Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ja, mislim enako, bolj mehka mi že deluje, ampak ni važno.. :boobies:

Rabim jih res ne, samo kot rečejo, od viška glava ne boli B)

Se sploh ne strinjam, tudi jaz sem prej napisal bedarijo! Tako kot ti, jih tudi jaz rabim, zato ker se s temi gumami zelo dobro počutim na motorju, varno in se zaradi tega tudi bolj sproščeno peljem!!! Da pa bodo držale nekaj kilometrov manj kot katere druge SS gume, pa mi ne igra vloge, ker tako velike razlike pa tudi ni. Mi boljši občutek pri vožnji odtehta tistih par eurov dražjo gumo in nekaj manj kilometrov.. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K3 sem naredil vse skupaj 4000 kilometrov, s tem da sem bil z njimi 2 x na Grobniku in enkrat na Pannoniji... ...Mislim da bi zdržala cca 5000 samo cestne rabe, pa bi potem tudi bila gladka, o zadnji seveda govorim...

Nočem iskat dlake v jajcu, ampak če je obraba dveh Grobnikov in ene Pannonije ekvivalent 1000km na cesti, si moral na Grobniku res oreng šparat, na cesti pa letet v smrt. Razen če je bilo število prevoženih krogov res majhno, oziroma so bili to "urni" in ne dnevni obiski.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem iskat dlake v jajcu, ampak če je obraba dveh Grobnikov in ene Pannonije ekvivalent 1000km na cesti, si moral na Grobniku res oreng šparat, na cesti pa letet v smrt. Razen če je bilo število prevoženih krogov res majhno, oziroma so bili to "urni" in ne dnevni obiski.

Kaj pa vem, na obeh Grobnikih sem skupaj naredil cca. 100 krogov, je pa res da nisem zelo hiter, na Pannoniji pa cca 30 krogov. No, sicer ni pomembno, ampak dejstvo je, da za moj način vožnje je Metzele K3 najboljša izbira, medtem ko z Dunlop sem pač malce brcnil v temo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. liga vulkanizertsvo Širnik - Radlje ob Dravi

================================================

Včeraj sem z mojo Varaderko pičil iz MS v Radlje ob Dravi k Širniku po novo zadnjo gumo.

Gazda mi je svetoval Conti-road atack - in vse skupaj z montažo in kavico je koštalo EUR 118.

Pa če to ni ugodno. Pa še odnos do strank je super (pa ne zaradi kavice) - strank pa ogromno tudi iz "jodlarlanda".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem, na obeh Grobnikih sem skupaj naredil cca. 100 krogov, je pa res da nisem zelo hiter, na Pannoniji pa cca 30 krogov. No, sicer ni pomembno, ampak dejstvo je, da za moj način vožnje je Metzele K3 najboljša izbira, medtem ko z Dunlop sem pač malce brcnil v temo..

Res nevem zakaj misliš da si z GP racer brcil v temo?

Jaz imam te pnevmatike, zadaj endurnce, in sem z gumami fenomenalno zadovoljen.

Držijo v nulo, vlivajo filing da ne bodo spustile in pa še obraba ni velika.

Zame 1A guma.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nevem zakaj misliš da si z GP racer brcil v temo?

Jaz imam te pnevmatike, zadaj endurnce, in sem z gumami fenomenalno zadovoljen.

Držijo v nulo, vlivajo filing da ne bodo spustile in pa še obraba ni velika.

Zame 1A guma.

lp

Ja no, saj okoli oprijema nimam nekih velikih pripomb, čeprav se zalivke in bele črte veliko bolj čutijo kot so se z K3. Moti me, ker je veliko bolj nemirna kot K3, sprednja ko spustim bilanco trese, čeprav je dobro scentrirana, motor neenakomerno pada v ovinek, do neke meje ga lepo čutiš, potem pa kar naenkrat pade v ovinek, pri Metzeler K3 je od začetka do konca nagiba bil enakomeren občutek, tudi hitre menjave smeri, torej iz enega v drug ovinek je K3 opravila lažje in mirneje. Pač sem bil z Metzeler K3 veliko bolj zadovoljen. Dunlopke pa vozim spredaj soft zadaj medium.

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa je dobila Suza nove gume :D V Pon sem bil pri Širniku in sem vzel GP racer D211 (Soft + Medium). Z njimi sem naredil slabih 400Km in nima pripombe nad njimi. Feeling napram Qualifier fenomenalen, guma drži kot se reče, res ti da občutek, kot da si na tirnicah :D Zaenkrat zelo zadovoljen.

