bikez Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 To pa sigurno ne, ker preveckrat preverjam. Pumpam 2.9 / 2.5 poleti, 3.0 / 2.6 v hladnejsem. Dobr si jo nažgal! Ali je videla kaj piste?
krucymucy Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 (popravljeno) Dobr si jo nažgal! Ali je videla kaj piste? Ne. Nimam mopeda niti priblizno primernega za na pisto. Popravljeno September 10, 2010. Popravil krucymucy
gretzky Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Mene pa nekaj zanima. A približno enako hitro obrabite prednjo in zadnjo gumo. Jaz sicer ne delam prav veliko kilometrov letno in sem lani nabavil Dunlop Qualifier, vendar sem po cca 4.000 kilometrih menjal le zadnjo, saj je bila prednja v kar dobrem stanju. Trenutno gre prednja bolj proti koncu, zadnja pa bo tudi kmalu na indikatorjih. Nisem kakšen divjak, po avtocesti se peljem bolj redko, z mesta ga ne nažigam tako, da bi pometal z zadnjim koncem, rad se pa zapeljem na meni bližnjo hribovsko cesto s kratkimi in počasnimi ovinki, kjer gre včasih rahlo bolj na ostro (šele letos sem prvič prišel do kolena). Res je, da ima trovaljnik kar dosti navora, vendar še zdaleč ni tako agresiven kot kakšen V2.
Frips Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 (popravljeno) Včasih mi je prednja zdržala cca 2 zadnji. Sedaj, s tem stilom vožnje, ki ga imam, menjam zmeraj komplet. Tako da, jst bi na tvojem mestu sedaj menjal komplet. Ni ga lepšega občutka, kot ko je novi komplet gor Popravljeno September 10, 2010. Popravil Frips dore, suzuki in AJ 3
gretzky Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Včasih mi je prednja zdržala cca 2 zadnji. Sedaj, s tem stilom vožnje, ki ga imam, menjam zmeraj komplet. Tako da, jst bi na tvojem mestu sedaj menjal komplet. Ni ga lepšega občutka, kot ko je novi komplet gor Seveda bom menjal cel komplet. Če bo na koncu sezone "ostalo" še kaj zadnje gume, jo bom šel brez slabe vesti zradirat. Itak bom dal gor ST gume, ker SS gume ne porabim do roba, tako da ostane par milimetrov "pussyštrajfa".
Frips Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Daj gor tisto gumo, ki ti odgovarja,na kateri se dobro počutiš,ji zaupaš...kolk mm ostane ni pomembno. DXR16 in jvalant 2
krava Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 A se še niste naučili,da samo superkorza nekaj šteje?! Sicer pa ja,vedno mi rata uničit obe hkrati istočasno. Vse športne se peljejo odlično,kaj odlično,briljantno,le nekatere drugo življensko dobo malce 'štrajkajo' in vse nad 3000km je iluzija. Pa počasi vozite,ker hitro ne znate. Miha27 in biker77 1 1
krucymucy Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Ni ga lepšega občutka, kot ko je novi komplet gor Aha :yes:
simonsi Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Daj gor tisto gumo, ki ti odgovarja,na kateri se dobro počutiš,ji zaupaš...kolk mm ostane ni pomembno. mojemu stilu vožnje bolj ustreza sport touring guma, ampak na sportsmart, ki je bolj sport guma je pa toliko bolj siguren občutek in samo vedenje da ima guma še veliko rezerve je vredno nekoliko manjše kilometrine.
