Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kuko je to možno da guma zdej bolj grabi kot poleti :trance_27_notworthy: :whistle::yea1:

Prejla sem naredil prvo furo,in sem tut mal probal kolk kej grabi :)

U Mengšu,kjer greš proti Leku,mi poleti vrti ama skoz do fabrike z drugo prestavo,dons mi tut z prvo ni hotel pokopat,me je rajš na zadnga postavil :kva1::yea1:

Zanimivo :worship:

Mam pa qf rr.

Jah Dunlopke so zakon, ni kej :D Jaz sem tudi zadnjič naredil prvih 40km letos in me je GP Racer M na mokri cesti na prvo kolo postavla :trance_27_notworthy: Zunanja temperatura je bla pa cca 10-12 stopinj.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Eno vprašanje:kakšne gume priporočate za cbf(f in ne rlaugh.gif )600? Vožnja: sport touring, ena zdrava kombinacija grip/zdržljivost.

Hvala

Objavljeno

Eno vprašanje:kakšne gume priporočate za cbf(f in ne rlaugh.gif )600? Vožnja: sport touring, ena zdrava kombinacija grip/zdržljivost.

Hvala

metzeler m3 ! največ gume za mali dnar... :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje:kakšne gume priporočate za CBF (F in ne RR laugh.gif ) 600? Vožnja: sport touring, ena zdrava kombinacija grip/zdržljivost.

Hvala

Hola mojster,

IMHO Dunlop RoadSmart, glih malo nazaj se je nekdo hvalil da jih je dobil za 200€ :OK:

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

Hola mojster,

IMHO Dunlop RoadSmart, glih malo nazaj se je nekdo hvalil da jih je dobil za 200€ :OK:

Se strinjam. Za tako vožnjo je tudi zame to idealna guma.

Objavljeno (popravljeno)

Hola,

evo tole sem našel, ko sem iskal podatke za novo SportSmartko - nej bi ble novosti za 2010 (sej nekatere ste že videli, al ja ;) )

jst bi mel Diablo Rosso Corsa, a bo cena najbrž vnebovhodna (kot je (grda) navada pri Pirelliju zadnja leta), zato bom bolj verjetno pristal na SportSmartkah - če bodo samo toliko dobre kot so ble Q RRke bom zadovoljen, če bodo boljše -> :worship:

post-163-126752448707_thumb.jpg

post-163-126752451017_thumb.jpg

post-163-126752452206_thumb.jpg

post-163-126752454439_thumb.jpg

post-163-126752456322_thumb.jpg

post-163-126752493347_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

Hola mojster,

D211 GP (in KRjke) bom vozil na pisti, za na cesto pa bom sprobal SportSmartke ;)

Objavljeno

Kakšne čase je kaj možno doseči na Grobniku z gp racer d 211??

Objavljeno

Glede na to, da so šele letos prišle ven in da smo šele na začetku marca, jih verjetno še ni dosti folka sprobalo. Tisti zagrizeni, ki trenirajo tudi v tem času, pa verjetno vozijo kakšno bolj profi zadevo :)

Počakaj še malo, saj se bo kmalu začelo dogajanje in s tem tudi kakšna informacija o obnašanju novih gum.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali mogoče kdo ve ali je kaj narobe s samo pnevmatiko, če ti dvakrat pogleda ven del žice. Prvič pri 1500km in drugič nekje pri 4000km. Obrabljene še niso za menjavo, samo če je lahko kaj narobe z gumo, raje zamenjam. So pa bridgestone bt016.

l,p,

Objavljeno

Ali mogoče kdo ve ali je kaj narobe s samo pnevmatiko, če ti dvakrat pogleda ven del žice. Prvič pri 1500km in drugič nekje pri 4000km. Obrabljene še niso za menjavo, samo če je lahko kaj narobe z gumo, raje zamenjam. So pa bridgestone bt016.

l,p,

a maš življen k mažek 7? Taka guma je samo še za na kres in točist prec če se maš kj rad-trance_09_box.gif

Objavljeno

Ali mogoče kdo ve ali je kaj narobe s samo pnevmatiko, če ti dvakrat pogleda ven del žice. Prvič pri 1500km in drugič nekje pri 4000km. Obrabljene še niso za menjavo, samo če je lahko kaj narobe z gumo, raje zamenjam. So pa bridgestone bt016.

l,p,

Nesi ( pelji ) reklamirat.

