Red Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 zato iščem nove gume. Torej nekako si zamišlam takšno gumo: na straneh kar se da mehka ( rečmo kot Supercorsa, da drži kolk se le da), na sredini pa mal bolj trša, da bo zdržala cca. 5000km. Ker ste bolj ne tekočem, boste vi bolje vedeli katere guma bi bila takšenga karakterja Poglej si Pirelli Diablo corso III, ob straneh ima (race) zmes Supercorse SC2 (special compound, 2=medium). Ni neka novost, odrezala se je nad pričakovanji na testu tisočakov 2006 ali 2007, cena bi zdaj že mogla štimat. Pri kilometraži pa le malce popusti:grim roko in suzuki 2
BenX Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 je kaka razlika med 190/17/50 in 55 kar se kilometrine in obrabe tiče?
hilton Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Mojstri, sedaj pa še jaz rabim nasvet od vas: Že dobro leto ne spremlam več kakšne so novosti glede moto pnevmatik, zato nisem več na tekočem glede teh stvareh. Nazadnje sem imel v uporabi Continental RaceAttack in so bile odlične gume. Kasneje sem menjal motor (GSX-R 1000) na katerem so Dunlop Qualifier, kater so tak tak, nekako jim ne zaupam, saj so že parkrat spustle. Počasi gredo k koncu, zato iščem nove gume. Torej nekako si zamišlam takšno gumo: na straneh kar se da mehka ( rečmo kot Supercorsa, da drži kolk se le da), na sredini pa mal bolj trša, da bo zdržala cca. 5000km. Ker ste bolj ne tekočem, boste vi bolje vedeli katere guma bi bila takšenga karakterja pa dobro kaj ste vsi valeti, da vam gume na cesti ne držijo :surrender: kr nekaj??? halls, rdeci_vragec, LRR in 1 other 2 2
borollety_4 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 pa dobro kaj ste vsi valeti, da vam gume na cesti ne držijo :surrender: kr nekaj??? Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev. Lp
hilton Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev. Lp pa dobro tako kot dovoljujejo cestno prometni predpisi ti še sava eskimo ne spusti... hočem ti dopovedat na da ss motor lahko daš katero koli sport gumo pa ti laik oz tudi jaz pa vsi ostali ne bomo opazili razlike.... le obraba mogoče , neko drsenje oz odnašanje riti( mogoče na zalivkah in čem podobnim stvarem......) pač zaj je trenutno dunlop nataboljša, lani je bla corsa bt016 je pa letos na 6 mestu( tak da tisti ki jih imate le brž menjat) ker niso več dobre:headbang: gandi, halls, Prevtzer in 3 others 4 2
borollety_4 Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Še tole, da ne bo kdo mislil, da so Qualifier tok slabe: Prednja guma je letnik 2010 zadnja pa 2008, mislim, da je ta starejša že zgubila mal svojih lastnosti zarad let in zaradi tega zadnja bolj spušča kot pa novejša, sprednja. Lp
bikez Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Za povprečnega racerja so vse SS gume dobre!! Jaz vozim Michelin PP in sem zelo zadovoljen! Frips 1
Demon Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 pa dobro tako kot dovoljujejo cestno prometni predpisi ti še sava eskimo ne spusti... hočem ti dopovedat na da ss motor lahko daš katero koli sport gumo pa ti laik oz tudi jaz pa vsi ostali ne bomo opazili razlike.... le obraba mogoče , neko drsenje oz odnašanje riti( mogoče na zalivkah in čem podobnim stvarem......) pač zaj je trenutno dunlop nataboljša, lani je bla corsa bt016 je pa letos na 6 mestu( tak da tisti ki jih imate le brž menjat) ker niso več dobre:headbang: Hmmmmmm, kaj pa vem, najbolj se ne strinjam z napisanim, nisem nek profesionalec, ampak sem sam dobro začutil razlike med gumami ki sem jih vozil... Zato pa še vedno trdim, Metzeler K3, za moj način vožnje je daleč najboljša guma kar sem jih vozil! hilton 1
Demon Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 (popravljeno) Mislim da med kompletom odličnih gum in Qualifier je razlika cca. 40-50€ in za to razliko dobiš odličen grip, ter s tem tudi večjo varnost na cesti. Osebno mi je zelo neljub občutek na motorju, ko se sprašuješ če bo guma držala al bo mal zdrsnila. To se mi je z qualifierjko že parkart naredilo in enostavno ne dam več te guma na motor. Za GP racer D211 sem slišal, da je bomba guma, tako da iščem v tem segmentu (kot že rečeno Continental RaceAttack je bila odlična guma). Gledam pa tudi iz ekonomičenega vidika in mi menjava gum na 2000km ne pride v upoštev. Lp D 211 GP Racer imam zdaj jaz gor. Kaj pa vem, če pač mene vprašaš, mi je žal, da nisem poiskal Metzeler K3, mi je bolj odgovarjala kot Dunlopka... Pa tudi po vseh testih je najboljša "track day" guma... Je res, da je malo dražja, ampak, razmisli. Popravljeno Julij 16, 2010. Popravil Demon roko in Ervin93 1 1
krava Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Br' dan! Tanova kao huda superkorza...ne vem no...z domačega dvorišča do prvega križišča drsi ko pr norcih,popušča...ni to to! :krneki: lp :beer1: malakai, Prevtzer, dotem in 3 others 3 3
Frips Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 zadnja pa 2008, mislim, da je ta starejša že zgubila mal svojih lastnosti zarad let in zaradi tega zadnja bolj spušča kot pa novejša, sprednja. Lp l2008 še ni stara guma;) Vsaka guma naj bi vsaj eno leto po proizvodnji odležala pravilno skladiščena....
