Demon Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Ja, mislim enako, bolj mehka mi že deluje, ampak ni važno.. Rabim jih res ne, samo kot rečejo, od viška glava ne boli Se sploh ne strinjam, tudi jaz sem prej napisal bedarijo! Tako kot ti, jih tudi jaz rabim, zato ker se s temi gumami zelo dobro počutim na motorju, varno in se zaradi tega tudi bolj sproščeno peljem!!! Da pa bodo držale nekaj kilometrov manj kot katere druge SS gume, pa mi ne igra vloge, ker tako velike razlike pa tudi ni. Mi boljši občutek pri vožnji odtehta tistih par eurov dražjo gumo in nekaj manj kilometrov..
Jure Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 (popravljeno) K3 sem naredil vse skupaj 4000 kilometrov, s tem da sem bil z njimi 2 x na Grobniku in enkrat na Pannoniji... ...Mislim da bi zdržala cca 5000 samo cestne rabe, pa bi potem tudi bila gladka, o zadnji seveda govorim... Nočem iskat dlake v jajcu, ampak če je obraba dveh Grobnikov in ene Pannonije ekvivalent 1000km na cesti, si moral na Grobniku res oreng šparat, na cesti pa letet v smrt. Razen če je bilo število prevoženih krogov res majhno, oziroma so bili to "urni" in ne dnevni obiski. Popravljeno Julij 21, 2010. Popravil Jure malakai in kewo 2
Demon Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Nočem iskat dlake v jajcu, ampak če je obraba dveh Grobnikov in ene Pannonije ekvivalent 1000km na cesti, si moral na Grobniku res oreng šparat, na cesti pa letet v smrt. Razen če je bilo število prevoženih krogov res majhno, oziroma so bili to "urni" in ne dnevni obiski. Kaj pa vem, na obeh Grobnikih sem skupaj naredil cca. 100 krogov, je pa res da nisem zelo hiter, na Pannoniji pa cca 30 krogov. No, sicer ni pomembno, ampak dejstvo je, da za moj način vožnje je Metzele K3 najboljša izbira, medtem ko z Dunlop sem pač malce brcnil v temo.. bikez, malakai, Ervin93 in 1 other 2 2
branko1 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 1. liga vulkanizertsvo Širnik - Radlje ob Dravi ================================================ Včeraj sem z mojo Varaderko pičil iz MS v Radlje ob Dravi k Širniku po novo zadnjo gumo. Gazda mi je svetoval Conti-road atack - in vse skupaj z montažo in kavico je koštalo EUR 118. Pa če to ni ugodno. Pa še odnos do strank je super (pa ne zaradi kavice) - strank pa ogromno tudi iz "jodlarlanda".
aljo999 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kaj pa vem, na obeh Grobnikih sem skupaj naredil cca. 100 krogov, je pa res da nisem zelo hiter, na Pannoniji pa cca 30 krogov. No, sicer ni pomembno, ampak dejstvo je, da za moj način vožnje je Metzele K3 najboljša izbira, medtem ko z Dunlop sem pač malce brcnil v temo.. Res nevem zakaj misliš da si z GP racer brcil v temo? Jaz imam te pnevmatike, zadaj endurnce, in sem z gumami fenomenalno zadovoljen. Držijo v nulo, vlivajo filing da ne bodo spustile in pa še obraba ni velika. Zame 1A guma. lp
Demon Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 (popravljeno) Res nevem zakaj misliš da si z GP racer brcil v temo? Jaz imam te pnevmatike, zadaj endurnce, in sem z gumami fenomenalno zadovoljen. Držijo v nulo, vlivajo filing da ne bodo spustile in pa še obraba ni velika. Zame 1A guma. lp Ja no, saj okoli oprijema nimam nekih velikih pripomb, čeprav se zalivke in bele črte veliko bolj čutijo kot so se z K3. Moti me, ker je veliko bolj nemirna kot K3, sprednja ko spustim bilanco trese, čeprav je dobro scentrirana, motor neenakomerno pada v ovinek, do neke meje ga lepo čutiš, potem pa kar naenkrat pade v ovinek, pri Metzeler K3 je od začetka do konca nagiba bil enakomeren občutek, tudi hitre menjave smeri, torej iz enega v drug ovinek je K3 opravila lažje in mirneje. Pač sem bil z Metzeler K3 veliko bolj zadovoljen. Dunlopke pa vozim spredaj soft zadaj medium. Popravljeno Julij 23, 2010. Popravil Demon
borollety_4 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Evo, pa je dobila Suza nove gume V Pon sem bil pri Širniku in sem vzel GP racer D211 (Soft + Medium). Z njimi sem naredil slabih 400Km in nima pripombe nad njimi. Feeling napram Qualifier fenomenalen, guma drži kot se reče, res ti da občutek, kot da si na tirnicah Zaenkrat zelo zadovoljen. Glede pritiska: trenutno jih pumpam 2.4 spredi in 2.5 zadi, a bo to vredu za cesto? Lp
Urban K. Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Jaz imam tudi GP Racerke in sem zelo zadovoljen, guma resnično drži do konca, spredaj imam soft, zadaj pa medium. Pri R1 je za zadnjo gumo predpisanih 2,9 mbar, za sprednjo pa 2,5 mbar, jaz imam za na cesto (predvsem Ride) zadaj 2,7 mbar in prvo 2,5 mbar. Pri polnem nagibu mi zdi, kot da bi mi zadnje kolo poskakovalo, sam mislim, da je problem v nastavitvi zadnjega blažilnika, ali je problem v preveč napolnjeni gumi? LP!
