Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Filing da imam boljše gume gor=večji nagib, bolj sproščena vožnja.

Filing da imam slabe gume gor(čeprav realno gledano lahko 20krat presegajo moje sposobnosti!)=manjši nagib, bolj"ukočena"vožnja.

Besede in filing mene zelenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem pa tudi že imel Race Attack in takrat sem bil tudi z njimi izredno zadovoljen... bom napisal seminarsko :lol1:

Jest tut. Držijo do nezavesti in pol se res še ene dve uri nč ne spomneš B)

Še slikce za lažjo predstavo. K u revijah k hujšajo : PREJ in PO TEM :whistle:

post-8975-1248338909_thumb.jpg

post-8975-1248338942_thumb.jpg

post-8975-1248338963_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

previdnost je mati modrost ...

Hola mojster,

se ne strinjam: če bi bla RES previdna, ne bi bla mati, kajne :P in enako je z gumami in vožnjo - kdor išče rezervo (ali varnost) zgolj v milimetrih gume, išče na napačnem mestu... IMHO, seveda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest tut. Držijo do nezavesti in pol se res še ene dve uri nč ne spomneš B)

Še slikce za lažjo predstavo. K u revijah k hujšajo : PREJ in PO TEM :whistle:

kot sem rekel, took držijo, da lahko z čelado po tleh drsaš :P ... pa si prepričan, da so gume krive, da si do nezavesti polagal :whistle:

Hola mojster,

se ne strinjam: če bi bla RES previdna, ne bi bla mati, kajne :P in enako je z gumami in vožnjo - kdor išče rezervo (ali varnost) zgolj v milimetrih gume, išče na napačnem mestu... IMHO, seveda :)

ojla mojster

nekatere imajo materinski nagon in hočejo biti matere .. končno si ti vsaj to dojel, jaz ne govorim o milimetrih, ampak o dveh (2) cm :P ... kar je 20 mm ... ti pa lahko milimeter, sekunda rešita življenje ... kr spomn se kako je Mirko rešil življenje Slavkotu, ko mu je zakričal : "Slavko... pazi metak!!!" ... in on je eskavažo naredu in si rešil življenje.

@Bikez...Ta let sem že bil u Jajcu :whistle:(ne u kurcu) ... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako.

En problemčić je, da SS gume načeloma delujejo bolj 'zgoraj', a ne ... ;) To pa že več ne sodi na ceste ... ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prepoznaš to, da vozi za svoj stil vožnje predobro gumo.(kar pa, kot sem že povedal, ima pravico počet, če mu to paše). ok?

Oziroma, da je morda varen voznik, kenede?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole, danes sem govoril z vulkanizerjem in prišel do tega da mi da za isto ceno da Qrr in Conti sportattack. Se pravi se moram samo še odločit katere, Qrr že vozil in bil z njimi zadovoljen razen kilometrine. Kaj menite se splača poizkusit conti, ali raje nazaj na Qrr?

Imaš 50% možnosti ,da boš s Conti bolj zadovoljen, in 50%, da boš manj. A se moramo res namesto tebe odločati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5

No, temu nisem nikoli oporekal, prav tako ne pravim, da morajo vsi stalno vozit na polno in do roba. Normalno, da je počasnejši tempo v splošnem manj nevaren.

Ampak ni vsak hiter tempo za vsakega enako hiter, oziroma počasen za vsakogar enako počasen.

Ampak nekaj drugega povsem drži - pri višjih hitrostih so daljše zavorne poti in za manevriranje je potrebnega bistveno več prostora. In tudi manjše napake pri višjih hitrostih bistveno bolj 'bogato obrodijo'.

Konec debate. I win.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jure ... skoraj vse drži, kar si napisal, razen tega, da si nekaj dokazal in da je tvoja trditev pravilna... meni nisi nič dokazal :P .. še vedno trdim, da je bolje 2 cm do roba kot pa 1 mm preko roba pa vseeno kakšne gume imaš ... dokaži mi nasprotno... previdnost je mati modrost ...

