.T. Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 Zadnjic sem za vajo tasci prebarval radiator. Barval sem s pistolo s kompresorjem. Barva mi ni nic stekla, le prisla je mat namesto gladka. Sem si pac mislil: ah barva za radiatorje. Vceraj sem na avtu obarval vezno plocevino. Kljub temu, da je lak tokrat metalik, je barvana povrsina malenkost mat, namesto da bi bila sjaj. A MI VE KDO POVEDAT V CEM JE FINTA, DA POVRSINA NI SJAJ. KJE SEM ZAJEBAL? Tadej
Noise Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 - Da nisi imel narobe laka? - Se mi zdi, da se neki "utrjevalci" lakov tudi dobijo? - Pa a ni ena fora, da najprej pobarvajo, potem pa "polakirajo" z nečim? - A kdo ve, kako pobarvati z metalik barvo PLASTIČNE DELE?
Desmo Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 - Pa a ni ena fora, da najprej pobarvajo, potem pa "polakirajo" z nečim? Kolikor jaz vem je to.
.T. Objavljeno Avgust 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 - A kdo ve, kako pobarvati z metalik barvo PLASTIČNE DELE? Ne vem. Pridi do mene, k mam doma kompresor, pa bova probala. Za nastalo skodo ne odgovarjam. Tadej
.T. Objavljeno Avgust 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 - Pa a ni ena fora, da najprej pobarvajo, potem pa "polakirajo" z nečim? Ah sedaj je ze prepozno, ko je vse ze nazaj sestavljeno. No naj nekdo napise s kaksnimi laki, kdaj in kako se polakira. Plis! Tadej
.T. Objavljeno Avgust 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 A kdo ve, kako pobarvati z metalik barvo PLASTIČNE DELE Tadej Mislim, da jih moras prej zbrusiti s finim vodobrusmim smirgelj papirjem, pol pa samo pospricas. Kako pa je s temeljno barvo pa ne vem. A je kak licar na forumu? Tadej
mimixtz Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 Včasih smo DELALI z MOBIHELOM... enokomponentna barva, ki je že sama po sebi sijajna. Rezultat je bil odvisen od natančnosti priprave površine (obvezen je t.i.''šprickit'', ki zapolni najmanjše luknjice, ki jih poliesterski kit ne more, to je še danes isto), od kvalitete barve (gostota,...), pištole (s tistim, ko dobiš za par jurjev pištolo za lakiranje, polnjenje zračnic in ne vem kaj še se ne da dobro naredit; kolega, ki se s tem ukvarja, pravi, naj bi imela dobra pištola saj 6 šob in po možnosti naj bi bila proizvajalca SATA.), prostora (da ni prahu, prava temperatura, komora tukaj rula), in pa seveda spretnosti ''majstra''(več tankih slojev, da ne poteče itd.). Danes pa večinoma (razen radiatorjev ipd.) DELAJO vse z vsaj dvokomponentno barvo (NITRO), to je osnova, ki JE mat in ne more biti drugačna in daje predmetu barvo, obvezno je dodati trdilec, sicer se sploh ne strdi, nanaša se na že prej omenjen ''šprickit'', le tega se po potrebi nanese včkrat, povrh pa se (ko je osnova suha, to je zelo hitro) nanese prozoren lak. Ne glede na to, ali je to plastika ali kovina. To je v zelo grobem to. Sploh ni enostavno, pa še zelo dobre živce terja. pa ogromne količine prahu pri brušenju, pa smrad,... Vsaka čast ličarjem, tistim DOBRIM.
mimixtz Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 (popravljeno) Aja, pa še to. Ker obnavljam hišo, sem nedavno tudi sam želel imeti lepe tudi radiatorje. Pa sem jih pošraufal dol, naložil na prikolico in peljal tipu, ki jih je pošprical. Je malar, ne ličar, radiatorji niso tako ''aklih'', jaz pa še kompresorja nimam. Se pa svetijo, niso mat. :lol: :D :P :ph34r: Pa čeprav so špricani z navadnim tesarolom. :rolleyes: Popravljeno Avgust 29, 2003. Popravil mimixtz
hotschko Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 Vceraj sem na avtu obarval vezno plocevino. Kljub temu, da je lak tokrat metalik, je barvana povrsina malenkost mat, namesto da bi bila sjaj. A MI VE KDO POVEDAT V CEM JE FINTA, DA POVRSINA NI SJAJ. KJE SEM ZAJEBAL? Tadej ... peč pomaga pri barvanju, kasneje pa poliranje ... ... tesarol je pa druga zgodba ...
