Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zdi se mi, da sem pred časom nekje videl orodje za ročno demontažo gume s feltne. Torej, z nekim vzvodom se pritisne na bok gume in odmakne s feltne, potem pa se jo nekako na roko vzame dol in novo gor.

Zanima me, če kdo ve kje bi to našel? Iščem, a nikakor ne najdem. Pa če slučajno kdo to ima, kako težko je potem zamenjati gumo.

Ker se mi nekako ne daje več 34 € vsakič, ko hočem zamenjat komplet gum. To je pa precejkrat, če greš malo na progo, sploh če kupiš že rabljene gume.

Evo tle maš

centrirka

montirka 1

demontirka

Demontirka je sam za gumo dol vzet in se je ne splača kupt ker jo za par evru doma nardiš. Montirke pa v bistvu tud ne rabiš ker se da ročno vse nardit. Poglej si mal filmčke na youtubu kako se brez teh dragih naprav montira. Je čist u izi sam morš met ročno orodje ki pa ni tolk drago!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak lokalni vulkanizer ti za 5€ zamenja gumo, če mu jo prineseš na feltni.

Mja, moj lokalni vulkanizer je Špan. In tam stane 34 za premontažo in centriranje kompleta. Vsi ostali v okolici so šalabajzerji in ne pazijo koles, če jim ne gledaš vsako sekundo pod prste.

Evo tle maš

centrirka

montirka 1

demontirka

Demontirka je sam za gumo dol vzet in se je ne splača kupt ker jo za par evru doma nardiš. Montirke pa v bistvu tud ne rabiš ker se da ročno vse nardit. Poglej si mal filmčke na youtubu kako se brez teh dragih naprav montira. Je čist u izi sam morš met ročno orodje ki pa ni tolk drago!

To sem iskal, hvala. Pocen glih ni no, za tak denar si bom kar sam naredil kot kaže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem iskal, hvala. Pocen glih ni no, za tak denar si bom kar sam naredil kot kaže.

Ja, mal je precenjeno tole ja.. Dodaš še enkrat tolk pa maš rableno tapravo montirko, ne pa teh par skup sešraufanih kosov železa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu hvala za slike. Zgleda mam spet nekaj dela, najkasneje za čez zimo.

evo še eno

post-7302-087073700 1282236589_thumb.jpg

post-7302-068365100 1282236648_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

centrirke sploh ne rabiš delat, enostavno vpneš eno cev v primež, jo naravnaš z libelo in imaš, kolo se pa itak na svojih ležajih vrti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

centrirke sploh ne rabiš delat, enostavno vpneš eno cev v primež, jo naravnaš z libelo in imaš, kolo se pa itak na svojih ležajih vrti

Še bolj preprosta taktika (pri kateri še primeža ne rabiš), ki jo jaz že nekaj časa uspešno uporabljam, pa nič ne trese.. Namesto primeža kolo kar lepo na vilice namontiraš tam kjer mora bit, pa sam tolk čeljusti odmakneš (in verigo če gre za zadnje kolo), da se zadeva prosto vrti in lepo zbalansiraš na motorju :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam moraš puše ven pobrat prej oz. jih ne smeš montirat nazaj ko balansiraš

Pazi,da te kdo ne zastopi,da ne smeš puš nazaj dat ko montiraš! :grrr :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Pilot Road 2 (2CT), skupaj prevoženih do včeraj 18.180 km, od tega 3 - 4 Kkm v dvoje in dobrih 12 Kkm sam na motorju s prtljago na NK in nazaj.

A mislite, da bo še za kakšen krog, saj ima še kar dosti pusi štrajfnov?post-16163-091940100 1282724520_thumb.jpgpost-16163-075165100 1282724537_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak mesec nazaj sva s kolegom odpeljala 3x Golico (nad Dravogradom)...z enakimi motorji, on že na novih M5, jest še na BT 003 RS. Peljala približno enako hitro (on mogoče še malo hitreje). Moji gumi sem zradiral najmanj 1,5mm profila, svaljke gume sem lahko kar obrisal z gume, M5 je komaj kazala sledove obrabe. Počasi nisva šla (ker drugače ne bi najbrž zradiral elefanta .) )

Vajinima družinama želim, da ju ne bi zelo prizadelo, ko se bosta raztresla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Pilot Road 2 (2CT), skupaj prevoženih do včeraj 18.180 km, od tega 3 - 4 Kkm v dvoje in dobrih 12 Kkm sam na motorju s prtljago na NK in nazaj.

A mislite, da bo še za kakšen krog, saj ima še kar dosti pusi štrajfnov?post-16163-091940100 1282724520_thumb.jpgpost-16163-075165100 1282724537_thumb.jpg

Mam enako obrabljeno in istimi kilometri, pa še lepo drži, še posebej v ovinku, ker ima več "mase" pri robih ;) . Drži "vredu" tudi po mokrem v primerjavi s SS gumami :) . Vendar gre prej ali slej v menjavo... Jaz bi jo šel še parkrat pobrusit v kak bolj počasen ovink, potem pa k vulkanizerju.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej! Eno vprašanje! Z Dunlop D211 GP Racer spredaj soft zadaj medium se grem zdaj v četrtek vozit na Grobnik. Koliko jih naj pumpam? Zaradi te NTECH tehnologije, dovoljujejo kolikor vem nižji tlak. Prej sem vozil Dragon Supercorso in Metzeler K3, pa sem ju pumpal 2,1 spredaj in 1,9 zadaj. Te pa lahko manj? Koliko manj? Pa še to, uporabljal jih bom brez grelcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej! Eno vprašanje! Z Dunlop D211 GP Racer spredaj soft zadaj medium se grem zdaj v četrtek vozit na Grobnik. Koliko jih naj pumpam? Zaradi te NTECH tehnologije, dovoljujejo kolikor vem nižji tlak. Prej sem vozil Dragon Supercorso in Metzeler K3, pa sem ju pumpal 2,1 spredaj in 1,9 zadaj. Te pa lahko manj? Koliko manj? Pa še to, uporabljal jih bom brez grelcev.

Mogoče bo ta informacija še komu koristila.

Pripiročen tlak za GP Racer 211 NTECH je za na DIRKALIŠČE (da nebi slučajno kdo s takim tlakom vozil po cesti) 2,1 bara za prednjo in 1,3 bara za zadnjo, merjeno pri hladni gumi.

To je odgovor uradnega zastopnika za Dunlop v Sloveniji.

S tem da je mišljeno za uporabo z grelci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Pilot Road 2 (2CT), skupaj prevoženih do včeraj 18.180 km, od tega 3 - 4 Kkm v dvoje in dobrih 12 Kkm sam na motorju s prtljago na NK in nazaj.

Ogromno ti je zdržala :worship:

Jaz sem jih poskusil lani, dol sem jih dal na 10.000 km, v dvoje cirka 3.000 km ostalo sam.

Pri 9.000 km prevoženih se mi je zdelo da ne drži več tako dobro pri bolj ostri vožnji ko odpiraš zgodaj v zavoju, drugače pa dobra guma, sicer mi je bolj pri srcu pilot power, ki lepše pada v ovinek in občutek je boljši.. drži..

Res pa je da mi je zmanjkalo road 2 po robovih, sredine je še bilo nekaj.. je precej trda.. 18.000 je res veliko tako da :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!