Skoči na vsebino

Bocni prenost


Petzl

Priporočene objave

hehe ja mam vse to ja. samo ves kako je tukej v kasariji. nekej poves tko kot je, pol se pa govori da gre 150 pa blablabla. tko da sm rajs kr tiho, ker se mi neumno zdi zarad takih stvari kregat z ljudmi, k so se 2x s skutrjm v zivljenju pelal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje mene pa zanima kak je z menjavo zobnikov pri originalnem motorju... Dokuljen je samo LeoVince ZX. Se stvar splača? Bo kaj več letel??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri originalnem motorju se ne splača zamenjat zobnikov, ker preveč izgubiš, pridobiš pa nič :P

50ccm nima dovolj moči da bi pognal te dolge zobnike

isto kot da bi hotel z piciklom spelati v 21 prestavi!

kak bi šlo?

počasi

torej to je isto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja.. sem mislil, da ker bom zaj baje 1HP pridobil z Leotom ZX pa sem mislil, da bi lažje poganjalo :) :)

Eh kurc.. bo še treba počakat :)

@Jebediah: Jap, sem že prej prebral to ja :) Samo oni človek ni nekak zadovoln s tem. To pa je, ker jih je dal na original motor... Tak kot je aerox reko, more večjo moč met, za 'višjo prestavo'

BTW: Kaj je pri 70ccm nujno menjat vario in sklopko??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: Kaj je pri 70ccm nujno menjat vario in sklopko??

1.Pri 70 ccm ni nujno nic menat.

2.Pol se pa teb gre kolk hočš da ti gre lahk menaš še uplinjač,auspuh,pol če ti ni zadost lahko pa menjaš variomat, te zobnike ....itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni nič kao da bi ti lahko 70ccm zarad kake večje moči razteralo variator al pa kaj? :)

nop

samo hitreje se obrabla zaradi obratov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebidiah: tale ditech sistem se ni tko dobr razvit, tko da ne prckavt da bos cudez iz motorja naredu. prej bi mogu mislt predn si ga kupu. pa bi kupu recmo enga nrg-ja alpa kej podobnga pa bi ti ene 200k ustal pa bi ga naviu pa bi blo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konča se pri tebi, ko ti cilinder pri 95 zariba

kaj nimam prov? :unsure:

pa kaj če mam ditecha...pač ga imam, vi ga pa nimate, vaša stvar, vaša odločitev, pa že nehejte mi s tem

počasi se mi zdi, da je ta forum zato, da zajebavate ljudi, ne pa svetujete :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Actually, the variator and clutch will not give you more power at all. The variator will only help with a smoother acceleration, and the clutch will only help with your stall speed... That is at what rpm the clutch will engage at.

What Contra spring are you using? I had a similar problem with my acceleration... I could get going pretty good, but when I hit a small hill, I would slow down drastically. I found that my contra spring wasn't strong enough to pull the belt back to a lower gear ratio.

An example is a 10 speed bicycle. When you are in first gear, it is easy to peddle the bike, but you don't go very fast. When you put it into 10th gear, it is much harder to peddle, but you go much faster. The roller weights comparatively determine how quickly the gears go from first to tenth gear. The heavier the weights are the faster you will end up in tenth gear. If your weights are too light, then you may not even be able to reach tenth gear.

Just like a 10 speed bike, if you are peddling along in tenth gear, when you start up a hill, it is extremely hard to peddle up that hill. You will shift down into a lower gear to make it easier to get up the hill. The contra spring on the rear pully puts tension on the belt. When the rpms start to decrease on the motor (such as when you start up an incline), the spring is supposed to pull the belt and the roller weights back into a lower gear. If the roller weights have comparatively pushed the variator out to tenth gear, if the spring is too light, it won't be able to pull the belt and roller weights into a lower gear.

I would suggest getting a heavier contra spring, then getting some heavier roller weights also. It will take some tweeking, but I believe that if you go with a red spring (The strongest spring), and try some different weighted roller weight, you will have much better results.

zaniimvo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni nič kao da bi ti lahko 70ccm zarad kake večje moči razteralo variator al pa kaj? :)

Ma kaki variator :) To se lahko samo Robeju zgodi :P :D Nič, 70ccm daš noter, pa zobnike, da lahko moč koristijo. Ker pri navadnih zobnikih ne gre nič bolj kot na 50ccm. To je tak, ko če bi se s peciklom v prvi prestavi vozo. Seveda pa ne moreš dat zobnikov na 50ccm, ker mašina ni dovolj močna, da spravi v tek skuter. Tak, ko je reko Aerox glede pecikla. Fergazerja ti ni treba menjavat, pridobiš skoraj nič (razn večje porabe). ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konča se pri tebi, ko ti cilinder pri 95 zariba

kaj nimam prov? :unsure:

pa kaj če mam ditecha...pač ga imam, vi ga pa nimate, vaša stvar, vaša odločitev, pa že nehejte mi s tem

počasi se mi zdi, da je ta forum zato, da zajebavate ljudi, ne pa svetujete :ph34r:

Ti jas nekaj svetujem? :) Kupi si SR-125, ker Jezus se bo mimo tebe pelo po zadnji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Di-Tech je kot dizel (brez turbota), navadna mašina pa kot bencinar :) Več požere pa bolj leti. Jebediah, ne se sekirat, sej nisi mogu vedet, da prodajam skuter :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!