igor0203 Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Ja ja, sej tud rabim SS gume za R1. Mudi se ne, ker sprednja bo še zdržala še kar nekaj, ampak že vnaprej razmišljam kaj vzet.
Tamara Hočevar Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 (popravljeno) Rad bi kakšno mnenje o MITAS sport force, koliko km ste naredili z njimi?? ste imeli kakšne probleme z njo? je dobra za kakšen grobnik ,.. itd Popravljeno Oktober 19, 2014. Popravil Tamara Hočevar
domi46 Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Rad bi kakšno mnenje o MITAS sport force, koliko km ste naredili z njimi?? ste imeli kakšne probleme z njo? je dobra za kakšen grobnik ,.. itd ta guma je zakon drži res lepo drsela ni nič..... men osebnu je zakon guma in bo ta znucana bo nasledna spet MITAS do zdj sm z njo naredu slabih 9000km sam je že prot koncu..za grobnik bi pa jst raj Dunlop uzev DAMI34 1
Wakasaki Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Ja ja, sej tud rabim SS gume za R1. Mudi se ne, ker sprednja bo še zdržala še kar nekaj, ampak že vnaprej razmišljam kaj vzet. Potrpi da bodo na voljo Conti pa vrjami, da ti ne bo žal. igor0203 1
Marcel-F Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 igor0203 kaj dosti več kot 4000km pa ne boš naredu z nobenimi gumami,razen če si res tolk nežen z gasom.
igor0203 Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 S Sportsmart 1 sem naredil 7500km z zadnjo, ne odpiram brezglavo, na cesti pa tud ne podiram niti ne mislim podirat hitrostnih rekordov.
skalaprava Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 Ima kdo izkušnje z Michelin Pilot Power 3? Jaz imam sedaj gor že drugi komplet....verjetno bo tudi tretji. Čeprav je moj motorin bolj kot ne touring, se rad športno zapeljem. Potem ko sem obrnil že vse kar se da v ST segmentu dobiti, sem presedlal nazaj na SS gume, ker kot je že Damy34 napisal, če se boš šporno vozil, ne bo ST guma nič kaj več zdržala, kot SS guma! Skratka Michelin Pilot Power 3: Prvi komplet zdržala zadnja guma 6k km, sprednja, cca. 7k km. Zadnja bi bila sicer še za kakih par sto kilometrov, samo je bila daljša turica na vidiku in sem jo pač menjal. Drugi komplet...hmmm, trije tripi po jadranki so zadnjo gumo že kar dodobra načeli....bomo videli. Sicer pa jadranska magistrala ni realni pokazatelj obrabe, ker tam itak vsi nažigamo. Prva pa kaže kar dobro. Za primerjavo: imel Mitas pred Michelinko, naredil z zadnjo gumo malo več kot 4000 km in se je na mojem malo težjem motorju na grobem asfaltu bolj svaljkala, kot bi si to želel, pa po sredini mi jo je pobralo (ni dvokomponentna). Ampak za to ceno je definitivno best buy - še kdaj kupim. Continentalke: mel njih več kompletov in kot se Continental rad sam pohvali: "Smo svetovni prvaki na suhi cesti". Bi se strinjal. Ampak te gume ne smejo mokrega asfalta niti od daleč videti, v mokrem je pa že kar malo nevarna, sploh ko je v drugi polovici življenske dobe. Ok, po mokrem se pač vozimo kot po jajcih razumem, samo te pa res malo preveč plavajo na mokrem! Take so pač moje izkušnje, kar ne pomeni da jih ne bi več kupil sredi julija, ko naj bi bilo največ sonca . Kot rečeno, hitro kopnijo tudi tele Continentalke, Road attack celo bolj kot Sport attack, kdo bi si mislil....moj negativni rekod je bil 3k km, pa so bile fuč obe, prva in zadnja (ne me vprašat kako mi je to ratalo!). Ampak ok, jih bom še kdaj kupil, se super peljejo, ko so nove in ko je suho. Michelinke so tudi po letošnjih testih različnih revij in portalov zasedle večinoma prvo ali drugo mesto na odprti cesti (ne pa tudi na pisti, kjer se menda hitro pregrejejo). Pa še to: Z nobeno gumo se nisem še tako sproščeno vozil po mokrem, sploh pa ne s športno gumo! Jaz se vozim ogromno v službo z motorjem, pa znam ceniti tudi to lastnost gume. Nekatere bo morda zmotilo tudi, da se prav vidi, kje je trša in kje mehkejša zmes gume. Ampak v vožnji tega prehoda jaz nisem zaznaval. Evo, to so moje izkušnje z Michelin Pilot Power 3. Morda sem ti kaj pomagal pri izbiri. Lp. gsxf750, Kmet2, DAMI34 in 4 others 7
igor0203 Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Seveda si pomagal, najlepša hvala! Naslednji komplet bo kar Michelin skalaprava 1
BenX Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 ko cez noc pade temperatura na kake 3 stopinji in se cez dan ne povzpne nad 10 (slovakiaring)... kaj to pomeni za oprijem? dunlop slick, spredaj medium, zadaj hard.
gsxf750 Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 Zamenjat ali flikat? Flikat od znotraj. Kmet2, DAMI34 in Cartman 3
norc 16 Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 Zamenjat ali flikat? Potegni ven mogoče sploh ni čez gumo skozi. Drugače pa od znotraj zaflikat pa furat naprej.