Dolenc™ Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Vzmetenje, guma grabi in popušča, ti pa čutiš poskakovanje. Sej se more tud na gumi videt, če blizu roba pogledaš more bit nekje bol 'obrabljena', nekje pa gladka.
kuntakinte Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Jaz imam tudi GP Racerke in sem zelo zadovoljen, guma resnično drži do konca, spredaj imam soft, zadaj pa medium. Pri R1 je za zadnjo gumo predpisanih 2,9 mbar, za sprednjo pa 2,5 mbar, jaz imam za na cesto (predvsem Ride) zadaj 2,7 mbar in prvo 2,5 mbar. Pri polnem nagibu mi zdi, kot da bi mi zadnje kolo poskakovalo, sam mislim, da je problem v nastavitvi zadnjega blažilnika, ali je problem v preveč napolnjeni gumi? LP! Probaj rebound mal ˝odtegnt˝
budacki Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Mam jst eno sprednjo GP Racer doma če kdo rabi. Mislim, da je M, DOT XX08
dejansmb Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 (popravljeno) bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo?? Popravljeno Julij 27, 2010. Popravil dejansmb
Jure Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Vozil je nisem, sem pa o njej veliko slišal, in če mnenja kolikor toliko držijo, so v tem razredu tudi boljše gume.. Nasploh pa so ti proizvajalci smotani s tem hypersport segmentom, ker človek potem pričakuje, da gre že za skoraj dirkalno gumo, je pa čist obična športna guma ranga Dunlop Sportsmart, Metzeler M3 (sedaj verjetno M5), Conti Sport Attack in po nekaterih testih sodeč slabša od omenjenih. Kaj več pa od koga, ki je sprobal tudi sam malakai in Cartman 1 1
dore Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo?? Niti ni tako slaba,vendar prednja po 2000 km zanič. Lp dare salo 1
DINAMIK Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo?? Lani začetek leta sem imel bt 016 in nikoli več...,obraba katastrofalna...,nič nažiganja...,pa je bila pri 3k nelagalna že....,pa zaupanja mi ni dajala čist nobenga.....,ko sem nataknil gor RRke sm mislil,da imam drug motor taka razlika je bila....Zame ena najslabših gum v tem segmentu,pa čeprav so jo celo nekateri hvalili...,so kajhitro mnenje na koncu spremenili!!! suzuki in omega 2
suzuki Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo?? Hola mojster, test SS gum 2010 TOMCAT, She in SharpNinja 2 1
mcv Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Je že gdo vozil na pisti pnevmatike različnega proizvajalca(spredaj/zadaj) in kako se zadeva obnese?v mojem primeru bi to bilo Gp Racer-Racetek k2
BenX Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 do treba gume kupit. Yamaha R1 če izbiram med Dunlop SportSmart in Metzeler M5 verjetno nimam kaj dosti za zgrešit. tak od oka, katero bi priporočali? kilometrina? sem kar nekaj na avtocesti.
Dolenc™ Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Pa tko lep test ti je Suzuki prilimal, kjer vse piše.
BenX Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Pa tko lep test ti je Suzuki prilimal, kjer vse piše. ni kaj, vsa čast suzukiju. je dobo +. edini problem je v tem, da je tabela, ki se nanaša na obrabo le za sport-turing gume (al kak se jim že reče...). po testih sodeč bi sportSmart morala biti boljša od M5. vem, da se nekateri s tem ne strinjajo. ajde, to so večne debate... zdaj me samo zanima, če lahko v obrabi pričakujem kakšno občutno razliko. kot rečeno, kar nekaj kilometrov naredim po avtocesti, ker s z motorjem vozim v službo, ko je to le mogoče.
simonsi Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 moja sportsmart se dobro drži tudi po kar nekaj hitrih kilometrih po avtocesti.
