Skoči na vsebino

Vožnja v ovinek s pomočjo zadnje zavore ?


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

al pa z zadnjo vsake toliko mal popraviš...če ti uide :P

Če ti črtica uide ti tud zadnja bremza ne pomaga več.:cry:

Objavljeno
pred 4 minutami, Quest pravi:

Če ti črtica uide ti tud zadnja bremza ne pomaga več.:cry:

črtice so nezaželjen pojav :P, lahko pa v takem primeru preprečevanja črtic dodaš še mal prednje zavorice, itak mamo vsi ABS ali cornering abs....ni da ni.

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Jz ne razumem kaki divjaki ste,da morate zavirat v ovinku in kako se lahko lepo in tekoče peljete...No ja verjetno je za vas cesta proga...

Objavljeno

Jaz ne zaviram v ovinku, ampak pred ovinkom.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 25 minutami, sesir pravi:

Jz ne razumem kaki divjaki ste,da morate zavirat v ovinku in kako se lahko lepo in tekoče peljete...No ja verjetno je za vas cesta proga...

dejansko le linijo popravljaš

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

dejansko le linijo popravljaš

Ker si prehiter al prebutast,da bi normalno zvozu? NasplošnoTo se dela na pisti! Pri tvoji vožnji si jo ti popraviš,da naciljaš sekanje ovinka?

 

Objavljeno

jooooj Sesire...:panic:

1. naslov teme: preberi

2. tehnike, ki jih nekdo uporablja skozi ovinek

To je vsa umetnost te teme, nč posebnega....vsa filozofija s piste, tak ti povem:

BMK za pisto in rekorde, če ma kdo jajca greva v gnečo na cesto pa raspaljotka, bomo pol videli kako pa kaj (mal šale, ni pa delč od resnice)

Tudi pri normalni vožnji je lahko kontrolirana uporaba zadnje zavore pred ovinkom, predvsem pa v ovinku lahko koristna in dobrodošla. Kot sem že zapisal, sama uporaba zadnje nima ravno nekega zaviralnega učinka, za le tega se uporabi prva. Ima pa učinek preprečevanja poniranja motorja pred stiskom prve ali ob hkratnem stisku s prvo, ter popravljanju ali kontroli linije skozi ovinek, kjer je veliko lepše in lažje krivuljo/nagib kontrolirati z zadnjo, kot pa samo nižati brzino s sprednjo.Hkrati pa ima uporaba prve zavore v ovinku nekaj slabosti in to je:

dvigovanje motorja

siljenje motorja ven iz ovinka. 

Čeprav jo občasno uporabim in jo znam, jo še vedno kljub vse kraticam ki jih ima moped večinoma samo božam. Zato je veliko bolj blagodejna uporaba zadnje za popravke. Učinka na zaviranje pa ima še vedno bolj malo.

Bo šlo?

Objavljeno
pred 32 minutami, sesir pravi:

Ker si prehiter al prebutast,da bi normalno zvozu? NasplošnoTo se dela na pisti! Pri tvoji vožnji si jo ti popraviš,da naciljaš sekanje ovinka?

 

sekanje ovinka je druga tehnike vožnje skozi ovinke, bolj nevarna, se ne poslužujem

pri normalni vožnji pa ne rabiš prav nobene specialne tehnike za vožnjo skozi ovinek, niti bremze ne rabiš pipnit pred ovinkom...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

 

pri normalni vožnji pa ne rabiš prav nobene specialne tehnike za vožnjo skozi ovinek, niti bremze ne rabiš pipnit pred ovinkom...

No...

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

Čeprav jo občasno uporabim in jo znam, jo še vedno kljub vse kraticam ki jih ima moped večinoma samo božam. Zato je veliko bolj blagodejna uporaba zadnje za popravke. Učinka na zaviranje pa ima še vedno bolj malo.

Bo šlo?

Ne pa,da v temi za začetnike nabijate kk bremzate....

Objavljeno

za začetnike je tudi koristno, samo so narobe odgovarjali, za začetnika je uporaba zadnje zavore izhod v sili, če prehitro not pride, se ustraši, naleti na kakšno oviro itd.

itak bo nagonsko pohodil

 

Objavljeno
8 minutes ago, Snecer said:

za začetnike je tudi koristno, samo so narobe odgovarjali, za začetnika je uporaba zadnje zavore izhod v sili, če prehitro not pride, se ustraši, naleti na kakšno oviro itd.

itak bo nagonsko pohodil

 

Mojster pojdi na Vransko na tečaj varne vožnje, pa ti bodo strokovnjaki razložil zakaj je zadnja bremza na motorju .Očitno tudi ti živiš v svojem prepičanju da veš več kot v knjigi piše.Sorry to ni nikakršno podj....e tudi meni so šele tam oči odprli pa precej na široko .

