simonsi Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 Jaz svečke menam ko gate, na ene 500-1000km, pa vsakič drugo, pa ni kake bistvene razlike. Ne pa uporabljat kake avtomobilske s platinasto elktrodo, ker zna prov hinavsko crknit. Drugače pa "plitve" svečke so ponavad primernejše (ko not pogledaš, so nekatere ful globoke, spet druge pa ne), plitve so bolj "hladne", da se motor ne začne pregrevat. Drugač je pa cela znanost iz tega, sploh pri navitih mašinah. <_< Trial and error. B)
k&4 Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 zakaj pa tok pogosto menaš svečke :?
seemon Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Meni je glih včeraj crknila ta omenjena Denso W27FS-U. Not sem jo mel nekje 2-3 mesece pa je včeraj spustla dušo (skuter je na štangasu crkno potem pa ni več vžgal) Sedaj sem dal not NGK B9ES, ki je po tistem ekvivalentu ENAKA prej omenjeni Densotovi. Tak da bomo vidli če bo ta kaj boljša. p.s. zakaj se v prejšnjih objavah pojavla ta NGK svečka ki ima v oznaki še črko R (BR9ES) :blink: , ker ta moja nima R-a Baje da je ta R slabša ker naj bi bla narjena za v kombinaciji z R kapo in to naj bi preprečevalo motnje npr.GSM signala (EU standardi). Če ni res nej kdo to zbriše! Jaz sem jo mel original not pa ni blo najbolš- tut serviser je reku da je dost problemov s tem. Zdej mam pa NGK-nevemkaj za 750 sit pa dela uredu. :afro1:
simonsi Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 zakaj pa tok pogosto menaš svečke :? Zato ker so poceni 300-400 sit, pa zato ker se ful pozna pri mojem motorju (125) lpši štangas, lepš vžiga, lepše laufa :)
Netman Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Zato ker so poceni 300-400 sit, pa zato ker se ful pozna pri mojem motorju (125) lpši štangas, lepš vžiga, lepše laufa :) Mogoče imaš kaj narobe z mašino, da jih moraš menjavat tako pogosto - preveri razmerje zrak-gorivo na vplinjaču... Jaz na Virago 250 menjam na 10.000, pa ni razlike v delovanju mašine (menjam pač, ker je tako predvideno). :hmm:
_OKI_ Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Jaz pa menjam takrat ko crkne :wacko: Skuter laufa normalno, potem pa po prvih 50 m skuter kar crkne. Takrat vem da je šla svečka :) Ne vem zakaj to dela ampak tako pač je. Pol pa vržem not eno staro da pridem do trgovine pa kupim novo. Ker s tisto več ne vžge.
roost Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Če je svečka preveč hladna, ne bo dosegla temperature samočiščenja, in bo kar hitro crknila. Če je preveč vroča pa jo bo hitreje pojedlo, pa tudi luknje na batih so možne na predelanih mašinah. Tako da izbira pravilne svečke je bolj pomembna od izbire proizvajalca. Pa tudi nastavitev uplinjača je zelo pomembna.
_OKI_ Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 (popravljeno) Če je svečka preveč hladna, ne bo dosegla temperature samočiščenja, in bo kar hitro crknila. Če je preveč vroča pa jo bo hitreje pojedlo, pa tudi luknje na batih so možne na predelanih mašinah. Tako da izbira pravilne svečke je bolj pomembna od izbire proizvajalca. Pa tudi nastavitev uplinjača je zelo pomembna. Pa se lahko to posploši. Npr. če je poletje -----> kit gus AC ter 17,5m ------> ustreza toplotna vrednost 8 :? Ali je vsak motor druga zgodba? Kako lahko pravilno izbereš toplotno vrednost? Popravljeno Marec 17, 2004. Popravil _OKI_
_OKI_ Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Še nekaj. Danes se mi je npr. zgodilo da sem se peljal po eni cesti, katera se vedno malo vzpenja. Tu pa tam je kakšen večji naklon. Cesta je dolga 3-2 km. Ko sem prišel na vrh, se o kakih pospeških ni blo za pogovarjat. Nikamor. A je možno da se je tako zagrel? Ali je kakšen drug vzrok?
simonsi Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Če se svečka pregreva motor ful na moči izgubi.
Zok Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 ce mas motor zracno hlajen, pol bo to to (predvsem cilinder se zacne pregrevat!!)... ;)
_OKI_ Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 (popravljeno) ce mas motor zracno hlajen, pol bo to to (predvsem cilinder se zacne pregrevat!!)... ;) Ja verjetno bo to ja. Da bi se svečka pregrevala še nisem slišal. Verjetno prispeva tud ta kolena za hlajenje ko jo mam. Tako da bolj kot se hitro pelješ, boj hladi. Tako da na ravno cesti nikol nimam problema. Kak pa pride hrib pa se motor bolj matra, hladi pa bogo ker ne piha tolk not. Pa še prenose mam podaljšane...... Verjetno je to :hmm: Popravljeno Marec 17, 2004. Popravil _OKI_
roost Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Katero svečko izbrat je najbolje to katero priporoča proizvajalec (original, kit..). Izbrati svečko po svoje ni tako enostavno, saj je potrebno najprej imeti pravilno naštiman uplinjač. No sicer če je svečka zelo temna ter sajasta in hitro crkne se jo zamenja z toplejšo. NGK & Denso; višja kot je številka, bolj je svečka hladna Champion; obratno Meni se je že zgodilo da sem lahko vozil s tem da sem izključil kontakt, motor pa je tekel normalno naprej, svečka se je tok pregrela da je zažarela, tako je prihajalo do samovžiga. Dok niso popolnoma zgorele elektrode.
