Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zdravo,

 

imam eno vprašanje glede pnevmatik michelin pilot road 2 na yamahi tdm 850. Pojavlja se mi stopničasta obraba pnevmatik na robovih. Se pravi, da je na eni strani zareze večja obraba kot na drugi in to kar občutno. To se pojavlja na obeh stranih na zadnji pnevmatiki. Prva se normalno obrablja. Vožnja je raznovrstna. Večinoma touring, se pa na cajte tudi bolj konkretno zapeljem. Zanima me kaj bi bil vzrok taki obrabi?

 

Lp,

Denis

Če je tlak vredu, bo potrebno rauzmišljat o novem amortizerju ali vsaj obnovi !

Ps lahko tudi zračnost v nihalki !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

imam eno vprašanje glede pnevmatik michelin pilot road 2 na yamahi tdm 850. Pojavlja se mi stopničasta obraba pnevmatik na robovih. Se pravi, da je na eni strani zareze večja obraba kot na drugi in to kar občutno. To se pojavlja na obeh stranih na zadnji pnevmatiki. Prva se normalno obrablja. Vožnja je raznovrstna. Večinoma touring, se pa na cajte tudi bolj konkretno zapeljem. Zanima me kaj bi bil vzrok taki obrabi?

 

Lp,

Denis

normalen pojav,

 

več tu:

http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html#CUPPING

pod CUPPING:

 

primer RoadSmart-ke na RF900

post-22275-0-55619000-1374556991_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z gsxf750. Tole je normalen pojav, bolj je ociten ce ima pnevmatika globji profil in vecji razmak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... to se meni na vsaki pnevmatiki pojavlja....

 

.. zdej se mi ne da brat razlag zakaj do tega "cupping efekta" prihaja... ampak po moji kmečki logiki je to tko:

 

Ker je guma na dotičnem mestu prekinjena ( zareza profila) so tudi navidezne silnice obremenitve med pospeševanjem v gumi prekinjene ... in se rob gume med pospeševanjem "vtiska" v gumo (zaradi prožnosti gume) in je robček zaradi tega neobremenjen in se ne obrablja ampak ostaja kot "jeziček" na robu zareze profila.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je potem znak, da se guma dobro drži ceste in bo naslednja tudi verjetno michelinka.

Ne, to ni znak da se guma drzi ceste. Jaz michelinke sicer se nisem imel nikoli, me pa odvrača to, da so na vseh testih zadnje. Zato vecinoma krozim na relaciji continental, pirelli, metzeler pa tudi dunlop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2300km update na conti trail attack 2 pri 32°C

 

S sprednjo pnevmatiko nisem prevec zadovoljen. Prehitro ji "postane vroce".

post-19800-0-06243400-1374597083_thumb.jpg

 

Zadnja je sicer boljsa, a tudi zadnja zacne popuscat.

 

post-19800-0-67312700-1374597168_thumb.jpg

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2300km update na conti trail attack 2 pri 32°C

 

S sprednjo pnevmatiko nisem prevec zadovoljen. Prehitro ji "postane vroce".

attachicon.gif2013-07-22 15.29.16.jpg

 

Zadnja je sicer boljsa, a tudi zadnja zacne popuscat.

 

attachicon.gif2013-07-22 15.29.30.jpg

 

Mah kaj se obremenjuješ, itak bo že kmalu zmanjkalo profila, boš mogu itak menjat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba in kot praviš se pregrevajo.... 

isto štorijo sem imel z michelin road attack2, pa še odnašalo jo je za znorit...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba ......

... nč bat... tu je limit... več ne more nagnit... razen če da v glave cilindrov "takratke svečke"...ampak to so že malenkosti...   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej krucymucy ma že supercorso naročeno..

 

ma kruci je objestnež... on bi še gume narejene iz kamna poradiral :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@krucymucy pa si ti kdaj razmišljal da bi šel na bolj "cestne gume" na teh ti zmanjkuje roba in kot praviš se pregrevajo.... 

isto štorijo sem imel z michelin road attack2, pa še odnašalo jo je za znorit...

Kaksne pa so bolj cestne gume? Michelin pilot road 2 mislis? To je touring guma. Po testih sodec ne prevec dobra.

 

... nč bat... tu je limit... več ne more nagnit... razen če da v glave cilindrov "takratke svečke"...ampak to so že malenkosti...   :P

Do cilindra je se delec, ni to japonc da vse drgne :P

 

sej krucymucy ma že supercorso naročeno..

Sem pisal na pirelli da naj razmislijo o razsiritvi ponudbe na 19 col.

 

ma kruci je objestnež... on bi še gume narejene iz kamna poradiral :P

Aha, kilometrino s kompletom bova na koncu imela pa enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni tukaj fora da se vzmetenje ali prepočasi ali prehitro giblje da potem ratajo "štenge"?

 

nisem 100%, samo mislim, da gre tu za dva različna pojava. Pojav na sliki je v bistvu "vihanje" profila, kjer se navzgor zaviha tanek sloj na začetku naslednjega dela gume po zarezi v profilu. Klasične "štenge" so pa, ko je celotna guma po zarezi višja (ali nižja, nisem prepričan) od gume pred zarezo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem vihanjem robov na profilih je velikokrat tako, da je napačno nastavljeno dušenje v raztegu (rebound po domače). Ker je preveč zategnjen (''da bo motor bolj trd, bo šel ful dobr čez ovinke''), guma ne sledi površini in ostaja v zraku. Ko pa že pride do tal, se že prehitro vrti in potem rob dezena nasanka.

Meni se je to dogajalo ko sem šel z Dunlopa na Pirelli in je bilo bistveno bolje ko sem malo navrtel knofe.

 

 

Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo.

my point exactly...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem vihanjem robov na profilih je velikokrat tako, da je napačno nastavljeno dušenje v raztegu (rebound po domače). Ker je preveč zategnjen (''da bo motor bolj trd, bo šel ful dobr čez ovinke''), guma ne sledi površini in ostaja v zraku. Ko pa že pride do tal, se že prehitro vrti in potem rob dezena nasanka.

Meni se je to dogajalo ko sem šel z Dunlopa na Pirelli in je bilo bistveno bolje ko sem malo navrtel knofe.

 

 

Da se vam pa pregrevajo Trail itd gume.... ja, tut s fičotom ni težko do konca gas tiščat, če pa itak nikamor ne gre. Če mal privijaš, take gume pač niso primerne, nič čudnega da se svaljkajo.

No tole sem jaz mislil, sicer na TDMki nima velik kaj za štelat, ma pa za dušenje obrnit na soft pa hard, trenutno ma na hard, če bi dal na soft, bi kaj pomagalo? Pa mogoče feder malce zategnu, ker pravi da mu je motor premehak (zato je tudi obrnil na hard)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih zarad "prehard" nastimanga vzmetenja odskakuje guma ... motor mora zadi mal pocepnt k pospesujes, ce "mal" poenostavim stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pr men oreng počepne, že kose vsedem gor.....  bo treba shujšat...   :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tole sem jaz mislil, sicer na TDMki nima velik kaj za štelat, ma pa za dušenje obrnit na soft pa hard, trenutno ma na hard, če bi dal na soft, bi kaj pomagalo? Pa mogoče feder malce zategnu, ker pravi da mu je motor premehak (zato je tudi obrnil na hard)

 

Sicer "off topic"....za začetek, če ne ve kaj in kako štelat amortizacijo, naj da vse skupaj na "tovarniške nastavitve".

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!