k0ci Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 zakaj pa bi recimo raje samo za cestno uporabo izbral pirelli?me zanima razlog:D se v celoti strinjam z Demon-ovim postom, sem prav tako probal enake kombinacije kot on, in res za po cesti bi izbral pirelli, sploh pa zato, ker je praktično ne rabiš ogrevat, pri dunlopu na začetku še malo oddrsava zadnja guma pri pospeševanih iz ovinkov, medtem ko pirelli drži linijo kot vlak na tirnicah, hladna ali vroča...je pa res da dunlop zdrži približno enkrat več kilometrov
Dejanx Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 se v celoti strinjam z Demon-ovim postom, sem prav tako probal enake kombinacije kot on, in res za po cesti bi izbral pirelli, sploh pa zato, ker je praktično ne rabiš ogrevat, pri dunlopu na začetku še malo oddrsava zadnja guma pri pospeševanih iz ovinkov, medtem ko pirelli drži linijo kot vlak na tirnicah, hladna ali vroča...je pa res da dunlop zdrži približno enkrat več kilometrov Kaj pa glede obcutka, ki pravijo da je pri pireliju boljsi se tebi tudi tako zdi? koliko ti je zdrzala zadnja pirelijeva
Demon Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Kaj pa glede obcutka, ki pravijo da je pri pireliju boljsi se tebi tudi tako zdi? koliko ti je zdrzala zadnja pirelijeva Okoli občutka je vsaj zame bil Pirelli 100 % boljši. Pirelli je po mojih izkušnjah lažje vodljiv, enakomerno pada v ovinek in se tudi enakomerno dviguje, pri zaviranju v ovinku manj sili motor pokonci, smerna vodljivost je natančnejša, mirnost gume je neprimerno boljša. Drži pa tako kot ti je k0ci rekel, že hladna. Zadnja Pirelli je meni zdržala tam 3500 do indikatorjev, Dunlop pa cca 4000.
Zivnorc Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 ... vse to pa drži, dokler je guma nova in ima svojo prvotno obliko. Čim prednjo gumo zdrajsaš v strehico ( kar se naredi večini) ima "guma čisto drugačne občutke"...ko se "zapira" v ovinek.. lahkotnost prekladanja.... ravno tako zadnja, ko jo zdrajsaš po sredini do indikatorjev, potem pa "enakomerno do roba" kot se vsi radi pohvalijo... to "enakomerno do roba" pri večini pomeni na sredini nič profila, potem pa enakomerno do roba do 100% profila... s tem pa spet dobiš spremenjeno geometrijo gume, ki se pozna pri padanjih v ovinek.. vodljivosti... itd Kot uporabnik teh sprememb geometrije gume ne opaziš, ker se to dogaja lepo zvezno, vsakodnevno in se sproti navajaš/prilagajaš na to.... ..potem pa kupiš nove gume... UUAAAUUUUU.. kera huda guma, ta se pa pelje čisto drugače kot prejšnja.. Zdej pa ali si prej peljal Pirelli, pa greš na Dunlop, je JASNO DA DUNLOP BOLJšA.. in obratno, če si se prej matral na zlizanih dunlop, pa si pol kupil Pirelli.. UUAAAUUU, nkol več Dunlop... Dejan, forum obstaja, da si izmenjamo izkušnje, mnenja....sej je fajn da sprašuješ, vendar boš tu dobil samo subjektivne odgovore... kot so ti napisali fantje v prejšnjih postih... Probaj ene, pa jih furaj en teden, pa jih zmeči dol, pa probaj druge, pa glej, da bo teh 14 dni suša, pa enaka temperatura, pa iste ovinke drajsaj, pa napiši kako je bilo... edino tak test bi bil merodajen zate, pa še za koga drugega.... Zok, tilingerossi, TOMCAT in 1 other 4
