greg570 Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Katera guma je bolj primerna za Grobnik (časi med 1.40 in 1.45) ter občasno cestno uporabo? Dunlop d211 racer ali pirelli diablo supercorsa sc?
marko55 Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sem si malo prebral o tej naslednici pa izgleda super.. še profil je skoraj enak. @Suzuki: nisem navezan na Dunlop, sem bil pa izredno zadovoljen s QRR, res je da sem prešel na njih iz Metzeler Z6, ampak kljub temu. Po eni strani si za pannonio ne želim prevelike razlike, za experimentiranje z novimi gumami se mi zdi bolj privlačen marof. Bom razmislil tudi o D211 in pa BT003. Vsekakor pa bo tudi cena igrala vlogo. Hvala Naj spomnim na stavek, ki ga je večkrat napisal že Suzuki in ki so ga izrekli ljudje, ki se na to zares spoznajo: "80% nesreč na dirkališčih se zgodi zaradi uporabe cestnih pnevmatik."
exe`FZS Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Naj spomnim na stavek, ki ga je večkrat napisal že Suzuki in ki so ga izrekli ljudje, ki se na to zares spoznajo: "80% nesreč na dirkališčih se zgodi zaradi uporabe cestnih pnevmatik." Razumem, da želiš samo najboljše in pomagati s svojimi izkušnjami.. ampak iščem cestne gume, katere bodo izjemoma 1x peljane po pannonii in mogoče še enkrat po marofu, sicer pa cesta, v kolikor jih bo še kaj ostalo. In, če še jaz spomnem na stavek od Suzukija, da na takšen motor ne sodijo dirkalne oz. slick gume, ker niti sam motor ni mišljen za dirkališče, niti za to, da se prireja za dirkališče. Lp
Jure Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 (popravljeno) No, jaz pa mislim, da s Slicki na SVju ni čist nič narobe. Danci je to redno prakticiral, pa tudi jaz sem na cometu vedno vozil slick gume, pa je podoben šmorn kot SV. Je pa res, da lahko tudi kakšne druge gume enako ok opravijo delo, sploh če ne greš tako zelo na nož. Se pa tudi jaz strinjam, da se pri gumah enostavno ne sme šparat. Res so neprimerne gume velikokrat vzrok padcev. Po tem, ko sem od blizu videl, kako je kolega 10m pred mano katapultiralo na pospeševanju iz Reškega, ker je pregrel Michelin Pilot Power in bi kmalu še jaz skoraj priletel vanj, sem si obljubil, da za na pisto zmer sam najbolš gume. Predvsem pa nimam več miselnosti, da je treba neko gumo nujno do konca zvozit. Pač zamenjaš mal prej če je treba, pa si vsaj brez skrbi. Raje po cesti potem zvozi gumo do indikatorjev, če še ni, kot pa da bi šel z njo tvegat na pisto, kjer ne veš kolikšna bo obraba in kjer vsi peljemo bližje meji. Kolikor sem prebral tvojo dilemo, bi jaz vsekakor za na Panonijo nabavil NOVE gume. In to ne QQ RR, Sportsmart, ampak lepo 211GP racer. 1. Boš popolnoma brez skrbi, da bi se pregrele 2. Grip je lahko edino boljši kot pri Q RR ali Sportsmart 3. Če sodim po predhodnicah 209gp racer (te naj bi bile le še boljše) so tudi za cestno vožnjo odlične! 209GP Racer so mi zdržale isto KM kor Q RR, filing je bil boljši, doživel nisem niti enega zdrsa, pa sem jih kar zlorabljal na trenutke in najpomembneje, hitro se ogrejejo na zadostno temperaturo, da dobro držijo. Kljub temu, da je delavna temperatura teh gum 80°C, se tudi pri normalni cestni ogretosti obnesejo odlično. Vse pohvale gredo tudi mokri cesti, kjer me je prva medium zlahka postavljala na prvo kolo. I če drži kar vsi pravijo, da so 211gp sam še boljše, nimaš kej falit Kar se tiče mene torej ni nobene dileme. Nabavi set 211 GP racer, niso namreč bistveno dražje od Q RR ali Sportsmart, pa boš 100% v gume, se boš peljal varno, se zabaval, lahko jih boš zvozil na Marofu in brez problema se boš z njimi vozil po cesti. Popravljeno Maj 10, 2010. Popravil Jure
tomazinjo Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sprednjo gumo imam Q RR, zadnjo Sportsmart...ima na teh gumah(glede na to da so namenjene bolj za cestno uporabo) sploh smisel uporabljat grelce(80c) na pisti?
lmperator Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 (popravljeno) Sam potem je treba pazit, da se jo segreje preden se začne letet. Za Qrr pa ne rabiš grlcev. Paziš edino, da se ne pregreje. Voziš 5-6 krogov in greš dol. Popravljeno Maj 10, 2010. Popravil lmperator
marko55 Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sprednjo gumo imam Q RR, zadnjo Sportsmart...ima na teh gumah(glede na to da so namenjene bolj za cestno uporabo) sploh smisel uporabljat grelce(80c) na pisti? Če boš uporabljal grelce, jih grej na 60 stopinj (kot za dežne gume). Te gume drugače niso namenjene za gretje z grelci.
