Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Dajte še meni malo potešit radovednost, koliko km delate z Pirelli diablo strada? Guma ima sicer odlične vozne lastnosti, edino pojma nimam kako je z kilometražo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem imel sportmax qualifier 1 pa sem jo uničil po sredini pri 4500 km.

Nov nakup bo med pilot road 2, sportSmart ter pilot power 2ct.

Podobno gumo kupuejma dva. Jaz vozim FZ1-N on pa cbr1000 rr. Katero izmed naštetih bi vi priporočali?

2/3 se vozim normalno(brez pretiravanj po ovinkih, ga pa rad stisnem po ravnini, kar mi je sedaj pobralo gumo), 1/3 pa tudi bolj "po robovih".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolk kaj pumpate SportSmart za po cesti, tako kot je predpisano ali kaj manj gleda na tehnologijo gume?

Osobno sem do zdaj pumpal spredaj 2,3 zadaj 2,2 predvisano pa imam spredaj in zadaj 2,5 (Suzuki SV 1000S)

Guma je kljub izletom na avtocestah z hitrostmi cca 200km/h enakomerno pobrana, bi rekel skor mal manj po sredini ko po robovih (za robove je kriva Jadranka, Golica in Dvor-Kočevje malo pa tudi Panonia ring)

Po 2000 km bi rekel da je nekje na 2/3. Brez zdrsa... Odličen oprijem in občutek!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo kakšnega vulkanizerja razen Sirnika da ima Metzeler gume tam nekje Lj,Kr,Ce?

Ima kdo že izkušnje z ta novo SPORTEC M5 INERACT?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br />Mene pa zanima kolk kaj pumpate SportSmart za po cesti, tako kot je predpisano ali kaj manj gleda na tehnologijo gume?<br /><br />Osobno sem do zdaj pumpal spredaj 2,3 zadaj 2,2 predvisano pa imam spredaj in zadaj 2,5 (Suzuki SV 1000S)<br /><br />Guma je kljub izletom na avtocestah z hitrostmi cca 200km/h enakomerno pobrana, bi rekel skor mal manj po sredini ko po robovih (za robove je kriva Jadranka, Golica in Dvor-Kočevje malo pa tudi Panonia ring)<br /><br />Po 2000 km bi rekel da je nekje na 2/3. Brez zdrsa... Odličen oprijem in občutek!!!<br />
<br /><br /><br />

Mene je na Marofu razočarala kar se tiče obrabe (stranski profil se je kar cefral vstran, drugače pa spustila pa ni nikoli (razen hladna spomladi ko sem pretiraval...)..

Bomo videli kako dolgo bo zdržala, kaže ravno ne na neko veliko kilometrino (no, saj je niti ne pričakujem oz. je nisem pričakoval)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolk kaj pumpate SportSmart za po cesti, tako kot je predpisano ali kaj manj gleda na tehnologijo gume?

Osobno sem do zdaj pumpal spredaj 2,3 zadaj 2,2 predvisano pa imam spredaj in zadaj 2,5 (Suzuki SV 1000S)

Jaz jo pumpam ravno kontra, torej 2.3 zadaj in 2.2 spredaj. Manj od predpisanega jo pumpam ravno zaradi tega, ker naj bi ta NTEC zadeva omogočala, da ima zadnja guma enako obliko tudi pri nižjem tlaku. Prednjo pa že od nekdaj pumpam na 2,2.

Za tiste res daljše ture pa pumpam kot je predpisano, ampak teh tur letos še ni blo.. :wacko:

Sicer pa menim, da za splošno rabo na cesti tudi predpisan tlak nebi bil prav nič napačen, kvečjemu obratno.

Lp. :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo pumpam ravno kontra, torej 2.3 zadaj in 2.2 spredaj. Manj od predpisanega jo pumpam ravno zaradi tega, ker naj bi ta NTEC zadeva omogočala, da ima zadnja guma enako obliko tudi pri nižjem tlaku. Prednjo pa že od nekdaj pumpam na 2,2.

Za tiste res daljše ture pa pumpam kot je predpisano, ampak teh tur letos še ni blo.. :wacko:

Sicer pa menim, da za splošno rabo na cesti tudi predpisan tlak nebi bil prav nič napačen, kvečjemu obratno.

Lp. :)

Zadnja se za bol športno oz vozžnjo po pisti pumpa manj kot spredna, iz tega sem izpeljal tudi jaz takšne tlake...

