Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Presenetilo me je, ker si nisem niti predstavljal da lahko tako nenadno izgubi oprijem kakršnegakoli vnaprejšnjega opozorila. Z nobeno drugo pnevmatiko mi tega ni naredilo, je pa res da sem dosedaj vedno imel sport gume.

kolikokrat pa se je to zgodilo: enkrat, nekajkrat, ponavljajoče ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič me je presenetilo, potem sem pa še enkrat probal, če je mogoče asfaltna podlaga kriva.

Napisal sem pa na forum bolj zato, da vidim če je še kdo imel podoben primer.

Čudi me, ker guma se v suhem obnaša čisto vredu, tudi v dežju kolikor sem testiral je vredu, pa sem probal tudi "zaviranje v sili" in se je ustavilo kot v suhem, niti ABS ni posegel vmes.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič je kolegu že praktično iz ovinka ven na lepem vzelo prednje kolo, na njem pa Sportsmart. Guma je praktično nova, nekaj tisoč, ovinek se je že odpiral. Nagnil ni niti do tačke, pa mu vožnja po kolenu ni tuja, motor Shiver. Temp. tam nekje 20 stopinj....

Jaz v istem ovinku 5 s pred njem z GP racer nisem imel težav pri večji hitrosti.

Pa sem že mislil dat bolj touring gumo na motor...

Ima še kdo podobne izkušnje s Sportsmart ob nižjih temperaturah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima še kdo podobne izkušnje s Sportsmart ob nižjih temperaturah?

težko je reči da je kriva guma..mel isti motor in iste gume kot kolega, se peljal kar nekaj hitreje, meni guma samo malo trznila, on šel po tleh..

večinoma smo uporabniki krivi za vse skupaj..

se pa strinjam s tvojo ugotovitvijo da je gp bolš kot RS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem zapisal že večkrat, GP Racer so top shit! :D

Pri 35°C, ko res hajca zunaj - bolj tiščiš bolj držijo, niti približno se ni treba bat, da bi se zadeva pregrela ker takrat šele na optimalno temperaturo pridejo :)

Na pisti so odlične (se je pa treba zavedat da to vseeno pač ni KR ali GP)

Po drugi strani pa pri 10°C (in tudi manj), ko je asfalt precej hladen in guma niti približno ni na optimalni temperaturi, še vedno brez problema zdržijo drajsanje kolen in tudi malo bolj korajžno odpiranje iz ovinkov.

Poleg tega naredijo super kilometrino!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič je kolegu že praktično iz ovinka ven na lepem vzelo prednje kolo, na njem pa Sportsmart. Guma je praktično nova, nekaj tisoč, ovinek se je že odpiral. Nagnil ni niti do tačke, pa mu vožnja po kolenu ni tuja, motor Shiver. Temp. tam nekje 20 stopinj....

Jaz v istem ovinku 5 s pred njem z GP racer nisem imel težav pri večji hitrosti.

Pa sem že mislil dat bolj touring gumo na motor...

Ima še kdo podobne izkušnje s Sportsmart ob nižjih temperaturah?

JP, pri relatvno hladnem asfaltu in niskih hitrostih, 4x zdrsnila Sportsmart (prevoženih 5000km), pa še par ljudi se je jezilo na iste probleme na SM. Zgleda, da jim niha kontrola kvalitete.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JP, pri relatvno hladnem asfaltu in niskih hitrostih, 4x zdrsnila Sportsmart (prevoženih 5000km), pa še par ljudi se je jezilo na iste probleme na SM. Zgleda, da jim niha kontrola kvalitete.

....sej ne, da vem, ampak nekako logična razlaga bi bila, da glede na to, da se SS gume "ogrejejo" na delovno temperaturo kasneje kot RS, bi rekel, da so za nižje temperature v trenutnem jesenskem času bolj primerne slednje. :hmm: ....pa me popravte, če flancam bedarije .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....sej ne, da vem, ampak nekako logična razlaga bi bila, da glede na to, da se SS gume "ogrejejo" na delovno temperaturo kasneje kot RS, bi rekel, da so za nižje temperature v trenutnem jesenskem času bolj primerne slednje. :hmm: ....pa me popravte, če flancam bedarije .)

teorija je točna, ampak v resnici je takole: prevozil 2 kompleta SM pozimi in nobenih problemov. Drži, vliva zaupanje. Probleme sem imel samo z eno prvo gumo SM in to poleti??? Osa rider, tudi poleti...

Sem pa 2 sezone nazaj imel podobne probleme tudi na RS1, jeseni ( trenuten zdrs prednje gume, pri prehodu na drug tip asvalta) in potem ko sem že z nogo udaril ob tla, je spet prijela.

Vozim se celo leto, tudi pri -6C, pa takih bedarij ni bilo. Edina skupna točka, nikoli nova guma, ampak proti koncu življenske dobe.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole temo o pnevmatikah spremljam ene dve leti in vsaj meni zanimivo opažam, mogoče je že tudi kdo drug, da SS pnevmatike, ki jih najmanj grajate oziroma nima noben kakšne pripombe nanje so, Dunlop GP Racer, Pireli Supercorsa in Continetal Sport atack. :eek:

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep povzetek.

GP racer overall za cestne dirkače ki hočejo vseeno malo kilometrine.

Pirelli Supercorsa za cestne kamikaze ki hočejo maksimalen grip neglede na kilometrino.

Conti Sport Attack za racionalneže, ki bi radi dober grip, solidno kilometrino za ne preveč bruseljčanov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram reči, da sem tudi jaz opazil, da mi je začela zadnja guma drset, SS, ki je že bolj pri koncu.