Demon Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 ... vse to pa drži, dokler je guma nova in ima svojo prvotno obliko. Čim prednjo gumo zdrajsaš v strehico ( kar se naredi večini) ima "guma čisto drugačne občutke"...ko se "zapira" v ovinek.. lahkotnost prekladanja.... ravno tako zadnja, ko jo zdrajsaš po sredini do indikatorjev, potem pa "enakomerno do roba" kot se vsi radi pohvalijo... to "enakomerno do roba" pri večini pomeni na sredini nič profila, potem pa enakomerno do roba do 100% profila... s tem pa spet dobiš spremenjeno geometrijo gume, ki se pozna pri padanjih v ovinek.. vodljivosti... itd Kot uporabnik teh sprememb geometrije gume ne opaziš, ker se to dogaja lepo zvezno, vsakodnevno in se sproti navajaš/prilagajaš na to.... ..potem pa kupiš nove gume... UUAAAUUUUU.. kera huda guma, ta se pa pelje čisto drugače kot prejšnja.. Zdej pa ali si prej peljal Pirelli, pa greš na Dunlop, je JASNO DA DUNLOP BOLJšA.. in obratno, če si se prej matral na zlizanih dunlop, pa si pol kupil Pirelli.. UUAAAUUU, nkol več Dunlop... Dejan, forum obstaja, da si izmenjamo izkušnje, mnenja....sej je fajn da sprašuješ, vendar boš tu dobil samo subjektivne odgovore... kot so ti napisali fantje v prejšnjih postih... Probaj ene, pa jih furaj en teden, pa jih zmeči dol, pa probaj druge, pa glej, da bo teh 14 dni suša, pa enaka temperatura, pa iste ovinke drajsaj, pa napiši kako je bilo... edino tak test bi bil merodajen zate, pa še za koga drugega.... No ja, nekaj je res v tvojem postu, z nekaterimi stvarmi pa se ne strinjam. Dejstvo je ja, da se nove gume lepše obnašajo kot zvožene, to popolnoma drži, zato pa sem mu jaz podal moje mnenje za NOVE gume. Dunlop GpRacer je drugačne oblike kot Supercorsa, zato tudi kot nova ne pada enakomerno v ovinek. Okoli prednje gume zrabljene "v strehico" tako kot ti praviš, da se naredi večini... Hmmmm, v našem klubu je veliko motoristov, tudi različnih motorjev, je pa res, da prevladujejo SS motorji, pa nisem še na niti enem opazil, da bi imel tako obrabljeno prednjo gumo, tako da ne vem kako se voziš ti in ostala večina, ki se vam to dogaja. Pa brez skrbi, imamo v klubu par prekleto hitrih pilotov, par počasnih in kar nekaj, ki smo tu vmes. Zadnjo obrabiti po celotni vozni površini enakomerno pa ni najlažje, sploh ne track day gume, ker moraš biti potem res hiter in grob skozi in na izhodu ovinkov, po obodu pa jo je lažje pobrati ja. No pa vseeno, vsakemu svoje, zame je Pirelli boljši od Dunlopa, kar se cestne vožnje tiče..
k0ci Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Kaj pa glede obcutka, ki pravijo da je pri pireliju boljsi se tebi tudi tako zdi? koliko ti je zdrzala zadnja pirelijeva občutek je res boljši, ne znam raložit zakaj, ampak guma nekako vliva več zaupanja, je veliko bolj mirna pri poznih zaviranjih in grobih pospeševanjih iz ovinkov, tudi na še tako gladkem asfaltu gre kot po tirnicah, če pa že začne oddrsavati pa to zelo nežno nakaže, brez presenečenj....je pa ta diablo supercorsa sc zelo mehka guma, v bistvu prva ki mi jo je uspelo nasvaljkati po cesti (dvor - kočevje, nm - metlika,... )zadnja je zdržala cca. 2500km, medtem ko gp racer okoli 6000
Buschi Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 (popravljeno) Da zavijemo iz road na off-road: vozi kateri enduraš zadaj Haidenau K60? Na tujih forumih jo hvalijo kot eno boljših gum za off in on road. Cena pri nas je 150€. Hvala za odgovore. Popravljeno December 2, 2011. Popravil Buschi GKeko 1
Demon Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 občutek je res boljši, ne znam raložit zakaj, ampak guma nekako vliva več zaupanja, je veliko bolj mirna pri poznih zaviranjih in grobih pospeševanjih iz ovinkov, tudi na še tako gladkem asfaltu gre kot po tirnicah, če pa že začne oddrsavati pa to zelo nežno nakaže, brez presenečenj....je pa ta diablo supercorsa sc zelo mehka guma, v bistvu prva ki mi jo je uspelo nasvaljkati po cesti (dvor - kočevje, nm - metlika,... )zadnja je zdržala cca. 2500km, medtem ko gp racer okoli 6000 Opala, lepo si jo nasvaljkal ja! Meni jo je uspelo na cesti samo enkrat nasvaljkat, ampak dosti bolj na fino kot si ti tvojo!!! Je pa bila fura MB-Portorož-MB.
