Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

zato iščem nove gume. Torej nekako si zamišlam takšno gumo: na straneh kar se da mehka ( rečmo kot Supercorsa, da drži kolk se le da), na sredini pa mal bolj trša, da bo zdržala cca. 5000km. Ker ste bolj ne tekočem, boste vi bolje vedeli katere guma bi bila takšenga karakterja :D

Poglej si Pirelli Diablo corso III, ob straneh ima (race) zmes Supercorse SC2 (special compound, 2=medium).

Ni neka novost, odrezala se je nad pričakovanji na testu tisočakov 2006 ali 2007, cena bi zdaj že mogla štimat.

Pri kilometraži pa le malce popusti:grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri, sedaj pa še jaz rabim nasvet od vas:

Že dobro leto ne spremlam več kakšne so novosti glede moto pnevmatik, zato nisem več na tekočem glede teh stvareh. Nazadnje sem imel v uporabi Continental RaceAttack in so bile odlične gume. Kasneje sem menjal motor (GSX-R 1000) na katerem so Dunlop Qualifier, kater so tak tak, nekako jim ne zaupam, saj so že parkrat spustle. Počasi gredo k koncu, zato iščem nove gume. Torej nekako si zamišlam takšno gumo: na straneh kar se da mehka ( rečmo kot Supercorsa, da drži kolk se le da), na sredini pa mal bolj trša, da bo zdržala cca. 5000km. Ker ste bolj ne tekočem, boste vi bolje vedeli katere guma bi bila takšenga karakterja :D

pa dobro kaj ste vsi valeti, da vam gume na cesti ne držijo :surrender:

kr nekaj???:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dobro kaj ste vsi valeti, da vam gume na cesti ne držijo :surrender:

kr nekaj???:headbang:

Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev.

Lp

pa dobro tako kot dovoljujejo cestno prometni predpisi ti še sava eskimo ne spusti...

hočem ti dopovedat na da ss motor lahko daš katero koli sport gumo pa ti laik oz tudi jaz pa vsi ostali ne bomo opazili razlike.... le obraba mogoče , neko drsenje oz odnašanje riti( mogoče na zalivkah in čem podobnim stvarem......)

pač zaj je trenutno dunlop nataboljša, lani je bla corsa bt016 je pa letos na 6 mestu( tak da tisti ki jih imate le brž menjat) ker niso več dobre:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole, da ne bo kdo mislil, da so Qualifier tok slabe: Prednja guma je letnik 2010 zadnja pa 2008, mislim, da je ta starejša že zgubila mal svojih lastnosti zarad let in zaradi tega zadnja bolj spušča kot pa novejša, sprednja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dobro tako kot dovoljujejo cestno prometni predpisi ti še sava eskimo ne spusti...

hočem ti dopovedat na da ss motor lahko daš katero koli sport gumo pa ti laik oz tudi jaz pa vsi ostali ne bomo opazili razlike.... le obraba mogoče , neko drsenje oz odnašanje riti( mogoče na zalivkah in čem podobnim stvarem......)

pač zaj je trenutno dunlop nataboljša, lani je bla corsa bt016 je pa letos na 6 mestu( tak da tisti ki jih imate le brž menjat) ker niso več dobre:headbang:

Hmmmmmm, kaj pa vem, najbolj se ne strinjam z napisanim, nisem nek profesionalec, ampak sem sam dobro začutil razlike med gumami ki sem jih vozil... Zato pa še vedno trdim, Metzeler K3, za moj način vožnje je daleč najboljša guma kar sem jih vozil! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev.

Lp

D 211 GP Racer imam zdaj jaz gor. Kaj pa vem, če pač mene vprašaš, mi je žal, da nisem poiskal Metzeler K3, mi je bolj odgovarjala kot Dunlopka... Pa tudi po vseh testih je najboljša "track day" guma... Je res, da je malo dražja, ampak, razmisli. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Br' dan!

