Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sem se bal nazaj pogledat :D, ker če bi ble pa gp tolk bi bla to pa zmaga :)

Tut jaz bi mel po tej ceni 10 kom boobies.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

nekaj me zanima a je vlka razlika če mam dve gume različnih firm na motorju....zadaj mam novo race attack spredaj pa diablo suprecorska ki jo morem menjat...nimam pa prakse s tem če je kakšna vlka razlika al je najboljše če dam spredaj tut isto...

lp

Sam imam spredaj vedno supercorso zadaj pa čisto odvisno od situacije(letos 3 različne firme),je pa res,da po večini supercorso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am mene zanima kakšno oznako ima zadnja guma?? kokr vem se zadnja in sprednja guma precej razlikujeta... tako da ni vseeno kaj daš gor.

zdej kupu bi rad zadnjo gumo prek ene spletne strani.. piše pa samo tole...

Model: PIL.SPORTY

Karakteristike:

130/70-17 62T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam spredaj vedno supercorso zadaj pa čisto odvisno od situacije(letos 3 različne firme),je pa res,da po večini supercorso.

ja ko sem kupu motor je so ble gor supercorse...zdej sn kupu zadnjo to conti ne vem če ne bom dau kr obe supercorsa nazaj kr so ble res dobre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko sem kupu motor je so ble gor supercorse...zdej sn kupu zadnjo to conti ne vem če ne bom dau kr obe supercorsa nazaj kr so ble res dobre...

Pametna odločitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko sem kupu motor je so ble gor supercorse...zdej sn kupu zadnjo to conti ne vem če ne bom dau kr obe supercorsa nazaj kr so ble res dobre...

Itak so razred nad drugimi!Sam dam vmes zadnjo drugo,ker mi zadnja supercorsa do meje legale zdrži le okol 1500km.

Pomladi bom dal zadaj za probo GP racer in spredaj novo supercorso,ker je ta že brez robov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak so razred nad drugimi!Sam dam vmes zadnjo drugo,ker mi zadnja supercorsa do meje legale zdrži le okol 1500km.

Pomladi bom dal zadaj za probo GP racer in spredaj novo supercorso,ker je ta že brez robov....

sesir is back? :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem narocil continetalko, dobil v 5 dneh, baje pa je niso imali na zalogi, jaz sem bil zadovoljen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem si vzel čas preletel nekoliko forumov,testov moto pnevmatik in seveda nekaj iz osebnih iskušenj: (govora je o pnevmatikah za športne motorje):

Proizvajalci gum se trudijo lasnosti gume iz dirk motoGP prilepit na navadno cesto in jim uspeva.

Vozniki pa si želimo gumo katera je popolna v vseh vremenskih pogojih,se ne obrablja in lima na cesto.

Gume katere veljajo za top v sport bike klasi:

Pireli Supercorsa - guma ima odlične vozne lasnosti,guma za vožnjo do limita,za na cesto in pisto,vse kar je negativno pri tej gumi je majhna kilometrina (cca. 4000km povprečje)

Michelin Pilot Power Pure - zelo dobra pnevmatika za cesto,na pisti se ne priporoča preveč saj se hitro obrablja in je nemirna,odlične vozne lasnosti v slabih razmerah (dež,Mraz),kilometrina (cca. 5500 povprečje)

Dunlop Sportsmart - guma z športnimi lasnostmi,odlična guma za na cesto in pisto,nekoliko nemirna pri 100 in 150 km na uro,zelo dobre vozne lasnosti,potrebuje nekoliko več časa da pridobi optimalno temperaturo,Kilometrina (cca. 6000km povprečje)

Metzeler M5 - guma ki parira MIchelinu in Dunlopu ,kilometrina (cca.5500)

Obraba gum in kdo je z katero zadovoljen je težko primerjati med vozniki in različnimi motorji saj gre za različno težo voznika,motocikla,različno vožno skozi ovinke,različno pospeševanje....Najbolje je sprobati vsako gumo posebej.Od vseh forumov in testov pa lahko dobimo veliko pomoč pri nakupu,kar se cene pnevmatik tiče, se vrtijo skoraj vse približno enako.Moje mnenje glede na teste in opise voženj: Sem voznik amater predvsem na cesti želim gumo katera bo držala kilometrino in seveda limala ko grem na koleno (po pameti) izbral sem MICHELIN Pilot Power Pure.

Morda sem izbral za nekatere narobe ampak za moj stil vožnje in mojo vožnjo,ki ni na limitu je dovolj.

Pnevmatika,ki je pa res za vožnjo na limitih in dopušča napake je definitivno Pirelli z dirkaškim DNA,mislim da nima konkurence.Je pa res da se odziva slabše v mokrem vremenu.

Nakup pnevmatike zna biti komplicirana stvar upam,da sem vsaj malo komu pomagal. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem si vzel čas preletel nekoliko forumov,testov moto pnevmatik in seveda nekaj iz osebnih iskušenj: (govora je o pnevmatikah za športne motorje):

Proizvajalci gum se trudijo lasnosti gume iz dirk motoGP prilepit na navadno cesto in jim uspeva.