Jaz pa trdim da načeloma ni (to pomeni, da so izvzeti Rossiji, ki žgejo na polno skozi). Kdor je sposoben gumo nagnit do roba, pomeni, da ima več filinga, več izkušenj in več znanja kot tisti, ki mu ostaja 2cm nedotaknjen rob. To pa ne pomeni, da se pelje skozi na 100%. Jaz vem da se niti približno ne in tudi večina tistih s katerimi se vozim, se ne :)

Drugače pa kot je rekel RVT.. Ko si na robu, se rob še upogne in drži naprej. Ker debata teče o SS gumah in ne o kakšnih enduro ali chopperskih, kjer se verjetno rob dejansko lahko prevozi, mislim da ga ni junaka, ki bi mu spustila SS guma, ker je šel čez rob. Ker moderne športne gume dovoljujejo zelo velike nagibe že na cesti, na pisti pa sploh. Kadar SS guma spusti, si upam precej zagotovo trdit, da sigurno ni zaradi tega ker bi zmanjkalo tekalne površine, oziroma bi bil prevožen rob, ampak spusti zato, ker je mogoče podlaga na cesti preslaba, da bi kljubovala silam pri toliko stopinjskem nagibu, oziroma je posledica pilotove napake, ker je dal preveč plina pri izhodu, zabremzal v ovinku, lahko celo samo spustil gas v globokem nagibu in tako obremenil prvo gumo preveč, ipd, ipd. Prevožen rob, :nono::D

Strinjam se samo v tistem delu, da je pač 2cm pussy stripe pomeni počasnejši tempo, kar pomeni manjša hitrost, kar pomeni manjše posledice če gre kaj narobe.

Če bi sam ocenjeval motorista zgolj na podlagi gum, bi za najbolj "dobrega" in varnega označil tistega, ki ima gumo lepo zvoženo celo, kar pomeni da je sposoben motor dobro obvladat, obrabljeno pa lepo po sredinskih stranskih pasovih in ne skurjeno po skrajnem robu, kar pomeni, da kljub temu da zna motor oreng podret, tega ne prekticira skozi, ampak se lepo pelje po pameti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Filing da imam boljše gume gor=večji nagib, bolj sproščena vožnja.

Filing da imam slabe gume gor(čeprav realno gledano lahko 20krat presegajo moje sposobnosti!)=manjši nagib, bolj"ukočena"vožnja.

Besede in filing mene zelenca.

filing, da imaš najjače gume gor = pogosto varljiv občutek varnosti, kajti ni vse odvisno od gum, veliko je odvisno tudi od soli (v glavi, ne na cesti, da ne bo pomote, razen pozimi ... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se ne strinjam: če bi bla RES previdna, ne bi bla mati, kajne :P in enako je z gumami in vožnjo - kdor išče rezervo (ali varnost) zgolj v milimetrih gume, išče na napačnem mestu... IMHO, seveda :)

IMHO - milimetri so povezani s hitrostjo in drugimi rečmi, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak nekaj drugega povsem drži - pri višjih hitrostih so daljše zavorne poti in za manevriranje je potrebnega bistveno več prostora. In tudi manjše napake pri višjih hitrostih bistveno bolj 'bogato obrodijo'.

Konec debate. I win.

Temu nisem nikoli oporekal..

Se popolnoma strinjam s tem. Ampak po mojih izkušnjah je tempo tistih, ki so malo bolj izkušeni, precej podoben tistim wannabe racerjem brez izkušenj, s supercorsami in nezvoženimi robovi. Razlika je samo v tem, da imajo prvi še cca 20% rezerve, tisti drugi pa peljejo na 105% svojih sposobnosti :) In imajo gor supercorse zato, da jih bodo gume reševale.

Skratka bistvo. Kdor ima na SS gumi 2 cm roba, je že "at first place" sploh ne rabi, ker ni zrel zanjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa trdim da načeloma ni (to pomeni, da so izvzeti Rossiji, ki žgejo na polno skozi). Kdor je sposoben gumo nagnit do roba, pomeni, da ima več filinga, več izkušenj in več znanja kot tisti, ki mu ostaja 2cm nedotaknjen rob. To pa ne pomeni, da se pelje skozi na 100%. Jaz vem da se niti približno ne in tudi večina tistih s katerimi se vozim, se ne :)

Ali pa ima samo več 'nespameti'.

Le spomnimo se, kaj najstniki, ki se opremijo z Berikom, Arai in podobnimi firmami, ter CBR600, R6 in podobnimi projektili, najprej poskušajo/vprašajo?

"Kako bi jaz prišel do kolena?" ter "Kako bi jaz prišel do roba gume?"

Pol je pa joka polna skleda, ko se malo voženi, bočno popraskani motorji prodajajo ... pa se išče "poceni plastike" ... pa ročke sklopke, pa tačke menjalnika ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa ima samo več 'nespameti'.

Le spomnimo se, kaj najstniki, ki se opremijo z Berikom, Arai in podobnimi firmami, ter CBR600, R6 in podobnimi projektili, najprej poskušajo/vprašajo?