Tanova kao huda superkorza...ne vem no...z domačega dvorišča do prvega križišča drsi ko pr norcih,popušča...ni to to! :krneki:

lp :beer1: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnja pa 2008, mislim, da je ta starejša že zgubila mal svojih lastnosti zarad let in zaradi tega zadnja bolj spušča kot pa novejša, sprednja.

Lp

l2008 še ni stara guma;) Vsaka guma naj bi vsaj eno leto po proizvodnji odležala pravilno skladiščena....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

l2008 še ni stara guma;) Vsaka guma naj bi vsaj eno leto po proizvodnji odležala pravilno skladiščena....

Jaz sem lani z ca.9 let!!! staro gumo,ki je bila skladiščena pod milim nebom,odpeljal marof v 75.tih sekundah :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani z ca.9 let!!! staro gumo,ki je bila skladiščena pod milim nebom,odpeljal marof v 75.tih sekundah :rolleyes:

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

In celo sprednja,ki je ležala 2 zimi pod snegom! :rolleyes:

No ja,res pa je,da je bila to guma nad vsemi gumami,vsemogočna superkorza! :naughty: :rolleyes:

In ja,TAKO JE BILO! :rolleyes:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Br' dan!

Tanova kao huda superkorza...ne vem no...z domačega dvorišča do prvega križišča drsi ko pr norcih,popušča...ni to to! :krneki:

lp :beer1: :kva2:

hahahahaha to pa je zdaj že sarkazem.. :krneki: :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa še vedno trdim, Metzeler K3, za moj način vožnje je daleč najboljša guma kar sem jih vozil!

Verjetno zato, ker je konstrukcija same gume boljša kot pri Dunlop-u.

Tudi sam sem bil z "Metko" zelo zadovoljen :grim

Borollety No4: jest mam trenutno na svoji Dunlop GP racer (3 slojna guma), pa sem zadovoljen. Tudi dirkališče (Misano) je dala skozi, pa ni nič "spustila".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno zato, ker je konstrukcija same gume boljša kot pri Dunlop-u.

Tudi sam sem bil z "Metko" zelo zadovoljen :grim

Borollety No4: jest mam trenutno na svoji Dunlop GP racer (3 slojna guma), pa sem zadovoljen. Tudi dirkališče (Misano) je dala skozi, pa ni nič "spustila".

Ja bi verjel! Saj pravim, z oprijemom sem dokaj zadovoljen, edino je Dunlopka veliko bolj občutljiva na zalivkah in na belih črtah kot je bila K3. Ampak vodljivost, mirnost, natančnost, občutek nagibanja je pa veliko slabši kot pri Metzeler K3. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se mi ne da gledat tolk strani nazaj bi sam en info rabil hitr,...kje se da Continental kupt za dober denar??

No pa če že kdo ve kako se obnesejo na večjih endurah TKC80 ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bi verjel! Saj pravim, z oprijemom sem dokaj zadovoljen, edino je Dunlopka veliko bolj občutljiva na zalivkah in na belih črtah kot je bila K3. Ampak vodljivost, mirnost, natančnost, občutek nagibanja je pa veliko slabši kot pri Metzeler K3. :whistle:

Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma..

Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma..

Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-)

Živjo!

Nočem bit nič pameten, ampak K3 ni medium in K2 ni soft. Metzeler ima trdote K0, K1, K2, K3. S tem da je K3 Guma s cestnim dovoljenjem in ima kao najtršo zmes oz. primerno za vsakodnevno vožnjo po cesti, potem so pa gume z zmesmi bolj za na pisto isto kot pri pirreliju Sc1,2... Nevem pa zakaj bi rabu met za na cest obute K2 al pa karkol podobnega, ker nevem kako ga moreš tiščat,da ti Racetec K3 ni dovolj?:blink: Lep pozdrav:beer1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma..

Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-)

Tako kot je pred menoj sax46 napisal, te je vulkanizer malce napizdil! Cestna homologirana je samo Metzeler Racetek K3 Interact, ki nima različnih trdot. To sem vozil tudi jaz in je guma zame zaenkrat najboljše kar lahko dobiš na tržišču. K0, K1, K2 pa so gume za na pisto, ki niso homologirane za cestno rabo, poglej na Metzelerjevo stran, pa boš videl.. No, z mojimi K3 sem naredil vse skupaj 4000 kilometrov, s tem da sem bil z njimi 2 x na Grobniku in enkrat na Pannoniji. Potem je dejansko bila zadnja totalno fuč, profila ni bilo več nikjer in seveda cela nacefrana. Zadnji Grobnik mi jo je totalno uničil... Kolikor pa sem spremljal obrabo, mislim da bi zdržala cca 5000 samo cestne rabe, pa bi potem tudi bila gladka, o zadnji seveda govorim. Medtem ko vozne lastnosti pa so bile od prvega do zadnjega kilometra odlične in ENAKE, torej, tudi ko je bila guma hin je delala ODLIČNO. Žal sem se napizdil z Dunlopom, ampak vsaka šola je za nekaj dobra. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imata prav, sploh nisem gledal to prej(po svoje sem si razlagal, tako da se opravičujem za dezinformacije ;) )... K0, K1, K2 so zmesi bolj za pisto, K3 pa homologirana za cestno rabo.. Kupil sem jih tako od enega, samo da poskusim šlo je za pravi denar, simboličen.. O:-) potem zadnja sploh nima homologacije za cesto? :P Ne tiščim tako da bi rabil take gume, niti približno ne, vozil sem michelin pilot power in sem res zadovoljen z njimi. Te sem hotel samo poskusit in pa hudo poceni so bile... Zaenkrat sem navdušen nad njimi B)

Če rečeš da zdrži 5000 km cestne rabe, in to drži celo življenjsko dobo tako dobro.. potem sem res zadovoljen, in sem vesel da sem jih poskusil.. verjetno bo naslednji komplet enak (K3), čeprav jih za moj stil vožnje niti približno ne rabim, ampak občutek je pa res dober :D

MV_RACETEC_708.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imata prav, sploh nisem gledal to prej(po svoje sem si razlagal, tako da se opravičujem za dezinformacije ;) )... K0, K1, K2 so zmesi bolj za pisto, K3 pa homologirana za cestno rabo.. Kupil sem jih tako od enega, samo da poskusim šlo je za pravi denar, simboličen.. O:-) potem zadnja sploh nima homologacije za cesto? :P Ne tiščim tako da bi rabil take gume, niti približno ne, vozil sem michelin pilot power in sem res zadovoljen z njimi. Te sem hotel samo poskusit in pa hudo poceni so bile... Zaenkrat sem navdušen nad njimi B)

Če rečeš da zdrži 5000 km cestne rabe, in to drži celo življenjsko dobo tako dobro.. potem sem res zadovoljen, in sem vesel da sem jih poskusil.. verjetno bo naslednji komplet enak (K3), čeprav jih za moj stil vožnje niti približno ne rabim, ampak občutek je pa res dober :D

Ja K3 bi mi ziher držal 5000 če ne kje več! Ti pa imaš zadaj K2, to pa ne vem, morda bo šla malo prej dol... Je pa dejstvo to, da naslednje moje bodo definitivno spet K3, pa če jih rabim ali ne!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja K3 bi mi ziher držal 5000 če ne kje več! Ti pa imaš zadaj K2, to pa ne vem, morda bo šla malo prej dol... Je pa dejstvo to, da naslednje moje bodo definitivno spet K3, pa če jih rabim ali ne!!! :whistle:

Ja, mislim enako, bolj mehka mi že deluje, ampak ni važno.. :boobies:

Rabim jih res ne, samo kot rečejo, od viška glava ne boli B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!