LP

Objavljeno (popravljeno)

LP, sezona je spet tu, treba je pa zamenjat zadno gumo :)

Mam Hondo FMX 650 ("SM"). Do zdej sm mev zada dunlop qualifier II (150), ki jo morm pohvalit. Zdržala je celo leto preganjanja po cestah in predvsem po Hoferjovem park placu :P. Drži do roba, nikol me ni pustla na cedilo. Zdej je čist brz profila, tehnični je pa pred vrati ...

No, seveda bi spet nabavo isto gumo, vendar rad zaidem kda tut na brezpotja(McAdam). Zato se odločam med nakupom Mutantke in Maxxisove SM-ke.

Seveda me zanima kero mi priporocate in zanima me predvsem to ali bo držala tk ko qualifier?

Je mev kdo izkušnje z obema?

Hvala :beer2:

ps. LAhko je tudi dimenzije 160, kar mi tut bol paše :)

Popravljeno . Popravil Hozi
Objavljeno

A je kdo že menjal oziroma menja pnevmatike na svojem motociklu pri Španu v Brezovici? Zanima me samo informativno in kako opravijo menjavo?

l.p.

Objavljeno

A je kdo že menjal oziroma menja pnevmatike na svojem motociklu pri Španu v Brezovici? Zanima me samo informativno in kako opravijo menjavo?

l.p.

Jaz sam odmontiram kolesa in nesem tja skupaj z gumami in vedno so mi naredili lepo in pazili na platišča kot se spodobi.

Poznam pa oba, ki delata tam in vem da nista ''kar ena'' šalabajzerja.

Objavljeno

Če kdo rabi gume naj me kontaktira na PM. Ugodne cene predvsem Dunlopa in Michelina. Ugodna cena tudi montaže.

Drugače Hozi, Maxxis ti ne priporočam razen če se pelješ samo po terenu.

Objavljeno (popravljeno)

Ali mogoče ima kdo kakšne izkušnje z pirelli gumo diablo strada na CBF600.

Kako se kaj odnesejo?

Popravljeno . Popravil akoder
Objavljeno

zelo dobra sport touring guma, ni pa za dirkat.

Objavljeno

Jaz do sedaj nisem dobil še nobenega konkretnega odgovora na forumu glede gum, samo mnenja.

In spet sprašujem glede izbire gum. Za vfr so na voljo gume bridgestone BT45, metzeler lasertech in ene avon. Vse tri sport-touring. S tem da prvih uradni uvoznik ne more

dobiti, druge dve pa je možno. Od teh so mi vsi svetovali metzeler, tako na forumu kot pri prodajalcu, ker naj bi bile boljše kvalitete.

Mene še vedno zanima primernost te gume za dirkališče, predvsem pannonia-ring in novi marof. Na forumu greybike.com sem dobil naslednje mnenje glede BT45 sport-touring

gume: the BT45s are far enough good for road and racetrack, despite you are a national-level racer with AMA-license.

Treba je upoštevati, da vfr400 za visoke hitrosti v zavojih ne rabi tako konkretnega nagiba kot 600/1000SS in ima 2 oz. 3X manjšo moč agregata, kar privede do zdrsa

gume veliko kasneje. Poleg tega sem dobil nasvet izkušenega poznavalca Grobnika, da lahko v hladnejših mesecih (marec, april, oktober, november) voziš pisto z navadnimi

cestnimi gumami. Vozili so RSV mille, ki je sicer močan motor marca 2008 po Grobniku brez problema z dunlop d208.

Grobnik jim gum ni pregrel, čeprav ima agersiven asfalt, zakaj torej pannonia in marof z bolj civilnim asfaltom nebi bila primerna????? Seveda, POUDARJAM, v hladnih mesecih leta.

Poleg tega (če grem k drugi stvari) me moti, kako vsi preferirajo hyper-sport pnevmatike na forumu. Kdor me pozna bo vedel, da sem znal peljati motor na limitu agregata in šasije, pa moram najbolj pohvaliti gume dunlop D207 in D208, tudi D207RR pogojno. Seveda tukaj striktno cestna uporaba.

