TakeALookAround Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Kok je nagrada za zlizano gumo?
Ervin93 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) Jaz na Banditu z zadnjo slabih 8000, sprednjo 11000.... Sedaj na Hondi pa je sprednja po 5500km že precej boga, zadnja še ne toliko... Dvomim da bo zdržalo še 1000km.... Sedaj pa vlečem zobotrebce, še ene RS2 ali Angel GT, ali it na kaj bolj športnega, Sportsmart2 oz Mitas.... Enako sem v dilemi. Mitas pri men odpadejo ker nimajo trše sredine, ker ne uporabljam motorja za le drgnenje kolen (razen znanih odcepov, imam zelo umirjeno potovalno vožnjo). Tako da morda zopet RS2 oz Q2 bi probu. Bom vidu kolk bo dala od sebe. Trenutno je RS2 dala čez 4000 in glede na izmerjen profil bi morala še enkrat tok @DIN če sva enakih misli, potem je dražje kot nov komplet! Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil Ervin93 TakeALookAround 1
spidybaw Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Aja, potem pa meni tudi odpadejo... Večinoma izleti, nekaj vožnje v dvoje... Zakaj ne raje SS2 namesto Q2?
Ervin93 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) Aja, potem pa meni tudi odpadejo... Večinoma izleti, nekaj vožnje v dvoje... Zakaj ne raje SS2 namesto Q2? SS2= 217€ Q2= 187€ To je zgolj tk informativno napisan, pobrane cene na avto . net 120/70-180/55 Sicer pa šele zdaj vidim da je SS2 tudi več-komponentna! Neki se bo nataknil slaba ne more bit nobena Sicer ne opazn razlike med vožnjo pri roadsmart 2 pa pri prejšnjem motorju streetsmart. Pač obe držita in se lepo pelejo. Tk da če mi zdj daš gor Q2 oz. SS2 bom pač reku da držita in to je to. Nekih drugih komentarjov nam mel Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil Ervin93 Cartman 1
spidybaw Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Streetsmart? Al si mislil sportsmart? Ja sej neke razlike tud jaz verjetno nebom opazil... je pa vsaj občutek in zaupanhe verjetno boljši na sport gumi.. čeprav mi tudi ta ni nikoli spustila... lp
Fantocci Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake. Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo?
Tedybear Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Flikanje z injekcijo je povsem varno. Jaz sem na prejšnjem s skoraj novo gumo na Avstrijskii strani Jezerskega nabasal žebelj od konjskega kopita. Zaflikal pri najbližjem vulkanizerju in se potem vozil še celo sezono.
ukica Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 (popravljeno) Mogoče 'varno' po sredini, kaj pa po robovih? Jaz osebno nevem če bi še toliko zaupal v gumo.. Popravljeno Julij 10, 2014. Popravil ukica
Ervin93 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Sej je isto ce spusti bolj pri robu oz. na sredin.
urkoman Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Sam bi prej zaupal zaflikani gumi kot pa unicenim cestam. Prej bos zaradi ceste u maline zapeljal kot pa zaradi predrte gume,ki nikoli ne spusti v trenutku,tak da je strah nepotreben
ukica Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi.
Ervin93 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi. Mislm da so ze dost o fiziki razgrablal pri bremzanju. Ampak bi pa rd slisu kaj je drugac se mas zaflikano gumo tocno na sredini in kaj je drugace ce jo mas bolj proti robu.
