Skoči na vsebino

Malaguti Drakon 50, Drakon 50 Nkd


firefox f-15

Priporočene objave

Po oznaki in nekaterih detajlih - pa mogoče celo po mašini - sumim, da je Malagutijev NKD 50 v sorodu s temle "Špancem":

RIEJU RS2 NKD 50

nkd_50_l.jpg

Kr lepo ja, sj cena je pa približno taka kot sm reku :hmm:

Je pa čist možn da sta si kj u sorodu, zdj je itak use niki povezan :rolleyes:

Men sprednji del ni ušeč, zanji je pa kr :wub:

Sam men tale bl hud zgleda

20031012_malagutidrakon_big.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko Comet zgleda :) Samo 800jurjov pa ne dam za 50-ko za moje pojme so cene predrage za teh ubogih 50km/h

Ja to je res ja čist preveč za 50ccm. Sam recmo za NKD-ja bi bla recmo ne predraga cena okol 600 - 650k. Jts ga recmo nebi kupu zato ker je 50, sam če pa en ki je namenjen dat za skuter 500-550k bi pa z veseljem dodaš še teh neki tisočakov da bi dobil to zverinco :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emm.. men se zdi se nekak dokaj solidn samo nekam v sredino je vse skup prevec natlaceno.. lahko bi vidli kako "obleceno" varianto :)) ce bo kdo ki kaj zasledil..

prodajal pa se bo ko pasteta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja luštn motorčk B) ...sam jst bi si umislu mal močnejši agregat pa če je mašina od skutera gor je pa itak use skp zgrešeno!

Mislm d je stajl kr uredu sam mašino bi pa saj 125 al pa 180 gor dav...pa tud 250 nebi blo preveč <_<

Lepo so tud avspuh spravl pod zic :OK: ...neki novga v 50 ccm...mislm d to še noben moped nima :devil:

Ja pa tazadna strehca je za odlomt :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa Rieju lepsi, sam auspuh bi rabu pod zicom, pa bi bil da best of. sam poglejte prednji disk, pa USD vilice, zadnjo nihajko (bolj masivna k pr Malagutiju), itd... ...tabolje za predelavo iz nakeda v streetfighterja!! B)

pa malagutijeva maska je full previsok namescena... ...razn ce je cel motor tak majhn... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekam vesolsko mi deluje...

vesoljska oblika + nekaj posebnega = poosebljena lepota ;)

Samo kurz, 50ccm...

Mogoče bo pa kaka močnejša mašina tudi na voljo :devil:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vesoljska oblika + nekaj posebnega = poosebljena lepota ;)

Samo kurz, 50ccm...

Mogoče bo pa kaka močnejša mašina tudi na voljo :devil:

To je tut men full ušeč, da je neki posebnega, neki k istopa :grim

Upajmo da bo kj močnejšga na voljo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slabo, sam deluje mi tko nekak zlo ozek :?

...mogoce zato ker JE ozek?? :D

oblika je fenomenalna, sam rabu bi 250 2T mashino, enih 70 konjev (recimo ono suzukijevo od gamme, k jo tud aprilia vgrajuje v RSo), pa mal sirsi bi res lahk bil... ...mogoce pa je tak fenomenalna oblika zato k rossijevo hondo kopirajo?? :hmm:

...kak bi to mene mel!! :wub: :D

sam 80 cc je pa res premal. .)

ka ves, mogoc se bo pa dal nabavit aftermarket kit 600 cc... :D

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se en ocvirk... :D

tole glede RIEJU RS2 NKD 50 pa RS2 50 Evolution... :D ...tak je delala aprilia ze pred vec kot 13 leti... :D ...pa da me ne bo spet kdo napadu ka spet tak povelicujem aprilio - najprej so nardil SS Evolutiona, pol pa se nakeda NKD... :D

...ta sistem je mela aprilia ze ohoho nazaj... :D ...sam poglejte Aprilio AF1 Futura 50/125 in Aprilio AF1 Europe 50/125... :D

apriliaaaaaaa, apriliaaaaaaa.... :yea2: B)

LP, Z. :kva2:

pi es: lahk da je ta sistem ze prej kdo drug pogruntu, sam js nism zasledil nic podobnega. .)

ajaaaa, se neki - je kdo pri GPRu slucajno pri prednji zavori opazil kaj posebnega?? rozica disk?? KAJ PA RADIALNE ZAVORE?? :kva2:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, rečmo ene 500. Pol bi bil srečn :)

Ja to sploh...sam tud ene 125 z kšne 40HP bi blo za silo :OK:

Derbi :wub: :devil: :OK:

A gdo ve kšne podatke o tem motorju :hmm: ...kšna končna,pospeški...mogoče ke se ga da nabavt :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud ene 125 z kšne 40HP bi blo za silo :OK:

...pa generalke na 3000 km... :lol1:

fajn bi blo, da bi mel tak cilinder, da bi se ga dal feeeeejst pobrusit, pa puso pol not, pa da bi mel enih 200 ccm... ...pa enih 50 konjev... :devil: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud ene 125 z kšne 40HP bi blo za silo :OK:

...pa generalke na 3000 km... :lol1:

fajn bi blo, da bi mel tak cilinder, da bi se ga dal feeeeejst pobrusit, pa puso pol not, pa da bi mel enih 200 ccm... ...pa enih 50 konjev... :devil: :yea2:

...raj na 2000km d ne bo problemov :D

Ja pa geštel iz kšnih ultralahkih meterjalov d bi ceu motor vagu 50kg pa meu 50+kojn :naughty: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi, če bi bla 4t 250ccm, bi lahko šla 170km/h, tak ko ZZR ;) Če pa še to ni dovolj pa kako Dyno noter :)

Pa ne gre zzr250 "samo" 170 :blink: :huh: :doze: ...k ta al pa kšn podobn motor mam jst u mislih za nasledno jesen...sam bi se ga po moje prehit naveliču tko d ne vem še kaj bo kej padl???!!!??? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zzr gre 190 po stevcu. ene 180 realnih je to verjetno.

No...še zmeri bi kšn kilometr več prčakvov .) No pa sej se da varetn kšnga Akrapoviča gor pol maš pa zvok pa še kšn kilometrčk več pa si zmagu!

Sicer je tale ZZR off topic sam bi useen prašu k je glih na temu...slišu sm d rab ZZR250 od 0-100 6s...a je to res :hmm: ...men se to zdi mal preveč glede na to d ma cagiva mito po nekih podatkih do 100 5,98s!Mislm d bi lahk meu ZZR saj 5s al pa kšno stotinko mn...kdo kej ve o tem??? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!