Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Pa dej nehi komplicirat in kupi avto s klimo...

ko bi vsaj lahko....al motor al pa avto....sicer pa avta ne kupujem jaz ....beri celo temo....

a ni smisel foruma da se pogovarjamo o stvareh :angry:

Objavljeno
povej kolegu, da bo klimo kmalu uničil ... :o

Zakaj?

Sam delam enako, pa sem o tem vprašal na sevisu, pa več mehanikov, pa ni nihče rekel, da bi bilo lahko s tem kaj narobe. Edino eden je rekel, da bi bilo za kompresor klime lahko škodljivo, če jo (klimo) vklapljaš pri zelo visokih obratih motorja, drugi pa mi je rekel, da se pri nekaterih avtomobilih klima avtomatsko izklaplja pri močnem dodajanju plina (saj hladi še tako nekaj časa po tistem, ko jo izklopiš).

Objavljeno
problem je z vzdrževanjem klime...kot sem zasledil naj bi klima morala laufat vsake toliko časa...zaradi prečiščavanja zraka....slabo je tudi če čez zimo klime ne uporabljaš...ne vem točno zakaj...nekje sem slišal...

Tesnila na klimi se mažejo z oljem, ki je v večini primerov kar primešan plinu. Zato naj bi klimo prižgal vsaj enkrat na teden, pa čeprav za malo časa - da ti ne začne puščati.

LP,

Andrej.

Objavljeno
problem je z vzdrževanjem klime...kot sem zasledil naj bi klima morala laufat vsake toliko časa...zaradi prečiščavanja zraka....slabo je tudi če čez zimo klime ne uporabljaš...ne vem točno zakaj...nekje sem slišal...

imeti nekaj kar ne uporabljaš je pa brezveze...avto ima še vedno vrednost če namesto klime daš not recimo QuickShift menjalnik...mislim da je približno ista cena če ni še klima dražja.... :hmm:

Kakšno vzdrževanje? Če je ne uporabljaš, je pač ne uporabljaš. Nobenega vzdrževanja. Kar se pa prodaje tiče, daj izmišljen oglas, pa boš videl, da bo prvo vprašanje potencialnega kupca "a ma klimo?" Ob nakupu, kot je že nekdo zapisal, jo ponekod dobiš zastonj

Objavljeno

Klima...klima...klima...klima.... :D :yea2: :OK: pa po možnosti naj bo avtomatska....po lastnih izkušnjah dela definitivno bolje...vsaj VW. Renaultova ročna ni bila vredna počenega groša...in to pri belem avtu, no mogoče je bil volumen prevelik (scenic), kakšen clio verjetno deluje :blink: ...pri črnem VW climatronic obratuje kot mora :yea2:

Nikol več avta brez klime B)

BTW...tud pri 1.9 TDI VW se čuti ko ugasneš ali prižgeš climatronic. Vozim pa 99% z vklopljeno klimo :OK: Nekateri, vsaj mislim, da tudi VW, ima s prižiganjem klime urejeno tako, da se pod 4°C agregat ne vklopi...nisem pa čist prepričan...če mogoče kdo ve, se priporočam za razlago ;)

Objavljeno
Iz lastnih izkusenj vam lahko povem, da s prizgano klimo in najmocnejsim hlajenjem notranje temperature avtomobila s crno armaturno plosco in navadnimi stekli v takih pogojih ne morem spraviti pod 27 st. Celzija. V drugem avtu pa me je po petnajstih minutah zeblo kot psa.

Stari moj...menjaj avto, ker moja klima v golfaču IV, črn zunaj, črn znotraj kot sam vrag :D :P avto ohladi na prijetnih 22°C kadar hočeš, tako da pri daljših vožnjah moram obvezno stopinje povečevati :OK: . Seveda se pa moraš peljati, pri stoječem avtu boš težje dosegel željen učinek.