cikadina Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Mislm da so ze dost o fiziki razgrablal pri bremzanju. Ampak bi pa rd slisu kaj je drugac se mas zaflikano gumo tocno na sredini in kaj je drugace ce jo mas bolj proti robu. verjetno hoce povedat, da ce ti spusti na sredini in gres naravnost bi recimo to resil brez padca, ce ti pa pr strani v nagibu gres pa potleh. sicer pa tukaj ne vem ce je ze kdo reku da mu je injekcija spustila. zaupanje v gumo je pa tako subjektivna zadeva in je nesmiselno o tem razglabljat. sicer po moje gres tudi z zaflikano gumo prej v maline zaradi lastne napake, kot zaradi problemo s to inekcijo. thumper 1
Ervin93 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 (popravljeno) Pa sej ce si v nagibu pa ce ti guma zrak na sredin spusti al pa pr robu bo enak zgubla pritisk in greš papa Popravljeno Julij 10, 2014. Popravil Ervin93 cikadina 1
biker77 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake. Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo? si zihr da ni za to kriv ventilček? ni vedno guma kriva.. Meni je na avtu že puščala feltna naprimer. prejšnjič ventilček.. da ne boš po nepotrebnem kej "flikal" najprej poglej kaj dejansko pušča Fantocci 1
alko1 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 No jest sem se že vozil na zaflikani gumi. Imaš dva načina flikanja. Eden je z gobico kjer mislim, da ti dajo celo garancijo ter z injekcijo, ki je malo manj zanesljiv. Osebno sem z nov gumo naredil 15 km ko sem z zadnjo povozil žebelj. Flikal sem na sistem injekcije in z njo naredil cca 8K. Ravno zaradi flikanja sem jo menjal nekoliko hitreje ker se s tanjšanjem gume tudi povečuje riziko. Drugače pa moraš imeti veliko smolo, da ti guma res naenkrat spusti. Ob premalo napolnjeni itak čutiš na riti, ker ti jo začne spodnašat. Važno je, da znaš prepoznat "simptome" prazne pnevmatike. Kako je s prvo prazno pa žal ali na veselje še ne vem.
Tedybear Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Že s strani fizike ni isto ampak ok pustmo zdej to. Jaz osebno je nebi dal, razlogi so preprosti - imel bi tisti občutek v podzavesti, injekcija bi morala biti začasna rešitev ne stalna, vsi vemo kaj pomeni pri motorju predrta guma.. Je pa odvisno od posameznika, 100 ljudi 100 čudi. Če se prav spomnim, sem že dan po predrtju pozabil, da se vozim z zaflikano gumo...tako da...kvalitetno zaflikat in je to to..... TakeALookAround, Ervin93 in cikadina 3
Ervin93 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 (popravljeno) si zihr da ni za to kriv ventilček? ni vedno guma kriva.. Meni je na avtu že puščala feltna naprimer. prejšnjič ventilček.. da ne boš po nepotrebnem kej "flikal" najprej poglej kaj dejansko pušča oziroma feltna na robovih oksidira in pušča zrak mimo Popravljeno Julij 10, 2014. Popravil Ervin93
biker77 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Ne. Je kr puscala. Jo je blo treba zasvasat..pa ni bla prov ekstra stara. Sam zanic narjeno
ludiluka Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Dokler je guma preluknjana na tekalni plasti se jo komot zaflika in bo 100% držala (pogoj je da je bila zaflikana z inekcijo) tudi s tanjšanjem gume inekcija drži enako. Problem je če je guma preluknjana s strani takrat je pa samo še za stran sicer se jo lahko zaflika vendar bo flika popustila zaradi pritiskov v ovinkih in zrak bo dobil pod med plasti gume takrat guma postane bulasta in jo lahko raznese vendar je namotoju praktično nemogoče prebiti gumo ob strani tako da to velja bolj za avte
Cartman Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Mah... Meni je inekcija/crv/spaget zacel puscat po cca 200 km. pocasi je napihovalo baloncke. Slisal sem za primer, ko je tak spaget zagnalo z gume ven, in je spustila v trenutku.... Ne vem kaj naj si mislim. Do flikanja s fliko in vulkanizacijo nimam popolnoma nobenga pomisleka. Tale injekcijski quick-fix bom pa uporabil kot izhod v sili, in zadevo saniral ASAP trebor in SF 2
motom Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Tako pri motorju kot pri avtu je važno, da se luknjo popravi s fliko, ki ima na sredini špaget in se jo zalima znotraj. Taka flika drži.
ludiluka Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Dokler je guma preluknjana na tekalni plasti se jo komot zaflika in bo 100% držala (pogoj je da je bila zaflikana z inekcijo) tudi s tanjšanjem gume inekcija drži enako. Problem je če je guma preluknjana s strani takrat je pa samo še za stran sicer se jo lahko zaflika vendar bo flika popustila zaradi pritiskov v ovinkih in zrak bo dobil pod med plasti gume takrat guma postane bulasta in jo lahko raznese vendar je namotoju praktično nemogoče prebiti gumo ob strani tako da to velja bolj za avte Sem bil malo površen pri mojem postu v mislih sem mimel notranjo inekcijo ki je hkrati tudi flika une zunanje inekcije so pa popravilo do prvega vulkanizerja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se