Dolenc™ Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Pol dej raje Qrr, bodo bolše za na marof.
kevin34 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Mene pa zanima kako se obnesejo gp racer slick gume na grobniku? Pa mal primerjava z gp211,209 ki so mi dobro poznane. Pa če je možnost odgovor od praktika,ne teoretika..........
sesir Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Pa mal primerjava z gp211,209 ki so mi dobro poznane. Pa če je možnost odgovor od praktika,ne teoretika.......... V septemberskem moto puls imaš primerjalni test teh dveh gum(Gp racer D209 vs D211 GP)-na treh straneh! "prosječni vozač će na D211 gumama na Grobniku postizati vremena barem dvije do tri sekunde brža nego na Gp racerima"
biker77 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 V septemberskem moto puls imaš primerjalni test teh dveh gum(Gp racer D209 vs D211 GP)-na treh straneh! "prosječni vozač će na D211 gumama na Grobniku postizati vremena barem dvije do tri sekunde brža nego na Gp racerima" bi lahko nekako pritrdil.. čeprav sam pomoje nisem dobil 3 sekunde ampak bolj 1-1.5 sekunde..ker še nisem bil vajen motorja.. vsekakor ne it na slabšo gumo..razen če te tko finance zajebavajo..
kevin34 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Doma se mi valajo,so koj par krogov vožene pa sm ful neki v dilemi,pravi pussy.........
biker77 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Doma se mi valajo,so koj par krogov vožene pa sm ful neki v dilemi,pravi pussy......... lahko jih ponucaš..sej slabe niso..ampak tako dobre kot 211-ke pa niso
svobodnaptica01 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Zakaj pa? Sem že nekaj časa nazaj spraševala, zaradi česa taka obraba, pa ni bilo nobenega odgovora. S tem da v ovinkih ne bremzam, ne spuščam gasa, res je pa, da v ovinek priletim precej hitro, ven pa ne odpiram na pretirano. @biker77: pozabil si mi odgovorit:trance_33_sleep:. Mi je v interesu vedt, če kj delam narobe, da popravim, ni tako? cvetkamarjetka in jvalant 2
biker77 Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 @biker77: pozabil si mi odgovorit:trance_33_sleep:. Mi je v interesu vedt, če kj delam narobe, da popravim, ni tako? očitno nekaj ni v redu.. višina vilic v križu? voziš 70 prednjo pnevmatiko? ne vem, videl sem te peljat na marofu, pa še to sam 2 ovinka k sm mel s sabo dost težav..
svobodnaptica01 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 očitno nekaj ni v redu.. višina vilic v križu? voziš 70 prednjo pnevmatiko? ne vem, videl sem te peljat na marofu, pa še to sam 2 ovinka k sm mel s sabo dost težav.. Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo? jvalant in cvetkamarjetka 2
MihaJ Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo? Lahko je motor preveč v klin, posledično preveč teže na prednjem kolesu in ti uničuje sprednje gume. Vzmetenje imaš približno točno nastavljeno? Vsaj statični posed?
biker77 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo? na to, da je lahko preveč teže na sprednji pnevmatiki. sam sem sicer imel isti motor kot ga imaš ti, vendar pa se ne spomnim svojih nastavitev. vem pa da mi prednje pnevmatike ni pobiralo kljub višini 60. res pa, da je bil moped praktično nov. vsekakor zadeva ni "normalna" za normalno vožnjo, tako da se najbrž tudi motorček ne pelje tako kot bi se moral.. naloga za prek zime
miha1409 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 živijo! imam eno vprašanje glede mojih pnevmatik. sedaj imam gume dunlop roadsmart, vendar opažam da mi guma po robovih poka...nastajajo takšne razpoke ki se večajo in širijo..sedaj mi tam že začenja trgati gumo... ni videt tako ko pri drugih gumah na športnih motorjih ko se jim gume lepo svaljkajo. Imam na motorju napačne gume zase??