Jure Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 (popravljeno) ..slike..pa da vidimo gumo, potem se bo lažje pogovarjat o tem:D No, pa sm še jst učer mal pofotkal.. Slike narejene po dveh rundah gor pa dol na ridah. Zadaj GP Racer D209 Medium ene 4500km se mi zdi (prej kakšen več kot manj), Spredaj GP Racer D211 Medium cca 1000km Ajde, nekaj kilometrov je tudi na račun AC, ker sem šel parkrat v LJ pa nazaj in tam mi jo je tudi malo skurlo po sredini, sploh ker jo pumpam okoli 2.5 bara in ne 2.9 (pač meni boljši filing). Pa tudi pri pospeševanjih jo ne šparam pretirano (ajde, ne nažigam pri vsakem speljevanju), ampak kljub temu se zadeva tudi v prvi in drugi večkrat zavrti proti rdečemu kar pomeni, da mora guma kar fajn poskrbet, da se vseh 150 konjičev prenese na cesto.. In nenazadnje se je tudi že pokadilo mal z nje na parkingu ko sem enmu kazal kako se burnout dela, seveda minimalno. Kakorkoli že, tudi če odštejem cca 800km avtoceste, je obraba več kot super, sploh upoštevajoč, da se letos razen 2x na morje, praktično nisem vozil drugje kot po Rakitni in Ridah, ter na relaciji tja in nazaj. Stil vožnje (športno, vendar v mejah normale, kar pomeni da mi nagnit ni noben problem, ampak gledam da ni opletanja ravno zadka pri pospeševanju iz zavojev): Obraba: Skratka pričakujem ene 6k km iz nje potem pa raje dol, da ne bodo policaji komplicirali. In če pogledam nazaj, mislim da razen s tem da bi tiste kilometre na AC odvozil nekje po ovinkih, ne bi bil po cesti sposoben hitreje fentat te gume. Razen s samomorilskimi nagnjenji. Še boljšo kilometrino je s temi GP Racer delal forumaš P182 na CBR1000RR. Če se prav spomnim se je menil okoli 8k km.. Pa ne mislit, da se fant ne pelje. No, saj tisti, ki ga poznate itak veste Ni mi torej jasno kako rata enim fentat gume u 3k km ali celo manj.. Ne vem zdej.. Al so zadnje tri GP Racer gume ki sem jih imel iz kakšne posebno vzdržljive serije, al sem jst čisti penzioner proti vsem ostalim, al morš bit pa res prava kamikaza, da gumo tako hitro fentaš Popravljeno September 13, 2010. Popravil Jure Samuell in tomazinjo 2
biker77 Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 Ni mi torej jasno kako rata enim fentat gume u 3k km ali celo manj.. Ne vem zdej.. Al so zadnje tri GP Racer gume ki sem jih imel iz kakšne posebno vzdržljive serije, al sem jst čisti penzioner proti vsem ostalim, al morš bit pa res prava kamikaza, da gumo tako hitro fentaš moja D211 Gp racer M ima 1800 km pa jo je pol manj kot tvoje.. pismu..res mi ni jasno..
Demon Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 No, moja D211 GP Racer zadnja medium pa zgleda po 1000 km ceste in 170 km Grobnika tako. Se mi ne zdi pretirato požrta. suzuki in malakai 1 1
FrigoFrops Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Zanimajo me izkušnje tistih ki po cesti vozit gume dunlop d211 gp racer, katero zmes priporočate, kako hitro se guma segreje in kako je motor z njo vozen?
DXR16 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 ŽIJO Jast imam DUNLOP GP211 racer in se na cesti takoj segreje.Motor gre dobro v bremzanju odpiranju iz ovinka itd.. Lahko odpreš veliko prej ven iz ovinka kot s kako drugo gumo.Seveda to je moje mnenje :OK: L.P.
gsx750f Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 No, moja D211 GP Racer zadnja medium pa zgleda po 1000 km ceste in 170 km Grobnika tako. Se mi ne zdi pretirato požrta. ekonomija in uživancija optimirani:naughty:
Demon Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 ekonomija in uživancija optimirani:naughty: Ja tako nekako bi se lahko temu reklo!
Demon Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Zanimajo me izkušnje tistih ki po cesti vozit gume dunlop d211 gp racer, katero zmes priporočate, kako hitro se guma segreje in kako je motor z njo vozen? Hej. Jaz vozim spredaj soft zadaj medium. No, segrejejo se dovolj hitro, oprijema je na cesti dovolj, edino na zalivkah in belih črtah je ZELO občutljiva! Sem pa bil z drugimi gumami na splošno bolj zadovoljen.
Prix Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Sem pa bil z drugimi gumami na splošno bolj zadovoljen. npr. kot so gume znamke,model ???:surrender:
Demon Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 npr. kot so gume znamke,model ???:surrender: Metzeler K3 Interact. DXR16 in Prix 2
DXR16 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Metzeler K3 Interact. Demon a Metzeler k3 so dobre gume?
DXR16 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Vprašam ker nisem še vozu z njimi
Demon Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 (popravljeno) Demon a Metzeler k3 so dobre gume? Meni osebno so zaenkrat najbolje služile od vseh. Samo ne razumet narobe, slabih gum v ten rangu dejansko ni, se pa razlikujejo v določenih detajlih, niansah pri vodljivosti, obrabi, gripu, držanju smeri, natančnosti, mirnosti,... Meni je najbolj odgovarjala prav K3. Popravljeno September 14, 2010. Popravil Demon DXR16 1
DXR16 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Meni osebno so zaenkrat najbolje služile od vseh. Samo ne razumet narobe, slabih gum v ten rangu dejansko ni, se pa razlikujejo v določenih detajlih, niansah pri vodljivosti, obrabi, gripu, držanju smeri, natančnosti, mirnosti,... Meni je najbolj odgovarjala prav K3. No to sem slišal od par ljudi zato me zanima,da so ful dobre.Bom morau provati drugič,ko bom menjal. L.P.
tomazinjo Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 (popravljeno) K3 spada v isti razred kot D211 Gp racer? Popravljeno September 15, 2010. Popravil tomazinjo
krucymucy Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 K3 spada v isti razred kot D211 Gp racer? Da. tomazinjo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se