitevanje kamionov, medtem ko te pri prehitevanju pri 140 na avtocesti dobesedno že premetava se pri cestnem tudi pri 250 km-h ner čuti ničesar... Z drugim besedam, enaga imam za srce mojo dušo, drugega za uporaben motor, tudi za raziskovanje brezpotiji in makedama, pot v trgovino in izživljanje v gozdu. Naj še omenim, da če mi R1 pade na tla v mirovanju je verjetno več škode kot vreden cel xt... Tako da mi trije smo najboljši par... Popravljeno September 13, 2011. Popravil glavca1
LooLekSLO Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Mene pa zanima koliko gre XT6660R z blokado?tko da če me bojo vprašal na sodišču,js sm pooizabu. V homologaciji piše 139 km/h. Drugače pa sem se jaz peljal 155 km/h po števcu, mogoče bi šla še kaj več...
eymc Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Mene pa zanima koliko gre XT6660R z blokado?tko da če me bojo vprašal na sodišču,js sm pooizabu. Pa ne da so te zaradi 0,3 kw na sodišče dali? Ali je biv kakšen drug razlog
LooLekSLO Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Pa ne da so te zaradi 0,3 kw na sodišče dali? Ali je biv kakšen drug razlog Človek je imel nesrečo z blokirano XT660 in najbrž ga bodo vprašali kaj o tem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se