Skoči na vsebino

Vožnja v ovinek s pomočjo zadnje zavore ?


Guzzila

Priporočene objave

pred 1 minuto, Snecer pravi:

pa saj tu je govora o "Izrednih" razmerah, ne o običajni vožnjo skozi ovinek na normalno široki cesti itd.

Preberi še enkrat nasvete...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, KARMEN1 pravi:

To temo (kot tudj vse ostale), je najbolje prepustiti vama dvema :doze:

če ti nekaj veš pač bodi konkretna, ker da nas seznanjaš z osebo, ki te je nekaj naučilo, najbrž ni nek koristen info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

To temo (kot tudj vse ostale), je najbolje prepustiti vama dvema :doze:

Boljše kot komurkoli,ki trdi nasprotno...razen,če želite dolgoročno manj penzij dajat...a vedite ni nujno,da umreš,zdravljenje pa stane...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi se trudila z vami?

Jaz uporabljam (po potrebi) zadnjo bremzo pred vstopom v ovinek, kaj vi počnete me prav nič ne briga! To ni moja stvar!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej...na avto slalomu sem si linije rihtal z ročno...dajte svetovati mlademu šoferju,da si linije popravla z ročno...seveda pri vožnji v prometu!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Zakaj bi se trudila z vami?

Jaz uporabljam (po potrebi) zadnjo bremzo pred vstopom v ovinek, kaj vi počnete me prav nič ne briga! To ni moja stvar!

to je tisto, kar ti je inštruktor povedal? :) ok

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, sesir pravi:

Prestaviš zadnjo zavoro na balanco,če imaš tako željo...simpl

Seveda, Mick Doohan jo je imel na balanci, pa je bil serijski svetovni prvak v König klasse :bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, MitcH' pravi:

Seveda, Mick Doohan jo je imel na balanci, pa je bil serijski svetovni prvak v König klasse :bike:

Sem že vozil mopi z zadnjo na roki...zanimivo in zelo uporabno,če se rad po zadnjem voziš...V bistvu ima večina stunt motorjev tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, MitcH' pravi:

Seveda, Mick Doohan jo je imel na balanci, pa je bil serijski svetovni prvak v König klasse :bike:

Tudi dovi jo ima na balanci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Ciko86 pravi:

Tudi dovi jo ima na balanci

Micjk jo je imel po spominu,ker je prste ob padcu dobil pod verigo....kak vzrok pa ima Dovi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, deytz pravi:

When you want to brake with the shortest possible braking distance, you start by using the rear brake. Of course, you don't slam it. In fact, you only use the rear brake to start a process of shifting weight from the rear to the front wheel. 

No pametnjakoviči...in še to le v primerih,kjer nam pomembno se ustavit v kratkem času!

No rear brake

At the moment that you can use much front brake, the opposite is true for the rear brake: there is almost no weight on the rear wheel.

So, after touching the rear brake, let it go.

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

!

Borut glede nato,da si napisal kaj sem pokazu z takšnim pisanjem

PRIČAKUJEM DA JIH JAVNO OPOZORIŠ NA OMEJENOST IN ŠIRJENJE NERESNIC,KOT DA BOŠ PISAL NJIM,KAR RAD POČNEŠ,KO MENIŠ,DA IMAŠ PRAV

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

When you want to brake with the shortest possible braking distance, you start by using the rear brake. Of course, you don't slam it. In fact, you only use the rear brake to start a process of shifting weight from the rear to the front wheel. 

No pametnjakoviči...in še to le v primerih,kjer nam pomembno se ustavit v kratkem času!

No rear brake

At the moment that you can use much front brake, the opposite is true for the rear brake: there is almost no weight on the rear wheel.

So, after touching the rear brake, let it go.

to ti nabijamo že 20 strani :ras:

pred 2 urami, sesir pravi:

!

Borut glede nato,da si napisal kaj sem pokazu z takšnim pisanjem

PRIČAKUJEM DA JIH JAVNO OPOZORIŠ NA OMEJENOST IN ŠIRJENJE NERESNIC,KOT DA BOŠ PISAL NJIM,KAR RAD POČNEŠ,KO MENIŠ,DA IMAŠ PRAV

ajde sedaj dovolj nabijanja, točno to kar piše v članku se pogovarjamo in opisujemo že par strani nazaj zato prenehaj provocirat. Vse objave, ki bodo klobasanje in ki ne bodo v stilu s tematiko, ali , ki bodo provociranje bom brisal.

Smatraj, da sem te opozoril.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, sesir pravi:

Dami zakaj si spet zbrisal moj post?

RESNICA PREVEČ BOLELA TEBE IN ŠE KERGA?

V bistvu logična posledica,če imate tisti,ki se imate za premium voznike narobe in narobe celo po vaše ekstra sposoben borut...

no, pa nam ti tukaj malo svetuj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

no, pa nam ti tukaj malo svetuj

Ni potrebe ti v linku vse pravilno in dolgo in na široko piše!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstva!

Naked in SS kratka medosna razdalja in nizka teza  in zadnje kolo prej blokira..Sploh problem ko prvo stisnes zadnjo pol prednjo,ce  vmes ne spustis zadnje ti zablokira z lahkoto in to je zelo nevarno...recimo z hornetom stestiral do 70 kmh...

Pri večjih težah in daljših medosnih se to blokiranje kolesa pojavi veliko kasneje...recimo varadero testiral do 90

Preveč je vsega...pomembno je to!In to sem stestiru sam zato to trdim od začetka!

Pa lohk vas ekstra sposoben policaj,ki vozi skuter,bmw službeni in hard enduro pametuje kaj če!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!