hector Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Ja no, saj okoli oprijema nimam nekih velikih pripomb, čeprav se zalivke in bele črte veliko bolj čutijo kot so se z K3. Moti me, ker je veliko bolj nemirna kot K3, sprednja ko spustim bilanco trese, čeprav je dobro scentrirana, motor neenakomerno pada v ovinek, do neke meje ga lepo čutiš, potem pa kar naenkrat pade v ovinek, pri Metzeler K3 je od začetka do konca nagiba bil enakomeren občutek, tudi hitre menjave smeri, torej iz enega v drug ovinek je K3 opravila lažje in mirneje. Pač sem bil z Metzeler K3 veliko bolj zadovoljen. Dunlopke pa vozim spredaj soft zadaj medium. Tudi jaz sem pristaš Metzelerja. Sedaj sem probal GP racer, dobra guma, ampak me motijo enake stvari kot Demona. Ne vem no, vračam se na Metzeler. Demon, do sedaj sem vozil M3, probal bom K3. Imaš ti zadnjo 50 ali 55? lp M malakai 1
Zivnorc Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 do treba gume kupit. Yamaha R1 če izbiram med Dunlop SportSmart in Metzeler M5 verjetno nimam kaj dosti za zgrešit. tak od oka, katero bi priporočali? kilometrina? sem kar nekaj na avtocesti. Ta teden sem zamenjal gume na svojem mopedu. Prej sem imel BT 003 RS. Za moje pojme odlična guma (vozil sem jo po cesti)...samo zdej v poletnih dneh po razbeljenem asvaltu jo je pa zradiralo ko za šalo. Sem jo šparal (nisem nažigal), pa mi je zdržala 4500km. (ok. to je malo zgodovine ...zdej pa sem namontiral M5. Prvič sem jo šel vteči (ulavfat) čez Trebeljevo, pa Bogenšperk...občutki: :xx: dričal na pošrek čez kar veliko ovinkov ....včeraj pa sem se spravil še na Rakitno...in ko sem spravil dol tisti gladki sloj tekalne površine in vse ločilce z gume, sem dobil zelo dober občutek Se mi zdi da je malo bolj občutljiva na črtah in zalivkah, vendar pa je treba upoštevati, da ta guma ni v istem razredu kot prejšnja. V gripu nisem občutil razlike (na črti pa itak da vsaka malo zdrsne). Nagibal sem toliko, da sem elefantu pustil nedotaknjena samo še stopala, pa je v vsakem trenutku zelo dobro držala - nobenega zdrsa. Toliko o prvih vtisih o prvih kilometrih na teh gumah. Nisem neki "hud" motorist, da bi bil sposoben ocenjevati gume, ampak prvi občutki so zelo v redu. Glede SportSmart: Prjatu jih ima na Tuonu. Naredil je že 7000km, veliko po avtocesti, pa bo še za ene 3 jurje. Držijo zelo v redu. Tako pravi on. Jest jih nisem sprobal. Po testih so na 1. mestu, baje pa da jih veliko reklamirajo, ker da mende tresejo, kot je bil to že problem pri prejšnjih generacijah. Zato sem se odločil za M5. Zaenkrat mi ni žal. Ko naredim še nekaj km, poročam, če bodo kaka "presenečenja" Še nekaj glede obrabe: kak mesec nazaj sva s kolegom odpeljala 3x Golico (nad Dravogradom)...z enakimi motorji, on že na novih M5, jest še na BT 003 RS. Peljala približno enako hitro (on mogoče še malo hitreje). Moji gumi sem zradiral najmanj 1,5mm profila, svaljke gume sem lahko kar obrisal z gume, M5 je komaj kazala sledove obrabe. Počasi nisva šla (ker drugače ne bi najbrž zradiral elefanta .) ) LP! BenX 1
Demon Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Tudi jaz sem pristaš Metzelerja. Sedaj sem probal GP racer, dobra guma, ampak me motijo enake stvari kot Demona. Ne vem no, vračam se na Metzeler. Demon, do sedaj sem vozil M3, probal bom K3. Imaš ti zadnjo 50 ali 55? lp M Hej! No torej nisem edini, ki ima pripombe na GP Racer. Ja, dejstvo je, da se 100% vračam na Metzeler K3, čeprav verjetno komaj naslednje leto... Ja zadaj vozim 190/55 R17, za moje pojme je lažje vodljiv z 55, tako da brez skrbi, ne moreš zgrešit.
Brdaus Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Ja zadaj vozim 190/55 R17, za moje pojme je lažje vodljiv z 55, tako da brez skrbi, ne moreš zgrešit. mislim, da je večina pnevmatik lažje vodljiva s 55 presekom (vsaj za Dunlop sm siguren). BTW: kolk pa vidva kej naredita km z Metko?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se