Špilferderber Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 za vse tiste, ki bi radi imeli na motociklu močnejši motor z več navora, je tu rešitev za vas :D Wartsila-Sulzer RTA96-C HUUDOO!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YZFgeorge Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 (popravljeno) :o ...... :huh: ...... :hmm: ...... :OK: Več kot HUDOOO!! Popravljeno September 3, 2003. Popravil YZFgeorge Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Treker Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 ...res zanimivo, a kje piše kolk nafte skur en cilindr v enem delovnem taktu :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno September 3, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 3, 2003 verjetno kakšen litrček več kot moj motorin :huh: B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 To so tavelki ladijski motorji in laufajo na mazut (nafta oz gorivo slabše kvalitete, ki je pri sobni temperaturi v trdnem stanju)!!! :P B) Ciao,by Pero PS:Na taprav dizel motor pa še čakamo!!!Sej veš 1.0l tam nekje 70-80KM in cca 150Nm navora!! ;) :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cyc Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Even at it's most efficient power setting, the big 14 consumes 1,660 gallons of heavy fuel oil per hour. :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Že predelujem svojga pegasota da bom lahko tole mašinco gor namontiru pol pa hoss-boss skrij se ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno September 3, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 3, 2003 kak kaj zgleda, če ta mašina zariba :o Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 ah to ni nič ... jaz vem za mašino, ki ima 1300Nm pri 1/4 obrata na sekundo ... :D :D ... če kdo ugane, kdo ali kaj je to dobi pir ... al pa ne :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 ...ej Desmo, a ma ta tud ducatijevo desmotronic tehnologijo :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest 1 Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 ...ej Desmo, a ma ta tud ducatijevo desmotronic tehnologijo :hmm: ne comon rail TDI by MB (pa ne Maribor) :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
airy Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Smo meli na faksu organizirano ekskurzijo v Riješko ladjedelnico, pa sn glih na ta dan mel izpit. :angry: So ble podobne (malo manjše) zadeve za videt - ojnica motorja je imela 17 ton! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 @1: mislis common naftovod TDI?? :D aja, folk, kak mora bit kaj ajnlaser... :D :D :D DIESEL POWA'!! :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm ...a pr 102 ma blokado :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 Ne ,verjetn je pr 102 obr/min optimalna poraba goriva :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 ja... pr 103 že bat čez steno odnese :ph34r: :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 (popravljeno) ...obratomera pa niti ne rabjo...najbrž majo enga študenta zaposlenga da na prste šteje :huh: ...matr sej 102 to je mal mn kot dvakrat na sek...to je ful hitr za tako gmoto železa :hmm: Popravljeno September 3, 2003. Popravil -pero- Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 3, 2003 Deli Objavljeno September 3, 2003 kake vibracije morjo kej bit to... <_< kake bi ble sele pr 13000 rpm... :D :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jozl Objavljeno September 5, 2003 Deli Objavljeno September 5, 2003 Pri 13.000 rpm bo imeli gmoto tekočega jekla na morju. To so itak normalne vrtilne hitrosti ladijskih motorjev. Najbolj glavni raziskovalci motorjev so v Švici, ki razvijejo samo en cilinder, potem pa firme po svetu izdelajo celoten motor. Kaj se tiče zaribanja je pa tako, da ima vsaka ladja še pomožni motor in izvajajo generalko na motorju tudi med plovbo, ker je stati v preistanišču in ne pluti predrago. Zakaj se pa toliko ladij potopi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno September 5, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 5, 2003 ..in potem si predstavljaš e-forum, na katerem ladjedelničarji oz. lastniki ladij sprašujejo druge lastnike, kje in kako bi se dalo povrtat cilindre in kateri so najboljši serviserji ;o) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se