tomazinjo Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Če boš uporabljal grelce, jih grej na 60 stopinj (kot za dežne gume). Te gume drugače niso namenjene za gretje z grelci. Hm...problemček ker so grelci narejeni na termostat ki drži na 80c....
marko55 Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Hm...problemček ker so grelci narejeni na termostat ki drži na 80c.... Potem pa raje ne. To je moje mnenje laično mnenje. Jaz sem se o tem zanimal ko sem še vozil cestne gume in tudi meni so tako svetovali. Sej Qrr se ti bodo po enem krogu na Panoniji ob temperaturah, ki naj bi bile 24-28 stopinj, že pošteno segrele.
Jure Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sprednjo gumo imam Q RR, zadnjo Sportsmart...ima na teh gumah(glede na to da so namenjene bolj za cestno uporabo) sploh smisel uporabljat grelce(80c) na pisti? Jaz grelcev na takih gumah v nobenem primeru nebi uporabljal. Razen če bi imel kakšne nastavljive, da jih nastaviš na manj in si pač prihtaniš tisti krog ali 2 kroga počasnje vožnje. Ampak gretje na 80°C pa odpade. Te gume se ob aresivni uporabi na pisti že tako in tako lahko pregrejejo, če jih pa prej fajn segreješ pa sploh! Pa tudi sicer nima smisla uporabljat grelce na cestnih gumah, ker so takoj ogrejejo tudi brez njih in tudi s tega vidika ni potrebe.
suzuki Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 (popravljeno) Sem si malo prebral o tej naslednici pa izgleda super.. še profil je skoraj enak. @Suzuki: nisem navezan na Dunlop, sem bil pa izredno zadovoljen s QRR, res je da sem prešel na njih iz Metzeler Z6, ampak kljub temu. Po eni strani si za pannonio ne želim prevelike razlike, za experimentiranje z novimi gumami se mi zdi bolj privlačen marof. Bom razmislil tudi o D211 in pa BT003. Vsekakor pa bo tudi cena igrala vlogo. ... načeloma nobena guma ni zanič, odvisno le, za kaj jo želiš uporabljat, oz po domače, s kako veliko žlico misliš jesti na Panoniji: če boš z bolj majhno, bodo SportSmart najbrž čist OK, za malo večjo žlico pa ti priporočam vsaj GP Racer (ali BT003)... moja filozofija (ki ni nujno da je tudi tvoja!) je, da imam vedno za en razred boljše gume kot sm jst, samo zaradi varnosti - moje in soudeležencev... zato boljša guma IMHO ni eksperimentiranje ampak dodana varnost; poleg tega so tudi cene SportSmartk in GP Racer skoraj enake ... In, če še jaz spomnem na stavek od Suzukija, da na takšen motor ne sodijo dirkalne oz. slick gume, ker niti sam motor ni mišljen za dirkališče, niti za to, da se prireja za dirkališče. ... če se prav spomnim takrat ni bilo govora o tvojem SVju ampak sosedovi FZ6 za vožnjo na pisti vsem priporočam: mejte se radi, ne šparajte drobiža na napačnih mestih - gre za vaše (čimbolj) brezskrbno veselje in varnost; če boste dali 500€ za dan na pisti, lahko daste še 10 ali 20€ več za boljše gume, al ja ko boste leteli 220++ po ciljni ravnini in se (na slepo, ker se ne vidi) pripravljali na zaviranje/šaltanje za hitro desno enko, najbrž ni fajn mislit še na to, al bo guma zdržala al bo šlo vse skup v maline... Popravljeno Maj 10, 2010. Popravil suzuki She, dotem in SharpNinja 2 1
tomazinjo Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Potem pa raje ne. To je moje mnenje laično mnenje. Jaz sem se o tem zanimal ko sem še vozil cestne gume in tudi meni so tako svetovali. Sej Qrr se ti bodo po enem krogu na Panoniji ob temperaturah, ki naj bi bile 24-28 stopinj, že pošteno segrele. Se pravi prednjo(Q RR) na 2.1 bara, zadnjo (glede na to da je N tec) na še manj (mogoče priporočilo na kolko?), en krog malo previdno potem pa gas.... ma glede na to da sem vodena in da sešn traja 20 min- bo ta moja superkombinacija gum sploh zdražala al po pregrevanje na repertuarju(če bodo res temperature takšne kot se predvideva)?
