Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Zdravo,

 

imel bi eno vprašanje in sicer pri koliko kilometrih se menja ozrioma ste menjali verižni set z zobniki in pušami na X verziji?

 

Hvala in lp,

Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me a je matica na prednjem zobniku na XT letnik 97 slučajno levi navoj?  Glede na to da je gor varovalka mislim da je navade navoj, prosim za pomoč!   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj predlog preden se spraviš razdirat, poišči nekaj takega. Ja Google najde vse (tole je za TT600), ki pa je zelo podobna.

Tule imaš pa opisano kako se lotiš zadeve, da ne poškoduješ menjalnika....

Ključne besede za iskanje so pa "XT600 Front Sprocket Removal".

Pa še na Youtube ne pozabi tam je na splošno, ampak velja praktično za vse motorje "na verigo"

Lp, Mirč

 

ps, evo še PL za XT600 zdej ne vem če je letnik taprav?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet. Te stvari že imam, imam tudi service manual vendar nisem nikjer našel podatka o navoju.

Smo pa zadevo odtegnili, definitivno je navaden desni navoj. Prejšni lastnik verjetno še ni slišal za momet ključ glede na to koliko sile je bilo potrebne za odvitje matice. Vseeno hvala za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

 

imel bi eno vprašanje in sicer pri koliko kilometrih se menja ozrioma ste menjali verižni set z zobniki in pušami na X verziji?

 

Hvala in lp,

Grega

Sem že vse našel tule: http://www.motosvet.com/tabla/topic/234-verige-prenosi-in-spreji-za-verige/page-251

 

hvala vseeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni, zanima me ali ima kdo za prodat papirje za XT550.

Lp

Treba prej eno ukradit pol pa bojo papirji, drugač težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

gledam tale motor na avto.net pa me zanima kak se vam kej zdi? Glede cene je kar ugoden, glede na to da ima še akrapovič izpuha. 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9504672&show=1

 

Na kaj bi mogu bit pozoren, če bi šou gledat ta motor? Majo ti modeli kakšne posebne napake, da bi jih mogu spremljat podrobno? 

 

Hvala za odgovor.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena je res ugodna, tako da z motorjem MORDA nekaj ni uredu. Če je prodajalec sam dal tako ceno ti bo tudi povedal kaj bi lahko bilo narobe...

Letniki 2005 so imeli zanič TPS senzor, motor je cukal ali med vožnjo ugašal. Drugače je pa to izredno trpežen motor, če ni kaj res drastičnega narobe z njim je cena zelo mamljiva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to isti, ki se je lani v Izlakah oz okolici prodajal, potem ni kaj prida. Je pa že lani bla cena nekih 2300. V primeru da ni enak, se pa splača it pogledat za ta denar. Če te zanima XT660 prodajam jaz mojo  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga bom poklical pa se mal pozanimal glede tiste xtjke. Morm se pa še pozanimat tut kk je z blokado, namreč imam a2 izpit

Se dajo ti modeli samo na 25kw blokirat al se da na 35 tut?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina XT-jk na avtonetu je močno precenjenih, če ti na motor obesiš za 1000eur dodatne opreme ni motor vreden 1000eur več, samo lažje ga prodaš in to velja za vse motorje. Sam vozim 2005 xt660x in vem da kljub akrapotom, fatbar balanci in ogromno predelav, ki so izboljšale voznost vem da nebi dobil dosti več kot 2000eur.

Če bi kupoval XTX bi šel pogledat tisti motor za 2100eur in če ni nič narobe bi ga vzel in rekel hvala, prišparal bi pa vsaj še za komplet gum in par tankov bencina. Iz oglasa vidim da ima motor drug nosilec za tablico, druga ogledala, druge zadnje žmigavce(ali pa original montirane drugje), akrapoti so pa starejši model(s tem ni nič narobe). Končno je nekdo dal neko realno ceno na avtonet, takšno je moje mnenje. S svojo yamaho se bom pa vozil naprej enako vesel če bi bila vredna 5 ali pa 2 jurja. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene narekuje trg, če je to letelo na to da je moja draga. Večina ma ceno večjo in čez 3 jurje, kar je za prodajalce ubistvu dobr. Tiste ki so slabe so pač cenejše kar je logično, ampak ko na tisti za 2 jurja zamenjaš vse kar je treba si spet na neki podobni ceni. Meni je kot sekundarni motor in mi ga tut ni treba prodat. Sem pa drugače imel dve ponudbi za 2600€, ampak ker keša glih ne nucam jih nisem sprejel :) Meni se v času začetka sezone zdi 3 jurje za nek ohranjen primerek zdi čist primerna cena :)

