Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jah, vem. Sam na avtu sem mel nekaj let 215/40/17, homologirane pa tovarnisko najvecje 205/45/16 pa nisem imel nekih tezav, kljub temu, da so me na Brncicevi v Fast&Furious casih popisali med "racijo".

Sicer sem imel najbrz sreco, da sem bil med dvema nakrancljanima hondama, ampak vseeno. Ce so ze tista dva peljali na izrednega, bi lahko tudi mene.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Razlog za izredni tehnični pregled ni dimenzija pnevmatik. Ampak to sodi v drugo temo. 

Objavljeno

Iz Pravilnika o delih in opremi vozil.

 

(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.

Ali na veliki enduri, ki ima pnevmatike hitrostni razred V ne smem imeti pnevmatik dimenzij po homologaciji, ki so hitrostni razred B (Continental TKC80)?

Pred leti so zahtevali neko nalepko na armaturi oblike dovoljeno do 160 kmh?

Conti TKC80 ima oznako na pnevmatikah m+s in je po naših predpisih zimska pnevmatika, katera ni nujno da je istega hitrostnega razreda kot je na pisano v homologaciji.

 

post-40971-0-94149400-1392785189_thumb.jpg

 

Prosim naj nekdo razloži tole zmešnjavo  :wacko:

Objavljeno

(dodatne zahteve za pnevmatike)

 

(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.

 

(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 tone, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (diagonalne, prepasane diagonalne, radialne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, kategorije hitrosti ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).

 

(kategorija hitrosti zimske pnevmatike)

Kategorija hitrosti zimske pnevmatike mora ustrezati zahtevam točke 3.4.2.2 Priloge IV tehnične specifikacije za vozila TSV 146/01.

 

TSV 146/01

3.4 Hitrostna zmogljivost 
3.4.1 Vsaka pnevmatika, ki je normalno nameščena vozilo, mora imeti simbol kategorije hitrosti (glej točko 2.29 Priloge II), ki je skladna z največjo konstrukcijsko dovoljeno hitrostjo vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) ali ustrezno kombinacijo obremenitve in hitrosti (glej točko 2.30 Priloge II). 
3.4.2 Omenjeno ne velja za: 
3.4.2.1 zasilne rezervne enote, za katere velja točka 3.8; 
3.4.2.2 vozila, ki so običajno opremljena z običajnimi pnevmatikami in občasno z zimskimi pnevmatikami. 
V tem primeru mora simbol kategorije hitrosti zimske pnevmatike ustrezati hitrosti, ki je ali večja od največje konstrukcijsko določene hitrosti vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) ali ni manjša od 160 km/h (ali oboje). Če je vseeno največja konstrukcijsko določena hitrost vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) večja od hitrosti, ki ustreza simbolu kategorije hitrosti zimskih pnevmatik, mora biti v vozilu na vidnem mestu pritrjena opozorilna nalepka z določeno največjo hitrostno 
zmogljivostjo zimskih pnevmatik. 
 
 
Objavljeno (popravljeno)

Jst sm pa dons kar sportsmart2 naroču 190/55/17zadna in 120/70/17 spredna.  290€ z montažo. Aja pa sprednje majo za 2 hitrostna razreda . ena je do 240km/h in pride komplet 257€. jst sm uno hitrejšo vzel :OK:

Jebiga sava/mitas neki dreka. Kao bojo  190 zuni ko se začne sezona. A niso vsi rekl da se je začela 1.1.? :smoke:

 

Ima Sava(Mitas) čudno logiko trženja, da na police, da pnevmatike, potem ko jih večina motoristov že nabavi pri konkurenci. Nazadnje bodo pa še tarnali glede poslovnih rezultatov. :hooray:

Popravljeno . Popravil honda2000
Objavljeno

Jah, vem. Sam na avtu sem mel nekaj let 215/40/17, homologirane pa tovarnisko najvecje 205/45/16 pa nisem imel nekih tezav, kljub temu, da so me na Brncicevi v Fast&Furious casih popisali med "racijo".

Sicer sem imel najbrz sreco, da sem bil med dvema nakrancljanima hondama, ampak vseeno. Ce so ze tista dva peljali na izrednega, bi lahko tudi mene.

js sm tut meu rdečga fičkota z belimi črtami in odprto haubo, pa gladke gume bogve kere dimenzije....sam prometno so mi vzeli zarad preširokih belih črt.

