urbi Objavljeno September 16, 2003 Deli Objavljeno September 16, 2003 Alo! Razmišljam o nakupu rabljenega avta (katrci pocasi pesajo moci). Resno razmišljam o Roverju 214, letnik 1994 ali 1995 (še oglate bolike), s cca. 100.000 prevoženimi km. Cene se gibljejo okoli 600.000 SIT. Zanima me, če ima kdo kake izkušnje s tem avtomobilom? Predvsem kako je z okvarami, vzdržljivostjo motorja, cenami in dostopnostjo delov,... Po možganih se mi rolajo tudi nekateri drugi modeli podobnih letnikov in (+/-) cen; Alfa 146, Volvo 460, Citroen Xantia, Peugeot 306, ZX,... ima kdo kak komentar, boljši predlog? Iz zgoraj napisanega se vidijo želje po velikosti in ceni avta... :mellow: Hvala Urban Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno September 16, 2003 Deli Objavljeno September 16, 2003 Če roverja so rezervni deli baje dragi, samo se sklapajo tudi s hondinimi ki so pol cenejši (nism pa zihr če 214 tega letnika). Alfa 145 '94 je kaksen mesec nazaj zaribala frendovi teti, ki je pozabila doliti olje. Ker jaz pogledujem po približno istih modelih, bi se najbrz odločil za Xantio 1.8 (ena lepa je na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) za 500k SIT) ali peugeot 306 samo se mi zdi da pri Xantii dobiš več od avtomobila za isto, če ne celo manjšo ceno. PS: Korejca bi za ta denar dobil precej novejšega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Morpheus Objavljeno September 16, 2003 Deli Objavljeno September 16, 2003 peugeot 306 :yea2: :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno September 17, 2003 Deli Objavljeno September 17, 2003 -Hmmm za ta denar dobiš korejca z več opreme, novejšega.... je pa res, da boš zanj dobil manj ko boš prodajal, saj jim cena najbolj pada..... -To kar so ti napisali, da je teti alfa ribnla se ti lahko zgodi z vsakim avtom (če pozabiš doliti olje), je pa res da so z italjanskimi avti hitro križi, so pa deli relativno poceni.. -Kolikor vem je vzdrževanje takega roveja precej drago, kar se delov in srvisov tiče, po kvaliteti izdelave pa mislim, da ni bistveno boljši od korejcev... -ZX --zna bit kul -Xsantia ---tudi -306----precenjen!!! Avto(nov) naj bi se gibal v cenovnem razredu vw golfa, ko je enkat rabljen pa mu cena bistvano bolj pate kot švabu, drugače pa Peugeot ne dela slabi stvari.. -Volvo--zna biti zelo dobra odločitev, saj vsi vemo da ima odličen pleh (skoraj ni rjavenja)mašine so tudi solidne, morda moti le nekoliko višja poraba (recimo 0.5l-1.5l več kot zgoraj našteti avti)- to je zradi teže-- ta pa pripomore k stabilni legi na cesti in večji varnosti -Clio--nevem zakaj ga nisi omenil morda ti ni všeč---za ta denar dobiš kar solidnega--od kolega punca je kupila clio l1995 cca 55.000km, za pribl 500.000+ sit, avto je brezhiben... -Ford-escort--tale traktorček zna biti dober...sploh so bili nekaj časa nazaj popularni pri "upokojencih".... ta razred je pester, važno je "kaj" dobiš "kako" je ohranjeno in da ti je všeč, seveda pa pri tem ne zanemari uporabnosti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno September 17, 2003 Deli Objavljeno September 17, 2003 Od naštetih sem bil sam nekoč ponosen lastnik ZX 1.9D (1994-1998) ter Roverja 1.4 Si (1998-1998). ZX je bil cool, sploh mašina je bila za dizla neverjetno uglajena, kinematična zadnja prema :P in glede na dieselskih 70Pesov je bil avto še kar vozen :) . Vozil sem ga 4 leta (150.000 km) brez vsakih problemov :OK: . Kolikor vem, sta ZX in 306 glede podvozja in motorja identična (PSA). Naslednji avto je bil Rover :wacko: . Anemičen volan, gumijast občutek na menjalniku, zelo žejen in glasen motor (kronično puščanje olja na pokrovu ventilov)...edino pametno, kar sem počel s tem avtom...v dveh mesecih sem se ga znebil :OK: ! To je bil sicer nov model, vendar dvomim, da bi bil ta stari kaj boljši. