Skoči na vsebino

Napovedi 2006: Nova Honda CBR 1200 XX -- VFR 1200


flero

Priporočene objave

Jaz imam VFR 800 Fi in je tale na sliki zelo podobna moji. No, če bo pa še motor tako močan, pol bo pa sploh v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic kaj privlacno, zastarelo, z oglatim blinkerjem. Kaj takega si Honda ne bi smela privoščit. Ta čuda sigurno ne bo prisla ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Legendarni Blackbird bi se naj poimenoval v VFR1200 ...

Legenda mora dobiti " a la Honda" naslednika, to v tej tovarni neomejenih možnosti dobro vedo.

Baby VFR 800 (kritik je bilo veliko zaradi premajhnega mlinčka) dobi večjega brata.

Po še po logiki "kdo ima večjega/daljšega" - odgovor na BMW-jevo športno potovalno beštjo.

Bum tras.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic kaj privlacno, zastarelo, z oglatim blinkerjem. Kaj takega si Honda ne bi smela privoščit. Ta čuda sigurno ne bo prisla ven.

Fotke pri napovedih ponavadi niso slike iz tovarne ampak špekulacijske photoshop mahinacije računalniških designerjev, ki se nekaj spoznajo na motorje... ne jih preveč "resno" jemat, tako ali tako pride potem ven običajno drugačna zadeva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Noise

Se strinjam, vse preveč zanimanja kažemo za motofotoshop od novinarjev, ampak to prodaja cajtnge a ne..... <_<

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cena ne bo adijo, če bo uporaben za potovanja, mašina zanesljiva, elektronika nepodivjana in oblika meni všečna, kupim ( leta 2010 rabljeno ).

Samo tale MCN s svojimi kao otkritji in kao fotkami gre pa že rahlo na k****. Še vseeno upam, da bo nova oblika všečna in bolj domiselna od vseh do sedaj prikazanih fotomontaž.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Evo vam tlele še špekulacije japonske revije Young Machine...

(vir: Motorrad 16/2004, 17.7.2004, str. 10)

post-4-1092831442.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo vam tlele še špekulacije japonske revije Young Machine...

U to bi blo pa nekaj čist drugega! :yea2: V kiro klaso bi to spadalo? GT?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da bomo morali kr na uradno predstavitev pocakat, ker se ocitno prevec neuradnih variant pojavlja.

Zna bit pa nekaj cisto posebnega glede na to, da Honda toliko casa caka s prenovitvijo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi vfr1200 je (glede na zahteve trga) logično in pričakovano nadaljevanje obstoječega XX-a.

Če bo konstruiran tako kot velja (v kar ne dvomim), bo teh 180 oz. 200km

povsem obvladljivih. Zakaj izdelujejo motorje z več kot 150km ? Včasih so si zastavljali vprašanje, zakaj izdelujejo motorje z več kot 50km ?

Oblika motorja bo verjetno odražala Hondine smernice v oblikovanju, torej dopadljivo a nič posebnega.

O »baby vfr« pa samo nekaj besed. Gre za tehnološko vrhunsko izdelan motocikel in t.i pomanjkljivosti kot so: premajhen mlinček, cbs, v-tec, boli me hrbet na daljših poteh ipd. niso pomanjkljivost (to bi pa že morali vedeti!).

Rešitev t.i. pomanjkljivost je enostavna, kupi motor z večjim mlinčkom, motor brez cbs in v-tec, udobnejši motor ipd. . Gre pač za motor z dokaj »netipičnimi« karakteristikami, po katerem (predvsem zunaj naših meja) povprašujejo ljudje, ki jim motor s tovrstnimi značilnostmi odgovarja. In verjeli ali ne ni jih malo.

Ker v Hondi (praviloma) ničesar ne prepuščajo naključju (še posebej ne v tako elitni kategoriji), sem prepričan, da bo to izjemno kvaliteten motocikel, ki ga bo veselje voziti.

pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tale MCN s svojimi kao otkritji in kao fotkami gre pa že rahlo na k****. Še vseeno upam, da bo nova oblika všečna in bolj domiselna od vseh do sedaj prikazanih fotomontaž.