.T. Objavljeno Avgust 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Jaz sem nabavil originalno BMW-jevo barvo. Tko da v barvi ni problem. Barva je bila suha v nekaj minutah. Odtenek je isti, le povrsina ni gladka na otip. Sedaj vidim, da je fora v lakiranju. A mi lahko kdo napise kaj vec o lakiranju. Npr. kateri lak je dober, kako se lakira,... Da bom vedel za drugic. Hvala za odgovore! Tadej
airy Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 No naj nekdo napise s kaksnimi laki, kdaj in kako se polakira. Plis! No pa da se še jas malo raspišem :D Če barvaš z metalik barvo se lak nanaša na suho barvo. To je pri 20 stopinjah nekje po 15-20 min. Lak nanašaš v dveh slojih in preden začneš lakirat, barvano površino obrišeš z lepljivo krpico - namenska krpica. Pri barvanju z akrilom se barva dvakrat, najboljše križno. Lakiranje odpade! Lak je najboljše vzet od istega proizvajalca, kot je barva. Ti pa priporočam kakšen Sikkens, Standox... Je pa res, da za kakšne radjatorje to ni tak pomembno. Je pa seveda osnova barvanja čista površina in prostor pa tudi prava temeratura!!! Še kaj? ;) B)
airy Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 A kdo ve, kako pobarvati z metalik barvo PLASTIČNE DELE? Pri barvanju plastičnih delov se dodaja elastoaktiv (3 do 4 procente) in to pri akrilu v barvo in pri metalik barvi samo v lak. Pri plastičnih delih, ki so zelo močno ispostavljeni gibanju še dodajamo elastoaktiv tudi v šprickit! B)
Brrrm Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 Po mojih izkušnjah, leta 1978 barvanje Fiata 850 iz bele v črno, kar zunaj na prostem, pred garažo in tam nekje leta 1986 barvanje Zastave 101 iz oranžne v oranžno (karambolček) v nezakurjeni garaži v hiši v gradnji sredi januarja, dobiš pri pršenju enokomponentne akrilne barve gladko in sijočo površino, če naneseš dovolj debel sloj, torej tik predno steče. F850 sem barval na stinjeni zrak z enim bolj ubogim kompresorčkom, Z101 pa kar z elektropištolo (samo da je bilo pobarvano in poceni, smo zidali). F850 je bil po stilistični predelavi mat črn :lol: Z101 pa pomarančno celulitična. :lol: :lol: Ampak, oba sta vozila še mnoga leta. :D B) Port Folio 1
CrashOver Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 barvanje s kompresorom: ... več plast (3+), pa razdalija nekje 20-30 cm .... pa bi pol mogla prit barva taka ko more... LP
corser Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Aja, pa še to. Ker obnavljam hišo, sem nedavno tudi sam želel imeti lepe tudi radiatorje. Pa sem jih pošraufal dol, naložil na prikolico in peljal tipu, ki jih je pošprical. Je malar, ne ličar, radiatorji niso tako ''aklih'', jaz pa še kompresorja nimam. Se pa svetijo, niso mat. :lol: :D :P :ph34r: Pa čeprav so špricani z navadnim tesarolom. :rolleyes: Tudi jaz sem ta vikend prebarval radiatorje. Tesarol in čopič. No ja. Se pozna, da je bil čopič. Sema pa zato bolj na debelo prefarbal. Kr je no. :rolleyes:
.T. Objavljeno September 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2003 (popravljeno) No pa da se še jas malo raspišem :D Če barvaš z metalik barvo se lak nanaša na suho barvo. To je pri 20 stopinjah nekje po 15-20 min. Lak nanašaš v dveh slojih in preden začneš lakirat, barvano površino obrišeš z lepljivo krpico - namenska krpica. Pri barvanju z akrilom se barva dvakrat, najboljše križno. Lakiranje odpade! Lak je najboljše vzet od istega proizvajalca, kot je barva. Ti pa priporočam kakšen Sikkens, Standox... Je pa res, da za kakšne radjatorje to ni tak pomembno. Je pa seveda osnova barvanja čista površina in prostor pa tudi prava temeratura!!! Še kaj? ;) B) Jaz sem najprej pobarval s temeljno barvo za zelezo. Potem sem zapeljal avto ven iz garaze na sonce. Po 24 urah pa sem pobarval se z originlno BMW-jevo barvo (BMW 139 STANDOX BASIC). Ta je bila suha po 15 minutah. Se pravi, da bi moral potem se dvakrat polakirati? Koliko casa se pa mora susiti prvo lakiranje? Tadej Popravljeno September 1, 2003. Popravil Tadej
marem Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Mar ni za otip važno tudi poliranje ??
