Skoči na vsebino

Svečke


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz svečke menam ko gate, na ene 500-1000km, pa vsakič drugo, pa ni kake

bistvene razlike. Ne pa uporabljat kake avtomobilske s platinasto elktrodo,

ker zna prov hinavsko crknit. Drugače pa "plitve" svečke so ponavad

primernejše (ko not pogledaš, so nekatere ful globoke, spet druge pa ne),

plitve so bolj "hladne", da se motor ne začne pregrevat.

Drugač je pa cela znanost iz tega, sploh pri navitih mašinah. <_<

Trial and error. B)

Objavljeno

zakaj pa tok pogosto menaš svečke :?

Objavljeno
Meni je glih včeraj crknila ta omenjena Denso W27FS-U. Not sem jo mel nekje 2-3 mesece pa je včeraj spustla dušo (skuter je na štangasu crkno potem pa ni več vžgal) Sedaj sem dal not NGK B9ES, ki je po tistem ekvivalentu ENAKA prej omenjeni Densotovi. Tak da bomo vidli če bo ta kaj boljša.

p.s. zakaj se v prejšnjih objavah pojavla ta NGK svečka ki ima v oznaki še črko R (BR9ES) :blink: , ker ta moja nima R-a

Baje da je ta R slabša ker naj bi bla narjena za v kombinaciji z R kapo in to naj bi preprečevalo motnje npr.GSM signala (EU standardi). Če ni res nej kdo to zbriše!

Jaz sem jo mel original not pa ni blo najbolš- tut serviser je reku da je dost problemov s tem. Zdej mam pa NGK-nevemkaj za 750 sit pa dela uredu. :afro1:

Objavljeno
zakaj pa tok pogosto menaš svečke :?

Zato ker so poceni 300-400 sit, pa zato ker se ful pozna pri mojem motorju (125)

lpši štangas, lepš vžiga, lepše laufa :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Zato ker so poceni 300-400 sit, pa zato ker se ful pozna pri mojem motorju (125)

lpši štangas, lepš vžiga, lepše laufa :)

Mogoče imaš kaj narobe z mašino, da jih moraš menjavat tako pogosto - preveri razmerje zrak-gorivo na vplinjaču... Jaz na Virago 250 menjam na 10.000, pa ni razlike v delovanju mašine (menjam pač, ker je tako predvideno). :hmm:

Objavljeno

Jaz pa menjam takrat ko crkne :wacko: Skuter laufa normalno, potem pa po prvih 50 m skuter kar crkne. Takrat vem da je šla svečka :) Ne vem zakaj to dela ampak tako pač je. Pol pa vržem not eno staro da pridem do trgovine pa kupim novo. Ker s tisto več ne vžge.

Objavljeno

Če je svečka preveč hladna, ne bo dosegla temperature samočiščenja, in bo kar hitro crknila. Če je preveč vroča pa jo bo hitreje pojedlo, pa tudi luknje na batih so možne na predelanih mašinah. Tako da izbira pravilne svečke je bolj pomembna od izbire proizvajalca. Pa tudi nastavitev uplinjača je zelo pomembna.

Objavljeno (popravljeno)
Če je svečka preveč hladna, ne bo dosegla temperature samočiščenja, in bo kar hitro crknila. Če je preveč vroča pa jo bo hitreje pojedlo, pa tudi luknje na batih so možne na predelanih mašinah. Tako da izbira pravilne svečke je bolj pomembna od izbire proizvajalca. Pa tudi nastavitev uplinjača je zelo pomembna.

Pa se lahko to posploši. Npr. če je poletje -----> kit gus AC ter 17,5m ------> ustreza toplotna vrednost 8 :?

Ali je vsak motor druga zgodba?

Kako lahko pravilno izbereš toplotno vrednost?

Popravljeno . Popravil _OKI_
Objavljeno

Še nekaj. Danes se mi je npr. zgodilo da sem se peljal po eni cesti, katera se vedno malo vzpenja. Tu pa tam je kakšen večji naklon. Cesta je dolga 3-2 km. Ko sem prišel na vrh, se o kakih pospeških ni blo za pogovarjat. Nikamor. A je možno da se je tako zagrel? Ali je kakšen drug vzrok?

Objavljeno

Če se svečka pregreva motor ful na moči izgubi.

Objavljeno

ce mas motor zracno hlajen, pol bo to to (predvsem cilinder se zacne pregrevat!!)... ;)

Objavljeno (popravljeno)
ce mas motor zracno hlajen, pol bo to to (predvsem cilinder se zacne pregrevat!!)... ;)

Ja verjetno bo to ja. Da bi se svečka pregrevala še nisem slišal.

Verjetno prispeva tud ta kolena za hlajenje ko jo mam. Tako da bolj kot se hitro pelješ, boj hladi. Tako da na ravno cesti nikol nimam problema. Kak pa pride hrib pa se motor bolj matra, hladi pa bogo ker ne piha tolk not. Pa še prenose mam podaljšane...... Verjetno je to :hmm:

post-18-1079544819.jpg

Popravljeno . Popravil _OKI_
Objavljeno

Katero svečko izbrat je najbolje to katero priporoča proizvajalec (original, kit..). Izbrati svečko po svoje ni tako enostavno, saj je potrebno najprej imeti pravilno naštiman uplinjač. No sicer če je svečka zelo temna ter sajasta in hitro crkne se jo zamenja z toplejšo.

