Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

:ninja:...čisto tako na potiho... :ninja:

...Sava...oz. Mitas je posekala na testih Pilot Power 3... :jezik:

na cesti, na pisti ali povsod?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:ninja:...čisto tako na potiho... :ninja:

...Sava...oz. Mitas je posekala na testih Pilot Power 3... :jezik:

Čist tko, na glas... SAVA oz. MITAS ni za dobit sploh :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko, na glas... SAVA oz. MITAS ni za dobit sploh :jezik:

treba met veze :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud če maš veze, se jih ne da dobit spljok!

prvo ti ugodno prodam 120/70/17 110€ :D nova

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodaj zraven še zadnjo 180-55-17.

pa nisam ti ja deda mraz :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za namig. Kolk pa pride komplet, na uč?

V osnovi sem gledal nekje Metzeler M5 - M3, mogoče celo M7 z BMWjevim težnostnim razredom.

Na Futuri sem fural Z8, pa sem bil skrajno zadovoljen, original vgradnja na Grisota pa je M3... No, mogoče bom pa res eno rundo sprobal Michelinke. Nekoč sem na Futuri sprobal Pilot Road1, najslabša gumha ever.

 

M7 bi bila po moje ustrezna izbira, če gledaš med Metzelerkami, Z8 je bolj potovalna, drugače pa v tej klasi hvalijo Pirelli Angel GT, 2 razvojni generaciji naprej kot Diablo Strada

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Motorradu ni bil ravno tak rezultat, sem ga že enkrat opisal http://www.motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/?view=findpost&p=2093026

 

LP Bajsi

Testi so testi, realnost pa je mnogokrat drugačna. V bistvu moraš ugotoviti, kaj ti odgovarja in kako jo čutiš. Recimo ko pišeš in ko hvalijo Angel GT. 100x raje vozim savo, se neprimerno bolje počutim, povratne informacije so fantastične, medtem ko je Angel gt sicer dobra guma, vendar trda, neudobna, z veliko kilometrino in absolutno premal povratnimi informacijami. Edino ko pa prideš na mokro, pa takoj spremeni karakter in kar naenkrat ti daje zaupanje, da mirno odpiraš, vsaj meni je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu jo primerjajo z ST gumami in je primerljiva, o SS gumah ni bilo govora. V suhem jo primerjajo z Michelinovo Pilot Road 4, ki so ji dali točko več pri stabilnost v ovinku in pri obnašanju na meji zdrsa oz. oprijema. 

 

V mokrem pa je po času skoraj identična z Continental Road attak 2 Evo (boljša npr. od Bridgestone T30 in malenkost počasnejša od Metzeler Roadtec Z8 Interact), pri točkovanju pa je v primerjavi z ST gumami posekala samo Avon Storm 3D X-M, vse ostale so jo prekosile. Od 100 točk je Michelin dobila 94, drugouvrščena Pirelli Angel GT pa 89, Mitas je osvojila 79 točk. 

 

V povzetku so o njej zapisali (moj prevod):

 

"vodljjiva, športna, poceni. Mitas Sport Force se pelje bistveno drugače kot konkurenca na testu (Full Bore, Maxxis, Nankang in Shinko). Tudi v dežju ne pokaže prehitro slabosti. Dober set za 150€." tak približno se bere zapisano. 

 

LP Bajsi

 

Si me prehitel Bajsi, sem ravno hotel isto odpisati :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M7 bi bila po moje ustrezna izbira, če gledaš med Metzelerkami, Z8 je bolj potovalna, drugače pa v tej klasi hvalijo Pirelli Angel GT, 2 razvojni generaciji naprej kot Diablo Strada

 

LP Bajsi

M7 je dokaj nova guma, vprašanje glede kilometrine je na mestu. Za Z8 vem, da je bila skoraj 10K. Mah, tele gume me vedno jezijo, ko je treba menjavat. Dokler ne najdeš prave kombinacije, je kurc, ko jo pa najdeš, dajo pa tvoje gume ven iz programa... klasika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testi so testi, realnost pa je mnogokrat drugačna. V bistvu moraš ugotoviti, kaj ti odgovarja in kako jo čutiš. Recimo ko pišeš in ko hvalijo Angel GT. 100x raje vozim savo, se neprimerno bolje počutim, povratne informacije so fantastične, medtem ko je Angel gt sicer dobra guma, vendar trda, neudobna, z veliko kilometrino in absolutno premal povratnimi informacijami. Edino ko pa prideš na mokro, pa takoj spremeni karakter in kar naenkrat ti daje zaupanje, da mirno odpiraš, vsaj meni je.

 

Definitivno se strinjam s tem, kolikor razumem se s trdoto karkase borijo proti pregrevanju gume v višjih temperaturnih območjih, npr. stara SportSmart je bila značilna predstavnica take zgradbe. Ostale primerljive gume so na pisti prej "pokleknile" oz. se začele pregrevati, posledično pa so na cesti prej in bolje nudile povratne informacije, ker je bila obremenitev in s tem temperatura nižja.

 

Pri GTjki je pa karkasa verjetno ojačana tudi zaradi tega, ker so jo namenili težjim potovalnim motociklom.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo od vas, ki delate veliko kilometrov, poizkusil GP Racer?  Recimo @skalaprava, dr. Jakob?