Prevtzer Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 živijo! imam eno vprašanje glede mojih pnevmatik. sedaj imam gume dunlop roadsmart, vendar opažam da mi guma po robovih poka...nastajajo takšne razpoke ki se večajo in širijo..sedaj mi tam že začenja trgati gumo... ni videt tako ko pri drugih gumah na športnih motorjih ko se jim gume lepo svaljkajo. Imam na motorju napačne gume zase?? Kok so pa kej stare gume, motor, način vožnje...?
kuntakinte Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Lahko je motor preveč v klin, posledično preveč teže na prednjem kolesu in ti uničuje sprednje gume. Vzmetenje imaš približno točno nastavljeno? Vsaj statični posed? Jp nastavitve prečekirat. Ker si ženska(praviloma lažje in manj agresivne pri premetavanju motorja) ne bi smelo biti težav zaradi načina vožnje(tudi pri zaviranju se manj teže prenaša naprej). na to, da je lahko preveč teže na sprednji pnevmatiki. sam sem sicer imel isti motor kot ga imaš ti, vendar pa se ne spomnim svojih nastavitev. vem pa da mi prednje pnevmatike ni pobiralo kljub višini 60. res pa, da je bil moped praktično nov. vsekakor zadeva ni "normalna" za normalno vožnjo, tako da se najbrž tudi motorček ne pelje tako kot bi se moral.. naloga za prek zime Men se pri 60 ni poznalo kaj preveč na obrabi(da bi se ustvajale grbince ali neenakomerno obrabljal). Je pa blo treba vzmetenje prenastavit. Zna se zgodit, da prednja in zadnja drugač ˝naležeta˝ na asfalt(npr da ena guma ˝zadrži˝ drugo). Podobn feeling zna bit, če spredj voziš SS gumo in zadaj ST, oziroma vice versa(spet odvisno od gume do gume) Sta bile obe gumi znucani do roba? Če fejst gumo obremenjuješ zna bit še bolj ˝plava˝ na robovih kot ponavadi -si to čekirala. Mogoče kakšna slikca? Do zdaj ene 2x prej skuru prednjo gumo od zadnje. Obakrat bil problem v preveč zategnjenem reboundu(v kombinaciji z mojim načinom vožnje-kratke roke pa potem vsa teža na belanci ).
miha1409 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Kok so pa kej stare gume, motor, način vožnje...? gume stare 4 mesece, motor kawasaki z 750, vožnja....khm...športna (pač kolikor mi uspeva saj sem bolj začetnik...stric ki je že dlje časa motorist mi ne sledi več)...roba na gumi ni več...
svobodnaptica01 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Jp nastavitve prečekirat. Ker si ženska(praviloma lažje in manj agresivne pri premetavanju motorja) ne bi smelo biti težav zaradi načina vožnje(tudi pri zaviranju se manj teže prenaša naprej). Men se pri 60 ni poznalo kaj preveč na obrabi(da bi se ustvajale grbince ali neenakomerno obrabljal). Je pa blo treba vzmetenje prenastavit. Zna se zgodit, da prednja in zadnja drugač ˝naležeta˝ na asfalt(npr da ena guma ˝zadrži˝ drugo). Podobn feeling zna bit, če spredj voziš SS gumo in zadaj ST, oziroma vice versa(spet odvisno od gume do gume) Sta bile obe gumi znucani do roba? Če fejst gumo obremenjuješ zna bit še bolj ˝plava˝ na robovih kot ponavadi -si to čekirala. Mogoče kakšna slikca? Do zdaj ene 2x prej skuru prednjo gumo od zadnje. Obakrat bil problem v preveč zategnjenem reboundu(v kombinaciji z mojim načinom vožnje-kratke roke pa potem vsa teža na belanci ). Vzmetenje je naštelano serijsko, edin 2 klika manj trdo spredaj. Gumi sta bili isti, plave nič, znucani pa spredaj par milimetrov do roba običajno, unih cufkov pa ni več gor, tko da so ble tud tam vožene, profil pa predvsem samo še na sredini . Fotki pa iz zadnje fure ampak precej slabe kvalitete. SharpNinja in cvetkamarjetka 1 1
RenoRaines Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 - znamka in model pnevmatike: Michelin Pilot Road 2CT 120/70-17 in 180/55-17 - model motorja: Honda CB600F Hornet - prevoženi kilometri: ~14.000 km - način vožnje: 70% agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0% dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 10%, avto cesta 20% - oprijem na mokrem: nisem dovolj preizkušal - oprijem v suhem: 10/10 (nikoli doživel zdrsa) - 80% km s sopotnico - komentar: imam se za precej pedantnega in kritičnega, a me je guma vseeno izredno pozitivno presenetila. Kljub tišačenju po AC, lahko gumo v par kilometrih po ovinkih spraviš spet v okroglo stanje. Guma je bila na koncu enakomerno pobrana tako po sredini, kot po robovih. Vse do konca sem imel zaupanje v oprijem. Tudi v dvoje sem vozil precej dinamično in guma je suvereno držala do roba. Tudi na koleno se da iti brez težav. Super guma. Če bi se odločal za road gumo, bi definitivno še enkrat vzel Michelin Pilot Road 2CT.