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 18, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 18, 2003 -Hmmm za ta denar dobiš korejca z več opreme, novejšega.... je pa res, da boš zanj dobil manj ko boš prodajal, saj jim cena najbolj pada..... Daewoo Espero? (1997, 80.000km, klima itd, 700.000SIT) -Xsantia --- zna bit kul Kako je s famoznim hidravličnim vzmerenjem? S kvari, koliko stane popravilo? Clio se mi prvič ne dopade, poleg tega pa ni bistveno cenejši od omenjenih. OK, vzdržavanje je verjetno cenejše in poraba nižja... Hvala za informacije Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno September 18, 2003 Deli Objavljeno September 18, 2003 Mislim da so Xantie s ta "češko" opremo brez hidravličnega vzmetenja tako da ti ni treba skrbeti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 21, 2003 Deli Objavljeno September 21, 2003 Mislim da so Xantie s ta "češko" opremo brez hidravličnega vzmetenja tako da ti ni treba skrbeti. nope.......... vse xantie imajo hidravliko (hydro II).modeli z 100k km in vec postajajo "potratni",i.e. pocasi je potrebno menjati cash-intenzivne dele (kugle,jermen itd.). citroeni brez hidravlike so izljucno kombiji/tovornjaki ali ZX/xsara in nizje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 21, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 21, 2003 nope.......... vse xantie imajo hidravliko (hydro II).modeli z 100k km in vec postajajo "potratni",i.e. pocasi je potrebno menjati cash-intenzivne dele (kugle,jermen itd.). citroeni brez hidravlike so izljucno kombiji/tovornjaki ali ZX/xsara in nizje. Xantia črtana iz seznama kandidatov! <_< Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 21, 2003 Deli Objavljeno September 21, 2003 Mel Xantio in bil ful zadovoljen..... sam moraš vedet da je avto višji srednji razred in temu so tudi primerne cene delov .... hidravlika ni noben bau bau ..... vsi jočejo da je to kao ful strošek ma vsak ki to reče xantie ni mel! Servis na hidravliki je na 120kkm ali 5 let in to vključuje unih bogih 5l hidravličnega olja in po potrebi menjava kakšne bunke (renovirana je 2.000 sit) in če jih zamenjaš vseh 6 in olje in delo ne prideš čez 22-24 k sit ... vsi ki zagovarjate navadne amortizerej pa mi povejte kateri po 100 kkm opravlja še svojo dolžnost? strošek pri navadnih amortizerjih si pa takoj na minimum 50k - 60k sit .... pri xantii moraš edino pazit na 1.8i 16v letnik 95,96 in polovica 97 ..... skoraj vse so pile olje .... edino une ki so bile uvožene rabljene niso pile olja .... krivda je v takratnem uvozniku citroenov za slo (cim...) ki ni hotel naredit tovarniškega vpoklica ... pri pežojih so ga nardil .. zanesljiva alternativa ti je motor 1.8i 103hp ta dela kot švicarska urca .. pol sem nabavu zx-a 1.4i in avto je čuda vzdržljiv in meni se ne kvari nič ... razen kar zjebem sam ... stroški z servisom so minimalni .... redni servis 6-7 k sit ... delam sam .... ostali deli tudi relativno poceni .... zx-a sem nabavu od znane osebe in sem ga mislu met par mescev pol pa nabavit xantio 2.0 16v ali pa hdi kakšno leto staro sam kaj ki so mi vstoli v žile motorji in pol sem ostal na zx-u ... kul avtek .... 