Skoči na vsebino

Mazda 3


-pero-

Priporočene objave

Zakon! Pravkar sem se vozil z Mazdo3 in moram reči, da ni čudno, da že žanje uspehe pri prodaji, sploh glede na izdelavo in vse skupaj. Dejansko pa v živo izgleda še veliko bolje kot na slikah :kva1: :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jas sem tut danes hotu na probno vožnjo, samo mi časovno ni zneslo. Torej sem se mogu zadovoljit s razstavnim eksponatom, ki je dobesedno "zažigal". Že 6-ka me je navdušla! Ampak tale je pa mlajši, vendar enako lepi bratec, ki po ničemer ne zaostaja za konkurenco (kvečjemu vodi). Prostora je tudi za sopotnike zadaj dovolj, ima vse od japonskega ESP-ja, FBI-ja, KGB-ja, 4 varnostne vreče (standard) in kup opreme, ki spada zraven. Klima je jasno samo po sebi umevno noter :) Model 1.4 s 80km pride 3.2 milijona, kar je za moje pojme konkurenčna cena nekaterim (ampak samo nekaterim) evropejcem. Ostali so pa predragi :) Oblike je nova in nenavadna kot je Meganova in Alfina (s Peugetom nisem uspel ugotovit nobene znane linije, razen, ko sem snel očala, so se mi sprednje luči zdele podobne - mam -4,25 dioptrije :D ). Skratka, če bi kupoval kakšen avto iz tega razreda, bi to definetivno bla 3-jka :) Pri višjem pa 6-ka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledal si v soboto v Cosmosu. Testnih voženj sicer še ni bilo, se mi pa zdi po vsem, kar sem videl, da bo golfa pošteno bolela glava. Res, da bo novi golf lep in sodoben, pa vendar, 3 bo v osnovi precej cenejša, serijsko bogatejše opremljena, predvsem pa s 3 letno garancijo tržno bolj zanimiva. 6 je že prehitela passata po prodaji zadnje mesece, zakaj ne bi 3 imela enakih potencialov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Na http://www.najdi.si/avtomobili/ sem opazil slike nove mazde 3 v limuzinski razlicici, moram rect da je prav lustna :) Razlicica s petimi vrati mi je vsaj v osnovni izvedbi (z osnovno serijsko opremo, dolgocasna platisca, ... ) od strani precej dolgocasna, ampak tale limuzinska razlicica pa sploh ni svoh :D

Evo slikica:

post-17-1076310985.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se od znotraj ...

Jap, golfa (v tem primeru s podaljsano ritjo, kakor koli se bo ze imenoval :D) bo se posteno glava bolela ...

post-17-1076311068.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule so podatki (s prej omenjenega vira) za razlicico 1.6 Di:

Specifikacija

Cena: 

Motor

Tip motorja:  vrstni 4

Prostornina:  1560 cm3

Moč motorja:  109 KM (80 kW) pri 4000/min

Navor:  240 Nm pri 1750/min

Oblika in dimenzije

Karoserija:  limuzina

Število vrat:  4

Mere (DxŠxV):  4490 x 1755 x 1465 mm

Medosna razdalja:  2640 mm

Masa:  1335 kg

Mehanika in podvozje

Lega motorja:  spredaj

Pogon:  spredaj

Menjalnik:  petstopenjski

Zavore:  ABS, spredaj koluta, zadaj koluta

Pnevmatike:  195/65R15

Kapaciteta

Število sedežev:  5

Rezervoar:  55 l

Nosilnost:  435 kg

Prtljažnik:  413  /  675  l

Gorivo in poraba

Gorivo:  diesel

Poraba (zunaj)  4,3 l/100km

Poraba (mestna)  6,2 l/100km

Zmogljivost

Največja hitrost:  185 km/h

Pospešek:  11,3 s do 100km/h

Garancija

Splošna:  3 leta oz. do 100.000 km

Proti prerjavenju:  6 let

Ce bi pogledal samo podatke o masi in moci motorja bi si misil da je to verjetno bolj ovira na cesti kot kaj drugega, vendar ... podatka o pospesku in koncni hitrosti tega ne kazeta. Koncna hitrost je enaka mojemu avtu, pospesek sicer skoraj sekundo slabsi, ampak ovira na cesti to torej le ni :) Ni pa seveda tu nobene sportnosti. Je pa zanimiva poraba, zato sem tele podatke sploh semle prilimal. Ce je poraba res vsaj priblizno tako nizka, je razlicica s temle motorjem vredna razmisleka.

