rdeci_vragec Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Ali bi mi kdo znal karkoli povedati o Metzeler Z8?! LP, Jst sem zvozu en komplet Z8 interact na F800S, naredu sem z njimi neki cez 15kkm. Bil sem zelo zadovoljen z njimi, nikoli zdrsnile, manj plesejo po belih crtah in zalivkah kot so mi dunlopke prej, guma mi je dala vedno dober obcutek, tudi odlicne v dezju (nalivu). Voznja pa je za moje pojme normalna. Ne pospesujem kot matast, in ne bremzam kot munjen , ampak poskusam vozit com bolj gladko skozi ovinke, pa tudi nisem dirkac, da bi na cesti po kolenu fural. Sedaj, na drugem motorju, R1200ST, malcek tezji, sem prav tako montiral gor Z8 interact C ("C" pomeni da je ojacana za mal tezje motorje), in obcutko so enaki, zame guma res vredna nakupa. Motor gre lepo in konstantno v ovinek. V ovinku ne pade dol tako kot mi je na sport smart recimo. Sedaj sem prevozu z njimi okrog 11.000km, in profila je se kr precej, ceprav je blo na dopustu kr konkretno avtoceste. Tako da bodo pomoje z lahkoto zdrzale do kakih 15kkm, kot so mi prejsnje na prejsnjem motorju. Je pa res, da sem tudi z SportSmart zelo uzival v voznji, in me mika, da bi jih probal se na tem motorju. Sem pa z njimi na F800 naredu neverjetnih 11kkm, ko so ble na indikatorjih. Za kak obisk marofa ali pa naslednje leto Daysi days, da se malo natreniram svojo voznjo, so po mojem mnenju veliko primernejse od ST ranga gume. Ce pa si premislim, in bom obisk dirkalisc izpustil, pa najverjetneje spet Z8. Z izjemo, ce dobim slucajno pirelli angel za vredu ceno, bi se te poskusu. gsx750f, baddad in J.a.m.e.s 3
kodrlajsa Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 Pozdravljeni, potrebujem novo sprednjo gumo in se odločam med gumama Pirelli Diablo Supercorsa SC ali pa Dunlop GP D211. Prosim če mi kdo svetuje pri nakupu (naredi primerjavo, opiše razlike gum). Gumo pa rabim za track day na Pannonia-ringu (časi okoli 2.15). Do sedaj sem vozil GP racer, pa bi sedaj rad poizkusil nekaj bolj dirkalnega . Hvala in LP
m@dness Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 supercorse se na pannoniji kr dobro držijo sem imel pa na pisti vseeno več zaupanja v GP.. je za ta namen le za razred višja guma, pa še obraba sprednje je minimalna.. mam še eno doma.. če rabiš pm (poceni)
honda2000 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Zanima me vaše mnenje glede skladiščenja motorja čez zimo. Motor bom imel čez zimo pokrit pod nadstreškom. Imam ga na zadnjem stojalu. Bi bilo dobro nabavit še prednjo stojalo oziroma škodi kaj prednji gumi, če par mesecev sloni na betonu? Lp
siks Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 ne preveč komplicirat. ti samo spomladi, ko boš šov na furo preveri tlak in to je to. malakai in bajkr88 2
honda2000 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 (popravljeno) o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča. Popravljeno Oktober 10, 2011. Popravil honda2000
biker77 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča. lahko pa prednjo napumpaš na kake 3 bare..jest sicer imam motorje na stojalih..če ne drugega se bolje pošutim Cufa 1
Gizmo_ Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 o.k. potem razne čenče, da bi se guma zato kaj deformirala ne če držijo. Pol, če si prav razlagam je bistvo stojal samo v tem, da če hodiš na dirkališča, brez teh ne moreš namontirat grelcev gum in pa lažje namažeš verigo in čistiš platišča. Glede na to da ga dobiš za dobrih 40E, kar ni nek hud strošek, pa še večkrat ti bo prav prišel, ga kupi že zaradi boljšega počutja casper7 in malakai 1 1
Jure Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Se nimas kej bat, gumam nima bit kej, samo malo jih dopumpaj pa je.. Drugace so pa stojala na sploh zelo uporabna, jaz si ne znam predstavljat, da jih ne bi imel tilingerossi 1
honda2000 Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Hvala za info vsem, bom še nabavil sprednje stojalo. Lp
bikez Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Hvala za info vsem, bom še nabavil sprednje stojalo. Lp Še nobeno zimo ni bil na stojalih pa je bilo vedno OK. Malo prestaviš vsake toliko pa je.
HyperJack Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Hvala za info vsem, bom še nabavil sprednje stojalo. Lp Še bolj enostavneje je pod sprednjo gumo podložiti stiropor ali sturodur, kar imaš pri roki ..to je najceneje varianta Zivnorc 1
Jure Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Preveč komplicirate Gumam nima kej bit, sej ne bo motor stal 10 let Frips in maus 2
m@dness Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Preveč komplicirate Gumam nima kej bit, sej ne bo motor stal 10 let ma ja valda, kr nekaj... že če jo napumpaš na 3 bare in mogoče malo prestaviš vsak mesec pa sploh nima kaj bit.. ali pa res podložiš s stiroporom..