kreksimon Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Zdravo... Gume se bo menjalo in sem si nekako začrtal Sportsmart, Metzeler M5 in Metzeler K3... Mislim it tudi na Marof pogledat, predvsem pa zadeva po cesti... Sedaj sem vozil Metzeler M3, ki so mi dobro služile in mislim da katerakoli guma od naštetih slabša ni!!!! Kakšen odgovor bi mi prav prišel... Hvala Lp
marko55 Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Se pravi prednjo(Q RR) na 2.1 bara, zadnjo (glede na to da je N tec) na še manj (mogoče priporočilo na kolko?), en krog malo previdno potem pa gas.... ma glede na to da sem vodena in da sešn traja 20 min- bo ta moja superkombinacija gum sploh zdražala al po pregrevanje na repertuarju(če bodo res temperature takšne kot se predvideva)? V članku o Sportsmart (sej o tej se pogovarjamo, ane?) za Motosvet je Blaž napisal, da so Dunlopovi mojstri povedali, da bi lahko zadnjo gumo za dirkališče spustili na 1,9 bara. O kakšnih 1,3 bara, kolikor velja za D211 in D211 GP Racer nikakor ne razmišljaj. Predvidevam, da 20 min v vodeni skupini ne bo prehudo za tvoje gume. Sploh pa predvidevam, da se tam ne bo vozilo toliko na silo ampak bolj tekoče. Glede na to, kdo bo vodil tahitre skupine znotraj modrih, bomo sigurno dobili dobre napotke. tomazinjo 1
exe`FZS Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 če se prav spomnim takrat ni bilo govora o tvojem SVju ampak sosedovi FZ6 sicer nima veze, ampak kar tak, mal off topic, za hec.. vidim da te že emšo, pri spominu j*** :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: za tisto FZ6 si rekel, da je za po zelje hodit v trgovino, za mojega SV-ja pa zgoraj napisano. Sem pa prepričan v to, ker te je še punca po tem večkrat citiral, ko mi je težila naj prodam sv-ja in kupim supersport motor.
tomazinjo Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 V članku o Sportsmart (sej o tej se pogovarjamo, ane?) za Motosvet je Blaž napisal, da so Dunlopovi mojstri povedali, da bi lahko zadnjo gumo za dirkališče spustili na 1,9 bara. O kakšnih 1,3 bara, kolikor velja za D211 in D211 GP Racer nikakor ne razmišljaj. Predvidevam, da 20 min v vodeni skupini ne bo prehudo za tvoje gume. Sploh pa predvidevam, da se tam ne bo vozilo toliko na silo ampak bolj tekoče. Glede na to, kdo bo vodil tahitre skupine znotraj modrih, bomo sigurno dobili dobre napotke. Hvala ti in se vidimo 18ega!
FrigoFrops Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Ne bom preve pametoval, sam kolega je na Pannoniji vozil r6 z serijskimi gumami bt 016, časi so bili 2:20 - 2:22, pri drugem obisku je z istimi gumami vozil pod 2:20. Zdej nevem ali je to hitro al počasi uglavnem gume so mu ok držale brez zdrsov ali kaj podobnega.
bentley Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 v kaj predlagate da obujem svojga er6n? v mislih sem imel metzeler m3, ali pa mogoce m5 ki je zdej vn prsla. vecinoma se vozim sam in dokaj dinamicno. vsi nasveti glede novih gum za moj motorcek so vec kot dobrodosli
Prix Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Ali ima kdo izkušnje, kako se kaj obnesejo gume Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1-SC2 na Pannoni-ji Imam namreč en dokaj nov komplet(500km vožene-cesta)....pa bi jih ponucal za Dey-zi.......
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Ali ima kdo izkušnje, kako se kaj obnesejo gume Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1-SC2 na Pannoni-ji Imam namreč en dokaj nov komplet(500km vožene-cesta)....pa bi jih ponucal za Dey-zi....... Bova vidla kako se bodo obnesle, tud jaz pridem gor z njimi, glih dobr ulaufane so z enga Marofa, pa GP racerke za vsak slučaj še s sabo, če SC ne bo preživela dvodnevnega preganjanja gor ... Prix in jvalant 2
siks Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Qualifier nisem probal a je kolegu na Z750 nekajkrat drselo. Sam in potem tudi kolega vozil Q RR. Brez pripomb. Le na Marofu zdrsnila prednja - pregreta, preveč krogov. Obrnil z njimi 6000 km na R1 99. Q RR sedaj ni več jih menjujejo nove SportSmart. sam sem vozil na grobniku z z750 michelin pilot power. do 5-6 krogov naenkrat še gre, kaj več je pa loterija.guma se zelo pregreje in je nevarna. zato mislim, da se dq še prej pregreje.
gizmOkak Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Pravkar obute Metzeler racetech K3... da vidimo kaj poreče ta zadeva. Samo vreme bi blo lepo če malo prskoči na pomoč kreksimon 1
Guest jolly Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Imam Kawasaki ZR7 pa me zanima katere gume (sprednja in zadnja) priporocate. Ovinkov ravno ne polagam, nekaj voznje pa je tudi po avtocesti (cca. 10%) - ampak ne do konca gas. Gledal sem Dunlop SportSmart. Je to mogoce "prehuda" guma zame? Hvala!
suzuki Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Hola mojster jolly, glede na opisano bi bla RoadSmart glih taprava guma zate She, casper7, Cartman in 5 others 7 1
vrho1679 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Gledal sem Dunlop SportSmart. Je to mogoce "prehuda" guma zame? Da. Posluš Sozukija.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se