Skoči na vsebino

Vožnja v ovinek s pomočjo zadnje zavore ?


Priporočene objave

Objavljeno
pred 20 urami, Snecer pravi:

za začetnike je tudi koristno, samo so narobe odgovarjali, za začetnika je uporaba zadnje zavore izhod v sili, če prehitro not pride, se ustraši, naleti na kakšno oviro itd.

itak bo nagonsko pohodil

 

Jaz sem se kot začetnik spustil še nižje in sem zvozil. Osebno raje bremzam pred ovinkom kot pozneje karkoli popravljam. Je pa problem, ker eni tako pišejo, da si bo še kateri začetnik mislil, da če bo bremzal v ovinku, da bo avtomatsko padel.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Arzen pravi:

Jaz sem se kot začetnik spustil še nižje in sem zvozil. Osebno raje bremzam pred ovinkom kot pozneje karkoli popravljam. Je pa problem, ker eni tako pišejo, da si bo še kateri začetnik mislil, da če bo bremzal v ovinku, da bo avtomatsko padel.

Če bo gledal v oviro ali iz ovinka bo padu...razen,če mu ni usojeno pasti...načeloma gre motor tja kamor obrnjen pogled...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 55 minutami, sesir pravi:

Dami zakaj si spet zbrisal moj post?

RESNICA PREVEČ BOLELA TEBE IN ŠE KERGA?

V bistvu logična posledica,če imate tisti,ki se imate za premium voznike narobe in narobe celo po vaše ekstra sposoben borut...

ker nabijaš non stop po dolgem in počez in povsod, žališ, pišeš nepovezano itd... sem te opozoril, da nehaj. Te bom dal na posamezne odobritve postov, takoj, ko mi prva objava ne bo všeč.

ps. mene nič ne boli, ker še vedno stojim za vsem kar sem napisal, in to do takrat, ko mi nekdo strokovno ne pojasni da nimam prav.

 

Objavljeno

Valda, da z zadnjo bremzas, zakaj pa ne? A ne smem? :lol1:

Objavljeno
pred 8 urami, sesir pravi:

Micjk jo je imel po spominu,ker je prste ob padcu dobil pod verigo....kak vzrok pa ima Dovi?

Tule si preberi kako in kje je Mick staknil poškodbo desne noge, da je potem uporalbljal ročko zadnje zavore na krmilu, zakaj že, ti meniš, da je nepotrebna.

Vedno, tudi pri mormalni vožnji (drugače se pravzaprav ne vozim) uporabljam in bom še naprej obe zavori. Kako se pravilno vozi v ovinke in skozi ovinke je bilo že parkrat razloženo ne bom ponavljal.

ps, na "sivčku" sem menjal zavorne ploščice na 100Kkm, prvič.

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, MiNa pravi:

Tule si preberi kako in kje je Mick staknil poškodbo desne noge, da je potem uporalbljal ročko zadnje zavore na krmilu, zakaj že, ti meniš, da je nepotrebna.

Vedno, tudi pri mormalni vožnji (drugače se pravzaprav ne vozim) uporabljam in bom še naprej obe zavori. Kako se pravilno vozi v ovinke in skozi ovinke je bilo že parkrat razloženo ne bom ponavljal.

ps, na "sivčku" sem menjal zavorne ploščice na 100Kkm, prvič.

Na pisti je zadnja zavora še kako potrebna...

Ne pravim,da nepotrebna!Le,da se je redko in nežno uporablja na cesti!!!!!

No 100 k na ploščice se ti to zdi neko bremzanje?

Sivček tud verjetno ni mopi z okoli 180 kg in 1400mm medosne...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Ce kdo ne zna ingliš naj pogugla

 

FB_IMG_15223446575513274.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, KARMEN1 pravi:

jaoooo, boljše, da tega nisi prilepil :panic:

Ne zastopiš Angleško,da tako praviš...ali je le problem,da si znaš prevest le prvi stavek?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

FB_IMG_15223446575513274.jpg.dd89de1e717aa7bbbcfb664119b87739.jpg

Boljše razlage ni bilo v celem postu...

Tudi sam jo redno uporabljam. Tudi ob začetku prehitevanja (hvala @Borutt ).... tudi pri pospeševanju sredi ovinka in pri izhoduiz njega...

