Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zdravo! Ker mam prvič na motorju nove gume me zanima kako naj jih začnem voziti,jih uvozim , kajti slišal sem da zelo drsijo prvih 100km in zato ne vem kako naj jih uvozim na robovih, ker se bojim zalagat da nebom zdrsnil?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Ker mam prvič na motorju nove gume me zanima kako naj jih začnem voziti,jih uvozim , kajti slišal sem da zelo drsijo prvih 100km in zato ne vem kako naj jih uvozim na robovih, ker se bojim zalagat da nebom zdrsnil?

LP

dobr te je en prestrašu..

ne drsijo tko kat da bi se po ledu vozu ;)

res je, da prvih nekaj kilometrov in tudi ovinkov ki si jih drugače vajen ne nažigaš na polno..ni pa potrebnih 100 km če je vožnja nekje normalna..

na Grobniku naprimer sem jaz tretji krog že do roba jih ponucal..

tako da lepo stopnjuješ nagib, pa bojo hitro čisto normalno vozne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Ker mam prvič na motorju nove gume me zanima kako naj jih začnem voziti,jih uvozim , kajti slišal sem da zelo drsijo prvih 100km in zato ne vem kako naj jih uvozim na robovih, ker se bojim zalagat da nebom zdrsnil?

LP

Ma teh 100km ali celo 200km, kolikor nekateri razlagajo je za lase privlečenih :)

Bistvo pri novih gumah je, tako kot je rekel biker77, da postopoma povečuješ nagib, da jih lepo zvoziš po celi površini.

Zdej, če boš šel na eno počasno dolgo turo in ne boš nič nagibal, potem lahko narediš 300km, pa če boš kar naenkrat oreng založil, še vedno lahko malo drsi. Če greš pa najt eno ovinkasto cesto je pa dovolj, da se enkrat mal bolj segrejejo in da ti postopoma stopnjuješ svoj tempo in posledično nagib, tako da jih postopno zvoziš od roba do roba in spraviš tisto zaščitno plast dol.

Jaz recimo vsake nove gume uvozim na ovinkih v planinskih ridah v 20km :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlaži ti bo da se zapeleš na avtocesto in voziš neki časa tm ene 130-140 da gume fajn segreješ, potem pa greš na kšne ovinke in počasi postopno zradiraš dol tist premaz oziroma vosek al kaj je, torej najprej mal nagiba in potem zmer več, tako vse do roba. Usaj tko so men svetval pa se je kr uredu obnesl :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler M5 ali Dunlop SportSmart ??Predlagate kakšno drugo varianto ? Vozim Aprilio RSV 1000-pretežno cesta .Vozil sem Diablo SuperCorsa in tudi Dunlop GP211-zame prehitra obraba!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da še ni kakšnega primerjalnega testa za te nove gume, saj je kar nekaj novih modelov zunaj kot so michelin pure, dunlop SportSmart, metzeler M5....., če je kdo kje našel kakšen test, bi prosil za link.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da še ni kakšnega primerjalnega testa za te nove gume, saj je kar nekaj novih modelov zunaj kot so michelin pure, dunlop SportSmart, metzeler M5....., če je kdo kje našel kakšen test, bi prosil za link.

Lp

Mislim,da je ravno danes izšel Nemški MOTORRAD,kjer je test športnih pnevmatik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločitev je padla,vzel sem Metzeler M5 pa bomo videli...Pravijo,da z nakupom le te ne moreš zgrešit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Continental Sport Attack so zdrzale 3.400km :wallbash:

Lani so se mi zdele odlicne pnevmatike z ne tako hudo obrabo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Continental Sport Attack so zdrzale 3.400km :wallbash:

Lani so se mi zdele odlicne pnevmatike z ne tako hudo obrabo ...

verjetno pa zdržijo več kot race attack...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Continental Sport Attack so zdrzale 3.400km :wallbash:

Lani so se mi zdele odlicne pnevmatike z ne tako hudo obrabo ...

Kaj si pa delal? Napačen tlak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa delal? Napačen tlak?

Mogoče pa se je samo naučil vozit. :evilgrin:

Tudi meni je prva zadnja guma zdržala 12kkm, zdaj le dobrih 6kkm.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa delal? Napačen tlak?