 

Nauk zgodbe: kad se mu digne, ti prometno zvizne :D

Objavljeno

Razlog za izredni tehnični pregled ni dimenzija pnevmatik. Ampak to sodi v drugo temo. 

pisal sem o tem, da na tehničnih pregledih tudi gledajo dimenzije pnevmatik

Objavljeno

pisal sem o tem, da na tehničnih pregledih tudi gledajo dimenzije pnevmatik

 

Jaz sem pa Krucyju odgovoril.

Objavljeno

še nisem slišal da bi imel kdo težave zaradi tega ker je višina 55 namesto 50..? 

Objavljeno

še nisem slišal da bi imel kdo težave zaradi tega ker je višina 55 namesto 50..? 

Načeloma res ne, probleme imaš, če grejo v detajle

Objavljeno (popravljeno)

Ma kam vi to vozte na tehnicne?!?

Jaz se z dimenzijami gum in zmigavcev ne hecam zarad, bog ne daj, kakih zavarovalniskih inkvizitorjev. Ob morebitnem zahtevku.....

Za tehnicne pa....trkam na les. Nikoli benih problemov.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Razlog za izredni tehnični pregled ni dimenzija pnevmatik. Ampak to sodi v drugo temo. 

Vem da ne. Vseeno bi me lahko peljal. Izpuh ni bil ravno po propisima, gume tudi ne, sam takrat so najbolj palili na "sportne filtre".

Objavljeno

Ah, men je za avto reku, da morm met firmo feltne upisano v homolomo, da ne velja samo dimenzija....sm mu reku, nej koga druzga zajbava...

Objavljeno

Ah, men je za avto reku, da morm met firmo feltne upisano v homolomo, da ne velja samo dimenzija....sm mu reku, nej koga druzga zajbava...

 

V kolikor so platišča drugačne dimenzije, kot vpisane v homologaciji, potem je potrebna homologacija. Samo ta pogoj je za vpis platišč. 

Objavljeno

Sej vem, ker mam to postimano....ampak, ker ni nasel nicesar drugega je nekaj mogel pripomnit. In se mi zdijo take pripombe res brezvezne. No sej....tja pac ne grem nikol vec, pa nej sefu pove model, da je "ful brihtn" in zato loh tetris igra med sihtom, ker itak nobenga ni.... :grim

 

No, pa pejmo nazaj na gume.... :OK:

Objavljeno

Evo, pa da probamo, če je ta Sava alias Mitas , kaj vredna ;) Naročen komplet, poročamm, ko sprobam....

Objavljeno

Je za letosnjo sezono kaksna novost v cestnih gumah za ta resne mopede, ali je conti trail attack se vedno top shit?

 

Bolj ciljam na kaksne teste iz motorrada.

Objavljeno

Mogoče ve kdo kaj več o teh Pirelikah Diablo Supercorsa BSB ??? Vem da Diablo Supercorsa SC bi naj bile za uporabo na dirkališču, Diablo Supercorsa SP bi naj bila cestna in prav tako za uporabo na dirkališču, toda kaj pomeni oznaka BSB ? Nekaj sem sicer bral na tujih forumih vendar so si komentarji nasprotni od popolnoma dirkaške do popolnoma cestne pnevmatike, na uradni Pirellijevi strani nisem našel nič uporabnega.

Objavljeno

Ok, ker se mi ne da listat po 815 straneh solate....Metzeler z8....kok kilometrine zdrzi na dvovaljniku?

Objavljeno

Za dvovalnika ne vem. Na štirivalniku imam 10K, pa bo še vsaj za 2-3, ampak zaradi obrabe na sredini. Polovica v dvoje, pa vsaj  tretjino po AC. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Oj, je kdo tukaj, ki dela ali pozna koga na savi(mitas) oz. je bolj pri koritu, da bi dal kakšno konkretno informacijo glede dobave dimenzij 190? Tehnični se mi hitro približuje, tak če še ne mislijo dat  hiter v prodajo, bo treba poiskat alternativo. :jezen

Objavljeno

včeraj bil z njimi na Grobniku, pravijo da čez 3 mesece bodo 190/50,190/55 pa proti koncu sezone.

Objavljeno (popravljeno)

Je za letosnjo sezono kaksna novost v cestnih gumah za ta resne mopede, ali je conti trail attack se vedno top shit?

 

Bolj ciljam na kaksne teste iz motorrada.

 

Glede na lanske teste:

 

metzeler tourance next

dunlop trailmax 91

continental trail attack 2

 

z pripombo da za določene "tipe uporabnikov" priporočajo druge gume npr. Dunlop in Pireli za "landstrase"; Dunlop in Metzeler za dež itd.

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-reifentest-2013/454797

 

letošnji test bo v številki 22/2014 samo vprašanje katere gume bodo testirali

Popravljeno . Popravil skuterist

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!