Kak smo že meli napumpano na Paniniji??? 2,3 1,9???

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja se za bol športno oz vozžnjo po pisti pumpa manj kot spredna, iz tega sem izpeljal tudi jaz takšne tlake...

Kak smo že meli napumpano na Paniniji??? 2,3 1,9???

Torej ti si taki dirkač, da gume enako segreješ na pisti in na cesti?? Kapo dol... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ti si taki dirkač, da gume enako segreješ na pisti in na cesti?? Kapo dol... :worship:

hmmm...

če ti voziš na pisti z 2,3 in 2,2 :?

So pa to čist normalni tlaki za vroče dni, jadransko magistralo in sportsmartke... Sevada pa niso za kafe rejsere :naughty:

ps: zdaj vem tud jaz od kot ti minusi hehe

Popravljeno . Popravil Barracuda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...

če ti voziš na pisti z 2,3 in 2,2 :?

So pa to čist normalni tlaki za vroče dni, jadransko magistralo in sportsmartke... Sevada pa niso za kafe rejsere :naughty:

ps: zdaj vem tud jaz od kot ti minusi hehe

Ne, na pisti vozim 2.1 , 1.9. Na cesti pa 2.3 , 2.7 Pa vseeno, vem kaj sem ti napisal, ti pa zaradi mene voziš kakor ti paše... Okoli minusov, hahaha, saj veš, Slovenska bolezen, tipična, ZAVIST.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem imel sportmax qualifier 1 pa sem jo uničil po sredini pri 4500 km.

Nov nakup bo med pilot road 2, sportSmart ter pilot power 2ct.

Podobno gumo kupuejma dva. Jaz vozim FZ1-N on pa cbr1000 rr. Katero izmed naštetih bi vi priporočali?

2/3 se vozim normalno(brez pretiravanj po ovinkih, ga pa rad stisnem po ravnini, kar mi je sedaj pobralo gumo), 1/3 pa tudi bolj "po robovih".

kakršnokoli mnenje? gumo moram jutri nujno zamenjat in bi bilo res dobrodošlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakršnokoli mnenje? gumo moram jutri nujno zamenjat in bi bilo res dobrodošlo...

Kaj pa vem, če si jo uničil samo po sredini, potem ti bo ziher najboljši nakup kake ST gume, poskusi Dunlop Roadsmart, tukaj na forumu jo ful hvalijo.. :rolleyes:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakršnokoli mnenje? gumo moram jutri nujno zamenjat in bi bilo res dobrodošlo...

Kupi Roadsmart ali pa Pilot Road 2, to je nekje isti rang (sport touring). Trša sredina malo mehkejši robovi. Sem imel Qualifier pa mi je isto malo prej pobralo sredino kot robove. Sem jo zamenjal z Roadsmart, ta pa se enakomerno obrablja. Drži pa ok. Naredil boš pa enih 8.000+ km. Če jih boš po robovih prej obrabil kot sredino pa naslednjič vzemi en rang višje, Sportsmart ali pa Pilot Power...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler m5 je tudi ojačana po sredini?

roadsmart ali pilot road.

RS je cca 25 € ceneje kot PR. Je lahko razlika med njima toliko vredna(mogoeč kakšen k kilometrov več, ali mogoče boljši oprijem v nagibu)?

Ter kje v Lj oz. okolici bi jih/jo dobil najceneje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, na pisti vozim 2.1 , 1.9. Na cesti pa 2.3 , 2.7 Pa vseeno, vem kaj sem ti napisal, ti pa zaradi mene voziš kakor ti paše... Okoli minusov, hahaha, saj veš, Slovenska bolezen, tipična, ZAVIST.. :whistle:

ja že, ampak moj moped ma za po cesti predpisano že sam 2,5 in 2,5 kar pa ni več taka razlika...

Nasploh je bol interesantno to...

Če ma moped predpisano spredaj enako kot zadaj torej v mojem primeru 2,5 bar, večina ostalih pa zdaj cca 0,3 bar več kot spredaj.

Vsi pa za na pisto (torej hitro vožnjo) pumpamo manj zadaj kot spredaj v tvojem primeru pumpaš na psti zadaj -0,8 bar spredaj -0,2 bar...