+400ccm + 40KM ampak vseeno. Sedaj je gor Dunlop SportSmart pa da vidimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa se je samo naučil vozit. :evilgrin:

Tudi meni je prva zadnja guma zdržala 12kkm, zdaj le dobrih 6kkm.

lp

če ti guma zdrži samo 3400 ali koliko že, še ne pomeni da znaš vozit :rolleyes:

+400ccm + 40KM ampak vseeno.

Ehm...če je to primerjava Z1 z FZ1 si se malo vštel :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z750 fz1 ... ja ni 400ccm ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jz pohvalim svojo izbiro Qualifier II, saj so meni zelo povšeči gume. Pelje se čudovito, vseh 7000km, kolikor sem jih naredil do sedaj, drži guma odlično, nikoli nobenega oddrsavanja (edinole na kravjih in konjskih drekih :P pa na res zlizanem asfaltu Bosne) tako da jo priporočam marsikomu, kateremu je dinamična vožnja po volji - kako se obnese na dirkališču, pri tišanju 250km/h na AC...pa pojma nimam. Prva guma, prav tako Qualifier II je še za ene 4000 do 5000km - čudno je le to, da se zadnji cm gume sploh še ni dotaknil asfalta, ne glede na to kako se igram z nastavitvami vzmetenja, ne glede na nagib motorja, ne gre do roba...no samo da je še lufta pravijo modreci :)

Napucavam od križišča do križiča ne, a je vseeno sredina malce hitreje pošla kot pa čisti rob. Sicer do zadnjega centimetra gume (po širini govorim) so res lepo obrabljene, precej enakomerno, kakšen milimeter gre v minus sredini, ki je že začela obrabljati indikatorje, zadnji centimeter gume (levi in desni) pa še ima mesa, čeprav je že bil kar načet :) Če bi kdo rabil takšno gumo za na Raceland ali kaj podobnega, pa je pripravljen na ravnincah vozit turistično mu jo šenkam, samo naj hit pove, da je ne bom stran vrgu že do takrat.

Še enkrat na hit - kilometrina je meni solidna, oprijem več kot odličen, v dežju tudi ni nikoli nosilo, čeprav nekih ekstremov nisem izvajal, vožnje je bilo okoli 50% z deklino zadaj (30% poleg dekline še precejšna obremenitev kovčka in šotora zadaj), napumpane ves čas na 2.5bar/2.9bar, ko sva s punco šla na touring varianto za 0.1bar do 0.2bar več obe.

Sedaj grem na Roadsmart istih dimenzij (čeprav me tudi 190/55-17 že čaka doma) ker morajo te gume sedaj zdržati okoli 9500km vročega asfalta, vse v dvoje z alu 45l kovčki na straneh, zadnjim top case 46l, seveda še tank torba, vreče na vsakem kovčku...pa da vidimo če bo res :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje...do kdaj je guma legalna? Naj bi imela še 1mm profila, da je legalna. Ampak od kje se to meri? Od "dna" profila ali od indikatorja? Zanima me, ker grem v soboto na tehničnega pa ima zadnja guma po sredini ene 0,5mm mesa do indikatorja, znajo težit zaradi tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 mm profila mora bit do "dna" profila. Indikatorji so itak različni, nekateri so na 1mm, nekateri več..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja kaksen dober razlog da je na teh pnevmatikah tako malo "profila". Sem gledal na enmu čoperju ima vsaj 10mm profila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja kaksen dober razlog da je na teh pnevmatikah tako malo "profila". Sem gledal na enmu čoperju ima vsaj 10mm profila.

Da prej drugo kupiš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja kaksen dober razlog da je na teh pnevmatikah tako malo "profila". Sem gledal na enmu čoperju ima vsaj 10mm profila.

Sportsmart ima "kanjon" proti drugim verzijam, sploh proti D211smile.gif mislm da nova ima ravno tako cca. 1cm profila. Zame je to to kar rabiš za na cestotrance_40_thumbup.gif o oprijemu pa škoda zgublat besedtrance_41_w00t2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na videz ga je res vec na sportsmart kot npr. na conti sportattack, ampak 10mm ga pa ni, 5 recimo, nisem pa meril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To itak da zato da prej drugo kupiš :)

Je pa še povezano s težo same gume, pa tudi guma izgublja olje, ki vpliva na oprijem in nekatere proti koncu profila že odpovedujejo, če bi ga bilo pa še toliko več bi pač odpovedale ko bi bilo še veliko mesa in smo spet pri odvečni teži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!