Manj pa dunlop qualifier, gp-racer D209 in michelin pilot race. Prvo kot prvo- manjša kilometrina, ki jo zdržijo in drugo- ZDRS v obeh primerih (qualifier in pilot).

Dejstvo je, da obe rabijo biti konkretno segrete za dober grip, kar pa lahko dosežeš samo s hitro in dinamično vožnjo.

Jaz sem qualifier ogreval ca. 3 minute, nato pa mi je konkretno zdrsnila. Michelin pa vsaj 10 minut in isto- zdrsnila. Obakrat padec in v prvem primeru uničen, v drugem pa podrsan in polomljen motor. Ker cesta ni poligon za ekstremno vožnjo (SS vozimo hitro, ne pa ekstremno), ne razumem pomena uporabe teh gum na cestah.

Imam konkretno izkušnjo in vem, da takih gum ne bom dajal na noben bodoči motor več, niti na 1000SS ne na nič drugega. Preveč preferirane gume za cesto in premalo za pisto ter škoda mene, motorja, denarja in pameti.

Objavljeno

Jaz do sedaj nisem dobil še nobenega konkretnega odgovora na forumu glede gum, samo mnenja.

In spet sprašujem glede izbire gum. Za vfr so na voljo gume bridgestone BT45, metzeler lasertech in ene avon. Vse tri sport-touring. S tem da prvih uradni uvoznik ne more

dobiti, druge dve pa je možno. Od teh so mi vsi svetovali metzeler, tako na forumu kot pri prodajalcu, ker naj bi bile boljše kvalitete.

Mene še vedno zanima primernost te gume za dirkališče, predvsem pannonia-ring in novi marof. Na forumu greybike.com sem dobil naslednje mnenje glede BT45 sport-touring

gume: the BT45s are far enough good for road and racetrack, despite you are a national-level racer with AMA-license.

Treba je upoštevati, da vfr400 za visoke hitrosti v zavojih ne rabi tako konkretnega nagiba kot 600/1000SS in ima 2 oz. 3X manjšo moč agregata, kar privede do zdrsa

gume veliko kasneje. Poleg tega sem dobil nasvet izkušenega poznavalca Grobnika, da lahko v hladnejših mesecih (marec, april, oktober, november) voziš pisto z navadnimi

cestnimi gumami. Vozili so RSV mille, ki je sicer močan motor marca 2008 po Grobniku brez problema z dunlop d208.

Grobnik jim gum ni pregrel, čeprav ima agersiven asfalt, zakaj torej pannonia in marof z bolj civilnim asfaltom nebi bila primerna????? Seveda, POUDARJAM, v hladnih mesecih leta.

Poleg tega (če grem k drugi stvari) me moti, kako vsi preferirajo hyper-sport pnevmatike na forumu. Kdor me pozna bo vedel, da sem znal peljati motor na limitu agregata in šasije, pa moram najbolj pohvaliti gume dunlop D207 in D208, tudi D207RR pogojno. Seveda tukaj striktno cestna uporaba.

Manj pa dunlop qualifier, gp-racer D209 in michelin pilot race. Prvo kot prvo- manjša kilometrina, ki jo zdržijo in drugo- ZDRS v obeh primerih (qualifier in pilot).

Dejstvo je, da obe rabijo biti konkretno segrete za dober grip, kar pa lahko dosežeš samo s hitro in dinamično vožnjo.

Jaz sem qualifier ogreval ca. 3 minute, nato pa mi je konkretno zdrsnila. Michelin pa vsaj 10 minut in isto- zdrsnila. Obakrat padec in v prvem primeru uničen, v drugem pa podrsan in polomljen motor. Ker cesta ni poligon za ekstremno vožnjo (SS vozimo hitro, ne pa ekstremno), ne razumem pomena uporabe teh gum na cestah.

Imam konkretno izkušnjo in vem, da takih gum ne bom dajal na noben bodoči motor več, niti na 1000SS ne na nič drugega. Preveč preferirane gume za cesto in premalo za pisto ter škoda mene, motorja, denarja in pameti.

