sesir Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 po kolk kilometrov si pa naredu z posamezno? Nisem pravi naslov za spraševanje po kilometrini...osebno delam z moto gumami velik manj kilometrov kot ostali.Celo življenje vozim le pirelli in z zadnjo delam circa 1500km.Ostale gume vedno vozim le nekaj dni,ko kupim motor nato jih vržem dol-SC so zakon. tilingerossi, malakai, logarr in 1 other 2 2
hilton Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Nisem pravi naslov za spraševanje po kilometrini...osebno delam z moto gumami velik manj kilometrov kot ostali.Celo življenje vozim le pirelli in z zadnjo delam circa 1500km.Ostale gume vedno vozim le nekaj dni,ko kupim motor nato jih vržem dol-SC so zakon. povej mi kaj počneš ti z gumo da uničiš zadnjo v 1500km ???? ker poznam ljudi ki se konkretno peljejo pa se tvoja števikla minimalno podvji bajkr88 in carmagedon 1 1
Demon Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 povej mi kaj počneš ti z gumo da uničiš zadnjo v 1500km ???? ker poznam ljudi ki se konkretno peljejo pa se tvoja števikla minimalno podvji Hmmmm, jaz pa vem za enega, ki mu uspe tudi pri dobrem tisočaku zadnjo izrabit... Tako da Hilton, ja, se da in to popolnoma brez burnoutov, ker po obodu je skoraj kot nova, vogali pa popolnoma izrabljeni... :evilgrin:
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 povej mi kaj počneš ti z gumo da uničiš zadnjo v 1500km ???? ker poznam ljudi ki se konkretno peljejo pa se tvoja števikla minimalno podvji no, men je na Marofu ratal z Gp racer narest 200 km do popolnoma slick gume na robu . No drugač pa SC cca 900km, QRR cca 600, GPjke sm mela pa zmer rabljene. Na cesti pa mislm da 7-8k s QRR in Qualifire 1, 6k s Roadsmart, in 10k+ in še kak mm do inidkatorjev na Sportsmart (faking neuničljiva, ampak res pogrešam QRR ). gsx750f in sesir 2
bentley Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 no, men je na Marofu ratal z Gp racer narest 200 km do popolnoma slick gume na robu . No drugač pa SC cca 900km, QRR cca 600, GPjke sm mela pa zmer rabljene. Na cesti pa mislm da 7-8k s QRR in Qualifire 1, 6k s Roadsmart, in 10k+ in še kak mm do inidkatorjev na Sportsmart (faking neuničljiva, ampak res pogrešam QRR ). Za katero od teh se ti je pa zdelo da ima najboljsi oprijem, razen Gp racer in qualifire rr, ki je ni vec? Najboj bi bil hvalezen ce lahko nekoliko bolj podrobno opises kaksna se ti je zdela sportsmart, jo imam namen zdaj kupit, vendar sem do sedaj vozil le gume ki so bile ze serijsko na motociklu:). Bi bila sportsmart primerna za prvi obisk Marofa, ter nato mogoce se parkrat v tej sezoni?
