Jure Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 (popravljeno) ..če me kdo "sprovocira" ali se mi zahoče malo "zasledovanja" se bom zelo enostavno "prilimal za rit" in držal tempo, pa še nikoli nisem niti razmišljal o SS gumah... Prekticiranje tega na kakšni Rakitni ali Planinskih ridah, ko te bo sprovociral kakšen od lokalnih fantov na svoji SS petardi je odličen recept za it v maline.. Jaz pravim vsaka guma za svoj namen.. Tudi za mojo vožnjo bi v 90% bile čez glavo dovolj ST gume.. Ampak zaradi tistih 10% (ali pa še manj) ko gre malo bolj agresivno pač prakticiram uporabo SS gum, ki to dovoljujejo. Če se človek odloči za ST, je pametno, da se pač zavestno odpove tudi tem občasnim "tiščanjem", ker drugače je to nepotrebno izzivanje usode. Sploh če se spraviš nekoga lovit se tempo nehote dvigne in tega sploh nimaš zamar.. Takrat mišljenje deluje nekako tako, če bo njemu zneslo, bo tudi meni.. Ampak to sploh ni nujno, če si ti na slabšem materialu, je to super recept za pizdarijo. Popravljeno Maj 29, 2012. Popravil Jure vonAxl, honda2000, suzuki in 6 others 9
Zivnorc Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Prekticiranje tega na kakšni Rakitni ali Planinskih ridah, ko te bo sprovociral kakšen od lokalnih fantov na svoji SS petardi je odličen recept za it v maline.. Jaz pravim vsaka guma za svoj namen.. Tudi za mojo vožnjo bi v 90% bile čez glavo dovolj ST gume.. Ampak zaradi tistih 10% (ali pa še manj) ko gre malo bolj agresivno pač prakticiram uporabo SS gum, ki to dovoljujejo. Če se človek odloči za ST, je pametno, da se pač zavestno odpove tudi tem občasnim "tiščanjem", ker drugače je to nepotrebno izzivanje usode. Sploh če se spraviš nekoga lovit se tempo nehote dvigne in tega sploh nimaš zamar.. Takrat mišljenje deluje nekako tako, če bo njemu zneslo, bo tudi meni.. Ampak to sploh ni nujno, če si ti na slabšem materialu, je to super recept za pizdarijo. ... pa sej tukaj ne gre samo za grip gume... a ne? .. tudi pelje se moped čisto drugače... ...samo zamenjaš touring gume za SS, pa imaš praktično nov moped.. ..kaj pa komu odgovarja pa vsak samo zase ve. Jaz raje peljem "tahude" gume, čeprav vem, da Hypersport glih tko "držijo" na cesti... se pa moped drugače pelje...in to mi je všeč... in raje prevozim jurja ali dva manj z njimi... pa je ostalo tolk bolj z užitkom.
ferek Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? Mavti 1
TBoxer Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? Ferek, ni glih tako... Če ne drugega, razlika je kako prideš do tačk in potem kaj tam delaš... :grim Isto kot pri seksu, vsakdo ga zna vtaknit... potem naprej pa se pokaže kdo kaj zna in zmore... Če bi bil zloben, bi napisal, da nisi še zrel za to. :evilgrin: lp
Cartman Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? sicer se strinjam stabo, da so ST gume že zelo zelo dobre in dorasle veliki večini motoristov. Ko berem da motorji pijejo 4,2 ko jih žgeš, pa sem v to prepričan. Vseeno, supersport gume ponujajo več boka in se ostrejše odzovejo na spremembe. Enim je pač samo najboljše dost dobro, drugim je všeč, in tretji so fouš. Meni osebno je zadnjo roadsmart lepše vozit kot qualifire in qualifire 2. do tačk, do štenderja. . .bol ne gre.. . . . Seveda gre. Naklon sam po sebi ni pokazatel brzine. jez mam gumo uničeno do roba, pa niti pod razno ne spadam v kategorijo hitrih. Tole je moj roadsmart 1, po ne vem točno 8800, ali 8300Km, sem si grdo nakracal na koledar. Zelo neodgovorno sem se zanašal na sončno vreme in stavko policije. . . . ampak po sredi je bla še dobra. . . . Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil Cartman
honda2000 Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? Z zgornjim odgovorom se delno strinjam, ampak je po mojem razlika, če boš motor z ST gumo nagnil do tačk pri npr.50km/h ali npr.150km/h. suzuki, Zivnorc in gsxf750 3