"Kako bi jaz prišel do kolena?" ter "Kako bi jaz prišel do roba gume?"

Pol je pa joka polna skleda, ko se malo voženi, bočno popraskani motorji prodajajo ... pa se išče "poceni plastike" ... pa ročke sklopke, pa tačke menjalnika ...

Ubistvu s to željno načeloma ni nič narobe. To samo kaže željo po napredku, po izpopolnjevanju znanja, tehnike vožnje motorja, ipd..

Problem nastane v tem, ker se tu pojavlja neučakanost in se velikokrat poskuša nekaj dosečt na lastno pest, brez da bi kdo dal kakšen dober napotek, ter na silo. Oziroma glavni problem je v tem, da veliko teh najstnikov tega ne prakticira na Racelandu ali Marofu, ampak na cesti.. To vsekakor ni primerno.

Ampak kdor je pa toliko zrel, da se odpravi s temi ambicijami prit čimprej do kolena pa roba na za to primerno mesto, ga pa vsekakor podpiram. To pomeni, da bo prej osvojil in nadgradil svojo tehniko vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu s to željno načeloma ni nič narobe. To samo kaže željo po napredku, po izpopolnjevanju znanja, tehnike vožnje motorja, ipd..

Ali pa to kaže zgolj in samo željo po tem, da je čimprej objavljena njegova fotka v temi o "kolenčkanju" ... zakaj že? Aja, ker je to "kul" ... Guess what - tudi trupla v mrtvašnici so 'cool'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tut nekaj v tem motociklizmu. Veliki večini je merilo za izkušenost motorista po prevoženih kilometrov in po dolžina staža. To je načeloma res vendar se velikokrat zgodi, da ima nekdo z par let manj izkušenj in manj kilometrov dosti boljšo tehniko in samo obvladovanje motocikla kot nekdo ki vozi že celo večnost. Največja fora v tem je kdo ima največ "kvalitetno" oziroma hitro prevoženih kilometrov, ker je to za lažjo primerjavo tko (skrajna primerjava sam za lažjo predstavo), da bi po stažu in kilometrini pol mogu bit vsak poštar hitrejši k Rossi in vsak taksist hitrejši k Schumacher. Je pa res da imajo pa motoristi z dolgim stažem in veliko kilometrino zaradi vseh svojih prigod in pripetljajev njihovih somotoristov toliko več izkušenj v kategoriji Kaj vse te lahko doleti v motociklizmu, ki jih pa motoristi s krajšim stažem in kilometrino v veliki večini nimajo.

Mal :topic: s temo sam delno se tut nanjo nanaša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa to kaže zgolj in samo željo po tem, da je čimprej objavljena njegova fotka v temi o "kolenčkanju" ... zakaj že? Aja, ker je to "kul" ... Guess what - tudi trupla v mrtvašnici so 'cool'.

Zato pa sem poudaril, da je ta želja načeloma ok, vendar jo je potrebno prakticirat na za to primernem mestu. Verjamem, da je veliko neodgovornežev, ki počenjo neumnosti po cestah, ampak k sreči je veliko tudi pametnih "najstnikov", ki bi radi varno osvojili in nadgradili boljšo vožnjo. V zadnjih dveh mesecev sem dobil ogromno, PMjev forumašev, naj povem ko se bo šlo na Raceland ali Marof, da bi tudi oni šli prvič malo probat koleno pa to.. Tako, da ni vse tako črno, k sreči se tudi med mladimi, frišnimi motoristi najde veliko takih, ki imajo pravilno razmišljanje o teh zadevah.. Fora je samo v tem, da so tisti drugi bolj opazni. To pa zato, ker se izpostavijo, ker na cestah delajo neumnosti, se prepucavajo na forumih, ipd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tut nekaj v tem motociklizmu. Veliki večini je merilo za izkušenost motorista po prevoženih kilometrov in po dolžina staža. To je načeloma res vendar se velikokrat zgodi, da ima nekdo z par let manj izkušenj in manj kilometrov dosti boljšo tehniko in samo obvladovanje motocikla kot nekdo ki vozi že celo večnost. Največja fora v tem je kdo ima največ "kvalitetno" oziroma hitro prevoženih kilometrov, ker je to za lažjo primerjavo tko (skrajna primerjava sam za lažjo predstavo), da bi po stažu in kilometrini pol mogu bit vsak poštar hitrejši k Rossi in vsak taksist hitrejši k Schumacher. Je pa res da imajo pa motoristi z dolgim stažem in veliko kilometrino zaradi vseh svojih prigod in pripetljajev njihovih somotoristov toliko več izkušenj v kategoriji Kaj vse te lahko doleti v motociklizmu, ki jih pa motoristi s krajšim stažem in kilometrino v veliki večini nimajo.