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Za katero od teh se ti je pa zdelo da ima najboljsi oprijem, razen Gp racer in qualifire rr, ki je ni vec? Najboj bi bil hvalezen ce lahko nekoliko bolj podrobno opises kaksna se ti je zdela sportsmart, jo imam namen zdaj kupit, vendar sem do sedaj vozil le gume ki so bile ze serijsko na motociklu:). Bi bila sportsmart primerna za prvi obisk Marofa, ter nato mogoce se parkrat v tej sezoni? IMHO: na pisti Supercorsa dragon pro daleč daleč pred GP racerjem, Qrr in Sportsmart, kar se tiče gripa. Potem bi jih pa dala povrsti Gp racer, Qrr, Sportsmart, Roadsmart isto kot Q 2 in na koncu Q1. Na cesti so plusi pri Sportsmart: velika kilometrina, da se hitro ogreje (isto kot Q2 in Roadsmart) in je občutno manj občutljiva na hladen in moker asvalt kot Qualifire 1 in QRR. Se mi pa zdi, da lepo pobira luknje in razpoke v asvaltu. Minusi:Grip je malenkost slabši kot pri QRR, ampak za na cesto še vedno čez glavo, prva guma je malo bolj tumpasta (podobno kot Roadsmart in Q1,2 , vendar ima zadnja več robu, tko da nisi tako hitro na robu, kar je +), tako da je motor malo težje hitro prelagat iz ovinka v ovinek. Najbolj me je pa zmotilo, da je občutljiva na zalivke, kamenčke, itd. Ne da bi te pošteno odneslo, amapk takoj opozori, zdrsne in takoj prime nazaj. Posvoje je fajn opozorilo, amapak mene osebno to živcira. Težav z nemirnim prvim koncem jaz nisem imela. Na Marofu pa na sposojeni R1 v parih krogih brez problema do 1:21, se je pa sigurno tud kdo precej hitreje že z njo peljal. Fajn je, ker je NTECH in zadnjo lahko takrat polniš na 1,9 bara, grelcev ne rabiš, da bi se pregreva pa tud mislim, da nisem od nikor slišala pritožb. Tko da za parkrat letno dol in po cesti se men zdijo čist ok gume (sploh zdej, k bo bl mal E na voljo, pa se bom šla bl turista po cesti, jih bom tud jest vozila, letos bi me drugače zamikalo za na cesto GP racer poskusit) Jure, gsx750f, BenX in 1 other 3 1
bentley Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 IMHO: na pisti Supercorsa dragon pro daleč daleč pred GP racerjem, Qrr in Sportsmart, kar se tiče gripa. Potem bi jih pa dala povrsti Gp racer, Qrr, Sportsmart, Roadsmart isto kot Q 2 in na koncu Q1. Na cesti so plusi pri Sportsmart: velika kilometrina, da se hitro ogreje (isto kot Q2 in Roadsmart) in je občutno manj občutljiva na hladen in moker asvalt kot Qualifire 1 in QRR. Se mi pa zdi, da lepo pobira luknje in razpoke v asvaltu. Minusi:Grip je malenkost slabši kot pri QRR, ampak za na cesto še vedno čez glavo, prva guma je malo bolj tumpasta (podobno kot Roadsmart in Q1,2 , vendar ima zadnja več robu, tko da nisi tako hitro na robu, kar je +), tako da je motor malo težje hitro prelagat iz ovinka v ovinek. Najbolj me je pa zmotilo, da je občutljiva na zalivke, kamenčke, itd. Ne da bi te pošteno odneslo, amapk takoj opozori, zdrsne in takoj prime nazaj. Posvoje je fajn opozorilo, amapak mene osebno to živcira. Težav z nemirnim prvim koncem jaz nisem imela. Na Marofu pa na sposojeni R1 v parih krogih brez problema do 1:21, se je pa sigurno tud kdo precej hitreje že z njo peljal. Fajn je, ker je NTECH in zadnjo lahko takrat polniš na 1,9 bara, grelcev ne rabiš, da bi se pregreva pa tud mislim, da nisem od nikor slišala pritožb. Tko da za parkrat letno dol in po cesti se men zdijo čist ok gume (sploh zdej, k bo bl mal E na voljo, pa se bom šla bl turista po cesti, jih bom tud jest vozila, letos bi me drugače zamikalo za na cesto GP racer poskusit) Hvala