Glej, tako kot lahko ti teoretiziraš (kar ti gre ODLIČNO od rok), tako lahko tudi mi ostali malce poteoretiziramo glede na lastne izkušnje. Zakaj kupujemo po tvoje, za cesto neuporabne hyper-sport gume?? Hja, jaz ti bom odgovoril tako. Sem probal Pirelli Dragon Supercorsa spredaj SC1, zadaj SC2, z njimi naredil 4200 kilometrov brez enega zdrsa, ko je bila hladna in ko je bila segreta! Sedaj sem kupil Metzeler K3 Interact, naredil do sedaj cca 700 kilometrov po dokaj hladnem in zelo prašnem asvaltu, položil motor tudi do roba zadnje gume, kar konkretno potegnil iz ovinka in tako kot s Pirelli brez sledu o zdrsu. Edina razlika ki sem jo do zdaj opazil je ta, da po 700 kilometrih se na zadnji obraba skoraj ne pozna, tako da mogoče bom z Metzeler naredil kak kilometer več kot sem s Supercorso. Torej, zakaj pa jaz naj nebi kupoval teh, se ponavljam, zate neuporabnih gum za na cesto, če pa sem z njimi fantastično zadovoljen in siguren v njihov oprijem na cestišču, torej se za moj občutek tudi bolj varno peljem?? :whistle:

Objavljeno

Qualifier nisem probal a je kolegu na Z750 nekajkrat drselo.

Sam in potem tudi kolega vozil Q RR. Brez pripomb.

Le na Marofu zdrsnila prednja - pregreta, preveč krogov.

Obrnil z njimi 6000 km na R1 99.

Q RR sedaj ni več jih menjujejo nove SportSmart.

Objavljeno (popravljeno)

Honda, kupi kar tebi paše, ostale pa pusti pri miru, ker verjetno imajo bol prov kot ti :D, si upam tudi trdit da nobenega ne briga kaj tebe moti.

Nihče ni rekel, da gume, ki imaš ogledane, ne bodo dobre za na marof ali panonijo, pač če se želiš vozit pa so te gume edine za dobit niti nimaš izbire, dej gor pa sprobaj :).

Če pa iščeš neko potrditev da se je kdo z istim motorjem in gumami vozil na isti stezi kot se ti nameravaš boš pa bol teško našel, raje sprobaj pa poročaj, nobena guma ne zdrsne kar tako ampak ti da prej malo vedet da ji kaj ne paše, tko da mislim da nimaš kej zgubit.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Glej, tako kot lahko ti teoretiziraš (kar ti gre ODLIČNO od rok), tako lahko tudi mi ostali malce poteoretiziramo glede na lastne izkušnje. Zakaj kupujemo po tvoje, za cesto neuporabne hyper-sport gume?? Hja, jaz ti bom odgovoril tako. Sem probal Pirelli Dragon Supercorsa spredaj SC1, zadaj SC2, z njimi naredil 4200 kilometrov brez enega zdrsa, ko je bila hladna in ko je bila segreta! Sedaj sem kupil Metzeler K3 Interact, naredil do sedaj cca 700 kilometrov po dokaj hladnem in zelo prašnem asvaltu, položil motor tudi do roba zadnje gume, kar konkretno potegnil iz ovinka in tako kot s Pirelli brez sledu o zdrsu. Edina razlika ki sem jo do zdaj opazil je ta, da po 700 kilometrih se na zadnji obraba skoraj ne pozna, tako da mogoče bom z Metzeler naredil kak kilometer več kot sem s Supercorso. Torej, zakaj pa jaz naj nebi kupoval teh, se ponavljam, zate neuporabnih gum za na cesto, če pa sem z njimi fantastično zadovoljen in siguren v njihov oprijem na cestišču, torej se za moj občutek tudi bolj varno peljem?? :whistle:

O pirelli nisem rekel nič slabega, prav tako ne o metzeler. Imajo pa te oboje gume visoko ceno, ne glede na to pa ti verjamem, da so dobre, verjetno tudi še komu drugemu.