Vozniki pa si želimo gumo katera je popolna v vseh vremenskih pogojih,se ne obrablja in lima na cesto.

Gume katere veljajo za top v sport bike klasi:

Pireli Supercorsa - guma ima odlične vozne lasnosti,guma za vožnjo do limita,za na cesto in pisto,vse kar je negativno pri tej gumi je majhna kilometrina (cca. 4000km povprečje)

Michelin Pilot Power Pure - zelo dobra pnevmatika za cesto,na pisti se ne priporoča preveč saj se hitro obrablja in je nemirna,odlične vozne lasnosti v slabih razmerah (dež,Mraz),kilometrina (cca. 5500 povprečje)

Dunlop Sportsmart - guma z športnimi lasnostmi,odlična guma za na cesto in pisto,nekoliko nemirna pri 100 in 150 km na uro,zelo dobre vozne lasnosti,potrebuje nekoliko več časa da pridobi optimalno temperaturo,Kilometrina (cca. 6000km povprečje)

Metzeler M5 - guma ki parira MIchelinu in Dunlopu ,kilometrina (cca.5500)

Obraba gum in kdo je z katero zadovoljen je težko primerjati med vozniki in različnimi motorji saj gre za različno težo voznika,motocikla,različno vožno skozi ovinke,različno pospeševanje....Najbolje je sprobati vsako gumo posebej.Od vseh forumov in testov pa lahko dobimo veliko pomoč pri nakupu,kar se cene pnevmatik tiče, se vrtijo skoraj vse približno enako.Moje mnenje glede na teste in opise voženj: Sem voznik amater predvsem na cesti želim gumo katera bo držala kilometrino in seveda limala ko grem na koleno (po pameti) izbral sem MICHELIN Pilot Power Pure.

Morda sem izbral za nekatere narobe ampak za moj stil vožnje in mojo vožnjo,ki ni na limitu je dovolj.

Pnevmatika,ki je pa res za vožnjo na limitih in dopušča napake je definitivno Pirelli z dirkaškim DNA,mislim da nima konkurence.Je pa res da se odziva slabše v mokrem vremenu.

Nakup pnevmatike zna biti komplicirana stvar upam,da sem vsaj malo komu pomagal. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hmmmm, zmagovalko na vseh testih si pa pozabil Metzeler K3 Interact.. Tudi Pirelli Diablo SC je po vseh meni poznanih testih klonila pred njo. :worship:

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/vergleichstest-supersportreifen/115202?seite=5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem voznik amater predvsem na cesti želim gumo katera bo držala kilometrino in seveda limala ko grem na koleno (po pameti) izbral sem MICHELIN Pilot Power Pure.

Morda sem izbral za nekatere narobe ampak za moj stil vožnje in mojo vožnjo,ki ni na limitu je dovolj.

Po moje nisi nič falil....Sam vozim sicer Pilot Power, kolega na GSXR1000 pa PP2CT in nisva med najpočasnejšimi, tudi kolena pojejo. Za najine pojme odličen oprijem (posebaj po mokrem), odlična kilometrina (cca 7k v povprečju).

Vse "pluvanje" po gumah ki niso SC ali Dunlop je čisto bzv in iz trte izvito.

Drug znanec,recimo, vozi Dunlop RoadSmart in se upam trdit, da 80% tukajšnjih "wanna be" rejserjev pele scat, če treba.

Pač, treba se zavedat določene omejitve gum, ki ji le ta ima (če jih ima) in ne na hladno takoj v prvi ovinek nažigat (to je pa itak pr vsaki tako)

Da bi pa gume menjaval na 4k, samo zato ker je neka guma oh in sploh....mah škoda denarja. Pa ne mi sedaj,da se nimam rad in ne vem kaj.....

To je samo moje osebno razmišljanje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabili ste pa na, po mojem mnenju, najbolšno izmed vseh - Dunlop GP Racer! Odlična kilometrina, po cesti lima ko nora, takoj zadovoljivo ogreta, drži fajn tudi po mokrem, na pisti pa komot rukneš gor grelce, jo ogreješ na 80°C ali več brez strahu pregrevanja in takrat se začne pravo veselje :D Ni sicer Dunlop GP, samo veliko počasnejša pa ni (če ni lih obrabljena - tu je velika razlika, saj GP tudi takrat drži odlično, Racerko pa že nosi.. )

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabili ste pa na, po mojem mnenju, najbolšno izmed vseh - Dunlop GP Racer! Odlična kilometrina, po cesti lima ko nora, takoj zadovoljivo ogreta, drži fajn tudi po mokrem, na pisti pa komot rukneš gor grelce, jo ogreješ na 80°C ali več brez strahu pregrevanja in takrat se začne pravo veselje :D Ni sicer Dunlop GP, samo veliko počasnejša pa ni (če ni lih obrabljena - tu je velika razlika, saj GP tudi takrat drži odlično, Racerko pa že nosi.. )