306 tudi zelo vredu ga ma kolegica in ma 206 kkm in dela kot urca ... sam kaj ki je 50% drazji kot zx. od alf pojdi raje stran .... mam pol sorodstva v italiji in jim verjamem na besedo ..... volvo je kul avtek načeloma zelo vzdržljiv in brez okvar a če naletiš na takega ki je bil uvožen rabljen in ima na števcu samo 1/4 km pol vedi da te čakajo lepo zasoljeni stroški .... na volvote se ne spoznam točno sam če ti rata dobit takega ki ma motor in nekaj opreme od penaulta pol boš pri rezervnih delih ful prišparal .... še moje mnenje glede korejcev ..... podobno kot za italiane .... raje pojdi stran ... najdi dobro ohranjenega PSA z mašino 1.4i in neboš mel nobenega problema .... vsi serviserji pravijo da je najman okvar z tem motorjem .... aja tudi xantio se dobi z motorjem 1.4i sam pomoje je to bolj za dedke :) Srečno odločitev in nakup.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VrUUUUUmmmm Objavljeno September 21, 2003 Deli Objavljeno September 21, 2003 Ne črtaj xantie, tisto o hidravliki so le govorice tistih, ki je nimajo. Sem s hidravličarjem prevozil ogromno kilometrov (GS). Za informacije o xantii poglej na http://www.citroenbilten.com/forum/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 21, 2003 Deli Objavljeno September 21, 2003 pjeba,od ´99 vozim 2.0 hdi,trenutno stanje 92k km.torej ne meni vidva tralala,da ne vem kaj govorim.BTW je to 3. cit pri hisi zaporedoma.diskrepanca je lahko samo v faktu,da pac ne zivim v slo. vseeno je prva kontrola in/ali menjava delov hidravlicnega sistema pri 80.000 km.in ker je 2/3 km naredila xantia po slovenskih super cestah so bile tri kugle ze menjane. :( drugace je hdi totalna in cista fantazija,da je ze nesramno vse skupaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 21, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 21, 2003 .... pri xantii moraš edino pazit na 1.8i 16v letnik 95,96 in polovica 97 ..... skoraj vse so pile olje .... Šit, pa točno te so najbolj v igri (cca. 120.000 km, cca. 600.000 kSit)! :angry: Zanesljiva alternativa ti je motor 1.8i 103hp ta dela kot švicarska urca .. V katerih letnikih je ta motor? Koliko popije? Sicer najlepša hvala za info! :rolleyes: Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lojzi Objavljeno September 22, 2003 Deli Objavljeno September 22, 2003 Ne črtaj xantie, tisto o hidravliki so le govorice tistih, ki je nimajo. Sem s hidravličarjem prevozil ogromno kilometrov (GS). Za informacije o xantii poglej na http://www.citroenbilten.com/forum/ Ne bom govoril nekaj, kar govorijo okoli, lahko ti povem samo iz lastnih izkušenj. Stric je imel 3 žabe (DS, ID, še pomnite tovariši), ki sem jih tudi jaz zaradi njegove nezaintersiranosti po vožnji bogato exploatiral) in, lahko ti povem, da se je vsaka, vsaj po enkrat "uscala". Tisti, ki vozite citroene veste kaj to pomeni, in kakšne so posledice, za druge pa samo na kratko. Hidravlika na iztrošenem delu spusti dušo (ali je to izpostavljena cevka, ki jo načne rja ali kakšen kamen iz ceste ali kaj podobnega, bodisi spoj, bunka ali pa kaj podobnega). In, ko se tak Citroen uščije, nimaš ne zavor, ne volana, avto pa počepne na tla. In potem, če imaš jajca, moč in podobno, jo lahko počasi zavlečeš še kakšen meter, drugače pa šlep služba. Skratka, zelo delikatna stvar. O stroških v takem primeru ne