 

Jaz je še vedno ne morem prehvalit, zadnjič sem imel enega izmed huliganskih dni, in ko je zadnja Rosso Corsa začela drset (Godovič Logatec, 3-4 punehamre, pa take fore), je sprednja GP racer bila kot prilimana. Da ne govorim o tem, da se ji po 2000 km skoraj nič ne pozna obraba...mal povrh :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo od vas, ki delate veliko kilometrov, poizkusil GP Racer?  Recimo @skalaprava, dr. Jakob?

 

Jaz je še vedno ne morem prehvalit, zadnjič sem imel enega izmed huliganskih dni, in ko je zadnja Rosso Corsa začela drset (Godovič Logatec, 3-4 punehamre, pa take fore), je sprednja GP racer bila kot prilimana. Da ne govorim o tem, da se ji po 2000 km skoraj nič ne pozna obraba...mal povrh :)

Kolk pa v končni fazi zdrži? Okrog 6K km ziher ne... zadnja ni šans.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem že nekajkrat napisal... pa naj bo še enkrat.

Sprednja GP Racer je neuničljiva in lima kot pribita. Meni je vedno preživela 2 zadnji (za moj stil vožnje) .... pa še bi bila, vendar sem jo potem vedno menjal.

Zadnja pa mi ni nikoli zdržala več kot 5000km ob lepi vožnji - mešana vožnje, cca polovico v dvoje. ...nazadnje mi jo je zmanjkalo pri 3500km, ker se mi je mudilo nazaj na Savine :D (no ja... ene 20 krogov Grobnika je bilo vmes)

 Imel vedno spredaj M, zadaj E (enkrat pa mislim da tudi E+)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumpi:

Prašen, kot prah, umazan kot fsran od dreka :P

Lep grob asvalt ali prašen umazan?

 

kaj pa na lepem čistem gladkem.... vseeno koliko stopinj je imamo v nnaših koncih odske kjer bi se po ledu vozil z enakim oprijemom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep grob asvalt ali prašen umazan?

 

kaj pa na lepem čistem gladkem.... vseeno koliko stopinj je imamo v nnaših koncih odske kjer bi se po ledu vozil z enakim oprijemom..

ok, in kaj hočeš povedati? Dobra ss guma ne čuti ali zelo umirjeno drsi na "istarskem" asvaltu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni sta obe zadnji gp racer 211 E zdržali cca 3500km, prednja M je preživela obe. z vsem razen kilometrino sem bil zelo zadovoljen.potem sem šel na supercorso sp in moram reči, da je še boljša guma v vseh pogledih razen kilometrini, saj mi bo zadnja predvidoma zdržala slabih 3000km. supercorsa po mojih izkušnjah nudi predvsem boljše povratne informacije, manj "toga" bolj jo čutiš, oz.podlago, kar je vsaj zame zelo pomembno. manj je potrebno motor "potiskati" v nagib. pri pretiravanju je malo manj nervozna. obe pa seveda nista imuni na pretiravanja, obe zdrsneta na zalivkah in talnih označbah, kar pa je jasno. že na prvi pogled je vidno, da je gp racer pri širini 190 opazno širša kot supercorsa. za moj način vožnje sta obe gumi skoraj idealni. res pa je, da razmišljam, da bi se vrnil v ss razred gum, izključno zaradi večje kilometrine. čakam na mitas širine 190 s presekom 55. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi pa rad imel zadnjo gumo tako, da ma SS performance in kilometrino od ST. Takih pa nočejo delat, hudobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutne Pilot Power so ze na indikatorju, zdržale so ene ~8.000 km, sredino je dokaj hitro pobralo kljub temu da sem se izogibal avtocest in ravnin (bom krivil blesavo speljevanje)

 

Pa ajde sej ne morem rečt da so bile slabe, v toplem vremenu so ovinke dobesedno objemale in prav lepo grobo grizle, brez spodrsavanj in presenečenj. Čisto fajn guma z zadovoljivo kilometrino, zdaj čez zimo pa treba počasi v nabavo in se pripravit na novo sezono. Menjal pa bi zato, da imam lahko nekaj za primerjavo, mogoče pa najdem kaj z še več gripa in v čemer bom še bol užival.

 

Po 2 urnem branju od zgodnjega 2013 dalje pa odkar se je sava v mitas spremenila, sem opazil da velika večina uporabnikov toplo priporoča SportFroc, predvsem za moj način vožnje. (85% solo, pretežno na ovinkih kjer je zaželjen čimvečji grip, skoraj nič avtoceste, zadostno športna vožnja)

 

Drugače pa iščem to kar dami išče že 200 strani nazaj  - guma ki ima SS performance in ST kilometrino : D

Videl sem tudi SportSmart II (če niso ble roadsmart?) Od ervina in so me skoraj prepričale v kakovost, zdaj pa ne vem če bi raje po Mitasu ... ali pa še kaj tretjega?

za enkrat imam te dve v ožjem izboru, za dunlopke vem da se zelo hitro segrejejo in sem jih že videl v akciji med raznimi motoristi po naših cestah. Cena je dokaj pomembna, pripravljen sem dati manj če s tem ne kompenziram pri kvaliteti ali varnosti.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!