Mal :topic: s temo sam delno se tut nanjo nanaša.

malo trditev... malo negacije... pa zopet trditev ... načeloma se strinjam, načeloma pa tud ne ... :P .. verjetno so različni primeri veteranov in začetnikov, vsaj načeloma je tako ali pa tudi ne :P

@Jure ... res je, da se rob upogne ... nisem rekel nič drugega kot 1 mm PREKO ROBA ... beri in obračaj kolikor hočeš ... načeloma se prebere, če je preko roba, je vseeno ali je upognjen ali ne ..

škoda, ker moram še nekaj delat in ne morem sodelovati v tej debati ... načeloma bom pa popoldne nove gume sprobu :010 ... :P

žal mi je, ker nisem mogel vsega prebrat ... se pa tukaj (vsaj enkrat) z Mašinco popolnoma strinjam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jure ... res je, da se rob upogne ... nisem rekel nič drugega kot 1 mm PREKO ROBA ... beri in obračaj kolikor hočeš ... načeloma se prebere, če je preko roba, je vseeno ali je upognjen ali ne ..

No če smo že striktno pri robu, govora je o SS gumah, Te pa preko roba zaradi svoje konstrukcije ne grejo, ker prej neha zaradi naklona držat naš fin slovenski asfalt, ali naredi pilot bedarijo. Tako, da da bi prevozil rob, je mislim da lahko zadnja skrb kateregakoli motorista, ki vozi take gume :)

Sicer pa jaz te razumem, da ni tle tole dobesedno tako mišljeno kar se tiče tega roba, vem kaj hočeš povedat. Zato bi tudi ti lahko razumel kaj hočem jaz :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tut nekaj v tem motociklizmu. Veliki večini je merilo za izkušenost motorista po prevoženih kilometrov in po dolžina staža. To je načeloma res vendar se velikokrat zgodi, da ima nekdo z par let manj izkušenj in manj kilometrov dosti boljšo tehniko in samo obvladovanje motocikla kot nekdo ki vozi že celo večnost. Največja fora v tem je kdo ima največ "kvalitetno" oziroma hitro prevoženih kilometrov, ker je to za lažjo primerjavo tko (skrajna primerjava sam za lažjo predstavo), da bi po stažu in kilometrini pol mogu bit vsak poštar hitrejši k Rossi in vsak taksist hitrejši k Schumacher. Je pa res da imajo pa motoristi z dolgim stažem in veliko kilometrino zaradi vseh svojih prigod in pripetljajev njihovih somotoristov toliko več izkušenj v kategoriji Kaj vse te lahko doleti v motociklizmu, ki jih pa motoristi s krajšim stažem in kilometrino v veliki večini nimajo.

Mal :topic: s temo sam delno se tut nanjo nanaša.

Ravno toliko, kot "poštar" ne bi bil hitrejši od Rossija na pisti, ravno toliko Rossi ne bi obvladal situacij v prometu na cesti bolje od "poštarja".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če smo že striktno pri robu, govora je o SS gumah, Te pa preko roba zaradi svoje konstrukcije ne grejo, ker prej neha zaradi naklona držat naš fin slovenski asfalt, ali naredi pilot bedarijo. Tako, da da bi prevozil rob, je mislim da lahko zadnja skrb kateregakoli motorista, ki vozi take gume :)

Sicer pa jaz te razumem, da ni tle tole dobesedno tako mišljeno kar se tiče tega roba, vem kaj hočeš povedat. Zato bi tudi ti lahko razumel kaj hočem jaz :)

jaz te popolnoma razumem ... še za pijačo dam... itak ... ne bi se oglasil v tej temi, vendar sem se.. ravno zaradi nekega posta (ne spomnim se več kdo ga je napisal), ki govori kdo naj in kdo ne ima SS gumo in zakaj ne ... če ima člouk dober občutek in denar .. naj ima SS gumo in 5 cm roba ... big dil :P ... ravno zato sem dal razne primerjave s KM, denarjem in še kaj ... ne posiljevat tiste, ki si tako gumo želijo in to berejo, da pa bodo izpadli pussyi, če nimajo znucanga roba ... potem bodo pa silili na rob in se lahko zgodi neumnost ...

to so poante vseh mojih postov v tej temi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!