Glede realnosti cene pa ja, ali nekdo nujno rabi denar, ali pa je to tisti motor ki sem ga že jaz lani gledal v drugem koncu SLO in še toliko ni vreden. Če daš brez razloga ceno 600-1000e nižje kot ostali druge razlage ni, ali rabiš denar in moraš takoj prodat, ali pa si idot in maš denarja preveč :grrr

 

Blokado je delal prej, cena je bla cca 220€ vse skupaj, s tem da je bla vgradnja gratis. Pri Elisi. 250e komot računaš, pri novejših modelih ap več, ker nimajo več samo blokade gas zajle in je tam strošek blokade večji.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene narekuje trg, če je to letelo na to da je moja draga. Večina ma ceno večjo in čez 3 jurje, kar je za prodajalce ubistvu dobr. Tiste ki so slabe so pač cenejše kar je logično, ampak ko na tisti za 2 jurja zamenjaš vse kar je treba si spet na neki podobni ceni. Meni je kot sekundarni motor in mi ga tut ni treba prodat. Sem pa drugače imel dve ponudbi za 2600€, ampak ker keša glih ne nucam jih nisem sprejel :) Meni se v času začetka sezone zdi 3 jurje za nek ohranjen primerek zdi čist primerna cena :)

Glede realnosti cene pa ja, ali nekdo nujno rabi denar, ali pa je to tisti motor ki sem ga že jaz lani gledal v drugem koncu SLO in še toliko ni vreden. Če daš brez razloga ceno 600-1000e nižje kot ostali druge razlage ni, ali rabiš denar in moraš takoj prodat, ali pa si idot in maš denarja preveč :grrr

 

Blokado je delal prej, cena je bla cca 220€ vse skupaj, s tem da je bla vgradnja gratis. Pri Elisi. 250e komot računaš, pri novejših modelih ap več, ker nimajo več samo blokade gas zajle in je tam strošek blokade večji.

torej na 25kw je blokada sam na gas zajli? 

torej se tk najbol splača met blokado sam na papirju? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš izpita, ja :)
DO 07 letnika je samo tak čudn kos pleha kiomejuje hod zajle, montaža traja cca 2 minute z pripravami vred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@NejcZ ni letelo na tvoj oglas, je pa tvoja vrjetno med "cenejsimi" na avtonetu :P. hotel sem samo opozirit koga, da ne preplaca kaksnega motorja in podat svoje mnenje, da se mi zdijo nekateri oglasi skoraj zajebancija, primer 10 let stara XT660X za 3800eur(oglas je bil kaksne pol leta nazaj na avtonetu). danes dobis za 5500eur NOVO yamaho MT-07, za 1700eur vec dobis nov motor z nanovo razvitim agregatom. ekstremen primer sem podal ampak pokaze nesorazmerje. Podobno opazam tudi pri drugih rabljenih motorjih. Itak pa velja pravilo da trg narekuje cene, kot si rekel :)

dosti off-topica :D, raje napisite kaj ste predelali cez zimo, ali pa kaksno sliko s turice ali pa karkoli bolj zanimivega kot avtonet oglasi :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

104092491020250358775080.jpg

 

Danes sem zamenjal še dobre disk ploščice in pa hladilno, da ji nebo vroče. Čeprav se prodaja, se vseeno skrbi zanjo, za vsak slučaj :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

Zgodil se mi je sledeč problem in sicer mi ne delujejo smerniki in pozicijske luči. Na armaturki mi sploh ne sveti lučka za smernike tako, da se nič ne odziva. Drugače sem pogledal varovalke in nisem najdel, da bi bila kera zanič je pa problem ta, da do nekaj varovalk ne pride elektrika. Za vse nasvete se zahvaljujem.

 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pred kratkim sem postal novopečeni motorist in lastnik zame nove yamahe xt660x. Z motorjem sem zelo zadovoljen in me navdušuje z vsakim novim privitjem ročice za plin. Kmalu po nakupu pa mi je zaradi prekomerne obrabe odpadlo t.i. tračno kolesce za verigo oz. nekakšen napenjalec verige. Rezervne dele sem takoj dobil na Yamahinem servisu na dolgim mostu in stvar namestil nazaj tako da je zver spet izpravna :D našel pa sem tudi stran kjer so vsi rezervni deli s kataloškimi številkami če koga zanimajo ali mu bodo v pomoč

Link: http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/online-parts-catalogue/index.aspx

Popravljeno . Popravil Foxxy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!