Glede pritiska: trenutno jih pumpam 2.4 spredi in 2.5 zadi, a bo to vredu za cesto?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi GP Racerke in sem zelo zadovoljen, guma resnično drži do konca, spredaj imam soft, zadaj pa medium. Pri R1 je za zadnjo gumo predpisanih 2,9 mbar, za sprednjo pa 2,5 mbar, jaz imam za na cesto (predvsem Ride) zadaj 2,7 mbar in prvo 2,5 mbar. Pri polnem nagibu mi zdi, kot da bi mi zadnje kolo poskakovalo, sam mislim, da je problem v nastavitvi zadnjega blažilnika, ali je problem v preveč napolnjeni gumi?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzmetenje, guma grabi in popušča, ti pa čutiš poskakovanje. Sej se more tud na gumi videt, če blizu roba pogledaš more bit nekje bol 'obrabljena', nekje pa gladka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi GP Racerke in sem zelo zadovoljen, guma resnično drži do konca, spredaj imam soft, zadaj pa medium. Pri R1 je za zadnjo gumo predpisanih 2,9 mbar, za sprednjo pa 2,5 mbar, jaz imam za na cesto (predvsem Ride) zadaj 2,7 mbar in prvo 2,5 mbar. Pri polnem nagibu mi zdi, kot da bi mi zadnje kolo poskakovalo, sam mislim, da je problem v nastavitvi zadnjega blažilnika, ali je problem v preveč napolnjeni gumi?

LP!

Probaj rebound mal ˝odtegnt˝

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo??

Popravljeno . Popravil dejansmb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil je nisem, sem pa o njej veliko slišal, in če mnenja kolikor toliko držijo, so v tem razredu tudi boljše gume.. Nasploh pa so ti proizvajalci smotani s tem hypersport segmentom, ker človek potem pričakuje, da gre že za skoraj dirkalno gumo, je pa čist obična športna guma ranga Dunlop Sportsmart, Metzeler M3 (sedaj verjetno M5), Conti Sport Attack in po nekaterih testih sodeč slabša od omenjenih.

Kaj več pa od koga, ki je sprobal tudi sam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo??

Niti ni tako slaba,vendar prednja po 2000 km zanič.

Lp dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bridgestone bt 016 hypersport...imate izkušnje z to gumo??

Lani začetek leta sem imel bt 016 in nikoli več...,obraba katastrofalna...,nič nažiganja...,pa je bila pri 3k nelagalna že....,pa zaupanja mi ni dajala čist nobenga.....,ko sem nataknil gor RRke sm mislil,da imam drug motor taka razlika je bila....Zame ena najslabših gum v tem segmentu,pa čeprav so jo celo nekateri hvalili...,so kajhitro mnenje na koncu spremenili!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že gdo vozil na pisti pnevmatike različnega proizvajalca(spredaj/zadaj) in kako se zadeva obnese?v mojem primeru bi to bilo Gp Racer-Racetek k2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do treba gume kupit.

Yamaha R1

če izbiram med Dunlop SportSmart in Metzeler M5 verjetno nimam kaj dosti za zgrešit.

tak od oka, katero bi priporočali?

kilometrina?

sem kar nekaj na avtocesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tko lep test ti je Suzuki prilimal, kjer vse piše.

ni kaj, vsa čast suzukiju.

je dobo +. smile.gif

edini problem je v tem, da je tabela, ki se nanaša na obrabo le za sport-turing gume (al kak se jim že reče...).

po testih sodeč bi sportSmart morala biti boljša od M5.

vem, da se nekateri s tem ne strinjajo. ajde, to so večne debate...

zdaj me samo zanima, če lahko v obrabi pričakujem kakšno občutno razliko.

kot rečeno, kar nekaj kilometrov naredim po avtocesti, ker s z motorjem vozim v službo, ko je to le mogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no, saj okoli oprijema nimam nekih velikih pripomb, čeprav se zalivke in bele črte veliko bolj čutijo kot so se z K3. Moti me, ker je veliko bolj nemirna kot K3, sprednja ko spustim bilanco trese, čeprav je dobro scentrirana, motor neenakomerno pada v ovinek, do neke meje ga lepo čutiš, potem pa kar naenkrat pade v ovinek, pri Metzeler K3 je od začetka do konca nagiba bil enakomeren občutek, tudi hitre menjave smeri, torej iz enega v drug ovinek je K3 opravila lažje in mirneje. Pač sem bil z Metzeler K3 veliko bolj zadovoljen. Dunlopke pa vozim spredaj soft zadaj medium.