Objavljeno

PS:Nts pri renojevih hišah so blazno poslovni.......posodijo ti avto tudi na test..........sposodi si ga in zadeva te bo sigurno prepričla. Pržgi si klimo in pohodi gas.......če te ne prepriča................si kupi motor!!!!!!(klima serijsko) :D  :)  <_<

Vem, da so zelo poslovni in prijazni.....sicer nisem šla na testno vožnjo, ker imajo pri fantu doma cliota - brez klime, vendar je meni zelo všeč, sploh ker je majhen pa še vedno zelo dober....prav zame!!

Klima na motorju - najboljša!, vendar pozimi rabim avto, oboje pa ne morem imeti, finančno je zame nemogoče..... pa še lepše mi je, ko se vozim na zadnjem sedežu!!!

Moji starši imajo Lanosa 1,5 bencinarja s klimo.....kr neki!!! Iz službe do doma imam 12 km, šele po 5 km (če) začenjaš čutiti, da hladi........ali pa pozimi, predno se avto segreje in začne tudi mene greti - sem že doma......

Objavljeno

Klima?

Vsekakor da, kupi.

Pri meganu smo bili šparovni, da bi čim manj stal in smo ga kupili brz klime in nam je bilo poleti žal. Tako, da naslednji jo bo imel.

Sem pa sam pristaš ročne ("mehanske") klime. Pri tej, ko jo vklopiš, dela kompresor neprestano.

Pri avtomatski se pa po potrebi vklaplja/izklaplja. Pri audiju 100 (140 KM) me je motilo, ko se je vklopila, ker se je tedaj nos avtomobila pobesil, ko mu je odvzela del moči, kljub veliko konjem. Zato imam v sharanu zanalašč mehansko (ročno). Se pa pozna, da ima sharan veliko prostornino potniško/prtljažnega prostora in velike steklene površinenas v njem nikoli ne zebe, potimo se pa tudi ne.

Povečanje porabe?

To njlepše vidim pri ogretem avtomobilu v prostem teku v mirovanju. Računalnik pokaže v prostem teku porabo 0,5 l/h plinskega olja, ko je prižgana klima pa 0,6 l/h. Dejansko res zanemarljivo.

Tudi pri dolgoročni porabi je poraba goriva višja v zimskih mesecih, ko si avtomatika zaradi hladnega zraka po zagonu širokosrčno streže z gorivom, kot pa v poletnih mesecih, ko uporabljam klimo.

Objavljeno

THUMDERCAT: z vzdrževanjem klime je takole, klima je fajn da ti laufa saj enkrat do 2 x na leto in enkrat ko se jo naučiš uporablat ti laufa vsaj 1 x tedensko (hlajenje ali odroševanje). Recimo jeseni ko je ozračje vlažno od 2 uri nazaj padlega dežja daš malo na gretje in prižgeš klimo in vn pride SUH topel zrak in ne vlažen!!! Samo vzdrževanje je pa takole, če ti slučajno klima izpusti plin(po kake 10 letih uporabe avta, prej najbrž ne), greš pač na servis kjer ti jo napolnijo (audi A6 cca 10.000 sit pri pooblaščenem servisu, mislim da bi bilo za clia isto). Poleg plina je občasno treba menjati filterček (ima točno ime pa se ga ne spomnim), ki se ga tudi občasno menja 1x letno oz 1x na 2 leti (se mi zdi), jest pr mojmu accentu nisem nikol nič vlagal v vzdrževanje klime pa je delala BP aja avto je bil star 8 let!!! Nisem polnil niti menjal zgoraj omenjenih komponent.

ŠE kaj ?

Objavljeno

No, pri Lanosu je bilo po 3 letih potrebno dopolniti plin za klimo.....ko je avto peljal na servis (ker klima ni dobro delala) so ugotovili, da je tega plina manj kot polovico...po treh letih!!!