Popularna objava suzuki Objavljeno Maj 30, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) Hola, @ mojster ferek: with all due respect, kljub temu da si vseved, če nisi še nikoli sprobal SS gume (niti nimaš takega motorčka da bi bila potem bistvena razlika) pol najbrž težko oceniš za nekoga drugega, z drugačnim motorjem, z drugačnim stilom vožnje, kaj mu SS guma prinese - raje verjemi, tako Jure kot Živnorc jih znata izkoristiti, zato se veliko bolje počutita na SS gumah; drsanje tačk pač ni nek hud pokazatelj kvalitete (gume ali pilota), še zdaleč ne to seveda nikakor ne pomeni da so ST gume zanič, le drugačne so, po obliki, zgradbi in namenu; super, če si ti zadovoljen z njimi - vsak pilot mora sam zase pogruntat katera guma njemu najbolj ustreza, a zato jih je pač treba sprobat kar nekaj, tako gum kot motorjev Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil suzuki honda2000, Cartman, svobodnaptica01 in 9 others 12
Popularna objava Jure Objavljeno Maj 30, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? Mislim, da se marsikdo od fantov, ki se znajo malo bolj peljat ne bi branil dirkaške kariere. Če bi bil finančno sposoben, se tudi jaz v trenutku odpovem cesti in se preselim izključno na stezo. Ampak žal ne gre tako, zato je pač potrebno se kontrolirat in po cesti pač spoštovat dejstvo, da je to javna prometna površina. Če pa že greš malo bolj sportski kdaj pa kdaj, pa to počet na način, s katerim čim manj ogrožaš tako sebe kot druge. In primerne gume so osnovni pogoj za to. Drugače pa tisto do tačk, več pa itak ne gre.. To sploh ni bistvo. Skor vsaka guma dovoljuje nagib do tačk, kolena, itd., če je to vse kar je v igri. Do velikih razlik pa pride, ko v takšnem nagibu odpreš gas in na podlago spustiš 100, 150 ali še več KM. Na žalost sem bil priča kar lepemu številu padcev in 70% le teh se je zgodilo ker je odneslo zadnjo gumo pri pospeševanju iz ovinka. Tu je pa med ST in SS ali trackday gumo razlika kot dan in noč. Prevečkrat videl situacijo na Ridah, ko se je kdo na kakšni fazerci na ST gumah odločil, da bo tako hiter kot en lokalc na SS petardi, probal sledit oz oponašat, in je bilo kreš bum tresk pri izhodu. Lokalni Rossi na Supercorsah odprl gas še na polno nagnjen in se izstrelil iz ovinka (take gume pač to pustijo), tisti za njim pa v maline. Kaj je torej bistvo? - Tako ST kot SS gume pustijo do tačke, kolena, itd. Bistvena razlika pa je kaj se naredi ko tako gumo obremeniš pri pospeševanju - ST gume niso namenjene hudim temperaturam in obremenitvam. Če prvih nekaj kilometrov zlorabe, poleti ko je 35 stopinj, še prenesejo, se lahko potem kar nenkrat zgodi da guma ne zmore več - in ja, mogoče je bi res zdržala tudi tistih 10% ekstrema.. Ampak kaj pa če se v tem ekstremu nekaj nepredvidenega zgodi, pa je treba še mal bol nagnit, al pa zamrebzat sred ovinka. ST je že na svoji meji in ne bo pustila nič več, SS ima pa tolk več gripa, da učasih pusti tudi kakšno tako bedarijo in mogoče odpusti kakšno voznikovo napako (katere pa vemo da vsi delamo). Bistvo je torej to kar sem rekel že prej. Vsaka guma za svoj namen! Tudi sam sem prepričan, da bi v veliki meri za vse nas bile dovolj ST gume. Ampak ker nas ima veliko tudi občasne "tišaške" vložke je pač to veliko bolj modro počet s tapravim materialom. Oziroma če se odločiš za ST, potem tudi tega pač ne počneš več, sploh pa ne probavat sledit kakšnim hitrejšim fantom, ki te razdražijo. PS. Za tiste, ki je pa meja oprijema zgolj nagib pri drsanju tačk pri raznih fejzercah, po možnosti z original distančniki v njih, je pa pomoje dobra še kros guma Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil Jure m@dness, honda2000, TOMCAT in 10 others 13
KeC Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 .... Dobro napisano ampak pod pogojem, da je SS oz hyper guma ogreta (tudi že videl padce, ker ni bila).
bajsi Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 VHD iščejo Matildo..., pa je vsem skupaj v tej debati sploh jasno, da se pogovarjate o vožnji z motociklom na javnih prometnih površinah in ne na pisti?! Zgolj v razmislek...
