_Roba_ Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 ZIP 25 km/h je nekje 420k bil vsaj lani.Nevem pisi na pvg :)
slovenc46 Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 sploh ga ni v prodaji vodno hlajenga kr sm pisu na pvg :BUA:
_rac3r_ Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 JS mam tut Zip ,zračno hlajen 2001 letnik 2T, pa mam sam blokado iz variomata oa gre po števcu če je vredu veter 78 . Zdej me pa zanima ka bi še mogu nardit d bi mi prišu vsaj na 90 km/h(realno) NEbi rad kitov devu gor pa tega . Bi blo dovolj še blokade iz auspuffa ven vrzt pa športna sklopka pa mallosi multivar 2000 noter vrzit bi blo blizu??? Hvala za odgovore . Ti Slovenc46 pa že zrihti motor k mi je dolgcajt,poklič k boš zrihtu(sry za off topic)
_rac3r_ Objavljeno Februar 10, 2007 Opozori Objavljeno Februar 10, 2007 HEY folk viidm d mate tut teme v vsakem motorju posebej pa sm še js to odpru ,mam sicer piaggio zip 2001 letnik 2T zračno hlajen , in me zanima kako bi lahko spendu ta motor .... LP Jure
_rac3r_ Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 dejte mi kej pomagat no =) hehe
Petzl Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 HEY folk viidm d mate tut teme v vsakem motorju posebej pa sm še js to odpru ,mam sicer piaggio zip 2001 letnik 2T zračno hlajen , in me zanima kako bi lahko spendu ta motor .... LP Jure moznosti mas velik... moznost predelav je vec vrst, vendar se nekako delijo v 3 sklope: 1. sport - vlozek od 100-400eur (primerno za na cesto, minimalni stroski vzdrzevanja, cca 6-10hp) 2. midrace - vlozek od 600 - 1500 eur (se vedno primerno za cesto, srednji stroski vzdrzevanja, cca 11-16hp) 3. highend - vlozek 2000eur + (zadnja stopnja predelave, neprimerno za cesto, zahteva dnevno nastavljanje motorja, 20hp +) ce te kaj zanima poslji PM lp, D.
Cilindr Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 sport tja nekje do 105 kmh Mid race tja tut do 120 lahko gre H-e cez 120 :)
ffaca Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Langus to si se pa mal zmoto. Zaka bi za highend rabo nastavlat vsak dan?? Men polini evo zej cist lepo laufa(zaenkrat). pa 2000 eurov je tut mal huda. ene 1000-1500 bo bol prav.
_rac3r_ Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 hehe mmen je sport kr dost =) ne rabim več ,vsaj zaenkrat še ne ampak me bo ziher pritegnal kasneje =) hehe js bi ze biu veseu z 95km/h tu nekje ??? ka bi kej potrebovau ???
Cilindr Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 hehe jst mam zdej sport.....to ni to=)mam tut corso na polici sam nism zadovoln bom kupu dueka al pa stage 6 k ma mau vec konckov :P Rabs en solidn auspuh to je prvo pol pa uzem malossi gus al pa DRja.....polini jst ne priporocam prevec...to pa vecji frgazar...nevem kok ma zip v originalu pa recmo da kusp se >TP Nardo variomat k dela bol na original jermenicah k ksn multivar=) Lahk kups pa tut polini super speed 9 valckov=) pa bi ti mogu it ene 95 zihr :) FRGAZAR 17.5 je kul sam 19 je se bol :) tko bi jst zrihru ce bi hotu sporta=)
ffaca Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Js ti lahka prodam polini kit k je bil na motorju 3 mesce. Kit je brez risa in ima 8 kojov. če maš automatičn zaug mam tut fergazer 17.5 . Z to predelavo mi je motor šol okol 95 . Če te zanima pisi na ZS.