NGK & Denso; višja kot je številka, bolj je svečka hladna

Champion; obratno

Meni se je že zgodilo da sem lahko vozil s tem da sem izključil kontakt, motor pa je tekel normalno naprej, svečka se je tok pregrela da je zažarela, tako je prihajalo do samovžiga. Dok niso popolnoma zgorele elektrode.

Objavljeno
Katero svečko izbrat je najbolje to katero priporoča proizvajalec (original, kit..). Izbrati svečko po svoje ni tako enostavno, saj je potrebno najprej imeti pravilno naštiman uplinjač. No sicer če je svečka zelo temna ter sajasta in hitro crkne se jo zamenja z toplejšo.

NGK & Denso; višja kot je številka, bolj je svečka hladna

Champion; obratno

Meni se je že zgodilo da sem lahko vozil s tem da sem izključil kontakt, motor pa je tekel normalno naprej, svečka se je tok pregrela da je zažarela, tako je prihajalo do samovžiga. Dok niso popolnoma zgorele elektrode.

Meni piše v knjižici priloženi kitu, da priporočajo svečko Champion C57. To svečko sem iskal po celem MB pa je nisem dobil :wacko: Nato so mi svetovali naj dam not Denso W27FS-U. Tole sedaj tud uporabljam. Če se prav spomnim naj bi po ekvivalentu ustrazala NGK 8. Niso mi pa znali poiskat ekvivalenta za Champion C57?

A je ta svečka (Denso W27FS-u) v redu?

A preverim lahko tak da jo odšraufam pa pogledam če je mastna pa črna? Če je takšna pa potem rečem naj mi dajo nižjo številko?

Objavljeno

Če ti dela v redu pol je ok. Sicer pa ni straha da bi blo kaj narobe, pri malo predelanih motorjih je toleranca napake precej velika. :P

Objavljeno

hm, pri 15k km nisem še menjal svečke :blink:

dela bp :afro1:

mam pa neki z dvema jezičkoma :hmm:

Objavljeno

ravnkar sem odvil svečko. Elektoroda je svetlo rjavkaste barve. Kar je znak pregrevanja :angry: :angry: :cry: V čem je finta? Imam narejeno prisilno hlajenje, pa še sedaj ni takšne vročine da bi se pregreval. Segreje se že po nekaj km vožnje. Mogoče zrak-bencin?

post-18-1079778623.jpg

Objavljeno

js mam tut podobno svečko, podobne barve, a je to kej naroobe??

ka nj nardim

Objavljeno
ravnkar sem odvil svečko. Elektoroda je svetlo rjavkaste barve. Kar je znak pregrevanja :angry: :angry: :cry: V čem je finta? Imam narejeno prisilno hlajenje, pa še sedaj ni takšne vročine da bi se pregreval. Segreje se že po nekaj km vožnje. Mogoče zrak-bencin?

Skoraj največji dejavnik hlajenja motorja je izparevanje bencina v zgorevalnem prostoru. Dvotaktniki morajo imet rahel višek bencina, da se bolje hladi, saj imajo malo časa za hlejenje ker imajo delovni gib vsake 360° zavrtitve gredi.

Mogoče imaš rahlo prerevno zmes goriva/zraka, glede na to da je svečka dokaj hladne toplotne vrednosti. Branje svečke na tak način zna močno zavajat.

Objavljeno

roost:

ne vem, ker je biu že gor ko sem ga kupil (motor pol leta star, 1500km, odblokiran + NRX)...je pa zanimivo, da me ditech še ni prehitel :)

Objavljeno
Skoraj največji dejavnik hlajenja motorja je izparevanje bencina v zgorevalnem prostoru. Dvotaktniki morajo imet rahel višek bencina, da se bolje hladi, saj imajo malo časa za hlejenje ker imajo delovni gib vsake 360° zavrtitve gredi.

Mogoče imaš rahlo prerevno zmes goriva/zraka, glede na to da je svečka dokaj hladne toplotne vrednosti. Branje svečke na tak način zna močno zavajat.

S tem da mam prerevno zmes gorivo/zrak, to pomeni da mam preveč zraka? Tak si vsaj jaz predstavljam, ker takrat ko mi je zaradi pregretja zaribal so mi tako povedli. Zato sem tudi zamašil nekaj luken v airboxu in sedaj se ne segreva tolk :OK: Sicer odzivnst ni takšna kot je bla praj ampak je sprejemljivo.

Objavljeno

sj če se ne motm bi lahko tud poveču dotok bencina in pustu airbox pr mir pa nebi na odzivnosti zgubu sam bi pa več kuru :hmm:

Objavljeno

dizo dj večjo notr!!! svečka more biti temno rjave barve! ti maš preveč svetlo, povečaj dizo! :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!