Popravljeno . Popravil C eagle
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce je ne znas uporabljat, potem je brezvezna ja :)

Objavljeno

Po dolgem času sem spet pokukal na forum in opazil tole temo sploh ne vem zakaj je toliko kregarije glede uporabe zavor itak mi dirkači ne uporabljamo zavor samo gas in to je to :D

 

Objavljeno
pred 15 urami, sesir pravi:

Dejstva!

Naked in SS kratka medosna razdalja in nizka teza  in zadnje kolo prej blokira..Sploh problem ko prvo stisnes zadnjo pol prednjo,ce  vmes ne spustis zadnje ti zablokira z lahkoto in to je zelo nevarno...recimo z hornetom stestiral do 70 kmh...

Pri večjih težah in daljših medosnih se to blokiranje kolesa pojavi veliko kasneje...recimo varadero testiral do 90

Preveč je vsega...pomembno je to!In to sem stestiru sam zato to trdim od začetka!

Pa lohk vas ekstra sposoben policaj,ki vozi skuter,bmw službeni in hard enduro pametuje kaj če!

Zadnje zavore se moreš navadit ,sploh na starih KTM ADV 990 ali pa MTS1200 ....ali blokira ali pa skoraj nič ne zavira ,vmes je stotinka .....ampak se privadiš . 

Ko pa imaš še vse asistente za zaviranje je pa tvoj strah povsem odveč . 

Ne vozim po pistah temveč po svetu in tu nabiram izkušnje :) je pa res ,da sem se večkrat naučil boleče na svoji koži ,a to najbolj zaleže se integrira v mozak .

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 12 urami, sesir pravi:

Na pisti je zadnja zavora še kako potrebna...

Ne pravim,da nepotrebna!Le,da se je redko in nežno uporablja na cesti!!!!!

No 100 k na ploščice se ti to zdi neko bremzanje?

Sivček tud verjetno ni mopi z okoli 180 kg in 1400mm medosne...

Dej klobuk prosim citiraj kdo je napisal drugače! A je kdo napisal ,da zaviraš z zadnjo na polno v ovinku  ali smo ti podrobno razložili kdaj in kje in kako jo uporabljamo . Ti pa kar naprej v eno ..........

Objavljeno
pred 11 urami, ludiluka pravi:

Po dolgem času sem spet pokukal na forum in opazil tole temo sploh ne vem zakaj je toliko kregarije glede uporabe zavor itak mi dirkači ne uporabljamo zavor samo gas in to je to :D

 

tisto kar ti voziš sploh nima bremz oziroma ne delajo :P

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Ne vozim po pistah temveč po svetu in tu nabiram izkušnje :) je pa res ,da sem se večkrat naučil boleče na svoji koži ,a to najbolj zaleže se integrira v mozak .

itak praksa zmaga pred vso teorijo ... 

so različni motorji z različnimi zavorami in kombinacijami zaviranja 

 

kot sem sam povedal, je potrebno vse opraviti pred ovinkom .... v samem ovinku je treba zamižat in odpelat ... umes zmolt, če je še čas

če je pa ćlouk prehitr v ovinku se mora pa skoncentrirat in gledav v ovinek čimdalj naprej, bohvar takrat gledat in iskat izhode izven asfalta... ker drugače ke zapeleš :dry: 

 

Objavljeno

Jst grem po ravnin 200+, pred ovinkam ustavm, grem dol pa peš porinem skoz ovink, pol pa po ravnin spet 200+ :fredyjecar:

Objavljeno

En očenaš ti pride prav, če v ovinku naletš na pesek ali pa čredo kolesarjev :doze:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Dej klobuk prosim citiraj kdo je napisal drugače! A je kdo napisal ,da zaviraš z zadnjo na polno v ovinku  ali smo ti podrobno razložili kdaj in kje in kako jo uporabljamo . Ti pa kar naprej v eno ..........

Ob 27. 3. 2018 ob 14:46, DAMI34 pravi:

a je kej drugače kot cestna endurca od 650ccm, mislim a drugače zavirajo? :P

 

 

 

Ob 27. 3. 2018 ob 15:06, lucif3rka pravi:

Ne bi rekla da je blo ravno nežno. Redko pa še manj, sploh na serpentinah.

 

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Zadnje zavore se moreš navadit ,sploh na starih KTM ADV 990 ali pa MTS1200 ....ali blokira ali pa skoraj nič ne zavira ,vmes je stotinka .....ampak se privadiš . 