Tudi jaz sem pristaš Metzelerja. Sedaj sem probal GP racer, dobra guma, ampak me motijo enake stvari kot Demona. Ne vem no, vračam se na Metzeler. Demon, do sedaj sem vozil M3, probal bom K3. Imaš ti zadnjo 50 ali 55?

lp M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do treba gume kupit.

Yamaha R1

če izbiram med Dunlop SportSmart in Metzeler M5 verjetno nimam kaj dosti za zgrešit.

tak od oka, katero bi priporočali?

kilometrina?

sem kar nekaj na avtocesti.

Ta teden sem zamenjal gume na svojem mopedu. Prej sem imel BT 003 RS. Za moje pojme odlična guma (vozil sem jo po cesti)...samo zdej v poletnih dneh po razbeljenem asvaltu jo je pa zradiralo ko za šalo. Sem jo šparal (nisem nažigal), pa mi je zdržala 4500km. (ok. to je malo zgodovine ;)

...zdej pa sem namontiral M5.

Prvič sem jo šel vteči (ulavfat) čez Trebeljevo, pa Bogenšperk...občutki: :xx: dričal na pošrek čez kar veliko ovinkov ....včeraj pa sem se spravil še na Rakitno...in ko sem spravil dol tisti gladki sloj tekalne površine in vse ločilce z gume, sem dobil zelo dober občutek :OK:

Se mi zdi da je malo bolj občutljiva na črtah in zalivkah, vendar pa je treba upoštevati, da ta guma ni v istem razredu kot prejšnja. V gripu nisem občutil razlike (na črti pa itak da vsaka malo zdrsne). Nagibal sem toliko, da sem elefantu pustil nedotaknjena samo še stopala, pa je v vsakem trenutku zelo dobro držala - nobenega zdrsa. Toliko o prvih vtisih o prvih kilometrih na teh gumah. Nisem neki "hud" motorist, da bi bil sposoben ocenjevati gume, ampak prvi občutki so zelo v redu.

Glede SportSmart:

Prjatu jih ima na Tuonu. Naredil je že 7000km, veliko po avtocesti, pa bo še za ene 3 jurje. Držijo zelo v redu. Tako pravi on. Jest jih nisem sprobal. Po testih so na 1. mestu, baje pa da jih veliko reklamirajo, ker da mende tresejo, kot je bil to že problem pri prejšnjih generacijah. Zato sem se odločil za M5. Zaenkrat mi ni žal. Ko naredim še nekaj km, poročam, če bodo kaka "presenečenja"

Še nekaj glede obrabe:

kak mesec nazaj sva s kolegom odpeljala 3x Golico (nad Dravogradom)...z enakimi motorji, on že na novih M5, jest še na BT 003 RS. Peljala približno enako hitro (on mogoče še malo hitreje). Moji gumi sem zradiral najmanj 1,5mm profila, svaljke gume sem lahko kar obrisal z gume, M5 je komaj kazala sledove obrabe. Počasi nisva šla (ker drugače ne bi najbrž zradiral elefanta .) )

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem pristaš Metzelerja. Sedaj sem probal GP racer, dobra guma, ampak me motijo enake stvari kot Demona. Ne vem no, vračam se na Metzeler. Demon, do sedaj sem vozil M3, probal bom K3. Imaš ti zadnjo 50 ali 55?

lp M

Hej! No torej nisem edini, ki ima pripombe na GP Racer. Ja, dejstvo je, da se 100% vračam na Metzeler K3, čeprav verjetno komaj naslednje leto... Ja zadaj vozim 190/55 R17, za moje pojme je lažje vodljiv z 55, tako da brez skrbi, ne moreš zgrešit. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zadaj vozim 190/55 R17, za moje pojme je lažje vodljiv z 55, tako da brez skrbi, ne moreš zgrešit. :worship:

mislim, da je večina pnevmatik lažje vodljiva s 55 presekom (vsaj za Dunlop sm siguren).

BTW: kolk pa vidva kej naredita km z Metko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!