Prej čez celo sezono nisem imel teh problemov.

A je kriva guma, ker je bolj na koncu ali temperatura?

Poleg stila vožnje seveda :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam tole tanovo Hondo CRF L, se pravi dual šport oz hard enduro spremenjen v soft enduro...in iščem po netu, kaj ima to za ene gumice gor?

12_530.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak je pa kaj z gumami fime MAXXIS? Opažam, da se nič kaj ne omenjajo tu gor. Je že kdo vozil?

Na Bike worldu (Motors TV) jih imajo na ZX-6R, race track day/road bike project.... komentirali jih pa še niso kaj

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znamka in model pnevmatike:Bridgestone BT023 120/70-17 in 180/55-17(standardna trdota karkase)

- model motorja: Kawasaki Z 750 S

- prevoženi kilometri: 7400 km (zadnja je na robu legalnosti, prednje jo je še nekaj...za cca. 3000 km)

- način vožnje: 25% agresivna-športna, 75% umirjena-potovalna, 0%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 85%, mesto 5%, avto cesta 10%

-oprijem na mokrem: ocena 7+

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) 8 ( vozil v sezoni)

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9

-način obrabe: enakomerno po celi površini, razen leva stran je malo bolj obrabljena (zadnja), enakomerno po celi površini(prva).

- 0% km s sopotnico

-CENA z montažo+centriranje: 280 € komplet( cenik 15. 10. 2011)

-komentar: gume so nadgradnja BT 021 in 020. Plusi: ogreje se v kratkem času (tip 020 je potrebovala cca.5 km v sezoni in 10 km izven sezone), za nianso malo boljši oprijem v mokrem glede predhodnice, malo manjša kilometrina (s BT 020 sem naredu cca. 9000 km). Poleg konkurenčne metzeler Z6 je edina, ki popolnoma izniči shimmy efekt. Minusi:zalivke na cesti jo malo motijo v vročih dneh pri razgretem asfaltu (v mokrem je pa kot da pridež na nafto...drsi).

Drugače za LT, ST, LS vožnjo je guma vredna nakupa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: AVON VENOM

- model motorja: BMW R 1200C

- prevoženi kilometri:18.000 km sprednja, 21.000 km zadnja

- način vožnje: 40% agresivna-športna, 60 % umirjena-potovalna, 0 %dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 60%, mesto 39%, avto cesta 1%

-oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 = 7 ( nepredvidljiva guma v mokrem , ekstremno občutljiva na zalivke in talne označbe)

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 = 10 (izreden oprijem neglede na zunanjo temperaturo, zelo hitro se segreje )

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 =10 (guma se "svaljka" po robovih, oprijem je nenormalen)

-način obrabe: po sredini = do konca, celotna površina , po robovih = 70%

- 30% km s sopotnico

-CENA z montažo: 240 €

-komentar: ....... najboljša guma za ta motor , izreden oprijem v suhem vremenu, neglede na zunanjo temperaturo....

- znamka in model pnevmatike: BRIDGESTONE BW501 &BW502

- model motorja: BMW R 1200 GS

- prevoženi kilometri: 14.000

- način vožnje: 60 %agresivna-športna, 40 % umirjena-potovalna, 0 %dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 79%, mesto 20%, avto cesta 1%

-oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 = 9

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 = 10

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 = 10

-način obrabe: po sredini = do konca, celotna površina , po robovih = 80 %

- 40% km s sopotnico

-CENA z montažo: 220 €

-komentar: .......popolnoma zadovoljen z gumo....

No, kar se tiče Bridgestone-ke, ti pa res težko verjamem....

Sam namreč zagovarjam te gume za GS-a, ampak pri devet jurjih, al pa kšn kilometrček več pa od njih res ne ostane več prov kej dost ..... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Različna merila za športno-agresivno vožnjo imata.

verjetn res .... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Bike worldu (Motors TV) jih imajo na ZX-6R, race track day/road bike project.... komentirali jih pa še niso kaj

LP Bajsi

Opažam, da so res bolj razširjene tam čez lužo in pa nekaj testov najdeš na nemških forumih in pa na youtube je kar nekaj.

Jaz sem nabavil tole spodaj na linku, spomladi(mogoče še kaj letos) bom pa sprobal kako se obnese.

http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Supermaxx-M6029-Rear.aspx

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lp na apriliji rsv mille- za zadnjo gumo piše ,da dam gor lahko 180-55-17 ali pa 190 -50 -17. Katera Bi bila boljša..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp na apriliji rsv mille- za zadnjo gumo piše ,da dam gor lahko 180-55-17 ali pa 190 -50 -17. Katera Bi bila boljša..?

190 55 17 jest uporabljam vedno..

drgač pa raj 180/55 kot 190/50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp na apriliji rsv mille- za zadnjo gumo piše ,da dam gor lahko 180-55-17 ali pa 190 -50 -17. Katera Bi bila boljša..?

Če je platišče 5,5 col je bolj primerna 180 guma za 6 col platišče pa 190 tako je pri BMW-K-ajih.Če ti po homologaciji dovoljuje montažo obeh je najbolje,da sam sprobaš odvisna je obraba po sredini in robovih,kajti najbolj je odvisno od tvoje vožnje. Razlika je pri naleganju gume, sepravi ali voziš bolj na izi ali po sportno.Če je platišče 5,5 cole in montiraš 190 gumo bo malo bolj bombirana to pomeni ,da se ti bo na ravnini bolj rabila po sredini v ovinku pa naj bi bila nalegalna površina malo večja.Sicer pa neke velike razlike nebo najbolje da to sam preizkusiš,kajti to se ne odraža pri vseh motorjih enako !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!