Objavljeno
Renaultova ročna ni bila vredna počenega groša...i

:blink:

Dela, dela cisto lepo, tudi v prejsnjem meganeu je lepo delala, v novem meganeu pa tudi :? Ima pa clio sibkejso klimo kot megane (heh jasno :D) ampak moc povsem zadosca. Ker je klima rocna (pri Renaultu imajo idejo, da moras ce hoces avtomatsko klimo doplacati se za avtoradio - ti pa res niso prida, poleg tega sem hotel mp3 player :)) pac na zacetku shladim vozilo, potem jo imam pa na nizki stopnji, oz. po potrebi. Nic se ne prehladim ;)

Objavljeno

cat zate: poraba se poveca mogoce za deci ali dva pri normalni tekoci voznji.. ce gre za prtiskanje gre do pol litra..sej verjetno sam ves, da pr 120 ne kurs vseh konjev, ki jih avto nudi..in zato ni velike razlike pri porabi...v mestu pa doseze tut 0,5 l..pac speljevanje...

problemov z vzdrzvanjem ni..nej bi jo przigu zarad bakteril, ki se razvijajo v ceveh...

prziganje klime pri visokih obratih ni problem, saj ima sklopko, ki vse naredi namesto nas.drgac se pa klima vklaplja in ugasa dost pogosto sama, saj bi drugace zmrznili v avtu..tut pri visokih obratih.

pri nekaterih novejsih, pa zazna sunkovit pritisk na gas in ugane klimo, ker predvideva, da je to potrebno

Objavljeno
No, pri Lanosu je bilo po 3 letih potrebno dopolniti plin za klimo.....ko je avto peljal na servis (ker klima ni dobro delala) so ugotovili, da je tega plina manj kot polovico...po treh letih!!!

Ker je klima premal laufala, so se tesnila izsušila in hladilni plin je pričel izhajati. Isti primer smo pr nas mel na P206. Na servisu zamenjal plin za 10kSIT, klima pa spet dela tko kot mora. :D

Objavljeno

Je pa past avtomatske klime pri rabljenih avtomobilih.

Tistega audija 100 smo kupili rabljenega in kot se je kasneje izkazalo tudi že močno zgonjenega, čeprav nas ni nikoli pustil na cesti ali povzročal povečanih stroškov vzdrževanja, le zaupanja vanj ni bilo 100% in res je naslednjega lastnika po enem mesecu pustil na cesti za visoko vsoto popravila.

No, klima je crknila in ker je prej nikoli nismo imeli, se zato nismo sekirali, oziroma smo se, ker je bil avto narejen za avtomatsko klimo.

Vse prezračevanje je prilagojeno stavku v knjižici z navodili v kateri je pisalo (v tem smislu): avto ima vgrajeno avtomatsko klimo, zato jo vklopite nastavite gumbe na 23 °C, in pozabite nanjo.

Ko je crknila nismo mogli v avto nikoli spraviti dovolj hladnega zraka vanj, no vsaj pozimi nas zeblo ni, ker je crknil hladilni del, ker takrat je pa delalo (grelo).

Zato sem bolj pristaš mehanskih klim, ker je pri tistih prezračevalni sistem enak tistemu brez klime in če le-ta crkne in nimaš denarja za popravilo, prezračevanje še vedno dobro dela.

Objavljeno
Ker je klima premal laufala, so se tesnila izsušila in hladilni plin je pričel izhajati. Isti primer smo pr nas mel na P206. Na servisu zamenjal plin za 10kSIT, klima pa spet dela tko kot mora. :D

Kaj pa pomeni premalo delala....

- ali premalo misliš časovno na dan

- ali premalo na mesec oziroma letno

Tukaj je delala vsakdan od službe do doma, kar pomeni približno 15 min. Ali je to premalo?

Objavljeno
Kaj pa pomeni premalo delala....

- ali premalo misliš časovno na dan

- ali premalo na mesec oziroma letno

Tukaj je delala vsakdan od službe do doma, kar pomeni približno 15 min. Ali je to premalo?

načeloma gre to v dni/mesec (približno), samo v tvojem primeru je bila napaka skoraj 100% na nekvalitetnih tesnilih....

Objavljeno
Kaj pa pomeni premalo delala....

- ali premalo misliš časovno na dan

- ali premalo na mesec oziroma letno

Tukaj je delala vsakdan od službe do doma, kar pomeni približno 15 min. Ali je to premalo?