Sicer sem GP racer vozila na pisti samo enkrat, ampak v primerjavi s SC je občutno slabši. (komentar izključno za pisto in uporabo z grelci). Brez dodajanja plina drži kakršen koli nagib se spomniš, ko začneš dodajat gas gre pa zadnji konec vsepovprek. SC zdrži dost bolj grobo odpiranja gasa, preden začne zdrsavat. Sam MHO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabili ste pa na, po mojem mnenju, najbolšno izmed vseh - Dunlop GP Racer! Odlična kilometrina, po cesti lima ko nora, takoj zadovoljivo ogreta, drži fajn tudi po mokrem, na pisti pa komot rukneš gor grelce, jo ogreješ na 80°C ali več brez strahu pregrevanja in takrat se začne pravo veselje :D Ni sicer Dunlop GP, samo veliko počasnejša pa ni (če ni lih obrabljena - tu je velika razlika, saj GP tudi takrat drži odlično, Racerko pa že nosi.. )

Ja ne rečem, vse drži kar si rekel, je pa tak, da meni so zdaj GP Racer D211 zdržale 4000 km, pa je zadnja po celotni površini na indikatorju, sprednja pa je še v zelo dobrem stanju. Ampak je ne kupim več, ker mi je prednja rahlo tresla, kar me GROZNO moti, pa oprijem na zalivkah in na belih črtah je neprimero slabši kot s K3, medtem ko sem s K3 naredil isto kilometrino. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem GP racer vozila na pisti samo enkrat, ampak v primerjavi s SC je občutno slabši. (komentar izključno za pisto in uporabo z grelci). Brez dodajanja plina drži kakršen koli nagib se spomniš, ko začneš dodajat gas gre pa zadnji konec vsepovprek. SC zdrži dost bolj grobo odpiranja gasa, preden začne zdrsavat. Sam MHO.

Ja, s SC sem bil jaz tudi bolj zadovoljen, je pa jo pobralo malo prej kot GP Racer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, s SC sem bil jaz tudi bolj zadovoljen, je pa jo pobralo malo prej kot GP Racer.

Moja GP racer zadnja je na Marofu zdržala točno 300km do slick gume, potem pa še 200 km do platna (pa je bil grip skoraj isti kot prej). Da ne bom preveč krivična, guma se je grdo trgala, se pravi smo mel napačno zmes oz. temp. SC je zdržala cca 900 km malček čez indikatorje na Marofu in Pannoniji, ko se je obrabila do tja je izjemno hitro (v nekaj krogih) izgubila skoraj ves grip.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, ko gre SC do indikatorjev oprijem enostavno izpuhti

Točno tako, zato pa sem bil s K3 najbolj zadovoljen, ko je bila zadnja gladka, je držala ISTO kot je držala nova! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima, kdo je s temi super druper GP-jkami prevozu kakšno daljš relacijo v enem potovanju po slabih cestah, avtocesti, kakšen makadam... tako.. cca 5000 km :? ...

za tele vožnje po cca 200 - 300 km na dan, ne štejejo, saj jih lahko zvečer doma zamenjaš, ko si pa nekje daleč u pi.ki mate..ni, pa to ne gre kr tako.

Jaz sem bil najbolj zadovoljen, za vsestranskost, z ContiSportAttack :worship: , čeprav Dunlop SportSmart, ki jih imam sedaj gor, tudi niso tok švoh, so pa Attačke, za moje pojme, boljše.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima, kdo je s temi super druper GP-jkami prevozu kakšno daljš relacijo v enem potovanju po slabih cestah, avtocesti, kakšen makadam... tako.. cca 5000 km :? ...

za tele vožnje po cca 200 - 300 km na dan, ne štejejo, saj jih lahko zvečer doma zamenjaš, ko si pa nekje daleč u pi.ki mate..ni, pa to ne gre kr tako.

Jaz sem bil najbolj zadovoljen, za vsestranskost, z ContiSportAttack :worship: , čeprav Dunlop SportSmart, ki jih imam sedaj gor, tudi niso tok švoh, so pa Attačke, za moje pojme, boljše.

Moj prijatelj je z Metzeler K3 Interact prevozil Grčijo, naredil 5000 km s Suzukijem GSXR 1000 K8. Sam nebi verjel, če nebi videl, ko je prišel domov je bila guma na indikatorju. Torej, se tudi da, čeprav vem, da je za tako pot sigurno veliko bolj primerna katerakoli ST guma. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prijatelj je z Metzeler K3 Interact prevozil Grčijo, naredil 5000 km s Suzukijem GSXR 1000 K8. Sam nebi verjel, če nebi videl, ko je prišel domov je bila guma na indikatorju. Torej, se tudi da, čeprav vem, da je za tako pot sigurno veliko bolj primerna katerakoli ST guma. :rolleyes:

Sport Smart in Sport Attack nista ST gumi, pa z njimi delam po cca 10000 km :P ... z mojim postom sem samo hotel povedati, kako nekateri hvalijo samo eno vrsto gum, ki pa so dobre samo za na pisto in kakšn kilometer do morja in nazaj .. torej so gume tudi drugačne.. za drugačno vrsto vožnje, motorja itd.. in tako na pamet govoriti, kaj je najboljše na svetu, je dejansko brezplodno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!