bi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno September 22, 2003 Deli Objavljeno September 22, 2003 -306----precenjen!!! Avto(nov) naj bi se gibal v cenovnem razredu vw golfa, ko je enkat rabljen pa mu cena bistvano bolj pate kot švabu, drugače pa Peugeot ne dela slabi stvari.. Marem, kako precenjen, če praviš, da mu cena ful pade - to pomeni, da je poceni, če je rabljen, a ne? @Urbi - navijam za P306. Izkušnje prijateljev, ki ga vozijo, so zelo pozitivne. Sicer mi pa ni čisto jasno, kaj iščeš - navedel si avtomobile popolnom arazličnih velikosti in "stilov" ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno September 22, 2003 Deli Objavljeno September 22, 2003 -306----precenjen!!! Avto(nov) naj bi se gibal v cenovnem razredu vw golfa, ko je enkat rabljen pa mu cena bistvano bolj pate kot švabu, drugače pa Peugeot ne dela slabi stvari.. Marem, kako precenjen, če praviš, da mu cena ful pade - to pomeni, da je poceni, če je rabljen, a ne? @Urbi - navijam za P306. Izkušnje prijateljev, ki ga vozijo, so zelo pozitivne. Sicer mi pa ni čisto jasno, kaj iščeš - navedel si avtomobile popolnom arazličnih velikosti in "stilov" ... Jap sym, hotel sem reči da je 306 v istem cenovnem razredu kot golf 3 (govorim o takratnm nakupu novega),....naprej si primerjajtew sami.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 22, 2003 Deli Objavljeno September 22, 2003 Šit, pa točno te so najbolj v igri (cca. 120.000 km, cca. 600.000 kSit)! :angry: V katerih letnikih je ta motor? Koliko popije? Sicer najlepša hvala za info! :rolleyes: Urbi MISLIM DA SE PRODAJALA NEKJE DO POLOVICE 96 ..... baje pije kot 16v .... nornalna vožnja mal pod osem do mal čez osem sam ni tako poskočen kot 16v .... pa še se izogneš višjemu zavarovanju .... 16v ima glih 81kw in gre v višji razred :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 22, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 22, 2003 Sicer mi pa ni čisto jasno, kaj iščeš - navedel si avtomobile popolnom arazličnih velikosti in "stilov" ... Zakaj tako misliš? skupne točke: cca. 650.000 sit, okoli leta 1995, večje kot clio, punto in druščina, motor okoli 90 ks, čimveč opreme! + dovolj nizka poraba in stroški vzdrževanja. B) Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
VrUUUUUmmmm Objavljeno September 22, 2003 Deli Objavljeno September 22, 2003 Ne bom govoril nekaj, kar govorijo okoli, lahko ti povem samo iz lastnih izkušenj. Stric je imel 3 žabe (DS, ID, še pomnite tovariši), ki sem jih tudi jaz zaradi njegove nezaintersiranosti po vožnji bogato exploatiral) in, lahko ti povem, da se je vsaka, vsaj po enkrat "uscala". Tisti, ki vozite citroene veste kaj to pomeni, in kakšne so posledice, za druge pa samo na kratko. Hidravlika na iztrošenem delu spusti dušo (ali je to izpostavljena cevka, ki jo načne rja ali kakšen kamen iz ceste ali kaj podobnega, bodisi spoj, bunka ali pa kaj podobnega). In, ko se tak Citroen uščije, nimaš ne zavor, ne volana, avto pa počepne na tla. In potem, če imaš jajca, moč in podobno, jo lahko počasi zavlečeš še kakšen meter, drugače pa šlep služba. Skratka, zelo delikatna stvar. O stroških v takem primeru ne bi. Ti verjamem. Ostajajo pa naslednja dejstva: pri prvih serijah hidravličarjev je Citroen uporabljal "rdečo" hidravlično tekočino, ki je res povzročala probleme. Kasneje ko je avto narejen, manj je težav. Jaz sem vozil GS (kakšnih 7 let) in edino, kar se mi je zgodilo pri