Tomozuki Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 Pa še enega gajbe krompirja ne moreš domov peljat :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno April 1, 2008 Deli Objavljeno April 1, 2008 Pa še enega gajbe krompirja ne moreš domov peljat :) Če mam Veyrona se mi za tisto gajbo gladko jebe :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
remše Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 k0ci, Top Gear ! ;-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 Če mam Veyrona se mi za tisto gajbo gladko jebe :P Ahaaaa, zato vsi ti lastniki športnih avtomobilov hodijo k šiptarju na pomfrit :D Jaz pa se mislo, da so zadnje prihranke zmetali za avto... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 Ahaaaa, zato vsi ti lastniki športnih avtomobilov hodijo k šiptarju na pomfrit :D Jaz pa se mislo, da so zadnje prihranke zmetali za avto... oboje drži :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 @gas gas F1 je limitirana na 3000 ccm kubikaže (se mi zdi), in ima okoli 850 km, tale ima skoraj 8000 ccm kubikažo, a veš kaj bi BMW naredil s tako kubikažo pri formuli, to bi melo preko 2000 KM!!Ne moreš primerjati F1 in "osebnih"(pa če so še tako "eksotični) avtomobilov. pri fomuli 1 so mašine 2400 ccm in razvijejo 770-780 KM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 Bili pa so tudi časi, ko so imeli le liter in pol in tja do 1500KM, prisilno polnjeni seveda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 2, 2008 Deli Objavljeno April 2, 2008 pri fomuli 1 so mašine 2400 ccm in razvijejo 770-780 KM dobro ne moreš se zdaj vtikat v to ker davnega leta 2003 so bile mašine v F1 res 3.0 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lmperator Objavljeno April 3, 2008 Deli Objavljeno April 3, 2008 enkat je bil na nekem nemškem programu test končne hitrosti.......pa je stric povedal: gume (nove) zdržijo pri polni hitrosti (mislim da 404km/h) približno 15 minut, ampak to je še dobro, bencina iz prej napolnjenega tanka vam zmanjka v 12 minutah :devil: to se še tko dobr spomnem k je reku, d mi ni blo nč jasno ta video: http://www.youtube.com/watch?v=ovNkwiHJCIA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno April 3, 2008 Deli Objavljeno April 3, 2008 mislm, kera primerjava :slap: sj so stisnli tud že iz 2l prek 1000 konjev. samo veyron je za razliko od teh za 2, ima usnjeno oblazinjenje, protihrupno zaščito, radio pa še ultra udoben je poleg vsega pa verjetno sem še miljon drugih stvari luksuznega avtomobila pozabil... ni vse v surovi moči, kako vam to ni jasno :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LRR Objavljeno April 3, 2008 Deli Objavljeno April 3, 2008 Poglejte si primerjavo z novim m3, s tem da mu je dal mnogo prednosti :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno April 6, 2008 Deli Objavljeno April 6, 2008 (popravljeno) ko primerjaš razliko v moči in navoru se je M3 kar dobro odrezal :) pa nič mu ni dal prednosti, kot vidiš se pri veyronu gume vrtijo v prazno, pri M3 pa ne, zaradi iDrive nastavitev (več o nastavitvah lahko vidite v testu fifth gear M3 e92) Popravljeno April 6, 2008. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 ko primerjaš razliko v moči in navoru se je M3 kar dobro odrezal :)pa nič mu ni dal prednosti, kot vidiš se pri veyronu gume vrtijo v prazno, pri M3 pa ne, zaradi iDrive nastavitev (več o nastavitvah lahko vidite v testu fifth gear M3 e92) Na top gear je bla primerjava med bugatti in mclaren F1 pa mu da bugatti mislim,da do 100milj al še več prednosti,pa ga še vedno prehitel do 200milj!Sej mislim,da je na youtube tud ta posnetek. Mene čudi,da nobena firma ne nudi polister kit buggati za repliko!Ker oblikovno je res lep avto!Men najlepši! Superreplicars sicer ma sam baje,da je lažna firma! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 (popravljeno) ta avto mi pa sploh ni všečen. grd mi je za 10k €. bi dosti rajši mel naprimer maybach exalero k zgleda kot da bi ga ukradli iz naslednjega tisočletja :) če bi mi kdo podaril veyrona ga nebi obdržal temveč prodal in z njim kupil nekaj bol po mojem okusu še slika od maybacha Popravljeno Januar 10, 2009. Popravil impulz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 (popravljeno) Men pa niti ne,ni pa slab!Ta maybach je bil razvit samo zaradi testiranja gum!Pol ti je cadillac sixteen tud ful všeč? Tud jz bi veyrona takoj prodal saj nimam 25,000eu za gume in tudi ne za bencin!Če bi šel na petrolov :lol1: Zato pa govorim o repliki...Seveda dobri in o istem ali boljšem razmerju med kw in kg Popravljeno Januar 10, 2009. Popravil sesir Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 (popravljeno) Men pa niti ne,ni pa slab!Ta maybach je bil razvit samo zaradi testiranja gum!Pol ti je cadillac sixteen tud ful všeč?Tud jz bi veyrona takoj prodal saj nimam 25,000eu za gume in tudi ne za bencin!Če bi šel na petrolov :lol1: Zato pa govorim o repliki...Seveda dobri in o istem ali boljšem razmerju med kw in kg samo zaradi testiranja gum...seveda, če pa je optimalen za to! :P cadillac sixteen mi je tudi všeč ja. pa jaz ne sodim avta po karakteristiki temveč po izgledu :) navsezadnje ko se mi prikaže kaka atraktivna punca si mislim, prekleto kaka dobra muca in ne uu kaka prijazna dušica je to :D glede veyrona pa če BI imel zadost dnarja za futrat, za vzdrževat in bi mi še vseeno ostalo preveč denarja, bi ga prodal in si z njim kupil kaj drugega :) tolko lahko rečem o izgledu, o zmogljivosti na cesti...pardon dirkališču, to je pa čisto druga pesem. Popravljeno Januar 10, 2009. Popravil impulz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 tolko lahko rečem o izgledu, o zmogljivosti na cesti...pardon dirkališču, to je pa čisto druga pesem. Na dirkališču se ni neki izkazal,jih je velik boljših!Najcenejši velik hitrejši je ultima gtr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 Ko se peljem s katerokol gajbico po Celovški v center Ljubljane, mi komplet dol visi za Veyrona :-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 ko primerjaš razliko v moči in navoru se je M3 kar dobro odrezal :) pa nič mu ni dal prednosti, kot vidiš se pri veyronu gume vrtijo v prazno, pri M3 pa ne, zaradi iDrive nastavitev (več o nastavitvah lahko vidite v testu fifth gear M3 e92) iDrive nastavitve :lol1: Veyron ima pogon na vsa štiri kolesa in kljub temu, da ima moči več kot dovolj, se mu na tem posnetku prav nič ne vrti v prazno. Voznik se niti ni pretirano trudil pri speljevanju, saj je dobro vedel, da ima več kot dovolj rezerve za prehitet M3 kanto... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se