Zivnorc Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Še bolj enostavneje je pod sprednjo gumo podložiti stiropor ali sturodur, kar imaš pri roki ..to je najceneje varianta tako....pa najbolj mehak stiropor podloži, se guma vgrezne vanj in se sila porazdeli po večji površini, če te že skrbi, da se bo guma deformirala... Pa še nekaj praktičnega, če koga zanima: Na stojalo sem na koncu (kjer primeš z roko) namontiral tretje dodatno vrtljivo kolo. Ko je motor na stojalu, ga lahko voziš po garaži gor in dol, manevriraš levo - desno, tako, da motor lahko čisto stisneš ob steno, med vrata, pod stopnice.....kamorkoli, kjer je tesno... tako ga lahko tudi vsakih 14 dni premakneš za 30cm, da se prednja guma ne "deformira" (čeprav se ne ) GKeko in siks 2
honda2000 Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 tako....pa najbolj mehak stiropor podloži, se guma vgrezne vanj in se sila porazdeli po večji površini, če te že skrbi, da se bo guma deformirala... Pa še nekaj praktičnega, če koga zanima: Na stojalo sem na koncu (kjer primeš z roko) namontiral tretje dodatno vrtljivo kolo. Ko je motor na stojalu, ga lahko voziš po garaži gor in dol, manevriraš levo - desno, tako, da motor lahko čisto stisneš ob steno, med vrata, pod stopnice.....kamorkoli, kjer je tesno... tako ga lahko tudi vsakih 14 dni premakneš za 30cm, da se prednja guma ne "deformira" (čeprav se ne ) Zelo dobra ideja
Robertjur Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Zelo dobra ideja Jap tale luda glava jih je pohna ku drek vitaminov BlackDoc, svobodnaptica01, Codeine in 2 others 3 2
Zajebant Objavljeno Oktober 12, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2011 (popravljeno) Ma jst pa nič ne kompliceram enostavno vsakič,ko se spomnim mal premaknem motor pa je .Itak pa pred vsako sezono zamenjam gume tko če bi se že slučajno ulegla guma me ne skrbi preveč . Popravljeno Oktober 12, 2011. Popravil Zajebant
Zivnorc Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 Ma jst pa nič ne kompliceram enostavno vsakič,ko se spomnim mal premaknem motor pa je .Itak pa pred vsako sezono zamenjam gume tko če bi se že slučajno ulegla guma me ne skrbi preveč . ...sploh če ti una bajsa gor sedi.... :grim bajkr88 1
Zajebant Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 ...sploh če ti una bajsa gor sedi.... :grim Ti že veš kok je moja debela
logarr Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 pomoje je na tvoj avatar mislu
Zajebant Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 Ti že veš kok je moja debela Ja vem ja z G Norcem sva kolega že dle časa zato sem mu napisal,da ve kaka je pa vrjem,da je čisto nasprotje .
nikens Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Pozdravljeni. Glede pnevmatik sem na tem forumu preiskal kar je novejšega, vedno se krešejo mnenja glede proizvajalcev gum v smislu kateri je boljši, moja dilema pa je katero vrsto pnevmatike izbrati za moj stil vožnje in vrsto motorja. Imam super sport motor (600 ccm), stil vožnje pa je prej sport turing kot sport (če razdelimo cestne pnevmatike, v razrede: turing, sport turing, sport, super sport, hyper sport, track). Vozim se večinoma v poletnih mesecih in se ne vozim po dežju, razen če me ujame med vožnjo (letos se to ni zgodilo). Sedaj sem imel na motorju sport pnevmatiko (conti sport attack), naredil pa sem cca 8.000km. Vedno sem mislil da bolj kot je guma športna hitreje se ogreje in je bolj mehka z čimer ima boljši oprijem. Sedaj ob prebiranju člankov in debat sem ugotovil da je ravno obratno. Turing guma naj bi se ogrela prej, v hladnem vremenu (spomladi in jeseni) doseže med vožnjo višjo temperaturo ter nudi boljši oprijem, hkrati ima ojačan sredinski pas kar ji omogoča daljšo kilomertino, še vedno pa dovoli tudi vožnjo po kolenih le ne na dirkališču ker ni narejena za visoke temperature, ki bi uničile njeno kemično strukturo. Bral sem tudi da povsem dirkaška guma (recimo Michelin power one) zdrži le nekaj "outgasing" ciklov, v prevodu guma naj bi postala trda in plasična že po nekaj ciklih ogrevanja in ohlajanja (za dirko povsem zadosti), kar pomeni da na cesti guma gre po par nedeljskih vožnjah. Po prebranem sedaj kolebam med Qualifier II in Road smart II pnevmatiko. Res da že sam proizvajalec za super sport ne priporoča turing gume, vendar mnogo člankov pravi da bo Road smartka povsem zadovoljiva pnevmatika, tudi za občasno zalaganje po a.k.a. planinske ride, ob predpostavki da se z njo ne bo hodilo na dirkališče a.k.a. Grobnik.
Frips Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Če si z sport attackom naredil 8k in ti je ok guma, vozi dalje isto. Imaš še M5, PP2CT...to so gume nekje istega ranga....bilo kaj vzameš, bo ok. Sam moraš ugotoviti katera guma ti najbolj "paše". Ne kompliciraj preveč okoli gum in raje vozi
suzuki Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Hola mojster, IMHO bi bila najbolj optimalna izbira zate SportSmart, ma kar dober grip, predvsem pa dolgo zdrži, celo več kot RoadSmart (tako so mi povedali prijatelji ki so vozili oboje) jst sem vozil samo SportSmart in naredil z njimi "čudežnih" 8800 kmjčkov, skoraj dva jurja več kot s katerokoli drugo do sedaj.. le za ogrevanje potrebuje malenkost več časa She 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se