Polek teh dejstev mi ni čist jasno kaj je ''bolj'' prav da pumapam 2,2 spredaj in 2,3 zadaj ali obratno... Govora je seveda za cestno vožno, kjer ne šparaš z gasom in se tudi ne ustaviš vsakih nekaj km (torej gumo kr zagreješ) sploh tako ki je namnjena za na cesto...

jaz torej pumpam 0,2 manj spredaj in 0,3 manj zadaj. Se ti to še vedno zdi dosti???

men se ne, sem pa svekakor na tem forumu da slišim oz preberem še kakšno drugo mnenje

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-19991-127611141637_thumb.jpgMogoče še slikca, kaj se mi je zgodilo z qualifier-japonska, iz nove cbr-ke
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja že, ampak moj moped ma za po cesti predpisano že sam 2,5 in 2,5 kar pa ni več taka razlika...

Nasploh je bol interesantno to...

Če ma moped predpisano spredaj enako kot zadaj torej v mojem primeru 2,5 bar, večina ostalih pa zdaj cca 0,3 bar več kot spredaj.

Vsi pa za na pisto (torej hitro vožnjo) pumpamo manj zadaj kot spredaj v tvojem primeru pumpaš na psti zadaj -0,8 bar spredaj -0,2 bar...

Polek teh dejstev mi ni čist jasno kaj je ''bolj'' prav da pumapam 2,2 spredaj in 2,3 zadaj ali obratno... Govora je seveda za cestno vožno, kjer ne šparaš z gasom in se tudi ne ustaviš vsakih nekaj km (torej gumo kr zagreješ) sploh tako ki je namnjena za na cesto...

jaz torej pumpam 0,2 manj spredaj in 0,3 manj zadaj. Se ti to še vedno zdi dosti???

men se ne, sem pa svekakor na tem forumu da slišim oz preberem še kakšno drugo mnenje

Ti pa odkrivaš toplo vodo, kajne? :hmm:

Če je priporočen tlak 2,5 spredaj in 2,5 zadaj pumpaj za na cesto toliko. Za na pisto pa prilagodiš.

Pa veš zakaj se za na pisto punpa 2,1 spredaj in 1,9 zadaj? Ker imata potem obe gumi ogreti na 80 stopinj tlak 2,5 bara. In nikar ne mešaj dirkalnih gum z t.i. supersport gumami. Jaz osebno nikoli nebi pumpal zanje sportsmart na 1,9 za na pisto.

Je pa Blaž napisal zelo dober test o pnevmatikah Sportsmart, ki je objavljen na motosvetu, in ki omenja tudi, koliko so pumpali gume. Oni so testirali Sportsmart gume s priporočenimi tlaki, torej 2,5 bar spredaj in 2,9 bara zadaj na 1000 ccm sportakih z 170-180 KM. Zakaj misliš da je tako? Ker so se Dunlopovi mojstri delali norca iz novinarjev??? No, močno dvomim v to...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja se za bol športno oz vozžnjo po pisti pumpa manj kot spredna, iz tega sem izpeljal tudi jaz takšne tlake...

Kak smo že meli napumpano na Paniniji??? 2,3 1,9???

Torej ti si taki dirkač, da gume enako segreješ na pisti in na cesti?? Kapo dol... :worship:

V bistvu ima Demon prav, namreč na cesti pnevmatike ne segreješ do take mere, kot jo na pisti, ravno zaradi tega tudi pumpanje do višjega tlaka. Sicer še nisem kaj veliko testiral okoli tega, ampak zaenkrat se za daljše ture držim predpisanih tlakov, pa je bilo še brez večjih zdrsov.

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno nikoli nebi pumpal zanje sportsmart na 1,9 za na pisto.

Je pa Blaž napisal zelo dober test o pnevmatikah Sportsmart, ki je objavljen na motosvetu, in ki omenja tudi, koliko so pumpali gume. Oni so testirali Sportsmart gume s priporočenimi tlaki, torej 2,5 bar spredaj in 2,9 bara zadaj na 1000 ccm sportakih z 170-180 KM. Zakaj misliš da je tako? Ker so se Dunlopovi mojstri delali norca iz novinarjev??? No, močno dvomim v to...

Ne bom se spuščal v debato o tem kateri tlak je bolj primeren in keri ne, ker nimam nikakršnih izkušenj, bi pa povedal samo to, kolikor sem se informiral preden sem te gume kupil, da so to gume z NTEC tehnologijo, torej narejene tudi za nižanje tlaka za vožnjo po dirkališčih.