Zivnorc Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) VHD iščejo Matildo..., pa je vsem skupaj v tej debati sploh jasno, da se pogovarjate o vožnji z motociklom na javnih prometnih površinah in ne na pisti?! Zgolj v razmislek... ... imaš čisto prav..... ...ja..in tudi je bilo to omenjeno... ... pa tut kitajcev bi blo najbrž manj, če bi dobre gumice delal.... Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil Zivnorc halls, Mavti in gsxf750 3
TOMCAT Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Jure:....."PS. Za tiste, ki je pa meja oprijema zgolj nagib pri drsanju tačk pri raznih fejzercah, po možnosti z original distančniki v njih, je pa pomoje dobra še kros guma " ..... .....rabim eno kros gumo ....a kdo podari? :naughty:
Jure Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) Hehe, nisem nič slabega mislil, samo od nekdaj me že jezi zakaj so ti japonski ST, naked, itd motorji, tako čudno dizajnirani, da takoj vse pluži Drugače imam tudi sam FZ1S.. Ampak s športnimi stopalkami pa brez centralnega štenderja Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil Jure
Demon Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 ...sicer fer napisano... Ampak... a sta fanta prepričana da res "znata" izkoristit ST gumo tako, da bi jo "za tistih 10 % ekstrema zmanjkalo"? ...če je odgovor da, potem "kapo dol" ...takih je po mojem škoda za "turizem", saj bi jih na pisti čakala bleščeča dirkaška kariera... Moje mnenje je, da vsaka ST guma dovoljuje veliko več kot smo amaterji sploh sposobni, ali si "upamo" peljat... vsaka gre do "tačk" (pri meni do štenderja)... več se pa itak ne da, ali kako? No, potem pa poskusi tako. Kupi si 180 KM cestaka, bilokaterega, ker vsi trgajo od moči, daj nanj ST gume in bodi grob z njim. Vhod v ovinek naj bo hiter, zaviraj karseda pozno, izhod iz ovinka pa na HARD! Odpri gas na grobo, dovoli, da se sprosti cela konjušnica... Če boš z ST gumami to preživel brez padca, pa poskusi enako zgodbo z SS in potem še z trackday gumami, pa boš sam opazil razliko. Dejstvo je, da če bi vsi vozili po omejitvah, potem so za VSE motorje dovolj dobre najtrše gume za čoperja. Če pa želiš res odlične vozne lastnosti, odlično ciklistiko in tudi odlične zmogljivosti, pa žal tega na takem motorju z ST gumo nimaš. Dejstvo je, da vsi ki vozimo supersport rakete s 180 KM, smo načeloma prehitri na cesti. Eni bolj eni manj, velika večina se nas zna "normalno" voziti (čeprav prehitro) in vse nas tudi kdaj pa kdaj prime, da gremo ne na furo, ampak na nizki let, torej, da res damo gas! Potem pa verjemi, da nam vsaka guma ni dovolj dobra. Niti vsaka SS guma, zato nekateri vozimo trackday gume tudi po cesti. :grim rosse20, Zivnorc in TOMCAT 3
DAMI34 Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Razlika je kot dan in noč med SS in ST gumo, pa ne samo v drsenju, oprijemu etc ampak vsaj pri meni tudi pri občutku, kako se na gumi počutiš. Ampak včasih je potreben kompromis...če hočeš kilometrino in če se voziš veliko v dvoje, boš - sem moral namestiti ST gumo. In to dejstvo je potrebno imeti malce v glavi pri ostrih pospeševanjih iz ovinka in podobnem.. Vse bo pa na koncu pokazala matematika..v kolikor bom naredil okrog 10000km z ST bo ostala, v nasprotnem grem nazaj na SS, kjer sportsmart naredi okrog 7000km.
