Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

fantocci

 

flikanje na tekalni površini ni sporno, sporna so popravila na predelu kjer piše dimenzija in proizvajalec,t.i. bočnica.Osebno bi raje izvedel notranje popravilo, z notranje strani se čez luknjico vstavi gumitrak, ki se konča s fliko-notranja injekcija.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je, čisto odvisno od vulkanizerja, kako jo popravi, na kakšen način in kako kvalitetno, ker delam pri vulkanizerju vem kako to poteka, če je pravilno zaflikana z pravilnim postopkom in z natančnostjo, verjamem da vsak pomisli eh kaj je to flikanje in inekcija enostavno napraviti, verjemite da ne drži, so postopki katerih se je treba držati, odsvetujem pa inekcijo ki se daje z zunanje strani na montirano gumo, če že mora biti notranja z gobico, po tekalni strani ni panike, z boka kjer so napisi pa niti slučajno ne.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povežeš z elastičnim povojem pa vsako plast namažeš z neostikom ... na konc pa na notranji strani feltne mašnco .. :P

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z novo gumo povozil v italiji žebelj, naredil še 100 km do slovenije, vulkanizer mi snel gumo, odstranil 8cm žebelj, z notranje strani pobrusil in z dvokomponentnim lepilom nalepil fliko....gumo zvozil do konca....zdaj imam vedno v motorju komplet za flikanje :-)

post-12239-0-17507300-1405078198_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšen je pravi postopek, in če narediš kot je treba, je gume varna, problem je mogoče samo če je guma presekana kot preluknjena ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako smolo imel na praltično novi zadnji gumi na nsr125r cca 22let nazaj,,, poflikal na zgoraj omenjeni način in zvozil bp do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moja zadnja Sport Force pod imenom Sava,
potem prešaltam na Sport Force s štemplom Mitas :D

 

post-17572-0-49028400-1405247465_thumb.jpg

 

 

Prejšna bo še za kakšen krogec na tadrugi Hondi, 

 

najnižja izmerjena 1.9mm pri 5980km :D

 

post-17572-0-58388700-1405247583_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moja zadnja Sport Force pod imenom Sava,

potem prešaltam na Sport Force s štemplom Mitas :D

 

attachicon.gifIMG_4122.jpg

 

 

Prejšna bo še za kakšen krogec na tadrugi Hondi, 

 

najnižja izmerjena 1.9mm pri 5980km :D

 

attachicon.gifIMG_4126.jpg

 

Lahko tebi, k maš veze pri menjavi, pa te pride menjava poceni :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

vreme je za zamenjat gume na Hondi transalp XL650V,

 

razmišljam med Michelin Anakee 3 in Continental Trail Attack 2.

Razlika v ceni je ogromna (okoli 40eur če se obe zamenjajo) čeprav ne vidim velike razlike v reviewih. Ima kdo kakšne iskušnje?

Kakšen tretji predlog?

 

Vožnja bi vglavnem bila po asfaltu... na večih razdaljak, včasih po avtocesti (pomembno da se ne troše prehitro).

 

Hvala vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

vreme je za zamenjat gume na Hondi transalp XL650V,

 

razmišljam med Michelin Anakee 3 in Continental Trail Attack 2.

Razlika v ceni je ogromna (okoli 40eur če se obe zamenjajo) čeprav ne vidim velike razlike v reviewih. Ima kdo kakšne iskušnje?

Kakšen tretji predlog?

 

Vožnja bi vglavnem bila po asfaltu... na večih razdaljak, včasih po avtocesti (pomembno da se ne troše prehitro).

 

Hvala vsem.

 

 

sej to je hec, ne? pri celi sezoni motoriranja štiridesetim evrom rečeš ogromna razlika?  pa sta to 2 rezervarja?   :slap:

 

Conti se obnese OK, preverjeno, Baje pa so zelo fine tud Savine invader mc30. Na pogled so malenkost bol terenske kot Trail Attack. pa verjetno bodo tud poceni.  Savske so za cstne motorje dober nakup 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to je hec, ne? pri celi sezoni motoriranja štiridesetim evrom rečeš ogromna razlika?  pa sta to 2 rezervarja?   :slap:

 

hhaha, ja, če tak rečeš je preterano malo. :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem opazil, da mi zadnja guma po malem spušča. Ima še profila za kakih 2 do 3000 km. Verjetno sem kaj povozil, nisem našel napake.

 

Je flikanje (z injekcijo ali čim podobnim) na motorju varno ali naj požrem knedl in kupim novo?

Preperelli (kot pravi Snečer) Diablo Rosso II je sedaj dobila injekcijo v rit (oz. tisti čep), kar grdo izgleda. Veliko profila pa itak profila ni, bo treba kar kmalu menjat:

DSC02360m_zpse0e88abc.jpg

DSC02361m_zps1c5d9500.jpg

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj, no barva ni glih prava, je paoriginal utež za motor, v čem je finta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj, no barva ni glih prava, je paoriginal utež za motor, v čem je finta :)

Ko sem dal v objavo mi je kliknilo... verjetno je original utež.

 

Verjetno je ena utež na sredini čisto v redu,ker včasih sploh nismo centrirali zadnje...

 

Ampak,da mi pa vulkanizer nabije utež na feltno in jo opraska, to je pa zagotovo zadnji obisk pri njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal neumno, mam lahko spredi drugo gumo kot zadaj (govorimo o dveh proizvajalcih)

o tem je blo pa že veliko povedanega.

 

Seveda lahko, zakonsko in praktično.

Pametno je pa imeti spredaj mehkejšo ali vsaj enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men bi vulkanizer samo 3x tako scentriral gumo, prvič, zadnjič in nikoli več:

 

P1030449_zps766d7c49.jpg

Tud men. Zadnje sploh centrirat nism dajal, sprednjo sem pa brez čeljusti zavrtel na mopedu in nalepil utež na ustrezno mesto.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti si cel superman :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti si cel superman :P

Kako že pravš; brigi se zase ! Sicer pa vem da nism edin, ker sm nasvet dobil od nekoga precej bolj modrega ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse komplete gum, ki sem jih v mojih kratkih letih motoriranja kupil so bili pri znanem vulkanizerju v Radljah.

In mehanik je vedno gumo dal na stojalo. malo zavrtel. en čisto malo nalepil utež. poskusil, če je v redu  in šele potem utež dobro nalepil.

In to naredi za prednjo in zadnjo gumo.

Po mojem je tako v redu .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!