hidravliki, se je zatikal plovček za nivo LHM tekočine in javljal premalo te tekočine. Pa saj si sam navedel, da se to zgodi na iztrošenem delu. Xantia teh letnikov je še daleč od iztrošenosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno September 23, 2003 Deli Objavljeno September 23, 2003 (popravljeno) Meni 1.8 16v (sicer v Peugeotu ampak je enak motor) pokuri cca 1-2l olja na servisni interval. (Je pa to konstantno že cca 100kkm). Skratka nekaj je, ni pa kritično. Sem pa na Citroenovem forumu prebral da znajo biti Xantie mnogo bolj žejne. Niso zastonj tako poceni :) Za ta denar pa je najbolje da pozabiš na srednji razred in poiščeš nekaj v nižjem srednjem razredu kar še ni napadla rja (razen če kasnejši stroški vzdrževanja niso tak problem kot nakupna cena). P306 1.6, Escort 1.6 l. 95+, Honda Civic 5-te generacije bi znalo biti ok. 1.8 i 74kw mašina v P306 mi je kurila malo več kot 1.8 16V 81kw v P406, je pa res da padeš v višji razred za registracijo. Moraš pa najprej definirati stil vožnje :) Pa o naših cestah. Kje za vraga se vozite po Sloveniji da se vam zdi 100kkm za amortizerje dosti :) :) Poizkusite kdaj zaviti na asfalt, saj ga je dosti. Popravljeno September 23, 2003. Popravil klemens Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 25, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 25, 2003 Evo, odločitev je padla! Včeraj nabavil Volvo 460! :D :D :D 1.8 (75 KW), letnik 1993, model 1994 (kar nekaj razlik B) ), 140.000 km, servo, el. šipe, centralno in... KLIMA :OK: za 550.000 sit. Lep, brez rje. Urbi je..... glavni! :yea2: Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno September 26, 2003 Deli Objavljeno September 26, 2003 Evo, odločitev je padla! Včeraj nabavil Volvo 460! :D :D :D 1.8 (75 KW), letnik 1993, model 1994 (kar nekaj razlik B) ), 140.000 km, servo, el. šipe, centralno in... KLIMA :OK: za 550.000 sit. Lep, brez rje. Urbi je..... glavni! :yea2: Urbi URBI KONGRČULEJŠON, dej mi pliz SPOROČI PORABO. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno September 26, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 26, 2003 URBI KONGRČULEJŠON, dej mi pliz SPOROČI PORABO. Prevozil šele 300 km, pa prvi zelo približni oceni (nisem še spraznil prvega rezervoarja) se bo poraba gibala med 8 in 9 litrov. Bom sporočil, ko natančno izračunam. Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bubamara Objavljeno September 26, 2003 Deli Objavljeno September 26, 2003 sele zdele vidla....tud od mene cestitke... :OK: :yea2: lp p.s.: a so ti na POP TV placo povisal O:-) :hmm: p.p.s.: kaj je pa bela strela rekla? revca boga... :unsure: :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PuBeC Objavljeno September 27, 2003 Deli Objavljeno September 27, 2003 mi mamo doma ROVER 214 Si 16v!!!Fullll zadovolni z njim!!! :OK: :OK: letnik je 1994 ima okol 105 konjev hondina mašina!!!Končna je tam okol 200km/h!!prevoženih pa ma 62.000km!!Mam se vozi sam v službo z njim!!! :lol1: Drgač pa res morm potrkat!!!tok tok!!!Do zaj ni blo nič problemov!!!Razen enga ko je bil hin nek kabl!!In smo meli težave ga najt!!!In sm čakal tam okol 2 tedna!!Vse to pa je trajal da so sploh ugotovil zakaj je šlo pa okol pol mesca!! Od zunaj nobene praske niti pikice rje!!! res smo zlo zadovoljni z tem avtom!!!In nam ni žal da smo ga kupl!!!In ga tut drugim priporočam!!! :OK: :notworthy: :notworthy: lp!! :) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se