Saj pri novih motorjih večinoma ja ne gre toliko za design... bolj za tehnologijo... vsaj zdi se mi tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O »baby vfr« pa samo nekaj besed. Gre za tehnološko vrhunsko izdelan motocikel in t.i pomanjkljivosti kot so: premajhen mlinček, cbs, v-tec, boli me hrbet na daljših poteh ipd. niso pomanjkljivost (to bi pa že morali vedeti!).

Rešitev t.i. pomanjkljivost je enostavna, kupi motor z večjim mlinčkom, motor brez cbs in v-tec, udobnejši motor ipd. . Gre pač za motor z dokaj »netipičnimi« karakteristikami, po katerem (predvsem zunaj naših meja) povprašujejo ljudje, ki jim motor s tovrstnimi značilnostmi odgovarja. In verjeli ali ne ni jih malo.

Spoštovani,

nisem pljuval tvojega motorja, ki je tehnični biser, temveč le več ali modro ugotavljal, da Honda v segmentu ST postavlja 2 tehnično vrhunska mopeda z baby in veliko kubaturo.

Statistika o prodaji motorjev v letošnjem letu v EU: VFR 800 se je zelo nizko po prodajnih številkah uvrstil, kar pomeni, da je tovrstnih ljubiteljev malo.

In ko si že govoril o ljudeh izven naših meja - g. Tresoldi iz Milana je moj osebni znanec (Valkirist) in največji diler Hond v Italiji in pravi, da je greh, da ima ta motorčin samo toliko ccm. Zaradi tega je tržno slabo zanimiv ali drugače , za večino.

Kubiki gredo gor zaradi ekoloških predpisov o čistosti izpuhov, ljudstvu je pa to zapakirano kot modna zapoved ali trend (tako kot tvoji konji, a ne?). In Honda vedno malce proti vetru. In ti z njo, samo ne bodi preobčutljiv. Še posebej, če te nihče ne baše.

1 520 kubični Čečo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sam upam, da ne bodo dali preveč elektronske krame ali kakšnih VTEC-ov gor. Oblika je pa seveda tudi zelo pomembna - ravno zaradi tega mi ni do sedanje XX.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sam upam, da ne bodo dali preveč elektronske krame ali kakšnih VTEC-ov gor. ...

Tega el. šmorna je in bo vedno več. Je treba vsakemu naslednjemu modelu z obilico reklame še kakšno tako zadevšno pritaknit in fopat narod, kaj je sedaj to ah in uh 300X boljše in se splača kupiti.

Na koncu nam bodo na motor še elektronskega voznika montiral. Mu boš v hrbtu odprl vratca, notri vtipkal pot in se usedel na sovoznikov sedež. To bo sploh ah in oh pa verjetno v nekoliko realnejši obliki sploh ni tako zelo daleč. :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že ob svoji premierni prestavitvi l.1996 je bilo jasno da "Črna ptica" postavlja nove mejnike v svojem razredu. Sledile so ostale hiše z Hayabusami,ZX12...Osem let je mimo in končno je prišel čas za naslednika, kar pa sploh ne bo lahko ob dejstvu, da je Blackbird pojem voznosti motorja. Prav gotovo pa si tudi Honda ne more privoščiti, da bi bil ostal njen novinec v senci npr.novega BMW 1200. Zato lahko pričakujemo motociklistično poslastico, ker pa zadnje čase narekuje prodajo predvsem varnost motociklov bomo verjetno videli sisteme, ki jih še ni bilo na trgu. Anticrash sistem.......ne vem kaj bi naj to bilo, me pa zelo zanima. :hmm:

Govoriti o nesmiselnosti elektronskih pripomočkov je zguba časa, da pa ABS rešuje življenje je pa realnost in tega se motoristi vedno bolj zavedajo. Vsak pripomoček ki prispeva k povečanju varnosti je vreden svojga dnarja.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!