Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Lejček..govoriš kot da si že najmanj 40.000 km nardila, stestirala 30 različnih gum ipd.

:lol1:

da se ne boš slučajn usrala..

če sm za M3 napisal da je čudna in da je ne bi dal gor !zase! še ne pomen da sem rekel da je "kurac"

Ampak dejstvo je, da je M3 qrac guma ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem že spraševal za gume pa ne najdem več odgovorov, oziroma je tema že prevelika za branje vseh strani.

Katere gume priporočate za KTM950sm? Bo treba menjat....

Hvala!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tire pressure! :)

Na Hornetki na vilici piše - zadnja guma 2.9 bara. Če si sam na motorju ali če se vozita dva.

Vprašanje:

- zakaj je treba na nekaterih motociklih/gumah povečati pritisk v kolikor se vozita dva?

- bi bilo vseeno pametno nekoliko bolj napumpati zadnjo gumo kadar se voziva dva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tire pressure! :)

Na Hornetki na vilici piše - zadnja guma 2.9 bara. Če si sam na motorju ali če se vozita dva.

Vprašanje:

- zakaj je treba na nekaterih motociklih/gumah povečati pritisk v kolikor se vozita dva?

- bi bilo vseeno pametno nekoliko bolj napumpati zadnjo gumo kadar se voziva dva?

Kolkikor sem imel jaz zamar, je vedno priporočen enak tlak za enega in za dva.. Čeprav ni preveč smiselno, ampak na vseh motorjih kjer sem gledal, je bilo tako (sport in nakedi).. Mogoče je pri potovalnikih drugače..

Jaz se v dvoje držim predpisanega, sicer pa vozim malenkost nižji tlak.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, hvala :)

Imam pa še nekaj - na zadnji gumi, sedajle, ko gre guma proti koncu, se je na robu profila začel pojavljati pokončen rob, stopničenje. Cupping?? Zaradi česa pride do tega? Po sredini ga praktično ni, na skrajnem robu je zanemarljiv, nekje na polovici nagiba pa precej izrazit. Klasična obraba, stil vožnje, nepravilno nastavljeno vzmetenje?

Dosti vožnje narediva v dvoje in vse kar lahko naredim na Hornetki je zategnem vzmet prednapestosti. Zategnjena je na pred-zadnji ali pa pred-pred zadnji 'klik'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: Pirelli Diablo Rosso (190/55-17, 120/70-17)

- model motorja: Aprilia Tuono Factory

- prevoženi kilometri: 7200 km

- način vožnje: 70% agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, avto cesta 20%

- oprijem na mokrem: ocena 9

- oprijem v suhem (sezona) ocena 10

- komentar: kljub izogibanju velikim hitrostim in pospeševanju na avtocestah in ravninah (max 150 z nekaj izjemami) je šla zadnja guma po indikatorjih (tako po sredini kot po robovih) že na okoli 6000km, na malo čez 7000 pa je na tem, da se na sredini pokaže platno tako, da je direktno za odpis, prva pa bo služila še kakih 2000km, ampak ne na mojem, razen tega, da se je rahlo začela delati stopnička kake pol cm od roba, ni opaziti pretirane obrabe. V nagibu guma odlično drži, ni nepričakovanih nenadnih zdrsov, tudi proti koncu življenjske dobe gume, na zalivkah motor ne pometa pretirano, pri večjih hitrostih pri vožnji naravnost je motor zelo stabilen, tudi po mokrem. V primerjavi s pred tem voženo Dragon Supercorso Pro ni opaziti bistvene razlike v oprijemu, očitna razlika pa se pokaže v obrabi, Rosso je zdržala še enkrat večjo kilometrino :worship:. Očitno zelo zaželjena guma, saj so zaloge pošle, tako da se vračam na Supercorso (za do konca sezone menda bo :whistle:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkikor sem imel jaz zamar, je vedno priporočen enak tlak za enega in za dva.. Čeprav ni preveč smiselno, ampak na vseh motorjih kjer sem gledal, je bilo tako (sport in nakedi).. Mogoče je pri potovalnikih drugače..

Jaz se v dvoje držim predpisanega, sicer pa vozim malenkost nižji tlak.