StArII Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 hehe mmen je sport kr dost =) ne rabim več ,vsaj zaenkrat še ne ampak me bo ziher pritegnal kasneje =) hehe js bi ze biu veseu z 95km/h tu nekje ??? ka bi kej potrebovau ??? DR gus - 80€ novi cca 19ka fergi - 50€ cca s6pro ror - 140€ cca multivar 2000 - 50-60€
Cilindr Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 (popravljeno) sam bi lahk multivat tut pol nabavu=)ni nujn da ga use na zacetku po zepu udar:P Stari:Nou pride 80€?aja?kle u lj je pride nou 166€.Se ce iz nemcije narocis ne pride tok mau.JSt sm kupu TP TRophya u ITaliji za 115€ Popravljeno Februar 13, 2007. Popravil Cilindr
sas005 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Je,je. To je AC pa je mal cnej 80€ na SC
StArII Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 sam bi lahk multivat tut pol nabavu=)ni nujn da ga use na zacetku po zepu udar:P Stari:Nou pride 80€?aja?kle u lj je pride nou 166€.Se ce iz nemcije narocis ne pride tok mau.JSt sm kupu TP TRophya u ITaliji za 115€ lepo je napisal da ma AC in ne LC in AC cilindri so konkretno bol poceni.. drugace pa taki setup ko sn napisal pa mogoce se kaka BGM sklopka pa jermenice pa tote pizdarije pa prenosi kasneje pa bi znalo it ko satan za tako predelavo..
StArII Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 napise se BAD pa ne BET kr se je slisalo to ko da je tvoja stava..
PiaggioNRGPower Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Ne bom nove teme odpiral, bom kar tukaj vprašal. Imam naslednji problem: SKuter je čez zimo stal. Na zadnji vožnji se je akumulator vrjetno napolnil dokonca. Nato sem ga odstranil in dal v kurilnico, kjer je stalna temperatura 22 stopinj celzija. To pomlad pa akumulator dam nazaj v skuter in se zaganjač ne oglasi. Poskusim tut trobljo, luči, smerokaze, nič ne dela. Vzamem polničec akumolatorov, akumolator napolnim. Dam nazaj not, še vedno nič. Potem ga pa na kurbl vžgem pa dela. Se pelem okoli enih 50 km, ga ugasnem in hočem ponovno vžgat - nič. Probam smerokaze - nič, itd.. Kaj bi lahko bilo krivo? Če ne vete ga bom pa tak na servis peljal.
andro007 Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Poglej če je v akumulatorji kaj tekočine noter.
PiaggioNRGPower Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Ta akumulator ne potrebuje tekočine. Saj veš, novejši akumulatorji ne rabijo elektrolita, ker sem nazačetku se tut čudo, ki v p***i se to nalije not. Kaj bi torej lahko blo? Mogoče kaka elektronika?
benny0104 Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 Probi ga zmert če ma sploh kej napetosti v seb...drgač je šu pa po gobe najbrž.
PiaggioNRGPower Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 (popravljeno) Bom zmero ja ... Drugače pa kaj naj bi šlo po gobe - skuter al akumulator? P:S.:Akumulator je star leto in pol, bil je vzrževan, nikoli se mi ni izpraznil, itd.. Popravljeno April 13, 2009. Popravil yamahaengine
PiaggioNRGPower Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Varovalka je bla kriva! Danes sem ga peljal na redni servis in ko sem povedal za napako mi je takoj z novo zamenjal. Komaj čakam da pride s servisa.
PiaggioNRGPower Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Dober dan najprej. Torej, zanima me za te 4 T motorje, če lahko ob padcu zaribajo, saj se olje nagne na drugo stran. Gre za to, da je nekdo padel z mojim skuterom, in ko smo ga ugasnili, se je iz mašine kr fajn pokadilo. Torej, zanima me samo, v kolkem času brez olja zariba oz. če je sploh možna kakšna poškodba motorja. Hvala
PiaggioNRGPower Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Dober dan najprej. Torej, zanima me za te 4 T motorje, če lahko ob padcu zaribajo, saj se olje nagne na drugo stran. Gre za to, da je nekdo padel z mojim skuterom, in ko smo ga ugasnili, se je iz mašine kr fajn pokadilo. Torej, zanima me samo, v kolkem času brez olja zariba oz. če je sploh možna kakšna poškodba motorja. Hvala Res me zanima prosim povejte.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se