Jure Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 (popravljeno) V kakšnem smislu je SC daleč pred GP Racerjem? Sprašujem zato, ker premišljujem, da bi za na Marof probal Supercorse.. GP Racer mi je drugače čist kul, z ne ravno frišnimi ni bilo nobenih težav vozit 1.15, pa nisem ravno neki stručko.. Res, da je šlo potem z GP211 že v drugem krogu z njimi še malenkost hitreje in precej boljši občutek, ampak vseeno ne bi pa rekel, da je daleč daleč pred GP Racerjem pa velja 211 GP za najboljšo race gumo. Zato me zanima v kakšnem smislu se ti je zdela SC tolk boljša, ker naslednji nakup za na dodatni set felten, ki ga bom imel večinoma za Marof, bo odločitev med SC in GP (GP iz lastnih izkušenj vem da so zakon, sam SC so pa cenejše) Popravljeno Februar 12, 2011. Popravil Jure P182, bajkr88, BenX in 1 other 2 2
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 V kakšnem smislu je SC daleč pred GP Racerjem? Sprašujem zato, ker premišljujem, da bi za na Marof probal Supercorse.. GP Racer mi je drugače čist kul, z ne ravno frišnimi ni bilo nobenih težav vozit 1.15, pa nisem ravno neki stručko.. Res, da je šlo potem z GP211 že v drugem krogu z njimi še malenkost hitreje in precej boljši občutek, ampak vseeno ne bi pa rekel, da je daleč daleč pred GP Racerjem pa velja 211 GP za najboljšo race gumo. Zato me zanima v kakšnem smislu se ti je zdela SC tolk boljša, ker naslednji nakup za na dodatni set felten, ki ga bom imel večinoma za Marof, bo odločitev med SC in GP (GP iz lastnih izkušenj vem da so zakon, sam SC so pa cenejše) Obe gumi sta mi brez gasa v ovinku držali do daske, takoj ko si odpru, je GP racer začela drset (tukaj sicer dopuščam možnost, da je slabše držala, ker jo je trgalo, ampak je tud Gamma povedal isto). Občutna razlika. GPjk na Marofu še nisem vozila, tko da ne morem primerjat. Na Pannoniji se je dal pa GP odpret še malo bolj kot SC, tko da za moje pojme še boljša izbira . Minus za SC na Marofu je, da mi je nenormalno hitro pojedlo prvo gumo, pri Gp racer pa je šla zadnja (verjetno napačna trdota za temperaturo) v 200 kmjih, prva pa nedotaknjena.
Jure Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 (popravljeno) Aha.. Ja Gp Racer res zna bit malenkost bolj nemirna pri odpiranju (vsaj v primerjavi z GP), čeprav meni se ni zdelo nič kritičnega.. Tako, da če je SC na tem področju še boljša, bo kar dobra izbira za Marof Popravljeno Februar 12, 2011. Popravil Jure hilton in P182 1 1
Gricko Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 (popravljeno) zdravo imam eno vprašanje glede gum.......ker zadnje dve leti ne spremljam situacije / razvoja, sem čisto "ven" Do sedaj sem vozil D211, pa potem D 207, D208....sedaj imam qualifier...še prvo izvedenko. Sedanje stanje : spredaj qualifier RR (120/70) , zadaj qualifier (160/60) torej kater model gume je sedaj primerljiv z temi, ki sem jih naštel? torej za hitrejšo vožnjo in ne dirkaško, hočem pa da guma drži ko rabiš, zato touring gume odpadejo. Hvala za pomoč in sorry za bedna vprašanja, ampak sem res čisto out iz scene.... Popravljeno Februar 13, 2011. Popravil Gricko
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 zdravo imam eno vprašanje glede gum.......ker zadnje dve leti ne spremljam situacije / razvoja, sem čisto "ven" Do sedaj sem vozil D211, pa potem D 207, D208....sedaj imam qualifier...še prvo izvedenko. Sedanje stanje : spredaj qualifier RR (120/70) , zadaj qualifier (160/60) torej kater model gume je sedaj primerljiv z temi, ki sem jih naštel? torej za hitrejšo vožnjo in ne dirkaško, hočem pa da guma drži ko rabiš, zato touring gume odpadejo. Hvala za pomoč in sorry za bedna vprašanja, ampak sem res čisto out iz scene.... D207->D 208-> Qualifire so isti rang gume, sedaj imaš namesto njih Qualifire 2. Namesto D 207 RR-> 208 RR-> Qualifire RR je sedaj Sportsmart. Za hitrejšo vožnjo bi bila Sportsmart čisto ok.
