Wakasaki Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 fantocci flikanje na tekalni površini ni sporno, sporna so popravila na predelu kjer piše dimenzija in proizvajalec,t.i. bočnica.Osebno bi raje izvedel notranje popravilo, z notranje strani se čez luknjico vstavi gumitrak, ki se konča s fliko-notranja injekcija. Fantocci in SANJIN-MIXON 2
SANJIN-MIXON Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Moje mnenje je, čisto odvisno od vulkanizerja, kako jo popravi, na kakšen način in kako kvalitetno, ker delam pri vulkanizerju vem kako to poteka, če je pravilno zaflikana z pravilnim postopkom in z natančnostjo, verjamem da vsak pomisli eh kaj je to flikanje in inekcija enostavno napraviti, verjemite da ne drži, so postopki katerih se je treba držati, odsvetujem pa inekcijo ki se daje z zunanje strani na montirano gumo, če že mora biti notranja z gobico, po tekalni strani ni panike, z boka kjer so napisi pa niti slučajno ne. lp DAMI34 1
thumper Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 povežeš z elastičnim povojem pa vsako plast namažeš z neostikom ... na konc pa na notranji strani feltne mašnco .. SANJIN-MIXON 1
cb1300 Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 z novo gumo povozil v italiji žebelj, naredil še 100 km do slovenije, vulkanizer mi snel gumo, odstranil 8cm žebelj, z notranje strani pobrusil in z dvokomponentnim lepilom nalepil fliko....gumo zvozil do konca....zdaj imam vedno v motorju komplet za flikanje :-) gsxf750 in SANJIN-MIXON 2
SANJIN-MIXON Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Takšen je pravi postopek, in če narediš kot je treba, je gume varna, problem je mogoče samo če je guma presekana kot preluknjena
StaraFeltna Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Enako smolo imel na praltično novi zadnji gumi na nsr125r cca 22let nazaj,,, poflikal na zgoraj omenjeni način in zvozil bp do konca.
rumenicestak Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Še moja zadnja Sport Force pod imenom Sava, potem prešaltam na Sport Force s štemplom Mitas Prejšna bo še za kakšen krogec na tadrugi Hondi, najnižja izmerjena 1.9mm pri 5980km hajoktejn, siks in igorkr 3
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Še moja zadnja Sport Force pod imenom Sava, potem prešaltam na Sport Force s štemplom Mitas IMG_4122.jpg Prejšna bo še za kakšen krogec na tadrugi Hondi, najnižja izmerjena 1.9mm pri 5980km IMG_4126.jpg Lahko tebi, k maš veze pri menjavi, pa te pride menjava poceni rumenicestak in trebor 2
Popularna objava rumenicestak Objavljeno Julij 13, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Lahko tebi, k maš veze pri menjavi, pa te pride menjava poceni An Pa še koktejl dobim Scarlett, DAMI34, cb1300 in 7 others 10
ermajn Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Pozdravljeni, vreme je za zamenjat gume na Hondi transalp XL650V, razmišljam med Michelin Anakee 3 in Continental Trail Attack 2. Razlika v ceni je ogromna (okoli 40eur če se obe zamenjajo) čeprav ne vidim velike razlike v reviewih. Ima kdo kakšne iskušnje? Kakšen tretji predlog? Vožnja bi vglavnem bila po asfaltu... na večih razdaljak, včasih po avtocesti (pomembno da se ne troše prehitro). Hvala vsem.
Cartman Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni, vreme je za zamenjat gume na Hondi transalp XL650V, razmišljam med Michelin Anakee 3 in Continental Trail Attack 2. Razlika v ceni je ogromna (okoli 40eur če se obe zamenjajo) čeprav ne vidim velike razlike v reviewih. Ima kdo kakšne iskušnje? Kakšen tretji predlog? Vožnja bi vglavnem bila po asfaltu... na večih razdaljak, včasih po avtocesti (pomembno da se ne troše prehitro). Hvala vsem. sej to je hec, ne? pri celi sezoni motoriranja štiridesetim evrom rečeš ogromna razlika? pa sta to 2 rezervarja? Conti se obnese OK, preverjeno, Baje pa so zelo fine tud Savine invader mc30. Na pogled so malenkost bol terenske kot Trail Attack. pa verjetno bodo tud poceni. Savske so za cstne motorje dober nakup Popravljeno Julij 15, 2014. Popravil Cartman
ermajn Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 sej to je hec, ne? pri celi sezoni motoriranja štiridesetim evrom rečeš ogromna razlika? pa sta to 2 rezervarja? hhaha, ja, če tak rečeš je preterano malo. :-)
Rokxy Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 na svojem gs sem mel contija in moram rečt da je to odlična guma. Kmet2 1
Fantocci Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 (popravljeno) Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake. Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo? Preperelli (kot pravi Snečer) Diablo Rosso II je sedaj dobila injekcijo v rit (oz. tisti čep), kar grdo izgleda. Veliko profila pa itak profila ni, bo treba kar kmalu menjat: Popravljeno Julij 16, 2014. Popravil Fantocci
motom Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Men bi vulkanizer samo 3x tako scentriral gumo, prvič, zadnjič in nikoli več: Demon in gsxf750 2
SANJIN-MIXON Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Zakaj, no barva ni glih prava, je paoriginal utež za motor, v čem je finta
motom Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Zakaj, no barva ni glih prava, je paoriginal utež za motor, v čem je finta Ko sem dal v objavo mi je kliknilo... verjetno je original utež. Verjetno je ena utež na sredini čisto v redu,ker včasih sploh nismo centrirali zadnje... Ampak,da mi pa vulkanizer nabije utež na feltno in jo opraska, to je pa zagotovo zadnji obisk pri njem.
gavrin Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Eno mogoče mal neumno, mam lahko spredi drugo gumo kot zadaj (govorimo o dveh proizvajalcih)
motom Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Eno mogoče mal neumno, mam lahko spredi drugo gumo kot zadaj (govorimo o dveh proizvajalcih) o tem je blo pa že veliko povedanega. Seveda lahko, zakonsko in praktično. Pametno je pa imeti spredaj mehkejšo ali vsaj enako. DAMI34 1
hajoktejn Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Men bi vulkanizer samo 3x tako scentriral gumo, prvič, zadnjič in nikoli več: Tud men. Zadnje sploh centrirat nism dajal, sprednjo sem pa brez čeljusti zavrtel na mopedu in nalepil utež na ustrezno mesto.
Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Pa ti si cel superman Frips, hajoktejn in Cartman 3
hajoktejn Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Pa ti si cel superman Kako že pravš; brigi se zase ! Sicer pa vem da nism edin, ker sm nasvet dobil od nekoga precej bolj modrega Kmet2 1
Jetam Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Vse komplete gum, ki sem jih v mojih kratkih letih motoriranja kupil so bili pri znanem vulkanizerju v Radljah. In mehanik je vedno gumo dal na stojalo. malo zavrtel. en čisto malo nalepil utež. poskusil, če je v redu in šele potem utež dobro nalepil. In to naredi za prednjo in zadnjo gumo. Po mojem je tako v redu . Demon, motofrik, TOMCAT in 1 other 4
Nuzy Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Na moji cbf1000 imam mesec dni stare Micke Pilot road 4 , cca1.000 km do sedaj zelo zadovoljen z njimi:))
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se