Zal pa se ni podatka o ceni <_<

Zna biti, da se mi potem ne bo vec zdelo tako super in fajn :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kazeta. Koncna hitrost je enaka mojemu avtu, pospesek sicer skoraj sekundo slabsi, ampak ovira na cesti to torej le ni :) Ni pa seveda tu nobene sportnosti. Je pa zanimiva poraba, zato sem tele podatke sploh semle prilimal. Ce je poraba res vsaj priblizno tako nizka, je razlicica s temle motorjem vredna

Če rabiš pospešek, menda ja ne boš kupoval "dizel power". :cry: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če rabiš pospešek, menda ja ne boš kupoval "dizel power". :cry: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:

Odvisno, če ga rabiš od 0 - 100 km/h. potem res, sam, kaj ko to rabiš samo nekajkrat med vožnjo :D , največkrat pa potrebuješ pospešek od 80-x km/h, po kmečko - prehitevanje, tukaj pa je dizel s svojim navorom zakon. Poglej, kolk hitrej gre od 80-120 dizel BMW 530 v primerjavi z 530 bencinarjem.

lp

Rudi

p,s,

Ko smo že pri dizlu, v istem članku piše tud razlikav porabi med obema, se kar zamisliš da na 100.000 zakuriš tolko več, sicer nimam številk pred sabo, da bi jih gor dal, ampak vseeno mi je dal mislit.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če rabiš pospešek, menda ja ne boš kupoval "dizel power". :cry: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:

Seveda ne :lol1: Misljeno je bilo pac da vseeno ne bi bil bolj ovira na cesti kot ne. Sicer pa - 156 2.4 JTD, BMW 320d - cisto nic ne manjka tem avtomobilom, obcutek je se vedno sporten - po mojem :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu bi bilo pri teh manjsih dizlih v nizjem srednjem razredu zanimivo poznati porabo v praksi. Namrec - pri visjih potovalnih hitrostih menda poraba precej naraste in se pribliza bencinarjem. Ce pri 130-160km/h vozis v visjem obmocju vrtljajev poraba zelo verjetno ni vec samo 6-7l/100km :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Zadnjič sem bil na testnih vožnjah in me je prevzela ;) Sicer sem peljal sedan verzijo, ampak sej vbistvu je vse isto. Pošteno me je presenetil 1.6 diesel agregat, ki zmore 110KM in jih tudi veselo pokaže. Kvaliteta izdelave je na EU nivoju, nobenih nenatančnih spojev, notranjost v aluminiju in ima precej športno armaturo (podobno kot pri Alfi 147). Ovinki so mu precej pisani na kožo, kar se čuti tudi po njegovet precej trdem podvozju (tršem od 6-ke). Prostora je tako spredaj kot zadaj dovolj tudi za mene (184cm), avto je skratka zelo udoben. Pritljažnik je ravnotako povsem konkurečno velik. Oblika je 1A, cena dotičnega modela pa 25Ž :D 4,5 milijona tolarjev je precej zajeten kup denarja (začnejo se pri 3,5 milijonih). Zato pa pametni kupujemo testna vozila, ki so kot nova pa čeprav rabljena :P Joke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stric je tudi nihal med Mazdo 3 2.0 150KM in pa Audi A3 2.0FSI 150KM

Vzel je A3 2.0 TDI 140KM. Zakaj? Mazda napram nemcu ima katastrofa podvozje, motor tudi ne nevem kako impresiven, izdelava- kukr komu :doze: Je pa cel miljončk cenejš :grim Kolkr češ met, tolk plačaš. Mamo pa doma M6 karavan 2.0 z novim 16v dizel motorjem in je za naše potrebe super altek, zato ne dvomim d bi bla tudi M3 komu drugmu za to ceno OK :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazda napram nemcu ima katastrofa podvozje, motor tudi ne nevem kako impresiven, izdelava- kukr komu :doze:

Tega pa zdaj čisto ne razumem. Vsi hvalijo, kako ima odlično podvozje (Autobild, Avtomoto vision, Avtošou...) in da lahko konkurira ostalim najzmoglivejšim podvozjem tega razreda (Golf 5, Astra, A3, Focus...), ti pa podaš izjavo, da ima katastrofalno podvozje B) No sej, sam novega A3-ja še nisem peljal. Stari je imel dobro podvozje, nebi pa mogel trdit, da je 1A. Sej ne rečem, mogoče, da je res, ampak zakaj bi potem vsi testni vozniki lagali... Pa še nekaj je. Po kvaliteti izdelave notranjost se vsaj meni zdi na Audijevem nivoju (nobenih nenapačnih spojev), po kvaliteti vzdržljivosti pa daleč pred vsemi ;) Vsaj po ADAC-u B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!