Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

More it, nekako bo moglo it no. Ce ne gre na roke, pa s pistolo.

 

Tako so verjetno tudi zategovali, namesto z moment kljucem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Arhimed je rekel: " Dajte mi dovolj velik vzvod in premaknil bom Zemljo! "

 

Torej, meter cev in ta velike gedore ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če res nebo šlo drugače malo z brenerjem segrej matico vzami gedoro (šest robov!), križ in eno štango...če pol nebo šlo pol sam prodi motor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja je ..zgoraj v avstriji..če nimaš obe isti gumi dobiš lepo kazen.. :)..tak da ja..priporočam da obe isti kupišš

mene so v avstriji že najmanj 20x ustavili žandarji, pa še nikoli nibeden ni šel primerjati istovrstnosti prednje in zadnje gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevec zategnen,ne gre...je na drugi strani ze ploscico pobral,s katero nategujes ketno.

Da nisi matico zatiskal namesto odvijal? Je tam desni navoj ali levi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem RSII in RS pregnetel po MotoGP stezi v Brnu, po 7 krogih so se topile... držale pa so!

post-905-0-01388500-1376585046_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 1500km z kompletom Sava sport force moja ocena je : en velik +. Res zadovoljen. Drži ko čigumi pa čeprav mi je vulkanizer sprednjo gumo narobe obrnu :BUA:. To sem šele danes opazu, ko mi je Logarr  povedu ko smo se slučajno srečal na poti :)

Popravljeno . Popravil jozexj6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava po 4500km se vedno drzi kot cigumi na cevlu.. Obraba je intezinvna tja do 3kkm, po tem pa se mi zdi da jo veliko pocasneje pobira... Najbolj pa sem presenecen nad reakcijo pnevmatik na zalivkah, no ni razlike ali prevozis zalivko ali pa cist klasicno podlago, bez totalnega oddrsavanja :) !

 

Joze, sprednja ma profil kontra vrezen, je pri strani narisana puscica vrtenja, lahko pa ti je za j.... zaradi feltne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava po 4500km se vedno drzi kot cigumi na cevlu.. Obraba je intezinvna tja do 3kkm, po tem pa se mi zdi da jo veliko pocasneje pobira... Najbolj pa sem presenecen nad reakcijo pnevmatik na zalivkah, no ni razlike ali prevozis zalivko ali pa cist klasicno podlago, bez totalnega oddrsavanja :) !

 

Joze, sprednja ma profil kontra vrezen, je pri strani narisana puscica vrtenja, lahko pa ti je za j.... zaradi feltne....

 

Ja sam pazi, to ni zaradi SAV, prej zaradi motorja, meni SAVA na zalivkah takšne kolobacije dela, da me je že mal strah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tudi počasi odločam za nove gume, ker je moja Metzler M3 že skoraj gladka po sredini. Razlog...vožnja na šiht je na žalost 30km ravnine in 5km  ovinkov. V bistvu se samo zaradi tega bojim dat gor Save, ker mislim da jo bom po ravnici zravnal boki pa bojo ostali kot novi...Nekak se trenutno odločam med Conti Sport Attack 2 ali pa ST gumo Pirelli Angel GT. Motor je Honda CBR 600F. Motor mam večinoma za vožnjo na šiht in občasno "Ajsnkaplo".

 

A ma kdo kak drug predlog? Pa prosim predloge z razlogom :D

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam pazi, to ni zaradi SAV, prej zaradi motorja, meni SAVA na zalivkah takšne kolobacije dela, da me je že mal strah...

Kok maš pa napumpane? Jaz sem imel 2.5/2.9 prej pa je bila tudi bolj nemirna, zdej sm pa na 2.3/2.7 spustil in mam dost boljši občutek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ne ocenjevat gum po tem kako se obnašajo na zalivkah, tam gume nimajo prav nič zraven. Čez isto zalivko se lahko zjutraj v hladu brez vsakega problema pelješ, popoldne v vročini bo pa veselica.

Kako so gume pravilno obrnjene: pri športnih gumah, z usmerjenim profilom, kjer je profil sprednje in zadnje gume enak (kot npr Sava Sport Force) , vedno velja, da je usmerjenost profila (gledano od zgoraj ) pri zadnji gumi obrnjena naprej, pri sprednji, pa nasprotno-nazaj.

Zakaj: večinoma se konstruktorji gum trudijo na športno gumo zarisati tak profil, ki ne moti voznih lastnosti. Usmejenost naj bi bila taka, da zareze tečejo vzdolžno glede na glavnino  delovanja sil, ki deluje pri vožnji na tekalno površino in te sile so pri spredni obrnjene nasprotno kot pri zadnji gumi.

In kaj če se sprednja guma po pomoti obrne narobe: ne se preveč sekirat, profil na športnih gumah je redek, tudi narobe obrnjena guma bo čisto dobro delovala,  vsi vemo, da je tistih nekaj črt na nekaterih super športnih gumah, na tekalni površini zgolj zaradi policajev (v suhem je zgolj za škodo) in nima neke praktične vrednosti (recimo kake resne koristne  vloge pri  odvodnjavanju v dežju).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok maš pa napumpane? Jaz sem imel 2.5/2.9 prej pa je bila tudi bolj nemirna, zdej sm pa na 2.3/2.7 spustil in mam dost boljši občutek. 

Vozim 2,3 / 2,7 pa bom preizkusil malenkost tlak dvigniti, ker do zdaj sem RoadSmart vedno pumpal 2.5/2.9 pa je zadeva kar špilala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim 2,3 / 2,7 pa bom preizkusil malenkost tlak dvigniti, ker do zdaj sem RoadSmart vedno pumpal 2.5/2.9 pa je zadeva kar špilala.

 

Ena heretična ... Poskušaj SportSmart. Odkar jih mam, morajo bit zalivke že res široke oziroma temperature že krepko čez 35 C da jih čutim. Prej na Conti Roadattac 2 sem jih bolj čutil, zdej pa kot, da jih ne bi bilo. Tudi drugače sem z njimi zelo zadovoljen ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena heretična ... Poskušaj SportSmart. Odkar jih mam, morajo bit zalivke že res široke oziroma temperature že krepko čez 35 C da jih čutim. Prej na Conti Roadattac 2 sem jih bolj čutil, zdej pa kot, da jih ne bi bilo. Tudi drugače sem z njimi zelo zadovoljen ...

 

moja Sport Smart-ka ni bila nič kaj navdušena nad zalivkami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!