krava Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 l2008 še ni stara guma;) Vsaka guma naj bi vsaj eno leto po proizvodnji odležala pravilno skladiščena.... Jaz sem lani z ca.9 let!!! staro gumo,ki je bila skladiščena pod milim nebom,odpeljal marof v 75.tih sekundah gandi, Igorr, dotem in 1 other 2 2
Carp Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Jaz sem lani z ca.9 let!!! staro gumo,ki je bila skladiščena pod milim nebom,odpeljal marof v 75.tih sekundah
krava Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 In celo sprednja,ki je ležala 2 zimi pod snegom! No ja,res pa je,da je bila to guma nad vsemi gumami,vsemogočna superkorza! :naughty: In ja,TAKO JE BILO! lp Ervin93, roko, dotem in 7 others 5 5
Demon Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Br' dan! Tanova kao huda superkorza...ne vem no...z domačega dvorišča do prvega križišča drsi ko pr norcih,popušča...ni to to! :krneki: lp :beer1: hahahahaha to pa je zdaj že sarkazem.. :krneki: :krneki:
Brdaus Objavljeno Julij 18, 2010 Opozori Objavljeno Julij 18, 2010 Zato pa še vedno trdim, Metzeler K3, za moj način vožnje je daleč najboljša guma kar sem jih vozil! Verjetno zato, ker je konstrukcija same gume boljša kot pri Dunlop-u. Tudi sam sem bil z "Metko" zelo zadovoljen :grim Borollety No4: jest mam trenutno na svoji Dunlop GP racer (3 slojna guma), pa sem zadovoljen. Tudi dirkališče (Misano) je dala skozi, pa ni nič "spustila".
Demon Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Verjetno zato, ker je konstrukcija same gume boljša kot pri Dunlop-u. Tudi sam sem bil z "Metko" zelo zadovoljen :grim Borollety No4: jest mam trenutno na svoji Dunlop GP racer (3 slojna guma), pa sem zadovoljen. Tudi dirkališče (Misano) je dala skozi, pa ni nič "spustila". Ja bi verjel! Saj pravim, z oprijemom sem dokaj zadovoljen, edino je Dunlopka veliko bolj občutljiva na zalivkah in na belih črtah kot je bila K3. Ampak vodljivost, mirnost, natančnost, občutek nagibanja je pa veliko slabši kot pri Metzeler K3. roko in Brdaus 1 1
kađiva Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 ker se mi ne da gledat tolk strani nazaj bi sam en info rabil hitr,...kje se da Continental kupt za dober denar?? No pa če že kdo ve kako se obnesejo na večjih endurah TKC80 ?