Kmet2 Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 Flikat od znotraj oziroma vulkanizirat :grim
Fantocci Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 Letos sem dal injekcijo in b.p. zvozil gumo do plešavosti. Ervin93, gsxf750, DAMI34 in 1 other 4
Fantocci Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 (popravljeno) Kakšna je razlika med dunlop SportSmart2 in Qualifier II ? Tu sta označena v praktično istem področju uporabe: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/index.jsp Tudi cena je zelo podobna. Potem je vseeno, kaj vzameš? Katera bi bila boljša v mokrem, recimo? Popravljeno Oktober 22, 2014. Popravil Fantocci
maus Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 ni za kaj .. še kaj vpraši igor0203 in DAMI34 2
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 (popravljeno) ko cez noc pade temperatura na kake 3 stopinji in se cez dan ne povzpne nad 10 (slovakiaring)... kaj to pomeni za oprijem? dunlop slick, spredaj medium, zadaj hard. Da preverjaš s kakšnim tlakom in temperaturo gum prideš s piste, in ustrezno korigiraš tlak. V principu pa voziš kot običajno. Zmesi sta tapravi za te temperature. Popravljeno Oktober 22, 2014. Popravil svobodnaptica01 gsxf750, Zivnorc, BenX in 1 other 4
thumper Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 Poletni ali zimski asvalt? Lep grob asvalt ali prašen umazan? ta guma je zakon drži res lepo drsela ni nič..... men osebnu je zakon guma in bo ta znucana bo nasledna spet MITAS do zdj sm z njo naredu slabih 9000km sam je že prot koncu..za grobnik bi pa jst raj Dunlop uzev šit ..9000 ?? kaj ne delajo mojih dimenzij ... to bi glih ene 11000 naredil - za čez poletje ..za pozimi pa avonke ...
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2014 (popravljeno) Thumpi: Prašen, kot prah, umazan kot fsran od dreka Popravljeno Oktober 22, 2014. Popravil DAMI34
BenX Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 Da preverjaš s kakšnim tlakom in temperaturo gum prideš s piste, in ustrezno korigiraš tlak. V principu pa voziš kot običajno. Zmesi sta tapravi za te temperature. hm... ko grem gor bi naj bilo 2.1 spreday in 1.1 zadaj. lokalni vulkanizer mi je sicer rekel, da naj bo zadaj 1.4. v mrzlem to pomeni, da moram gume v osnovi bol pumpat? kak pa naj bi bil tlak, ko pridem s piste? tega nisem se nikdar preverjal.
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 Folk, jst mam pa eno vprašanje glede gum za Grisota. Trenutno imam nameščene Pirelli Diablo Strada, pa nisem ravno ne vem kaj navdušen. Sprednja mi je na bremzanju že parkrat za trenutek zdrsnila. Torej, kaj rabim? Masa motorja cca 260kg Top speed v realnosti nikoli preko 200km/h Normalna hitrost je okrog 130-150km/h Zadeušna ima 1200ccm in 115 konjev in preko 108Nm, katere rad uprabljam Rad bi gumo, ki se segreje v sekundi in drži kot prilimana do najhujših nagibov brez jamranja. Pa kilometrino vsaj cca 6-7K. Cena ni pomembna. Vozim se od začetka pomladi do konca jeseni, tako da s snegom ne bo problemov, listje, blato in mokrota pa.
skalaprava Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 No Dr_Jakob, glede na skoraj identične zahteve in performanse, kot kot ih imam jaz in moj RT, ti lahko svetujem to, kar tudi sam trenutno uporabljam - Michelin Pilot Power 3. Tudi jaz se vozim od zgodnje pomladi do pozne jeseni in Michelinka je top tudi v mokroti - preverjeno večkrat! O segrevanju in nagibih pa ni bojazni, ker gre za segment športnih gum. Več pa si lahko prebereš kakšno stran ali dve nazaj, kjer sem pisal o svojih vtisih s temi gumami. Lp. TOMCAT, igor0203 in gsxf750 3
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 No Dr_Jakob, glede na skoraj identične zahteve in performanse, kot kot ih imam jaz in moj RT, ti lahko svetujem to, kar tudi sam trenutno uporabljam - Michelin Pilot Power 3. Tudi jaz se vozim od zgodnje pomladi do pozne jeseni in Michelinka je top tudi v mokroti - preverjeno večkrat! O segrevanju in nagibih pa ni bojazni, ker gre za segment športnih gum. Več pa si lahko prebereš kakšno stran ali dve nazaj, kjer sem pisal o svojih vtisih s temi gumami. Lp. Hvala za namig. Kolk pa pride komplet, na uč? V osnovi sem gledal nekje Metzeler M5 - M3, mogoče celo M7 z BMWjevim težnostnim razredom. Na Futuri sem fural Z8, pa sem bil skrajno zadovoljen, original vgradnja na Grisota pa je M3... No, mogoče bom pa res eno rundo sprobal Michelinke. Nekoč sem na Futuri sprobal Pilot Road1, najslabša gumha ever.
Zivnorc Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 ...čisto tako na potiho... ...Sava...oz. Mitas je posekala na testih Pilot Power 3... domi46, DAMI34, KLOVN in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se