m@dness Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 No ja, nekaj je res v tvojem postu, z nekaterimi stvarmi pa se ne strinjam. Dejstvo je ja, da se nove gume lepše obnašajo kot zvožene, to popolnoma drži, zato pa sem mu jaz podal moje mnenje za NOVE gume. Dunlop GpRacer je drugačne oblike kot Supercorsa, zato tudi kot nova ne pada enakomerno v ovinek. Okoli prednje gume zrabljene "v strehico" tako kot ti praviš, da se naredi večini... Hmmmm, v našem klubu je veliko motoristov, tudi različnih motorjev, je pa res, da prevladujejo SS motorji, pa nisem še na niti enem opazil, da bi imel tako obrabljeno prednjo gumo, tako da ne vem kako se voziš ti in ostala večina, ki se vam to dogaja. Pa brez skrbi, imamo v klubu par prekleto hitrih pilotov, par počasnih in kar nekaj, ki smo tu vmes. Zadnjo obrabiti po celotni vozni površini enakomerno pa ni najlažje, sploh ne track day gume, ker moraš biti potem res hiter in grob skozi in na izhodu ovinkov, po obodu pa jo je lažje pobrati ja. No pa vseeno, vsakemu svoje, zame je Pirelli boljši od Dunlopa, kar se cestne vožnje tiče.. to da mi nimamo možnosti zdrajsat gume enakomerno lahko tudi pripisujemo geometrijski obliki naših cest, če bi bil doma v bližini Lavamunda in podobnih cest bi verjetno na bolhi prodajal po sredini nove gume - za tiste ki ne izkoristijo robov =) sem pa slišal tudi mit da naj bi dunlop držal po celotnem profilu enakomerno ne glede na obrabo, medtem ko pirelli začne z gripom popuščati čim gre guma proti koncu.. tega sam ne morem potrditi ker sem zvozil nekaj supercors a žal nobene gp-racerke
Zivnorc Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 (popravljeno) Juhu, demon, madness, k0ci... .. da se ne bomo narobe razumeli... Vas in vaša mnenja globoko spoštujem, imate veliko km za sabo, z vašimi mnenji se popolnoma strinjam... ..nisem se dobro izrazil v mojem postu... ampak sem mislil na mnenja raznih "cestnih dirkačev", ki niti ne znajo opisati svojih občutkov...in kar klatijo nekaj v tri dni kar so "slišali" od drugih. :grim ... v bistvu sem to mislil bolj na splošno... Drugače pa sem se tudi jaz odločal (sem že pisal o tem) med GP Racer in Diablo Rosso Corsa. Vem da gumi ne spadata v isti razred, pa vendar mi en kolega govori, kako je Pirellijevka huda, brezkompromisno po skoraj vseh površinah, predvidljiva...pa se bom vseeno najbrž odločil za GP racer. Enkrat se moraš odločit. Je pa itak guma potrošni material, tak da nimaš kej falit.. ko jo znucaš, pa drugo firmo, če ti prejšnja ni bila všeč. Ja drugače pa sem vam kar malo (veliko) fouš, ker imate blizu Golico ... za tam pa res rabiš gumo ala GP racer, ker vse ostalo stopiš, pa naj govorijo kolikor hočejo, da moraš it na pregled k psihiatru, če stajaš gumo na navadni cesti.. Meni je uspelo BT003 RS zradirat v 3x ali pa 4x gor pa dol na Golico, pa sem ji posvaljkal od oka skoraj 2mm profila, do ilegale ..držala pa je" do konca"... Metzeler M5 sem jo pa pregreval, da ji nisem čisto nič več zaupal.. res pa da je tudi bila že bolj proti koncu..... S SportSmart sem izredno zadovoljen. Mnogo bolje se je obnašala na Lavamundu - Golica, nisem je pregrel, popolnoma zaupal....., zdaj moram pa preobut tanov moped, pa grejo ziher gor GP Racer. To se pravi, kot je ugotovil madness pri Pirelli, da z obrabo trpi grip, sem ugotovil tudi jaz pri M5. Gumi pa izhajata iz iste tovarne. Popravljeno December 2, 2011. Popravil Zivnorc
exclan Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 (popravljeno) to da mi nimamo možnosti zdrajsat gume enakomerno lahko tudi pripisujemo geometrijski obliki naših cest, če bi bil doma v bližini Lavamunda in podobnih cest bi verjetno na bolhi prodajal po sredini nove gume - za tiste ki ne izkoristijo robov =) sem pa slišal tudi mit da naj bi dunlop držal po celotnem profilu enakomerno ne glede na obrabo, medtem ko pirelli začne z gripom popuščati čim gre guma proti koncu.. tega sam ne morem potrditi ker sem zvozil nekaj supercors a žal nobene gp-racerke To ti jaz lahko potrdim da je tako kot si rekel tudi kar je napisal demon pa koci o pirelli lahko potrdim da je tako gp racer ni slaba guma in je linearna z gripom .Letos sem proval prvič Birgeston R10 in sem navdušen 200% še bolj natančna v ovinkih mirna to govorim za sprednjo zdaj v naslednji sezoni bom še zadnjo R10 testiral(niso jo imeli na zalogi) R10 sprednjo sem imel v kombinaciji z BT003 zadnjo. Popravljeno December 2, 2011. Popravil exclan jamah 1
Roky994 Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 Rabim pomoč, Zanima me katere bi bile najbolj primerne gume za XJ6 (35kw blokada če ima kej veze), vožnja pa bi bila bolj dinamična kot potovalna, kdaj mogoče celo obisk racelanda, marofa... Mere so zadnja:160/70/17 ,prva: 120/70/17. Qualifer, Sportsmart, Roadsmart itd... Hvala za odgovor.