NX650 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Ja bi verjel! Saj pravim, z oprijemom sem dokaj zadovoljen, edino je Dunlopka veliko bolj občutljiva na zalivkah in na belih črtah kot je bila K3. Ampak vodljivost, mirnost, natančnost, občutek nagibanja je pa veliko slabši kot pri Metzeler K3. Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma.. Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-)
sax46 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma.. Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-) Živjo! Nočem bit nič pameten, ampak K3 ni medium in K2 ni soft. Metzeler ima trdote K0, K1, K2, K3. S tem da je K3 Guma s cestnim dovoljenjem in ima kao najtršo zmes oz. primerno za vsakodnevno vožnjo po cesti, potem so pa gume z zmesmi bolj za na pisto isto kot pri pirreliju Sc1,2... Nevem pa zakaj bi rabu met za na cest obute K2 al pa karkol podobnega, ker nevem kako ga moreš tiščat,da ti Racetec K3 ni dovolj?:blink: Lep pozdrav:beer1: Jure in Demon 2
Demon Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Se strinjam s tabo. Mene je tudi navdušila Metzeler K3. Mirna, natančna, občutek... v polnem nagibu mirna- dober občutek.. res dobra guma.. Vozim K3 (medium) spredaj in K2 (soft) zadaj, koliko so tebi zdržale te gume (K3 si imel) tako za info me zanima? Odpravljam se na pot pa se nebi rad čudil preveč potem O:-) Tako kot je pred menoj sax46 napisal, te je vulkanizer malce napizdil! Cestna homologirana je samo Metzeler Racetek K3 Interact, ki nima različnih trdot. To sem vozil tudi jaz in je guma zame zaenkrat najboljše kar lahko dobiš na tržišču. K0, K1, K2 pa so gume za na pisto, ki niso homologirane za cestno rabo, poglej na Metzelerjevo stran, pa boš videl.. No, z mojimi K3 sem naredil vse skupaj 4000 kilometrov, s tem da sem bil z njimi 2 x na Grobniku in enkrat na Pannoniji. Potem je dejansko bila zadnja totalno fuč, profila ni bilo več nikjer in seveda cela nacefrana. Zadnji Grobnik mi jo je totalno uničil... Kolikor pa sem spremljal obrabo, mislim da bi zdržala cca 5000 samo cestne rabe, pa bi potem tudi bila gladka, o zadnji seveda govorim. Medtem ko vozne lastnosti pa so bile od prvega do zadnjega kilometra odlične in ENAKE, torej, tudi ko je bila guma hin je delala ODLIČNO. Žal sem se napizdil z Dunlopom, ampak vsaka šola je za nekaj dobra. :naughty:
NX650 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Imata prav, sploh nisem gledal to prej(po svoje sem si razlagal, tako da se opravičujem za dezinformacije )... K0, K1, K2 so zmesi bolj za pisto, K3 pa homologirana za cestno rabo.. Kupil sem jih tako od enega, samo da poskusim šlo je za pravi denar, simboličen.. O:-) potem zadnja sploh nima homologacije za cesto? Ne tiščim tako da bi rabil take gume, niti približno ne, vozil sem michelin pilot power in sem res zadovoljen z njimi. Te sem hotel samo poskusit in pa hudo poceni so bile... Zaenkrat sem navdušen nad njimi Če rečeš da zdrži 5000 km cestne rabe, in to drži celo življenjsko dobo tako dobro.. potem sem res zadovoljen, in sem vesel da sem jih poskusil.. verjetno bo naslednji komplet enak (K3), čeprav jih za moj stil vožnje niti približno ne rabim, ampak občutek je pa res dober MV_RACETEC_708.pdf
Demon Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Imata prav, sploh nisem gledal to prej(po svoje sem si razlagal, tako da se opravičujem za dezinformacije )... K0, K1, K2 so zmesi bolj za pisto, K3 pa homologirana za cestno rabo.. Kupil sem jih tako od enega, samo da poskusim šlo je za pravi denar, simboličen.. O:-) potem zadnja sploh nima homologacije za cesto? Ne tiščim tako da bi rabil take gume, niti približno ne, vozil sem michelin pilot power in sem res zadovoljen z njimi. Te sem hotel samo poskusit in pa hudo poceni so bile... Zaenkrat sem navdušen nad njimi Če rečeš da zdrži 5000 km cestne rabe, in to drži celo življenjsko dobo tako dobro.. potem sem res zadovoljen, in sem vesel da sem jih poskusil.. verjetno bo naslednji komplet enak (K3), čeprav jih za moj stil vožnje niti približno ne rabim, ampak občutek je pa res dober Ja K3 bi mi ziher držal 5000 če ne kje več! Ti pa imaš zadaj K2, to pa ne vem, morda bo šla malo prej dol... Je pa dejstvo to, da naslednje moje bodo definitivno spet K3, pa če jih rabim ali ne!!!
NX650 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Ja K3 bi mi ziher držal 5000 če ne kje več! Ti pa imaš zadaj K2, to pa ne vem, morda bo šla malo prej dol... Je pa dejstvo to, da naslednje moje bodo definitivno spet K3, pa če jih rabim ali ne!!! Ja, mislim enako, bolj mehka mi že deluje, ampak ni važno.. Rabim jih res ne, samo kot rečejo, od viška glava ne boli
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se