Gricko Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 D207->D 208-> Qualifire so isti rang gume, sedaj imaš namesto njih Qualifire 2. Namesto D 207 RR-> 208 RR-> Qualifire RR je sedaj Sportsmart. Za hitrejšo vožnjo bi bila Sportsmart čisto ok. se pravi Qualifire 2 RR ne obstaja ampak je to sedaj sportsmart. Glede na to , da sem bil z Qualifire čisto zadovoljen je potem ekvivalent za to Qualifire 2. Ali če hočem še malo boljšo gumo pa potem Sportsmart. Ali ima sportsmart tudi 2 različni zmesi gume (trda sredina, mehki robovi)... svobodnaptica01 hvala za pojasnilo! lp
Jure Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 se pravi Qualifire 2 RR ne obstaja ampak je to sedaj sportsmart. Glede na to , da sem bil z Qualifire čisto zadovoljen je potem ekvivalent za to Qualifire 2. Ali če hočem še malo boljšo gumo pa potem Sportsmart. Ali ima sportsmart tudi 2 različni zmesi gume (trda sredina, mehki robovi)... svobodnaptica01 hvala za pojasnilo! lp Tako je, naslednica Q RR je Sportsmart, ki je ravno tako večkomponentna (trša po sredini in mehkejša po robovih)
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 se pravi Qualifire 2 RR ne obstaja ampak je to sedaj sportsmart. Točno tako. Glede na to , da sem bil z Qualifire čisto zadovoljen je potem ekvivalent za to Qualifire 2. Ali če hočem še malo boljšo gumo pa potem Sportsmart. Kar se tiče mojih osebnih izkušenj, se mi je Q2 zdela dosti boljša od prejšnje Qualifire. Sportsmart je pa še malo boljša od Q2, kar se tiče gripa. Ali ima sportsmart tudi 2 različni zmesi gume (trda sredina, mehki robovi)... Da. svobodnaptica01 hvala za pojasnilo! lp Ni problema
Jure Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 (popravljeno) Samo v izogib kakšni zmedi, če boš iskal po interentu informacije od omenjenih gum.. Svobodbaptica ima pod oznako Q2 najbrž v mislih Qualifier II, ki se prodaja pri nas. Dunlop Q2 je drugače en drug športen model, ki ga na našem tržišču ni, ga je pa pogosto najti na internetu na kakšnih ameriških straneh (po profilu so precej podobne Sportsmartu). Popravljeno Februar 13, 2011. Popravil Jure
Gricko Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Samo v izogib kakšni zmedi, če boš iskal po interentu informacije od omenjenih gum.. Svobodbaptica ima pod oznako Q2 najbrž v mislih Qualifier II, ki se prodaja pri nas. Dunlop Q2 je drugače en drug športen model, ki ga na našem tržišču ni, ga je pa pogosto najti na internetu na kakšnih ameriških straneh (po profilu so precej podobne Sportsmartu). tudi jaz sem imel v mislih Qualifier II ob omembi Q2 . hvala obema za pojasnila! lp
sesir Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 povej mi kaj počneš ti z gumo da uničiš zadnjo v 1500km ???? ker poznam ljudi ki se konkretno peljejo pa se tvoja števikla minimalno podvji Realno je tako...Okoli 1000km naredim z njo in je pol po robu zelo boga že...imam sliko tudi eno sliko SC po 1000km-na sredi pa še super.Če te zanima objavim...Po "teh" kilometrih začnem "grdo"delat z gumo in potem ko je okoli 1500km je rob gotov,sredina na meji oz.še legalna a motor že pleše skozi prve 3 prestave in zaradi moje varnosti raje narišem še maksa ali dva in je gotova in sem primoran kupit novo...Rečem pa si tako....vsakemu svoje...meni več pomeni užitek na motorju kot vse drugo...eni pa raje trošijo na alko,najstarejšo obrt ali...še vedno vsakemu svoje...Sam raje naredim kak kilometer manj a z užitkom kot...Zato tudi vedno najraje SC.Pa ne ker bi ble druge gume slabe,ampak,ker SC vseeno omogoča veliko več in neprimerno bolj lahkotno vožnjo kot ostale... Zdaj pa popljuvajte-sploh tisti,ki SC sploh ne vozite.... krava, P182, Sky in 1 other 2 2
