Skoči na vsebino

Najmočnejša diesel mašina...


Špilferderber

Priporočene objave

:o ...... :huh: ...... :hmm: ...... :OK:

Več kot HUDOOO!!

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno kakšen litrček več kot moj motorin :huh: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so tavelki ladijski motorji in laufajo na mazut (nafta oz gorivo slabše kvalitete, ki je pri sobni temperaturi v trdnem stanju)!!! :P B)

Ciao,by Pero

PS:Na taprav dizel motor pa še čakamo!!!Sej veš 1.0l tam nekje 70-80KM in cca 150Nm navora!! ;) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak kaj zgleda, če ta mašina zariba :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah to ni nič ... jaz vem za mašino, ki ima 1300Nm pri 1/4 obrata na sekundo ... :D :D

... če kdo ugane, kdo ali kaj je to dobi pir ... al pa ne :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo meli na faksu organizirano ekskurzijo v Riješko ladjedelnico, pa sn glih na ta dan mel izpit. :angry: So ble podobne (malo manjše) zadeve za videt - ojnica motorja je imela 17 ton!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@1: mislis common naftovod TDI?? :D

aja, folk, kak mora bit kaj ajnlaser... :D :D :D

DIESEL POWA'!! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...obratomera pa niti ne rabjo...najbrž majo enga študenta zaposlenga da na prste šteje :huh:

...matr sej 102 to je mal mn kot dvakrat na sek...to je ful hitr za tako gmoto železa :hmm:

Popravljeno . Popravil -pero-
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kake vibracije morjo kej bit to... <_< kake bi ble sele pr 13000 rpm... :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 13.000 rpm bo imeli gmoto tekočega jekla na morju. To so itak normalne vrtilne hitrosti ladijskih motorjev. Najbolj glavni raziskovalci motorjev so v Švici, ki razvijejo samo en cilinder, potem pa firme po svetu izdelajo celoten motor. Kaj se tiče zaribanja je pa tako, da ima vsaka ladja še pomožni motor in izvajajo generalko na motorju tudi med plovbo, ker je stati v preistanišču in ne pluti predrago. Zakaj se pa toliko ladij potopi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..in potem si predstavljaš e-forum, na katerem ladjedelničarji oz. lastniki ladij sprašujejo druge lastnike, kje in kako bi se dalo povrtat cilindre in kateri so najboljši serviserji ;o)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!