Na mojem potovalniku je tudi različen tlak za solo ali v dvoje..

mogoče zarad tega ker je na stari celini skup zmetan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zs GSX750F je bilo v navodilih:

spredaj: 2,5

zadaj: 2,5 za solo

2,9 za dva

Tire pressure! :)

Na Hornetki na vilici piše - zadnja guma 2.9 bara. Če si sam na motorju ali če se vozita dva.

Vprašanje:

- zakaj je treba na nekaterih motociklih/gumah povečati pritisk v kolikor se vozita dva?

- bi bilo vseeno pametno nekoliko bolj napumpati zadnjo gumo kadar se voziva dva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moramo imeti v glavi, da je "agresivna vožnja" zelo subjektiven pojem...za nekoga je to konstantno na rdečem polju, spet za drugega je to lahko že rahlo kršenje predpisov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RenoRaines, stopničke so tam, ker na tistemu delu gume odpiraš gas, načeloma se to da popravit z vzmetenjem, vendar so ene gume bolj nagnjene k temu kot druge, sploh če je veliko prečnega profila. Dokler se motor lepo pelje, pa da ne loviš sekunde se nimaš kej sekirat :)

Ps, ponavadi pride do tega če na odpiranju guma malo "poskače"

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkikor sem imel jaz zamar, je vedno priporočen enak tlak za enega in za dva.. Čeprav ni preveč smiselno, ampak na vseh motorjih kjer sem gledal, je bilo tako (sport in nakedi).. Mogoče je pri potovalnikih drugače..

Jaz se v dvoje držim predpisanega, sicer pa vozim malenkost nižji tlak.

Pri večini motociklov imaš priporočen tlak za solo in pa za v dvoje, ponavadi je tlak v sprednji pnevmatiki enak v obeh primerih, pri zadnji pa se razlikuje tudi za 0.5+/-. Nalepka z omenjenimi podatki, se ponavadi nahaja na desni strani zadnje nihajke.

Primer za moj motocikel:

Solo: Spredaj 2.5, Zadaj 2.5

V Dvoje: Spredaj 2.5, zadaj 2.9

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zs GSX750F je bilo v navodilih:

spredaj: 2,5

zadaj: 2,5 za solo

2,9 za dva

r6 99l

spredaj: 2,5

zadaj: 0-90kg 2,5

90+ kg 2,9

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol zadnjo skos 2,9 voziš? whistle.gif

trance_26_nono.gif Zloba... No ja mogoč če grem na motor po obilnem babičinem kosilu, napokam vso študijsko literaturo za vrnit v knjižnico pa po dva sixpacka v stranski torbi pa en sodček piva na tank...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je označen datum proizvodnje pnevmatike. Imam sledeči primer: na motorju imam nove gume, stare približno 4 mesece, prevoženih pa okoli 4000 km. Že, ko sem nabavil pnevmatike, sem po dobrih 300 km na zadnji gumi opazil kos tanke žice, ki je gledala ven in sem jo enostavno odtrgal in mislu, da se mi je kje not zarila. Sedaj pa pri slabih 4000 km, spet opazim kos žice, ki visi ven iz pnevmatike. Odločil sem se, da preverim datum proizvodnje, da vidim na čem sem. Če morda pozhna kdo podoben primer, kakšen nasvet dobrodošel...

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na gumi je oznaka dot, zraven pa v krogcu štiri številke npr. 2208. Prvi dve pomenita teden proizvodnje (22), drugi dve pa letnico(2008). Lahko so pa tudi samo tri, ampak isto pomeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je označen datum proizvodnje pnevmatike. Imam sledeči primer: na motorju imam nove gume, stare približno 4 mesece, prevoženih pa okoli 4000 km. Že, ko sem nabavil pnevmatike, sem po dobrih 300 km na zadnji gumi opazil kos tanke žice, ki je gledala ven in sem jo enostavno odtrgal in mislu, da se mi je kje not zarila. Sedaj pa pri slabih 4000 km, spet opazim kos žice, ki visi ven iz pnevmatike. Odločil sem se, da preverim datum proizvodnje, da vidim na čem sem. Če morda pozhna kdo podoben primer, kakšen nasvet dobrodošel...

lp.

oznaka je ponavadi npr. 1309

kar pomeni narejena trinajsti teden v letu 2009

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!