.T. Objavljeno September 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 2, 2003 Pa se eno vprasanje: na koliko je treba nastaviti tlak na kompresorju? Jaz sem ga imel na 4,5 bar. Tadej
bobek Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Hm načeloma se uporablja od 4-5 bara !!! Kar se barvanja tiče so pa predhodniki že veliko napisali! Važno je, da najprej lepo površino zgladiš, jo pošpricaš z šprickitom. Pol pride baza (barva) in čes lak!!! Če hočeš meti gladko površino moraš prej prostor pripraviti!!! Ponavadi če si doma se prostor obleče v folijo, saj kot veš z zrakom dviguješ prah ki se ti nato usede na barvano površino. Z poliranjem oz večkratnim pranjem površina hitro rata gladka!
airy Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Jaz sem najprej pobarval s temeljno barvo za zelezo. Potem sem zapeljal avto ven iz garaze na sonce. Po 24 urah pa sem pobarval se z originlno BMW-jevo barvo (BMW 139 STANDOX BASIC). Ta je bila suha po 15 minutah. Se pravi, da bi moral potem se dvakrat polakirati? Koliko casa se pa mora susiti prvo lakiranje? Tadej To o originalni BMW-jevi barvi dvomim, glede na številko so ti barvo samo zmešali. Ker je barva baza, je naknadno lakiranje obvezno - prvi sloj laka naneseš ko je barva suha (glej zgoraj), drugi sloj pa po kakšnih 10 min. Me pa čudi, da ti ni dvignilo barve, glede na to, da si prej vseskupaj pobarval s temelno barvo - ponavadi se za podlago uporabi šprickit. Tlak na pištoli mora bit okoli 4 bar. Je pa to čisto odvisno od pištole, na enih boljših se šprica tudi z 2 bara.
.T. Objavljeno September 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 2, 2003 Hvala za nasvete. Bom cez vikend pobarval feltne. Postopek: peskanje, barvanje s temeljno barvo, barvanje z namesano crno barvo, lakiranje. A bo tako v redu? Tadej
.T. Objavljeno September 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 2, 2003 To o originalni BMW-jevi barvi dvomim, glede na številko so ti barvo samo zmešali. Me pa čudi, da ti ni dvignilo barve, glede na to, da si prej vseskupaj pobarval s temelno barvo - ponavadi se za podlago uporabi šprickit. Ja zajebal sem. Barvo so mi namesali v originalno po originalni kodi. Sorry. Zakaj pa bi moralo dvignit barvo? Saj se je ta susila 24 ur. Od tega nekaj ur na soncu pri 30 stopinjah. Kako se dela s spric kitom? Tadej PS: Kaj mi svetujes za feltne?
airy Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 Če boš uporabil temelno barvo morš vedno pazit, da se ti ne stepe z barvo, ki jo nanašaš kasneje. Naprimer, če maš temelno barvo nitro, nato pa jo prebarvaš z bazo se rado naredi, da pride do reakcije in ti vse skupaj nagrize. Če nisi sigurn vzami vsake barve za vzorec, jih zmešaj in opazuj če pride do reakcije. Jaz sem ponavadi uporabljal mobihelovo temeljno barvo, bla je zelene barve, za ime pa nisn sigurn, mislim da se ji je reklo mobihel praimer al neki takiga. Ko šprickit kupiš itak dobiš zraven trdilec, pa tudi navodila so na embalaži. Ponavadi se meša 4/1 (4 trdilec, 1 kit), ga pošpricaš, počakaš 24 ur (odvisno od šprickita), pobrusiš z vodobrusnim papirjem in barvaš. Pri brušenju je bolše, da maš preveč vode, kot pa premalo.
simon Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 če je površina po ličanju mat si verjetno lakiral preveč oddaljeno in s premalo nanosa barve. Pred ličanjem si se verjetno pozanimal da je barva akril ali pa si po lakiranju čez dal še nanos laka. Šmirglanje z mat-površino nima nič površina se brusi zato da se po lakiranju ne poznajo praske. :grupni:
.T. Objavljeno September 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 23, 2003 (popravljeno) Sedaj sem nasel v LJ. eno profi trgovino za barve. Tam so mi povedali kako in kaj. Npr. sem povedal, da imam speskane feltne in so mi potem oni dal profi temeljno in profi dvokomponentno crno sijaj barvo in trdilec. Pol sem si pa se pragove z njo pobarval. Za metalic barvo Standox sem pa sedaj videl, da sem imel odprtega prevec zraka in tudi barva je bila pregosta. Ko sem jo malce razredcil z nitrom, je površina postala gladka. Tadej PS. Problem v tej stacuni je le ta, da je najmanjsa kolicina barve, ki jo lahko kupis 1 kg = $$$$$ Popravljeno September 23, 2003. Popravil Tadej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se