Samorai Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Danes me je pa Pirelli totalno razočaru, gremo nazaj na Dunlop Danes na planini štirikrat spustila brez kakšnih hudih pretiravanj, no na srečo sem ostal na dveh kolesih.
MihaJ Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Pirelli katera? Če ti je Supercorsa, sploh katera od višjega ranga, upam rečt da zaradi napake voznike ali slabega vzmetenja. Ker, Supercorse bojda še 9 let stare držijo do ušes... tilingerossi, svobodnaptica01 in gandi 3
Samorai Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Supercorsa je ja. Stara je pa 2 leti, profila je dost. Res nevem kaj je blo ampak se je guma ful čudn obnašala. Dvakrat v štartu bi lohka reku da mogoče zaradi močnega pospeševanja iz ovinka, vender sem šel potem še enkrat res 'uizi(komaj sem jo na koleno spravil)' in mi jo je še dvakrat uzel.
WhiteWolf Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 No, sedaj ste me pa še bolj zmedli. Bom verjetno kar na SportSmartu ostal
TBoxer Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 No, sedaj ste me pa še bolj zmedli. Bom verjetno kar na SportSmartu ostal Nič bat. Tle se je debata razgrela, ker je nekdo trdil, da je ST guma čisto primerljiva s SS in kot taka slednja je nepotrebna. Jaz bi na tvojem mestu (FZ6) brez pomišljanja prešel na ST gumo. lp
Kremenčkovi Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 jaz vedno nataknem ss gume, res je kilometrina skoraj pol manjša, ampak raje imam več oprijema (morda celo viška) kot pa manj.Pa tud lepše se prelaga.
ferek Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Hja zanimiva debata... takole po "občutku" bi rekel, da so največji zagovorniki SS gum res, kot je nekdo napisal "lokalni rosiji ali nekaj takega na Ridah"... ne sam ne sodim sem... Ride in Marija reka itd. so mi bolj del užitka "na poti nekam..." me bolj skrbi dejstvo, da ne sodim ravno med "zaspane" oziroma me bolj malo "mopedov" na vožnji prehiteva - torej "večina tahitrih" postavlja "rekorde" o katerih pišete na par "znanih" lokacijah, in od tod taka "reklama za tiščanje"... je pa res dejstvo, da moraš pač "v glavi imet" kako iz ovinka odpirat gas... Priznam pa, da bi me malo "denarnica bolela" če bi pri trenutnih 12000 (pa še za ene 2 jurja bodo) na Z8, v primeru SS znucal že 2 komplet! Sem pa na začetku napisal, ne pozabit, če res rabiš in res znaš izkoristit, pol nabavi SS gumo... ko bom opazil, da sem vsaj malo počasnejši, manj siguren, ali komu težje sledim, bom morda o čem takem razmišljal... alen1, rosse20, Mavti in 2 others 5
Shinobi70 Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Jure je lepo napisal glavne razloge za prehod na SS ali še zmogljivejše gume. Predvsem gre tukaj za občutek v vožnji. Boljša/zmogljivejša guma nudi bolj intuitivno vožnjo, odzivanje je hitrejše, natančnejše, stabilnost je boljša, v rezervi imaš več gripa, dobiš veliko več povratnih informacij itd. Vse to povečuje užitek v vožnji. Ali je to vredno manjše kilometrine, ve vsak zase. Dokler pa ne probaš, je ta debata brezpredmetna.. Jaz vedno na novem motociklu takoj zamenjam serijsko nameščene gume za boljši model. Pa ne zato, ker bi jaz bil prehiter ali predober, sem samo prevelik užitkar Worry less, ride more! Zivnorc, DAMI34 in svobodnaptica01 3
damci66 Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 ma kdo izkušnje z diablo rosso corso ?
rookiee Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Fantje, z vsem spostovanjem prosim za pomoc! Zacetnik na motorju in pocasi bo treba fazerko preobut! Ker trenutno in se nekaj casa ne bom vozil na noz (tacke se niso poljubile asfalta) in grem cez ovinke po babje presrano, ker pojma nimam ne o svojih zmogljivostih, ne motornih in gumarskih bi bila verjetno primerna sport touring guma! Top 3 so...? Trenutno so obute sport attack! Km se bo ob primernem vremenu naredilo kar nekaj, ker je motor prakticno v dnevni uporabi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se