logarr Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 Če imaš v planu obisk marofa potem sigurno sportsmart
Roky994 Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 Rabim pomoč, Zanima me katere bi bile najbolj primerne gume za XJ6 (35kw blokada če ima kej veze), vožnja pa bi bila bolj dinamična kot potovalna, kdaj mogoče celo obisk racelanda, marofa... Mere so zadnja:160/70/17 ,prva: 120/70/17. Qualifer, Sportsmart, Roadsmart itd... Hvala za odgovor. Mi lahko kdo malo opiše kakšne so razlike med Qualiferco II ali pa Sportsmartkami ?
logarr Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 Qualifier so med sportsmart (SS) in roadsmart (ST). Razen obraba nekateri pravijo da s sportsmartkami naredijo več kilometrov, kljub temu da so bolj športne.
Roky994 Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 Super hvala Edino veš kaj me še zanima če kej veš, tle na netu gledam na eni strani pa so cene precej podobne med temi gumami in me to mal čudi... A je realna cena Dunlop Sportmax Roadsmart , 160/60 ZR17 TL 69 -138€, Dunlop Sportmax Roadsmart, 120/70 ZR17 TL 58(W) sprednje kolo,M/C -119€
KeC Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 Qualifier so med sportsmart (SS) in roadsmart (ST). Razen obraba nekateri pravijo da s sportsmartkami naredijo več kilometrov, kljub temu da so bolj športne. V tabeli je verjetno prišlo do tiskarskega škrata. Mutant definitivno niso med supersport in sport-touring. Si verjetno zamenjal mutant in roadsmart
biker77 Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 Super hvala Edino veš kaj me še zanima če kej veš, tle na netu gledam na eni strani pa so cene precej podobne med temi gumami in me to mal čudi... A je realna cena Dunlop Sportmax Roadsmart , 160/60 ZR17 TL 69 -138€, Dunlop Sportmax Roadsmart, 120/70 ZR17 TL 58(W) sprednje kolo,M/C -119€ bo kar prav ja..sicer pa vprašaj če so že na voljo roadsmart 2 (druga generacija)..so veliko veliko boljše.. V tabeli je verjetno prišlo do tiskarskega škrata. Mutant definitivno niso med supersport in sport-touring. Si verjetno zamenjal mutant in roadsmart mislim pa da kar so tam nekje..za ktm lc4 in podobno..supermoto
KeC Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 A viš na to pa nisem pomislil. Zakaj potem še ni dunlopovih motox gum v tej tabeli?
Roky994 Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 bo kar prav ja..sicer pa vprašaj če so že na voljo roadsmart 2 (druga generacija)..so veliko veliko boljše.. mislim pa da kar so tam nekje..za ktm lc4 in podobno..supermoto Ok. Drugače me zanima samo še če bom sploh lahko dovolj segrel Sporsmartko na 35kw blokadi, al je kr bolš da dam roadsmart... Hvala
siks Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 Ok. Drugače me zanima samo še če bom sploh lahko dovolj segrel Sporsmartko na 35kw blokadi, al je kr bolš da dam roadsmart... Hvala sportsmart v večini primerov sploh ne rabiš ogrevat, razen v res hladnem vremenu. za tvoj motor in namen, ki si ga omenil, je to po moje optimalna zadeva. tudi meni služijo odlično,samo glede obrabe še ne vem točno.
DAMI34 Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 sportsmart v večini primerov sploh ne rabiš ogrevat, razen v res hladnem vremenu. za tvoj motor in namen, ki si ga omenil, je to po moje optimalna zadeva. tudi meni služijo odlično,samo glede obrabe še ne vem točno. Za te konje in tale motor bo sport nardil po mojem skoraj isto kot road, vsaj ene 10.000km če ne več
Zivnorc Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 N I M A Š K E J F A L I T s Sport Smart
bajsi Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 pa tudi v dežju jo fantje dobro peljejo LP Bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se