O qualifier-u pa je dosti ljudi poročalo o zdrsu, prvotno je bila ta guma narejena za kombinacijo cesta-dirkališče, zato mora biti pred oprijemom primerno segreta

na delovno temperaturo. Tako kot ti hvališ svoje gume, bi jaz še enkrat pohvalil dunlopove d207 in d208, saj so mi obe zdržale zgledno dolgo (se ne spomnim, ampak proti 8000km sigurno na dveh motorjih) ob presenetljivo dobrem oprijemu.

Zdaj sem za naslednje gume zbral vsa mnenja (osebno in internet), na izbiro so bile bt45, lasertech in sport demon.

Cene: 197eur, 191eur in 202eur v tem vrstnem redu za komplet.

Odločitev je padla na metzeler, pa ne zaradi same cene, ampak izkušenj motoristov (dober oprijem, dolga kilometrina) na tujih internetnih straneh.

Pa brez zamere

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

O pirelli nisem rekel nič slabega, prav tako ne o metzeler. Imajo pa te oboje gume visoko ceno, ne glede na to pa ti verjamem, da so dobre, verjetno tudi še komu drugemu.

O qualifier-u pa je dosti ljudi poročalo o zdrsu, prvotno je bila ta guma narejena za kombinacijo cesta-dirkališče, zato mora biti pred oprijemom primerno segreta

na delovno temperaturo. Tako kot ti hvališ svoje gume, bi jaz še enkrat pohvalil dunlopove d207 in d208, saj so mi obe zdržale zgledno dolgo (se ne spomnim, ampak proti 8000km sigurno na dveh motorjih) ob presenetljivo dobrem oprijemu.

Zdaj sem za naslednje gume zbral vsa mnenja (osebno in internet), na izbiro so bile bt45, lasertech in sport demon.

Cene: 197eur, 191eur in 202eur v tem vrstnem redu za komplet.

Odločitev je padla na metzeler, pa ne zaradi same cene, ampak izkušenj motoristov (dober oprijem, dolga kilometrina) na tujih internetnih straneh.

Pa brez zamere

Ma kaj pa vem.. Težko verjamem, da je Qualifier bila mišljena za dirkališče.. Bolj cestne gume v sport razredu kot je bila navadna Qualifierca skoraj ni :) Pa ne mislim, da je bila najboljša, bolj to, da se je po mojih občutkih hitro zagrela, na pisti pa tudi začela pregrevat, ker enostavno ni bila delana za to..

Vsekakor so bile boljše Q RR, ki so se tudi na Marofu in Racelandu obnesle fajn. Enako na cesti, kar se mene tiče odlična guma. Nikoli nobenega zdrsa, dobra tudi po hladnem in relativno hitro ogreta.

Vsekakor pa sem bil več kot pozitivno presenečen nag 209 GP Racer kar se tiče cestne uporabe. Drugače so tudi na pisti po mojem mnenju bile super, če le odmislimo tisto prekomerno obrabo prve na marofu. Grip je bil pa BP. Kar se pa ceste tiče so pa naravnost odlične. Kilometrina 6000km, tudi "mlačne" zelo dobro držijo, predvsem pa sem bil pozitivno presenečen nad obnašanjem v hladnem in mokrem vremenu, kjer sem brez problema pri zaviranju motor postavljal na prvo kolo, brez kakršnega koli zdrsa.

Skratka GP Racer D209 je po mojih izkušnjah zaenkrat najboljša guma kar sem jih vozil, če upoštevam vse skupaj, kilometrino, obnašanje po hladnem in mokrem, obnašanje po suhem in grip na stezi.

Imam pa kar nekaj KM na omenjenih gumah, Qualifier navadne 2 seta, Q RR 1 set, GP Racer 2 seta (od tega nekaj časa spredaj tapravo 209GP, ki je tudi bla odlična)..

V vseh teh km k sreči brez kakršnih koli zdrsov (tok tok), pa ni šlo vedno počasi :) Je pa zagotovo veliko odvisno tudi od voznika in koliko je agresiven. Jaz sem se velikokrat peljal hitro ob precejšnjih nagibih, ampak vedno odpiram ven iz zavojev z občutkom in zavedanjem, da nisem na dirkališču. Zaenkrat se takšna tehnika obnese zelo fajn.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!