Če prepišem iz tistega članka:

"Pnevmatike vseh treh proizvajalcev so napolnili z identičnim, predpisanim tlakom (2.5 bara spredaj, 2.9. bara zadaj), kljub temu, da premore zadnja SportSmart tehnologijo NTEC. To poznamo iz dirkaških različic pnevmatik in omogoča optimalno delovanje pnevmatike tudi s precej nižjim tlakom od predpisanega.

...

Po besedah inženirjev, bi lahko pri SportSmart dosegli še precej boljši oprijem (in s tem boljši čas kroga) z znižanjem tlaka zadnje pnevmatike na le 1.9 bara. Nižanje tlaka pa je predvideno le za uporabo pnevmatike na dirkališču, kjer ta dosega tudi znatno višje temperature."

Zakaj pa ti ne bi pumpal zadnjo na 1,9bar, če to strokovnjaki pri Dunlopu priporočajo? :? (govorimo seveda o dirkališču)

Kar se vožnje po cesti tiče, pa se strinjam, da se je najbolje držati navodil proizvajalca motorja...

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola velemojstri,

zgolj v vednost in ravnanje: v gumah na mojih motorčkih je vedno predpisan tlak; če guma na tem tlaku (pri mojem stilu vožnje!) ne dela, jo zamenjam z drugim modelom, ki dela

namesto brihtiranja s pritiski zato veliko bolj priporočam pazljivo izbiro gum - vsak naj najde take, da bodo ustrezale njegovem motorčku in njegovem stilu vožnje - po 4 ali 5 kompletih različnih gum (kar je lahko hitro, npr v eni sezoni) vsak najde tiste "taprave" zase in za svoj motorček ;) "taprave" gume seveda niso ene za vse, ampak so lahko za vsakega pilota druge, čeprav vozi enak motor; ker ga drugače vozi, se veliko vozi v dvoje, v dežju itd itd - skratka zahteva druge lastnosti/sposobnosti od svojih gum

če boste izumljali toplo vodo, se kaj hitro zna zgodit da boste na forumu pisali namesto sem v topic za ličarske usluge...

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se spuščal v debato o tem kateri tlak je bolj primeren in keri ne, ker nimam nikakršnih izkušenj, bi pa povedal samo to, kolikor sem se informiral preden sem te gume kupil, da so to gume z NTEC tehnologijo, torej narejene tudi za nižanje tlaka za vožnjo po dirkališčih.

Če prepišem iz tistega članka:

"Pnevmatike vseh treh proizvajalcev so napolnili z identičnim, predpisanim tlakom (2.5 bara spredaj, 2.9. bara zadaj), kljub temu, da premore zadnja SportSmart tehnologijo NTEC. To poznamo iz dirkaških različic pnevmatik in omogoča optimalno delovanje pnevmatike tudi s precej nižjim tlakom od predpisanega.

...

Po besedah inženirjev, bi lahko pri SportSmart dosegli še precej boljši oprijem (in s tem boljši čas kroga) z znižanjem tlaka zadnje pnevmatike na le 1.9 bara. Nižanje tlaka pa je predvideno le za uporabo pnevmatike na dirkališču, kjer ta dosega tudi znatno višje temperature."

Zakaj pa ti ne bi pumpal zadnjo na 1,9bar, če to strokovnjaki pri Dunlopu priporočajo? :? (govorimo seveda o dirkališču)

Kar se vožnje po cesti tiče, pa se strinjam, da se je najbolje držati navodil proizvajalca motorja...

Hm. napačna je interpretacija da so ntec razvili zato da bi gume manj pumpali. n tec je oznaka za zelo zelo izbolšano in ojačano karkaso gume. smisel n teca je bla stabilizacija, umirjanje, dirkalne gp209. to da se manj pumpa na pisti je nekako stranski produkt. ker je karkasa močna in stabilna rabi manj zraka da jo podpira, guma se predvidljivo poseda in naležna površina je zato nekoliko večja. zelo pomemben faktor pri dirkalnig 211gp je tudi uporaba grelcev! brez teh je v hladnem vremenu 211ko raztrgalo prej kot se je ogrela. in ne verjamem, da ima sportsmart enako n tec karkaso kot gp211.

no, zdi se mi da bom precej kmalu vedel kako se ta sportsmart obnese na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-19991-127611141637_thumb.jpgMogoče še slikca, kaj se mi je zgodilo z qualifier-japonska, iz nove cbr-ke

Drugič mal min nažiganja po ravnem, pa več ovinkov :evilgrin: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!