RenoRaines Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Pol dej raje Qrr, bodo bolše za na marof. Od včeraj so na motorju Q2 copati. Mislim, da bodo vrh glave dobre za tistih nekaj Marofov. V kolikor se bo pa pokazalo, da bi bili obiski bolj pogosti, lahko pa še vedno poizkusim z RR.
kevin34 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Mam še eno vprašanje.... kakšen je priporočliv tlak v gp racer slick pnevmatikah,pista bo grobnik. je tlak isti kot v "pravih" slick gumah a je drugačen? hvala za kakšn pametn nasvet cvetkamarjetka 1
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Mam še eno vprašanje.... kakšen je priporočliv tlak v gp racer slick pnevmatikah,pista bo grobnik. je tlak isti kot v "pravih" slick gumah a je drugačen? hvala za kakšn pametn nasvet spredaj 2.1, zadaj 1.9 hladno. jest sm mel tko gp racer, sicer niso bli slicki ampak je isto "sranje"
kevin34 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 spredaj 2.1, zadaj 1.9 hladno. jest sm mel tko gp racer, sicer niso bli slicki ampak je isto "sranje" sj to je me je strah da so gume "sranje" haha bom še gp jke za rezervo sabo uzel k nočm takega dneva zajebat z gumam.... končn pa tud nism schwantz da bi ene hude cajte postavlou mater komplicirana,staram se............kaj sm par let nazaj vse gor dajou pa se je fenomenalno pelal,drug dol metal jest gor dajou zdj pa pičkica ratujem
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 sj to je me je strah da so gume "sranje" haha bom še gp jke za rezervo sabo uzel k nočm takega dneva zajebat z gumam.... končn pa tud nism schwantz da bi ene hude cajte postavlou mater komplicirana,staram se............kaj sm par let nazaj vse gor dajou pa se je fenomenalno pelal,drug dol metal jest gor dajou zdj pa pičkica ratujem gp racer na marofu kar dobr delajo.. se da okoli 1.38 cajte peljat.. če si pa hitrejši pa 211-ke gor al pa mal manj gasa..
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 bemti urejevalnik!!!! na grobniku sm hotu napisat!!! malakai 1
kevin34 Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 gp racer na marofu kar dobr delajo.. se da okoli 1.38 cajte peljat.. če si pa hitrejši pa 211-ke gor al pa mal manj gasa.. 1.38,poj me pa nima kj skrbet,mam kr dost lufta do ke............. hvala
Prevtzer Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 gume stare 4 mesece, motor kawasaki z 750, vožnja....khm...športna (pač kolikor mi uspeva saj sem bolj začetnik...stric ki je že dlje časa motorist mi ne sledi več)...roba na gumi ni več... Pa si prepričan da je guma stara 4 mesece? Ali si jo takrat samo kupil. Poglej na gumo, kjer piše kdaj je bla proizvedena. Če ni prestara pol ga pa preveč gonš za tako gumo, pomoje (drgač bl nimam pojma o teh stvareh).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se