_OKI_ Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Katero svečko izbrat je najbolje to katero priporoča proizvajalec (original, kit..). Izbrati svečko po svoje ni tako enostavno, saj je potrebno najprej imeti pravilno naštiman uplinjač. No sicer če je svečka zelo temna ter sajasta in hitro crkne se jo zamenja z toplejšo. NGK & Denso; višja kot je številka, bolj je svečka hladna Champion; obratno Meni se je že zgodilo da sem lahko vozil s tem da sem izključil kontakt, motor pa je tekel normalno naprej, svečka se je tok pregrela da je zažarela, tako je prihajalo do samovžiga. Dok niso popolnoma zgorele elektrode. Meni piše v knjižici priloženi kitu, da priporočajo svečko Champion C57. To svečko sem iskal po celem MB pa je nisem dobil :wacko: Nato so mi svetovali naj dam not Denso W27FS-U. Tole sedaj tud uporabljam. Če se prav spomnim naj bi po ekvivalentu ustrazala NGK 8. Niso mi pa znali poiskat ekvivalenta za Champion C57? A je ta svečka (Denso W27FS-u) v redu? A preverim lahko tak da jo odšraufam pa pogledam če je mastna pa črna? Če je takšna pa potem rečem naj mi dajo nižjo številko?
roost Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Če ti dela v redu pol je ok. Sicer pa ni straha da bi blo kaj narobe, pri malo predelanih motorjih je toleranca napake precej velika. :P
Jebediah Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 hm, pri 15k km nisem še menjal svečke :blink: dela bp :afro1: mam pa neki z dvema jezičkoma :hmm:
roost Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Jebediah: Tisti avspuh ti je dal kakšne performanse?
_OKI_ Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 ravnkar sem odvil svečko. Elektoroda je svetlo rjavkaste barve. Kar je znak pregrevanja :angry: :angry: :cry: V čem je finta? Imam narejeno prisilno hlajenje, pa še sedaj ni takšne vročine da bi se pregreval. Segreje se že po nekaj km vožnje. Mogoče zrak-bencin?
poggy Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 js mam tut podobno svečko, podobne barve, a je to kej naroobe?? ka nj nardim
roost Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 ravnkar sem odvil svečko. Elektoroda je svetlo rjavkaste barve. Kar je znak pregrevanja :angry: :angry: :cry: V čem je finta? Imam narejeno prisilno hlajenje, pa še sedaj ni takšne vročine da bi se pregreval. Segreje se že po nekaj km vožnje. Mogoče zrak-bencin? Skoraj največji dejavnik hlajenja motorja je izparevanje bencina v zgorevalnem prostoru. Dvotaktniki morajo imet rahel višek bencina, da se bolje hladi, saj imajo malo časa za hlejenje ker imajo delovni gib vsake 360° zavrtitve gredi. Mogoče imaš rahlo prerevno zmes goriva/zraka, glede na to da je svečka dokaj hladne toplotne vrednosti. Branje svečke na tak način zna močno zavajat.
Jebediah Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 roost: ne vem, ker je biu že gor ko sem ga kupil (motor pol leta star, 1500km, odblokiran + NRX)...je pa zanimivo, da me ditech še ni prehitel :)
_OKI_ Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 Skoraj največji dejavnik hlajenja motorja je izparevanje bencina v zgorevalnem prostoru. Dvotaktniki morajo imet rahel višek bencina, da se bolje hladi, saj imajo malo časa za hlejenje ker imajo delovni gib vsake 360° zavrtitve gredi. Mogoče imaš rahlo prerevno zmes goriva/zraka, glede na to da je svečka dokaj hladne toplotne vrednosti. Branje svečke na tak način zna močno zavajat. S tem da mam prerevno zmes gorivo/zrak, to pomeni da mam preveč zraka? Tak si vsaj jaz predstavljam, ker takrat ko mi je zaradi pregretja zaribal so mi tako povedli. Zato sem tudi zamašil nekaj luken v airboxu in sedaj se ne segreva tolk :OK: Sicer odzivnst ni takšna kot je bla praj ampak je sprejemljivo.
k&4 Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 sj če se ne motm bi lahko tud poveču dotok bencina in pustu airbox pr mir pa nebi na odzivnosti zgubu sam bi pa več kuru :hmm:
malossi_ Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 dizo dj večjo notr!!! svečka more biti temno rjave barve! ti maš preveč svetlo, povečaj dizo! :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se