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Samo v izogib kakšni zmedi, če boš iskal po interentu informacije od omenjenih gum.. Svobodbaptica ima pod oznako Q2 najbrž v mislih Qualifier II, ki se prodaja pri nas. Dunlop Q2 je drugače en drug športen model, ki ga na našem tržišču ni, ga je pa pogosto najti na internetu na kakšnih ameriških straneh (po profilu so precej podobne Sportsmartu). Hvala za popravek mišljeno je blo res Qualifire 2, sem pa pozabila na te nore Američane, k se morjo it zmer neki posebnega, tud s poimenovanji gum. :closedeyes:
Jure Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Nobene potrebe po pljuvanju, pač vsak ima svoj prav Sem pa tudi jaz eden tistih, ki enostavno ne razume kako je mogoče uničit gumo na cesti v 1000-1500km. Ajde, verjamem da se SC obrablja veliko hitreje kot npr kakšna GP Racer, sam vseeno.. Saj ti verjamem, da menjaš po 1500, samo kakšna vožnja je to? 1500 km nažiganja po kakšnem ovinkastem odseku kolikor motor da? Ker če se greš kam pelat je nahitro okoli 300 km, ceste pa take kot so pri nas, niti ne omogočajo, da več kot toliko zlorabljaš gumo po robovih, pa če to še tako želiš roko in Port Folio 1 1
kewo Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Men so pa micheli power race,ki jo imam sedaj zadaj popolnoma p...guma..Ne zagreješ je,da se...zdrsa skozi prve tri prestave non stop...v glavnem drek od gume!Dunlop Q2 mi je malo boljši-vendar še vedno v p....napram SC... Ve ker,da imajo kje na zalogi gp racer-zadnjo za normalno ceno? Imam, napiši na PM trdoto in dimenzijo. lp
sesir Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 Ajde, verjamem da se SC obrablja veliko hitreje kot npr kakšna GP Racer, sam vseeno.. Saj ti verjamem, da menjaš po 1500, samo kakšna vožnja je to? 1500 km nažiganja po kakšnem ovinkastem odseku kolikor motor da? Ker če se greš kam pelat je nahitro okoli 300 km, ceste pa take kot so pri nas, niti ne omogočajo, da več kot toliko zlorabljaš gumo po robovih, pa če to še tako želiš Ne vem!Bom napisal takoj,ko bo "gotova"sem naročil za zadaj GP211 racer. Tk ko se pelje Na 6 mi je zdržala vedno kr dost več kot na 1 zadnja pa še ni imela 1000km MihaJ in P182 1 1
k0ci Objavljeno Februar 13, 2011 Opozori Objavljeno Februar 13, 2011 tole je dragon, a diablo SC si že probal? :naughty: (tisti SC je mišljen kot special compound, in ne kot supercorsa, kar je samoumevno)
sesir Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 tole je dragon, a diablo SC si že probal? :naughty: (tisti SC je mišljen kot special compound, in ne kot supercorsa, kar je samoumevno) Ponavadi imam diablo SC.Sam med vožnjo nisem opazil razlike .Je pa res,da je ta bila šele druga dragon SC,ki sem jo imel.Prvi komplet pa je bil malo rabljen,ko sem ga dal gor. Zdaj bom dal gor spredaj KLIK,zadaj pa dunlop gp211racer M,ker je dost cenej pa,da vidimo in naj bi dost več zdržal... Upam,da je kolk tolk primerljiva guma,da ne bom klel in moral takoj menjat... MihaJ in roko 1 1
RVT Objavljeno Februar 14, 2011 Opozori Objavljeno Februar 14, 2011 (popravljeno) neki sm zajebu pa sm ta post zbrisu k se je dupleru Popravljeno Februar 14, 2011. Popravil RVT sesir, Ervin93, gandi in 3 others 5 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se