Ko pa imaš še vse asistente za zaviranje je pa tvoj strah povsem odveč . 

Ne vozim po pistah temveč po svetu in tu nabiram izkušnje :) je pa res ,da sem se večkrat naučil boleče na svoji koži ,a to najbolj zaleže se integrira v mozak .

 

Predvidevam,da si imel hude predelave in zelo olajšane in skrajšane medosne razdalje...Predelave v SS naked ali v SS mopi?Kot pišem skozi!Vse je od mopija odvisno kdaj blokira!Uporaba zadnje zavore ni enostavna!Z abs je res šala ja...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
1 minute ago, sesir said:

 

Ma dej ne jemlji stvari iz konteksta. Ni bla vedno nežna uporaba zadnje bremze ker mam ipak samo dve sezoni za pasom, in močno dvomim, da ima kak drug začetnik (brez predhodnih motoriziranih izkušenj na dveh kolesih) že takoj občutek za zavoro - seveda se jo zato pač ne uporablja vedno nežno. Ne boš pa nikakor uporabljal teh citatov, da podpreš svojo hipotezo kako vsi norimo. Ker pač ne. Jasno?

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, lucif3rka pravi:

Ma dej ne jemlji stvari iz konteksta. Ni bla vedno nežna uporaba zadnje bremze ker mam ipak samo dve sezoni za pasom, in močno dvomim, da ima kak drug začetnik (brez predhodnih motoriziranih izkušenj na dveh kolesih) že takoj občutek za zavoro - seveda se jo zato pač ne uporablja vedno nežno. Ne boš pa nikakor uporabljal teh citatov, da podpreš svojo hipotezo kako vsi norimo. Ker pač ne. Jasno?

Nikakor nočem reči,da ste vsi divjaki!V tej temi me motilo le,da se svetuje začetniku na nakedu uporaba in pol pametovanja lastnikov težkih krav in mopijev z ABS pametovanja!V bistvu imamo v temi sicer v angleščini pravilno napisano a vi še kr pametni!

Tisti z ABSi ne vem kva tu pišete...

Res,da sem ABS testiral le na BMW F800r a sem ga konkretno stestiral in nisem hotu takrat v detajle še manj zdaj!

Meni abs na zadnjem bolj všeč,medtem,ko  me moti na prednji...

16 let vozu mopije brez abs....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, sesir said:

Nikakor nočem reči,da ste vsi divjaki!V cej temi me motilo le,da se svetuje začetniku na nakedu uporaba in pol pametovanja lastnikov težkih krav in mopijev z ABS pametovanja!V bistvu imamo v temi sicer v angleščini pravilno napisano a vi še kr pametni!

...in tisto v angleščini je samo malo bolj na široko zapisano isto, kot sem že zdavnaj, še v drugi temi, napisala jaz. Ampak ti pa še vedno pameten ;) 

 

Ali je moje mnenje manj vredno zaradi statusa začetnika na nakedu? 

Popravljeno . Popravil lucif3rka
Objavljeno
1 hour ago, maus said:

tisto kar ti voziš sploh nima bremz oziroma ne delajo :P

Pšttttt ne okrog govort sej motor tud ne dela je ubistvu poganjalcek :blush:

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, ludiluka pravi:

Pšttttt ne okrog govort sej motor tud ne dela je ubistvu poganjalcek :blush:

Jebi ga imaš pač Ducati....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 1 uro, sesir pravi:

 

 

Predvidevam,da si imel hude predelave in zelo olajšane in skrajšane medosne razdalje...Predelave v SS naked ali v SS mopi?Kot pišem skozi!Vse je od mopija odvisno kdaj blokira!Uporaba zadnje zavore ni enostavna!Z abs je res šala ja...

Prou.

Objavljeno
pred 6 urami, Kmet2 pravi:

Dej klobuk prosim citiraj kdo je napisal drugače! A je kdo napisal ,da zaviraš z zadnjo na polno v ovinku  ali smo ti podrobno razložili kdaj in kje in kako jo uporabljamo . Ti pa kar naprej v eno ..........

in kar naprej, in kar naprej in jadfa jada jada,.....auuuu, a obstaja kaka tema da ni ni nič poklofal? Mogoče edin dingl +dongl :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!