Teh 15 minut na dan je kar OK. Pr nas klima dela le občasno, ker se starša ne vozta vsak dan.

Objavljeno
Dela, dela cisto lepo, tudi v prejsnjem meganeu je lepo delala, v novem meganeu pa tudi :?  Ima pa clio sibkejso klimo kot megane (heh jasno :D) ampak moc povsem zadosca.

Je možno, da imata, no sta imela scenic in megane enako klimo...in zaradi večjega volumna klima v scenicu ni delovala po pričakovanjih :hmm: kaj pa vem...vsaj meni ne.

Saj pravim...bil je bel avto, pa sem moral imeti poleti ventilator do konca in klimo do konca, da je kaj hladilo...

verjetno bo nekaj z volumnom <_< :D

Objavljeno
Renaultova ročna ni bila vredna počenega groša...in to pri belem avtu, no mogoče je bil volumen prevelik (scenic), kakšen clio verjetno deluje :blink: ...pri črnem VW climatronic obratuje kot mora :yea2:

Heh, razlika med avtomatsko in ročno klimo je samo v elektroniki, ki krmili mešanje toplega in hladnega zraka, jakost ventilatorjev in odpiranje ter zapiranje vetilatorskih šob. Čisto vse, kar v tvojem avtu zmore ultra-super-duper-digi-na-kvadrat-klima-da-te-kap-tronic zmore tudi navadna ročna, če jo le znaš nastaviti pravilno.

Drugače pa na sposobnost hlajenja zelo vpliva tudi naklon vetrobranskega stekla in velikost avtomobila. Ti kar verjamem, da imaš v golfu lahko 22 stopinj celzija. Vprašanje je, kaj bi bilo z isto klimo v kakem večjem avtu.

LP,

Andrej.

P.S. Barva avtomobilske karoserije prispeva h ogrevanju avtomobila nekje do 5 % končne temperature. Najpomembnejša so stekla in količina svetlobe, ki jo spustijo skozi.

Objavljeno

obvezno s klimo!!

ima kolega cliota in mu laufa zadovoljivo tako da niti ne premišljuj

poleti se raje vozim v avtu kot na motorju :D

vožnja postane prow užitek, lepo ohladiš avto, si vzameš nekaj za pit, dobro muziko,... lahko stojiš u koloni na največjem soncu

tudi na morje je lepše it kot z motorjem ,....

ti ne bo žal tistega denarja

:OK:

Objavljeno
tudi na morje je lepše it kot z motorjem ,....

:o :o :lol1: :lol1: :BUA: :BUA: :BUA:

Objavljeno
tudi na morje je lepše it kot z motorjem ,....

A si ti ziher na pravem forumu? :devil: :naughty:

Objavljeno
Sem pa sam pristaš ročne ("mehanske") klime. Pri tej, ko jo vklopiš, dela kompresor neprestano.

To pa ne bo držalo! Kompresor kontrolira sonda, ki meri temperaturo satovja-in ko je dovolj hladen ti prav tako izklopi kompresor, ko pa ga topel zrak ogreje se kompresor vklopi. Avtomatska klima pomeni samo to, da nastaviš željeno temperaturo v kabini vozila, ki se doseže s pomočjo različnega pretoka zraka ter po potrebi dodajanjem gretja-seveda vse to opravi elektronika.

Spomni se, kaj bi bilo ko je pretok zraka minimalen- vse bi ti zamrznilo.

Od tu tudi bolj teoretično kot praktično da je potrebno pri višji hitrosti avtomobila povečati pretok zraka.

Objavljeno (popravljeno)
To pa ne bo držalo! Kompresor kontrolira sonda, ki meri temperaturo satovja-in ko je dovolj hladen ti prav tako izklopi

AFAIK je to cisto odvisno od klime. Moja se vsekakor ne izklaplja sama.

LP,

Andrej.

Popravljeno . Popravil gothmorg
Objavljeno

Kupi avto s klimo. Ne bo ti žal.

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!