Objavljeno

Jaz sem imela to srečo, da mi je oči odprl inštruktor.

Objavljeno
pred 21 minutami, hribuc pravi:

Mojster pojdi na Vransko na tečaj varne vožnje, pa ti bodo strokovnjaki razložil zakaj je zadnja bremza na motorju .Očitno tudi ti živiš v svojem prepičanju da veš več kot v knjigi piše.Sorry to ni nikakršno podj....e tudi meni so šele tam oči odprli pa precej na široko .

a mi ne bi ti povedal? pol pa še grem pogledat na Vransko (itak moram na SVAMZ nekaj uredit)

pa jim še pokažem moje pakne pri 46k km (kot iz fabrike), po moje noben ne bo verjel ... pol pa me lahko učijo bremzanje

 

pred 10 minutami, KARMEN1 pravi:

Jaz sem imela to srečo, da mi je oči odprl inštruktor.

vedno je interesantno poslušat Vranske tečajnike po opravljenem tečaju, kaj je to oh in sploh, da so jim odprli oči (super, vesel za njih, da niso več nevarni v prometu)

a problem se pojavi, ko ne znajo "povedat", kaj so se naučili...

skratka pojma niso meli, ko so šli tja, pojma nimajo zakaj drugače vozijo, ker jih je pastir usmerjal 

na dan z besedo, kako ti je inštruktor odprl oči (na tečaj varne vožnje mislim, ne kasneje)

Objavljeno (popravljeno)
pred 51 minutami, Snecer pravi:

za začetnike je tudi koristno, samo so narobe odgovarjali, 

 

Kaka korist od tega? Delanje norca ali le želja po več žrtvah nesreč?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Kaka korist od tega? Delanje norca ali le želja po več žrtvah nesreč?

iz tečaja pridejo z dodatnim "znanjem" za objestno vožnjo, da ležje sledijo čredi, za neko normalno vožnjo z modernim motorjem z nafilanimi pomagali, tečaj pomeni preizkus pomagal

baje da trenirajo ustavljanje za ABS, kako pravilno uporabiš ABS

sicer pa če se na temo vrnem: nekateri že imajo pomagala pri zaviranju v ovinku, tak da...

Objavljeno

Inštruktor, ko sem opravljala izpit. Na tečaju na Vranskem nisem bila.

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Inštruktor, ko sem opravljala izpit. Na tečaju na Vranskem nisem bila.

no, pa še nam zaupam in predvsem pomagaj, ki smo imeli slabše inštruktorje :) 

Objavljeno
pred eno uro, Frenk 67 pravi:

Dej se mal samocenzurirat, ni treba vsakmu srat, ki ma drugačno mnenje kot ti.

Ne...ker mi ekstremno umsko omejeno svetovati začetniku zaviranje v ovinku na zadnjo bremzo.Če imate vi željo po več invalidih ali smrtnih žrtvah je jz nimam!

Objavljeno

Niti slučajno, vam niti Bog ne more več pomagati :ras:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Niti slučajno, vam niti Bog ne more več pomagati :ras:

Napačno učenje/pametovanje pa še manj!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 minutami, sesir pravi:

Ne...ker mi ekstremno umsko omejeno svetovati začetniku zaviranje v ovinku na zadnjo bremzo.Če imate vi željo po več invalidih ali smrtnih žrtvah je jz nimam!

še ko nisem imel izpita, me je zaviranje z zadnjo v ovinku na makadamu rešilo, da sem se izognil opeki, ki jo je vame vrgel kmet

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Snecer pravi:

še ko nisem imel izpita, me je zaviranje z zadnjo v ovinku na makadamu rešilo, da sem se izognil opeki, ki jo je vame vrgel kmet

Na ctx? Na apn sem imel prednjo zavoro neuporabno...

In eno je nuja zato je bremza,drugo je vožnja...Zato tudi na tečajih prikazujemo,učimo uporabo zadnje zavore!Nikakor pa ne,da bi nekdo v ovinku zaradi linije stiskal...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

Na ctx? Na apn sem imel prednjo zavoro neuporabno...

In eno je nuja zato je bremza,drugo je vožnja...

pa saj tu je govora o "Izrednih" razmerah, ne o običajni vožnjo skozi ovinek na normalno široki cesti itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!